Jensenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ruud de Wild
Ik ga zeker morgen luisteren
Je kijkt voor de eerste keer SBSquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man, zelfs Mark Rutte is nog grappiger.quote:
Nou nee, maar het valt me de ene keer meer op dan de andere.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kijkt voor de eerste keer SBS_!
Laat je aanhouden en doe ons de groetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef tralalala het volgende:
Die gasten rijden tegenwoordig altijd in mijn regio.
en zwaaien in de cameraquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Laat je aanhouden en doe ons de groeten
Lijkt me kut als je het neefje bent, krijg je nog veel verjaardagen te horenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel grappig als je agent bent en je moet je neefje aanhouden
Inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Lijkt me kut als je het neefje bent, krijg je nog veel verjaardagen te horen
Dan ga ik de hele tijd PARDON?!? en DAT DIT KAN!! en ja ik weet dat er weinig rubber op zit na een sjietsjek gedaan te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Laat je aanhouden en doe ons de groeten
en op zijn bruiloftquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Lijkt me kut als je het neefje bent, krijg je nog veel verjaardagen te horen
Dat duurt nog evenquote:
En dan uitzenden, zit Ma te kijken vanquote:
Lijkt mij ook, hoeveel wielen heeft dat ding wel niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je zoveel banden hebt dan merk je dat idd niet snel.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef tralalala het volgende:
Mooi altijd als het in ene keer donker is.
hij zal maar een ongeluk krijgen.. pff wat een ravage krijg je danquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
"Dat je een hoop ellende op de weg krijgt", met andere woorden, "Dan moeten we hard werken"
Heb je de klappen net gezien? Ja? Dan nietquote:
Dan kijk ik dat morgen even terugquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Invordering, antwanette, neefje van agent
MAAR DAN KUN JE ONS DE GROETEN DOENquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Ik zou ook niet op TV willen.
Wel stom inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom? Ze moeten hem gewoon vertellen dat hij niet op TV komt. Nu lijkt het net alsof hij sowieso op TV komt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Bijdehandtje. Neem maar mee naar het bureau.
Jij?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
ik gok op een FOK-kerVeel postend in WGR enzo
wat flauw, kan je niet zwaaien naar onsquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
Als ze me ooit aanhouden dan ga ik dat doenquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Als ze me ooit aanhouden dan ga ik dat doen
Hij kan het ook op een normale manier zeggen, heeft ook meer effect. Niet meteen zo hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom? Ze moeten hem gewoon vertellen dat hij niet op TV komt. Nu lijkt het net alsof hij sowieso op TV komt.
Beetje apart geval idd. Dit doet iedereen tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef TheKC het volgende:
Die fietser reed toch gewoon op de rotonde? Wat maakt het uit wie er eerst is?
Da's waar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan het ook op een normale manier zeggen, heeft ook meer effect. Niet meteen zo hoog van de toren blazen.
En dan zeggen van hier gaat Koos vast iets van zeggen.quote:
Moet je zelfs tekenen denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef tralalala het volgende:
Ik zou geld vragen om herkenbaar in beeld te komen.![]()
Zou me niets verbazen als ze dat nog doen ook.
Of een handtekening van Alberto
Inderdaad, auto's moeten gewoon voorrang verlenen aan de fietsers die daar niet afslaan. Het maakt niet uit wanneer die fietser op de rotonde gaatquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beetje apart geval idd. Dit doet iedereen toch
quote:
Als fietser neem ik altijd voorrang op een rotonde, auto's weten dat ze moeten stoppen.. toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beetje apart geval idd. Dit doet iedereen toch
We moeten inderdaad goed voorbereiden wat we zouden zeggen als we op TV komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan zeggen van hier gaat Koos vast iets van zeggen.
er stonden haaientandenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, auto's moeten gewoon voorrang verlenen aan de fietsers die daar niet afslaan. Het maakt niet uit wanneer die fietser op de rotonde gaat
Die staan er toch om andere fietsers voorrang te verlenen? Volgens mij ben je als fietser beschermd op een rotonde..quote:
die fietser verleende geen voorrang, dus niet beschermdquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die staan er toch om andere fietsers voorrang te verlenen? Volgens mij ben je als fietser beschermd op een rotonde..
Een collegaatje van mij komt hem wel eens tegen in de kroeg, hij is "in het echt" een arrogante vervelende voordringer hoorde ik.quote:
Zal koos zijn vakbekwaamheid ook willen behouden met zijn 35 uur nascholingquote:
Dat verbaasd me niksquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collegaatje van mij komt hem wel eens tegen in de kroeg, hij is "in het echt" een arrogante vervelende voordringer hoorde ik.
Koosss
Ik zou hem keihard confronteren met z'n voordringgedrag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collegaatje van mij komt hem wel eens tegen in de kroeg, hij is "in het echt" een arrogante vervelende voordringer hoorde ik.
Koosss
Is ook niet gescript dit...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef Palomar het volgende:
Die kabouter weer met zn inkoppetjes-vragen waar Koos lekker moralistisch op kan losgaan.
laat Maraca het maar niet horenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Koosss
hoaxquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Koosss
Er is er maar 1 die confronteert hier.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zou hem keihard confronteren met z'n voordringgedrag.
Koos z'n secretaresse die levert de vragen gewoon aanquote:
en dan roepen: PARDON PARDON DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zou hem keihard confronteren met z'n voordringgedrag.
Iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Koos z'n secretaresse die levert de vragen gewoon aan
De tering, dan bel je ook nooit meerquote:
Zal me niks verbazen, koos op een dikke Harleyquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef WcPot het volgende:
Zal koos ook motorrijden. Ze hebben het zo vaak over motormuizen.
quote:
Zo'n paupermotor is wel iets voor hem ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, koos op een dikke Harley
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, koos op een dikke Harley
Kan hij af en toe nog even klussen onderweg, als dat ding het begeeft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo'n paupermotor is wel iets voor hem ja.
Dat merken we straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |