Hoezo datquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Koop anders een Xbox 360?
Dan kun je Nick toevoegen en duke nukem co-op met hem spelen![]()
![]()
nahquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Koop anders een Xbox 360?
Dan kun je Nick toevoegen en duke nukem co-op met hem spelen![]()
![]()
Kijk hem shinen met z'n nieuwe kleurtjequote:
Is toch gaaf dan kan die wat gasten toevoegen is toch leukvoor dat joch !quote:
Hij is zelf een Did Not Finishquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij krijgt al eerste DNF binnen dan
Ah snap niet waarom je dan over Duke Nukem begintquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is toch gaaf dan kan die wat gasten toevoegen is toch leukvoor dat joch !
Samen lekker multiplayer doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah snap niet waarom je dan over Duke Nukem begint
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, wat een dag... Ajax weer waar het hoort
Heb je ook foto's genoem van Duke Nukem en Donkey kong country?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef Solique het volgende:
Weer thuis aangekomen na First Look, viel me wel enorm tegen.
Niemand tegen gekomen van Fok![]()
Dacht wel ross gezien te hebben bellend en wel.
Nee geen foto's genomen. Te druk gehad met praten met babesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
Heb je ook foto's genoem van Duke Nukem en Donkey kong country?
heb je uberhaupt wel foto's genomen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee geen foto's genomen. Te druk gehad met praten met babes
Lul niet zwets zakquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Psv wint ook eens een keer, met de nadruk op een KEER
Blijf dan ook gewoon zittenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering, koppijn als ik buk of opsta :/
Wist dat zo'n opmerking ging komenquote:
Ik wou je niet teleurstellenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wist dat zo'n opmerking ging komen
Zit ik zowaar te wachten tot jouw usericon geladen is. Goddomme zegquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ben gewoon gaar van de hele middag FirstLook
ik word oud
Dan lijkt het me voor jou helemaal bedtijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zit ik zowaar te wachten tot jouw usericon geladen is. Goddomme zeg
Yeah, zondagmodus laten we maar zeggen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dan lijkt het me voor jou helemaal bedtijd
Het was de Prius van Pheno, best een patserbak iddquote:
Dat is idd een erg mooie auto! Belachelijk stil ook voor een autoquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het was de Prius van Pheno, best een patserbak idd
Het gaat hem eindelijk na jaren lukken om het internet stil te krijgen zoals hij altijd al wildequote:
Dat was ook wel een beetje te verwachtenquote:
Heldquote:
Oh, die gast die maarquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:10 schreef koei het volgende:
En EA had ook weer dezelfde jongen achter de bar, die aan zijn blik te zien mij ook weer herkende... Maar goed, de bar van EA hebben we vorig jaar ook veel gezien
Nu behoud ik mijn excuus voor geen foto.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:10 schreef koei het volgende:
Maar wel zonde dat jullie solique zijn misgelopen
Ben je zo lelijk?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nu behoud ik mijn excuus voor geen foto.
Zeker. Dat ding schakelt wanneer nodig automatisch over op de elektromotor. Het lijkt echt alsof dat ding gewoon geparkeerd staat als 'ie voor een stoplicht staatquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is idd een erg mooie auto! Belachelijk stil ook voor een auto
Awesome inderdaad!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zeker. Dat ding schakelt wanneer nodig automatisch over op de elektromotor. Het lijkt echt alsof dat ding gewoon geparkeerd staat als 'ie voor een stoplicht staat
Geen flauw idee, Pheno heeft één van de nieuwere modellen volgens mij. Dat ding heeft ook echt heerlijke zitplekken voorin, met in het midden een enorme console waardoor je echt je eigen plekkie hebt als het ware. Ik ben een groot voorstander van hybride in ieder gevalquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome inderdaad!
Maar ik heb wel gehoord dat er in eerdere modellen wat problemen kunnen zijn met de traction control, dat ie soms onterecht denkt dat 1 wiel slipt en dan rare dingen doet.. Ben helaas de specifieke details vergeten, ik geef drie oktober de schuld
quote:
Moet je daarvoor die Blackbird kopen en hard uit de bocht vliegen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij is het niet echt een probleem hoor... Maar je kan er vanaf komen als je wil!
Er zijn goedkopere manieren. Maar die Blackbird is niet meer te koop trouwens, moet alleen de advertentie nog verwijderenquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet je daarvoor die Blackbird kopen en hard uit de bocht vliegen?
Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken. Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
echt, wat een partij kansloos is dit zeg! Wat een gefaal met de bans
Machtsmisbruik 101: De admins van FOK! leggen uit hoe je jezelf in een machtspositie wringt en daar het meeste uit haalt. Onderdelen van de cursus zullen onder andere inzicht geven in het omgaan met kritiek, redelijkheid, de kunst van het trollen, de kunst van het bannen van mensen die je wijzen op je getroll en het ontwikkelen van de gave van het ontkennen. Contactgestoordheid is een pre, geen vereist, vooropleiding is niet gewenst.
Dus iets wat ie niet op het forum doet, maar ergens op een beurs gaan jullie nu proberen te "bestraffen" op dit forum met een ban?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken. Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
Die ban heeft hij gekregen na een uitspraak over itejeer die niet door de beugel kan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus iets wat ie niet op het forum doet, maar ergens op een beurs gaan jullie nu proberen te "bestraffen" op dit forum met een ban?
Misschien nagedacht dat dat een beetje triest overkomt?
Volgens mij heeft ie Iteejer een laffe hond genoemd. Maar pin me er niet op vast, zoiets heb ik ook maar gehoord in de wandelgangen.quote:
Het vervelende is alleen dat er weer geheimzinnig over wordt gedaan. In plaats van dat je nu even duidelijk maakt wat er is gebeurd, houd men het vaag. Daarnaast is een discussie nergens meer mogelijk omdat het bij mods/admins al zo hoog loopt dat elk woord er over een ban oplevert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken. Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
Je mag het ook PM'en hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hou het niet voor niks bij iets 'fijns'..
Mooi vaag!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat van Iteejer was ook normaalquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die ban heeft hij gekregen na een uitspraak over itejeer die niet door de beugel kan.
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik.quote:
Ze hebben een ban gekregen voor de crewbash.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat er weer geheimzinnig over wordt gedaan. In plaats van dat je nu even duidelijk maakt wat er is gebeurd, houd men het vaag. Daarnaast is een discussie nergens meer mogelijk omdat het bij mods/admins al zo hoog loopt dat elk woord er over een ban oplevert.
Dat gewone user / semi-incrowd krijgt dus maar de helft mee en ziet de bans als onrechtvaardig.
Probleem blijft hoe dan ook altijd hier op Fok! dat dingen slecht bespreekbaar zijn.
Dat kunnen we zelf ook lezen hequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze hebben een ban gekregen voor de crewbash.
En die was op het forum? Is het ergens terug te vinden? Was het terecht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze hebben een ban gekregen voor de crewbash.
en primair dit!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook lezen he. Volgens mij snap je niet echt waar Fallen het over heeft
Als ie echt wat heeft geflikt op FirstLook lijkt me dat ook niet fijn, ben dan wel benieuwd wat het is want ik heb er verder niets over gehoord...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken.
Ik denk dat iedereen wel een stuk meer te spreken is over games, het blijkt dat het lekker gaat, dat er een leuk team zit en dat dingen weer beginnen te rollen! Dat hij iteejer gaat zwartmaken kan ik wel begrijpen, iteejer maakte een sneer gericht op Morthill en Rossdale, dan vind ik het niet zo gek dat ze reageren... maar AFAIK was er juist niets meer gericht tegen games de laatste tijd, en als dat wel zo was dan zijn het stomme honden want jullie zijn best lievquote:Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
Pas op nick, insinueer je nu dat een fok mod dom isquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook lezen he. Volgens mij snap je niet echt waar Fallen het over heeft
Bullcrap, ik doe nooit geheimzinnig over een ban.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat er weer geheimzinnig over wordt gedaan. In plaats van dat je nu even duidelijk maakt wat er is gebeurd, houd men het vaag. Daarnaast is een discussie nergens meer mogelijk omdat het bij mods/admins al zo hoog loopt dat elk woord er over een ban oplevert.
Dat gewone user / semi-incrowd krijgt dus maar de helft mee en ziet de bans als onrechtvaardig.
Probleem blijft hoe dan ook altijd hier op Fok! dat dingen slecht bespreekbaar zijn.
Sjezus schei eens uit met dat stemmingmaken zeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef Flodder450 het volgende:
wedden dat de helft van de SCers vóór vanavond 8 uur een ban heeft?
FL kan sowieso niet normaal doen, maar goed daar moeten wij het maar mee doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus schei eens uit met dat stemmingmaken zeg.
Komop, gedraag je even als een normale user, dan lullen we er even over en is het verder klaar.
Gedoe hier.
Stond er al hoor Yvonne?!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
En die was op het forum? Is het ergens terug te vinden? Was het terecht?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ie echt wat heeft geflikt op FirstLook lijkt me dat ook niet fijn, ben dan wel benieuwd wat het is want ik heb er verder niets over gehoord...
[..]
Dat heeft Niels dus gedaan op de Firstlook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Terras hangen met wat mensen en nog even bij firstlook gaan kijken. Het event is behoorlijk faal, maargoed als je vrijkaarten krijgt...even socializen met de PR mensen daar en kijken of we nog wat gratis shit kunnen scoren
Ze weten toch niet dat ik al een jaar lang niet meer voor Fokgames werk
Wij zijn ook heel lief, we vinden het alleen niet zo leuk wat er nu allemaal gebeurt.quote:Ik denk dat iedereen wel een stuk meer te spreken is over games, het blijkt dat het lekker gaat, dat er een leuk team zit en dat dingen weer beginnen te rollen! Dat hij iteejer gaat zwartmaken kan ik wel begrijpen, iteejer maakte een sneer gericht op Morthill en Rossdale, dan vind ik het niet zo gek dat ze reageren... maar AFAIK was er juist niets meer gericht tegen games de laatste tijd, en als dat wel zo was dan zijn het stomme honden want jullie zijn best liev
Hoi Spank,quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ie echt wat heeft geflikt op FirstLook lijkt me dat ook niet fijn, ben dan wel benieuwd wat het is want ik heb er verder niets over gehoord...
[..]
Ik denk dat iedereen wel een stuk meer te spreken is over games, het blijkt dat het lekker gaat, dat er een leuk team zit en dat dingen weer beginnen te rollen! Dat hij iteejer gaat zwartmaken kan ik wel begrijpen, iteejer maakte een sneer gericht op Morthill en Rossdale, dan vind ik het niet zo gek dat ze reageren... maar AFAIK was er juist niets meer gericht tegen games de laatste tijd, en als dat wel zo was dan zijn het stomme honden want jullie zijn best liev
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullcrap, ik doe nooit geheimzinnig over een ban.
Beleid is dat er over bans niet gediscussieerd word, waarom? Lees het topic maar na, pietje vind het correct, jantje niet correct en dat schiet niet op.
Maar goed, wat wil je weten.
"Fijns", "ondermijnen", "Iteejer zwart maken".quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Welja, gezeur constant, je kunt het ook in normale termen zeggen, na 11 jaar is stomme hoer yvonne en kale hufter Danny gewoon uitermate saai.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als je dan toch bezig bent, waarom heeft Sigmund nu ineens ban?! Je gaat nu niet zeggen dat het vanwege zijn post over die creditcard gaat?!
Wij [users] moeten iets verzwijgen opdat de mods/admins buiten schot staan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus schei eens uit met dat stemmingmaken zeg.
Komop, gedraag je even als een normale user, dan lullen we er even over en is het verder klaar.
Gedoe hier.
En dat vind ik verdomde kut, en dat meen ik.quote:
Ik ben hartstikke sociaal hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat vind ik verdomde kut, en dat meen ik.
Gamers zijn weetikveel, euh gamers
Niet van die rellers, en dit is gewoon nergens voor nodig.
Hé, ook in GAM worden weleens mensen gebanned.
Nou, ik doe m'n zegje en dan is het wmb klaar hoor,quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yvonne, yvonne waar ben je aan begonne!
Waar héb je het over?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij [users] moeten iets verzwijgen opdat de mods/admins buiten schot staan?
Hmm volgens mij kreeg ie toch een ban vanwege deze post :quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welja, gezeur constant, je kunt het ook in normale termen zeggen, na 11 jaar is stomme hoer yvonne en kale hufter Danny gewoon uitermate saai.
En je gaat me niet vertellen dat je 'sigmund' als user mist hè?
Vast!quote:
Ik heb geen idee, mevrouw! Maar waar Yvonne is, is vuur!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik doe m'n zegje en dan is het wmb klaar hoor,
dit loopt nu al sinds gisteravond, lijkt goddomme wel een stel wijven hier
no shit Sherlockquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik doe m'n zegje en dan is het wmb klaar hoor,
dit loopt nu al sinds gisteravond, lijkt goddomme wel een stel wijven hier
Ik zit hier nu toch te discussieren?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij kreeg ie toch een ban vanwege deze post :
[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_
Erg jammer. Maar goed, hou er maar over op, discussie of iets in die trend is niet mogelijk
Dat vind ik dus ook zo raar :Squote:Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
"Fijns", "ondermijnen", "Iteejer zwart maken".
Sowieso wordt er nu onduidelijkheid gecreëerd. Is er iets op het forum gedaan of op FirstLook? En indien dat 2e, is dat serieus iets om een ban op het forum voor te krijgen?
Yeah da's kut, maar uiteindelijk is het er niet van gekomen, blijkbaar herkende Iris van EA hem niet en heeft ie het verder niet geprobeerd of zich anders voorgedaan...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft Niels dus gedaan op de Firstlook.
Ik hou er ook maar over opquote:Wij zijn ook heel lief, we vinden het alleen niet zo leuk wat er nu allemaal gebeurt.
Ik wil me verder niet mengen in de discussie maar ik weet 100% zeker dat er van Rossdale,Morthill en ikzelf reacties zijn verwijderd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Spank,
ik ga geen uur zitten over en weer posten over een verkeerd woord punt of komma hoor.
Bij mijn weten staan de posts van Ross nog gewoon online, leverde in mijn ogen een terechte ban op, daarna klonen tijdens ban en dat geldt ook voor ex-crew: verlenging van ban.
Dat er een leuk en goed team staat heeft wat tijd, moeite en inzet gekost, en dát is wat er in de MED van Koosje staat, kun je als een 'sneer' oppakken, en kun je als geen sneer oppakken, het is maar hoe je het wilt lezen.
En dat is het in een notendop, en nu kun je daar vast nog wel 6 weken over semi-rellen, maar persoonlojk vind ik het zonde van de tijd en nog meer zonde voor de nu zittende crew die dit voor de kiezen krijgt en zich daar tamelijk ongemakkelijk bijvoelt.
Mwa mwa, maar nu lijkt het wel heel erg op : " oei, die opmerking kan niet, hop snel een banquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit hier nu toch te discussieren?
Maar omdat ik een andere mening heb is discussie onmogelijk? Raar, ik denk dat jij een van de ouderen hier bent die donders goed weet dat ik mijn beslissing best bijstel als ik verkeerd zit.
Maar Sig's opmerking kan zoals ik al uitleg best eens in normale termen,
of denk je dat ie zich altijd vriendlijk uitlaat?
Of zou het druppel/emmer zijn...
Of is de discussie alleen gelukt als ik hem nu unban
Dat mag, maar verwijt mij dan geen niet willen discussieren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa mwa, maar nu lijkt het wel heel erg op : " oei, die opmerking kan niet, hop snel een ban"
En beslissing bij stel als je fout zit? Vind je het erg als ik daar geen uitspraak over doe?
Dat is ook zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil me verder niet mengen in de discussie maar ik weet 100% zeker dat er van Rossdale,Morthill en ikzelf reacties zijn verwijderd.
Breda #180: Rossdale baalt van de Singelloop, maar met zon.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil me verder niet mengen in de discussie maar ik weet 100% zeker dat er van Rossdale,Morthill en ikzelf reacties zijn verwijderd.
Nja dat komt omdat je dat met halve waarheden komt aanzettenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat mag, maar verwijt mij dan geen niet willen discussieren.
Het was niet alleen in GAMquote:
Vorige SC en misschien ook nog wel deze SC zijn er posts ge-editquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breda #180: Rossdale baalt van de Singelloop, maar met zon.
Ja, dat gaat lekker, je verwijt me dingen, maar zegt niet wat je me verwijt,quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat komt omdat je dat met halve waarheden komt aanzetten
Ik weet wat Poit bedoelt, ik geef aan waar die post over firstlook staat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vorige SC en misschien ook nog wel deze SC zijn er posts ge-edit
Denk dat Poit dat bedoelt
Hmm dan zou ik zo in de crew kunnen, want jullie werken ook met de term "vaag"quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat gaat lekker, je verwijt me dingen, maar zegt niet wat je me verwijt,
halve waarheden, dan vraag ik toch echt onderbouwing.
Zo kun je toch alles wel blijven beweren?
Is het heel moeilijk gewoon te zeggen wat je wilt zeggen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik zo in de crew kunnen, want jullie werken ook met de term "vaag"
Maar dat is dan toch geen antwoord op de opmerking van Poit? Wat wil je dan aantonen? Dat niet alles van Rossdale verdwenen is? Daar had Poit het toch niet over? Of mis ik iets?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet wat Poit bedoelt, ik geef aan waar die post over firstlook staat.
Poit quote de spampost, die heb ik verwijderd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch geen antwoord op de opmerking van Poit? Wat wil je dan aantonen? Dat niet alles van Rossdale verdwenen is? Daar had Poit het toch niet over? Of mis ik iets?
Nee, om die ging het me niet, die snap ik ook nog wel. Het ging me om de posts eerder waardoor Morthill een ban kreeg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Poit quote de spampost, die heb ik verwijderd.
Als ik het had willen zeggen, had ik wel gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het heel moeilijk gewoon te zeggen wat je wilt zeggen?
Daar weet ik niks van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, om die ging het me niet, die snap ik ook nog wel. Het ging me om de posts eerder waardoor Morthill een ban kreeg.
Dat bedoel ikquote:
Eej tof!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben er morgen trouwens ook bij..
Ja, er is gemodereerd, ik snap het probleem niet., echtquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, om die ging het me niet, die snap ik ook nog wel. Het ging me om de posts eerder waardoor Morthill een ban kreeg.
Oh, trouwens voor de goede ordequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Maar wat ik dus ook nog niet snap is dat hij jullie naam wil gebruiken voor eigen belang.
En dat jullie dan een ban op een forum een gepaste methode vinden om dat op te lossen?
Is het niet zo dat je beter gewoon contact met hem kan opnemen en het zo uitpraten? lijkt me dat dat de "volwassen manier" is om het te doen.
Er wordt gesproken over de vaagheid waarmee dingen lijken te gebeuren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, er is gemodereerd, ik snap het probleem niet., echt
Dan moet je mij geen 'halve waarheden' verwijten want daarme impliceer je nogal wat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik het had willen zeggen, had ik wel gedaan.
Dat is me duidelijk, alleen probeer ik aan te geven dat het volledig verwijderen van een post voor de inmiddels beruchte "vaagheid" kan zorgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef yvonne het volgende:
Even nog,
als ik het heb over modereren bedoel ik daarmee, editten, deleten, alles wat met moderatie te maken heeft
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk, alleen probeer ik aan te geven dat het volledig verwijderen van een post voor de inmiddels beruchte "vaagheid" kan zorgen.
Pardon?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:35 schreef Flodder450 het volgende:
je hebt gewoon een hele pagina aan posts er uit geknips
Is het leven niet één groot spel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik spullen voor de dieren halen #dierendag ftw.
En dan te bedenken dat ik nieteens game
ik zat net te kijken op een pagina, en toen f5e ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pardon?
Dat lijkt m,e hoogst onwaarschijnlijk aangezien ik op dat tijdstip aan het werk was.
Beetje oppassen met beschuldigingen.
En als een van m'n collega's het nodig heeft gevonden een pagina te modereren dan neem ik meteen aan dat het nodig is geweest, er wordt niet gemodereerd omdat we ons op een zondag zitten te vervelen.
Flodder hou er eens over op manquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik zat net te kijken op een pagina, en toen f5e ik
EN TOEN 404
Nebo, ga jij meedoen aan Internation Suit Up Day? Ik zit namelijk te twijfelen, aan de ene kant is het YEAH!!! aan de andere kant moet ik dan uitleggen dat ik op facebook iets heb gezien van een tv-seriequote:
Je relsensor werkt echter nog goed, je was er vlak voor het rellen begon! Ga je nu ook meteen weer weg?quote:
Ik wil het wel, maar ik heb nog geen suit en ik twijfel een beetje aan de hoeveelheid mensen die er vanaf weten. Maar ach, iedere trend moet een keer gestart worden hèquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nebo, ga jij meedoen aan Internation Suit Up Day? Ik zit namelijk te twijfelen, aan de ene kant is het YEAH!!! aan de andere kant moet ik dan uitleggen dat ik op facebook iets heb gezien van een tv-serie
ik dacht al dat het aan mij lag....quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik zat net te kijken op een pagina, en toen f5e ik
EN TOEN 404
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Clown![]()
Neen, zo eentje
[ afbeelding ]
Wil je dat ik blijf dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je relsensor werkt echter nog goed, je was er vlak voor het rellen begon! Ga je nu ook meteen weer weg?
God jah dat is waar ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik spullen voor de dieren halen #dierendag ftw.
En dan te bedenken dat ik nieteens game
We waren idd net in een een wmb goede discussie op PM, van mij komt dit niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Roosdale het volgende:
Goed dit gaat me vast weer een week extra ban opleveren, maar serieus...
Waaaarom is van mijn Rossdale account het wachtwoord veranderd en blijkbaar ook het bijbehorende e-mailadres? Password retrieval werkt namelijk ook niet meer. Heb ik nu ineens een FOK!-wide ban ofzo ipv alleen het forum?
En dat terwijl ik in PM discussies was met wat mensen, waarbij ik o.a. Iteejer uitlegde waarom ik wat heb gedaan en waarin Ritse overtuigd was dat ik helemaal niets heb misdaan op Firstlook, zoals mijn drie metgezellen dat kunnen bevestigen...
Forumbans verbazen me niet nee, maar dit wel. Ik wil het uitpraten, maar dat is best onhandig zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
We waren idd net in een een wmb goede discussie op PM, van mij komt dit niet.
Maar dat je met al die klonen zoiets over jezelf afroept kan jou niet verbazen denk ik.
mailen een optie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef Roosdale het volgende:
[..]
Forumbans verbazen me niet nee, maar dit wel. Ik wil het uitpraten, maar dat is best onhandig zo
Bel ff met elkaar, altijd beter dan zoiets via internet regelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
We waren idd net in een een wmb goede discussie op PM, van mij komt dit niet.
Maar dat je met al die klonen zoiets over jezelf afroept kan jou niet verbazen denk ik.
ja jij kan het weten alleen als de beste knul niet kan inloggen wordt het toch lastig pmmenquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen PM ban
nog niet
Ja precies, dat dus...quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja jij kan het weten alleen als de beste knul niet kan inloggen wordt het toch lastig pmmen
toen ik gebant was kon ik wel inloggen op t forumquote:
Ik ken je niet, maar ik vind het nu al spijtig dat die knopjes weer terug zijn gekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ik gebant was kon ik wel inloggen op t forum
aleen de post nieuw topic en post reactie knoppen waren weg
sorryquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind het nu al spijtig dat die knopjes weer terug zijn gekomen.
Je moet ook gewoon mijn postgeschiedenis in de gaten houden, dan mis je niets. Doe je dat niet, dan moet je ook niet klagen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef koei het volgende:
een rel in de GAM SC en niemand die mij even op de hoogte stelt...
Ik ben teleurgesteld in jullie
relletje van niets koeiquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef koei het volgende:
Jij hebt teveel dig in je postgeschiedenis staan om dat te volgen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon mijn postgeschiedenis in de gaten houden, dan mis je niets. Doe je dat niet, dan moet je ook niet klagen.
Die kun je overslaan want daar wordt bijna nooit gereld. Alhoewel er laatst wel wat op gang kwam, maar dat werd gelijk in de kiem gesmoord door Biogarde en de relschopper durfde niet door te gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt teveel dig in je postgeschiedenis staan om dat te volgen...
Post van de dagquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind het nu al spijtig dat die knopjes weer terug zijn gekomen.
Bartquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is een matige rel en jij bent druk aan het studeren. Dus vooralsnog het storen niet waard.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef koei het volgende:
quote:
Antwoord op de eerste vraag:quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
0900-iteejer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef iteejer het volgende:
Er is ook geen rel
Als Rossdale me belt (vanavond dan wel pas) of mailt (kan altijd) kunnen we onze discussie voortzetten.
bullshit weerquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Roosdale het volgende:
[..]
0900-iteejer?
Kun je aub niet gewoon mijn emailadres van Rossdale terugzetten, zodat ik mijn password kan recoveren en we zo verder kunnen met de discussie? Dat lijkt me toch wel het handigste...
Maartenquote:
Nee hoor, je kan FOK! overal zonder enige onderbouwing van beschuldigen. Is je recht als user: vrije meningsuiting en zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Fok geeft de IP adressen van gebruikers ook zo weg, dus kan nie zo moeilijk zijn om aan ze nummer te komen lijkt me(sorry kon het niet laten
)
Je bent gewoon jaloers dat jij geen vent kan krijgen en wij welquote:
Was meer een geintje, aangezien destijds ross via fok aan het IP van Edwinuss kwam.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan FOK! overal zonder enige onderbouwing van beschuldigen. Is je recht als user: vrije meningsuiting en zo.
Desalniettemin, natuurlijk doen we dat nooit en te nimmer.
@Ross, ik zou je terug kunnen zetten, maar ik ken dat mailadres niet. Bovendien, als ik dat doe krijgen we weer een handvol andere figuren in onze nek: 'hij wel en wij niet, vriendjespolitiek, als hij mag klonen mag ik dat ook!' en zitten we daar weer mee.
Mail me ff als je wil, dan gaan we daar verder.
Drankiiquote:
Een vent krijgen (voor een nachtje) is het makkelijkste dat er is, kan me niet voorstellen dat koei dat niet kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen vent kan krijgen en wij wel.
Wat GameBabe zegt!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een vent krijgen (voor een nachtje) is het makkelijkste dat er is, kan me niet voorstellen dat koei dat niet kan
Voor een nachtje is geen echte liefde zoals Chris, Maarten, Frank en ik hebben!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een vent krijgen (voor een nachtje) is het makkelijkste dat er is, kan me niet voorstellen dat koei dat niet kan
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een nachtje is geen echte liefde zoals Chris, Maarten, Frank en ik hebben!
Echte liefde terwijl je elkaar één keer per jaar spreekt... Ik denk dat een one night stand al meer tijd samen heeft...quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:
Je hebt nog een hoop te leren meissie! Zoals dat het om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Echte liefde terwijl je elkaar één keer per jaar spreekt... Ik denk dat een one night stand al meer tijd samen heeft...
koei kan prima leven met steeds één hete nacht kwaliteitquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop te leren meissie! Zoals dat het om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit.
Inderdaad!quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
koei kan prima leven met steeds één hete nacht kwaliteit
Dat is wel heel dope! Maar ik gok dat het een vrije hoge instap drempel heeft.quote:
Even op Blackboard kijken? Of hebben jullie dat niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ben mijn rooster kwijt, en dan heb ik het niet over mijn haan #dierendag
Het is de uni en het is een nieuwe studie. Volgens mij hoef ik het niet verder uit te leggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef koei het volgende:
[..]
Even op Blackboard kijken? Of hebben jullie dat niet?
Osiris of een ander systeem waar je uni mee werkt? Ik neem aan dat er wel iets van een digitaal rooster te vinden isquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ben mijn rooster kwijt, en dan heb ik het niet over mijn haan #dierendag
Wij doen op de uni alles met blackboard, osiris en SIN. Erg fijn dat je voor het een weer het ene programma moet hebben, en voor het ander de andere. Al moet ik bekennen dat ik alle drie toevallig laatst een keer bezocht heb, maar de keer daarvoor is vorig jaar alweer volgens mij...quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de uni en het is een nieuwe studie. Volgens mij hoef ik het niet verder uit te leggen
Komt wel goed, ik heb het mailtje nog van de inschrijving, dus ik heb even terug gemaild.
Halverwege de opleiding werd Blackboard geïntroduceerd. Heb nooit kunnen inloggen, niets gemist.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef koei het volgende:
[..]
Wij doen op de uni alles met blackboard, osiris en SIN. Erg fijn dat je voor het een weer het ene programma moet hebben, en voor het ander de andere. Al moet ik bekennen dat ik alle drie toevallig laatst een keer bezocht heb, maar de keer daarvoor is vorig jaar alweer volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Vetquote:
Mwah het heeft een beetje de vibe van zo'n oost-europese game, net niet goed afgewerkt... Ik zou er iig geen 1200 msp voor overhebben! Misschien 800 ofzo...quote:
101 vrienden op msn, wat be jij een patser gnif gnif.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Svubeqak het volgende:
Ik kom thuis, heel MSN in de stress met 101 berichten dat er een rel is in de SC.
IS DIT HET.![]()
![]()
Berichten. Niet vrienden. Ik heb ruim 200 vrienden op MSN. Maar dat ter zijde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
101 vrienden op msn, wat be jij een patser gnif gnif.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Berichten. Niet vrienden. Ik heb ruim 200 vrienden op MSN. Maar dat ter zijde.
What the fuck am i readingquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[TR] Apple iPad 16GB + 3G + Extras
Iemand bied z'n hond aan voor die Ipad lol
Die meiden die je uitnodigen zijn spambots. For your information.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Berichten. Niet vrienden. Ik heb ruim 200 vrienden op MSN. Maar dat ter zijde.
Ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Sigmund666 ook geband, wie is de volgende?
Wat snap je niet aan "bans worden niet besproken"?quote:
Die regel slaat nergens op dus hou ik me er ook niet aanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "bans worden niet besproken"?
Nee, dat snap ik niet. Maar ik snap wel meer hier niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die regel slaat nergens op dus hou ik me er ook niet aan![]()
Snap je dat?
Zoals?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet. Maar ik snap wel meer hier niet.
Het eeuwige gedoe om Flodder en de rest. Negeren schijnt zo lastig te zijn, als je iemand niet mag.quote:
Aan de andere kant, het is altijd wel weer vermakelijk om dat gestunt hier aan te kijkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eeuwige gedoe om Flodder en de rest. Negeren schijnt zo lastig te zijn, als je iemand niet mag.
Jezelf quotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is altijd wel weer vermakelijk om dat gestunt hier aan te kijken
mja ik ben voornamelijk gaar na een werkdag waarbij ik ruim 13 uur van huis geweest benquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in een flauwegrapjesnbui.
Flodder doet geen vlieg kwaad dus die haat heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het eeuwige gedoe om Flodder en de rest. Negeren schijnt zo lastig te zijn, als je iemand niet mag.
Leuk he, die files. Ik heb zelf nu maar een andere route, nu de A2 klaar is. Scheelt me weer tig keer aansluiten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mja ik ben voornamelijk gaar na een werkdag waarbij ik ruim 13 uur van huis geweest ben
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mja ik ben voornamelijk gaar na een werkdag waarbij ik ruim 13 uur van huis geweest ben
Nou, dan begrijpen we samen iets niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flodder doet geen vlieg kwaad dus die haat heb ik nooit begrepen.
oh files zijn het probleem niet, dan kom ik juist tot rustquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk he, die files. Ik heb zelf nu maar een andere route, nu de A2 klaar is. Scheelt me weer tig keer aansluiten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan begrijpen we samen iets niet.
Begin nou niet weerquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:32 schreef Svubeqak het volgende:
'Ed'
Alsof je het over een vriend hebt ofzo. Sukkel.
Ik heb een beter vermoeden. Maar dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met 'bans worden niet besproken' dat er geen discussie over gevoerd kan worden met de belangrijke mensen. Volgens mij mag je het onderling gewoon bespreken. We leven niet in de Sovjet Unie ofzo
Maar goed, Sigmund heeft volgens mij iets gedaan dat los hiervan staat, maar dat is puur mijn vermoeden dat nergens op gebaseerd is.
Nee, bans horen besproken te worden tussen de gebande en FA's en A's. De rest speculeert alleen maar en die vervuiling willen we niet op het forum hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met 'bans worden niet besproken' dat er geen discussie over gevoerd kan worden met de belangrijke mensen. Volgens mij mag je het onderling gewoon bespreken. We leven niet in de Sovjet Unie ofzo
Maar goed, Sigmund heeft volgens mij iets gedaan dat los hiervan staat, maar dat is puur mijn vermoeden dat nergens op gebaseerd is.
Last van je toetsenbord?quote:
Bij Sigmund was het schijnbaar de druppelquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
Morgen mission impossible: poging twee om de huisarts te bereiken
Maar dan vind ik dat er wel een iets duidelijkere omschrijving bij mag. Zeker als het komt door iets dat hier in het clubje gebeurt is mag er toch wel iets van een reden bij, omdat er anders sowieso naar gevraagd gaat worden. Waarom Ross, Morth en Tain geband zijn is wel gewoon duidelijk, dus zoiets had Sigmund dan ook mogen krijgen. Onduidelijkheid zorgt juist voor speculatie natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, bans horen besproken te worden tussen de gebande en FA's en A's. De rest speculeert alleen maar en die vervuiling willen we niet op het forum hebben.
Yvonne heeft toelichting gegeven hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan vind ik dat er wel een iets duidelijkere omschrijving bij mag. Zeker als het komt door iets dat hier in het clubje gebeurt is mag er toch wel iets van een reden bij, omdat er anders sowieso naar gevraagd gaat worden. Waarom Ross, Morth en Tain geband zijn is wel gewoon duidelijk, dus zoiets had Sigmund dan ook mogen krijgen. Onduidelijkheid zorgt juist voor speculatie natuurlijk.
Over Sigmund? Ik heb enkel 'hij weet wel waarom' oid gelezen in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yvonne heeft toelichting gegeven hoor
het idee van een discussiemedium zoals een forum is, is toch juist om zowel slap te ouwehoeren als te discussiëren over zaken die voor elk individu nuttig genoeg zijn om het over te hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, bans horen besproken te worden tussen de gebande en FA's en A's. De rest speculeert alleen maar en die vervuiling willen we niet op het forum hebben.
Hier wel. Ik zet het telefoonnummer maar vast op repeat.quote:
en dan kun je waarschijnlijk pas vanaf 8 uur bellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel. Ik zet het telefoonnummer maar vast op repeat.
Hier zitten ze met z'n tweeën, maar ik probeer altijd zo vaak mogelijk dezelfde. Zij is dan een beetje op de hoogte van mijn voorgeschiedenis. Al past dat gerust op een A6 papiertjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier hebben ze er 3 in 1 praktijk, alleen ze werken met 2 locaties, dus in 2 dorpen. Dat is af en toe wel klote
Ja, morgen kan ik terechtquote:
Dat is toch relatief snel? Tenminste dat vind ik welquote:
Als je in Amsterdam zou wonen: jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is toch relatief snel? Tenminste dat vind ik wel
Dus je denkt dat de huisartsen hier niks te doen hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam zou wonen: jaDit dorp heeft 6000 inwoners
Ik porbeer ook altijd bij dezelfde, 1x bij een andere geweest, nooit meerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hier zitten ze met z'n tweeën, maar ik probeer altijd zo vaak mogelijk dezelfde. Zij is dan een beetje op de hoogte van mijn voorgeschiedenis. Al past dat gerust op een A6 papiertje
Ben ook welles bij een andere huisarts geweest dan mijn normale. Die had mijn medische dossier bij zich, en ging toen googlen wat het Syndroom van Duane isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik porbeer ook altijd bij dezelfde, 1x bij een andere geweest, nooit meer
Dat je niet alles uit je hoofd weet oké, maar dan zoek je dat toch even op in een officieel handboek?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben ook welles bij een andere huisarts geweest dan mijn normale. Die had mijn medische dossier bij zich, en ging toen googlen wat het Syndroom van Duane is. (niks bijzonders btw)
ja dat is dat je die buitenlanders niet in je eigen land wilt hebben toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben ook welles bij een andere huisarts geweest dan mijn normale. Die had mijn medische dossier bij zich, en ging toen googlen wat het Syndroom van Duane is. (niks bijzonders btw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!quote:
Hier word ook wel een gegoogled, maar dat is niet waar de mensen zelf bij zitten. Maar dat gaat meestal over informatie over een bepaald (nieuw) medicijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat je niet alles uit je hoofd weet oké, maar dan zoek je dat toch even op in een officieel handboek?
Yeah, eindelijk wel! Maar ik bedoel dat ik zo naar Amsterdam ga en daar lekker gamen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |