Stand AKQ # 2054quote:
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.quote:
Trojequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef bierjoost het volgende:
Hisarlık of Hissarlik is de moderne Turkse naam voor?
Wat is?
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.
Stand AKQ # 2054quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet weer een hele discussie in gang zetten, maar dit is toch wel een erg vreemd antwoord. De Braziliaanse president staat bij mijn weten overal bekend als Lula. Het antwoord 'da silva' klinkt in mijn oren dan ook een beetje verdacht.
Hier heb ik geen zin in. Toedels...quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.
Dan zit ik er naast, excuses. Zowel in Nederland als internationaal ben ik niet anders gewend dan dat het Braziliaanse staatshoofd Lula heet, en zoeken naar nieuwsberichten over "president Lula" leverde ook heel wat Belgische hits op, vandaar mijn uitspraken. Dat je niet blij bent met een onterechte beschuldiging snap ik, maar deze agressieve reactie vind ik ook wat overdreven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, daarom dat er in elk Belgisch krantenartikel da silva stond. Rot toch op kutvent.
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Braziliequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dan zit ik er naast, excuses. Zowel in Nederland als internationaal ben ik niet anders gewend dan dat het Braziliaanse staatshoofd Lula heet, en zoeken naar nieuwsberichten over "president Lula" leverde ook heel wat Belgische hits op, vandaar mijn uitspraken. Dat je niet blij bent met een onterechte beschuldiging snap ik, maar deze agressieve reactie vind ik ook wat overdreven.
Altijd gezellig met die Belgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Brazilie
En als je mijn reactie overdreven vindt, moet je ook maar mensen niet valselijk beschuldigen.
Ja, wie start erquote:
Nogmaals: ik zat ernaast en bied daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Mijn verdenking was gebaseerd op eerdere verdenkingen en de mij bekende aanduiding van het Braziliaanse staatshoofd als Lula.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier heb je je bron mongool: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/101004_Brazilie
En als je mijn reactie overdreven vindt, moet je ook maar mensen niet valselijk beschuldigen.
Juist je bent er niet ingestonkenquote:
De hoofdstad van Tirol dus. Goed vertoeven daarquote:
Je mag mij het punt gevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De hoofdstad van Tirol dus. Goed vertoeven daar.
Stand AKQ # 2054
9 Yankee
1 Quyxz_
2 Ofyles2
3 nightcowboy
1 Flitspaal
5 bierjoost
4 Da_Sandman
1 lubje25
5 Pepersaus
2 De_Hertog
5 banaantjeEE
2 Corkscrew
1 PhysicsRules
1 Carolyne1575
1 Doler12
1 Ireyon
Stand AKQ # 2054quote:
Excuses aanvaardquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zat ernaast en bied daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Mijn verdenking was gebaseerd op eerdere verdenkingen en de mij bekende aanduiding van het Braziliaanse staatshoofd als Lula.
Dat ik fout zat, rechtvaardigt in mijn ogen nog niet dat je me uitmaakt voor 'kutvent' en 'mongool', maar ik stel voor de zaak te laten rusten. Nogmaals mijn excuses. Zand erover?
Als je vind dat de zaak hiermee nog niet is afgedaan, stel ik voor dat niet hier, maar in AKQ OP Discussie topic 3 te doen.
The End is slechts een schamele twaalf minuten lang.quote:
Dat is mooi, want die zocht ikquote:
Jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je je fatsoensnormen eens nakijken.
Ben het met je eens hoor, maar aub verder hierover in AKQ OP Discussie topic 3.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je je fatsoensnormen eens nakijken.
Stand AKQ # 2054quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |