abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:05:28 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_87140933

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:08:41 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87141028
Koop anders een Xbox 360?

Dan kun je Nick toevoegen en duke nukem co-op met hem spelen :D :D :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_87141043
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:

Hoezo dat :O
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:10:55 #4
270524 Flodder450
pi_87141086
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:08 schreef AQuila360 het volgende:

nah :N

niet echt zo' zin in als die game toch multiplatform is, en dan ook nog eens op PC verschijnt :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:11:26 #5
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_87141108
What up is?
Do androids dream of electric sheep?
pi_87141133
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef RitseB het volgende:
What up is?
Kijk hem shinen met z'n nieuwe kleurtje :D
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:12:18 #7
270524 Flodder450
pi_87141135
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef RitseB het volgende:
What up is?
Manager games

Gefeliciteerd Ritse ^O^
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:12:32 #8
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87141145
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoezo dat :O
Is toch gaaf dan kan die wat gasten toevoegen is toch leukvoor dat joch !
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:13:40 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87141184
Manager games lol :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:15:44 #10
270524 Flodder450
pi_87141270
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Manager games lol :D
Hij krijgt al eerste DNF binnen dan :o
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:15:58 #11
263839 Lagomorph
Hyperkinetic
pi_87141276
Mega Monday van Zavvi ;(
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:16:56 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87141313
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Hij krijgt al eerste DNF binnen dan :o
Hij is zelf een Did Not Finish :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:18:02 #13
270524 Flodder450
pi_87141340
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij is zelf een Did Not Finish :P
}:|
pi_87141508
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is toch gaaf dan kan die wat gasten toevoegen is toch leukvoor dat joch !
Ah snap niet waarom je dan over Duke Nukem begint :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:28:04 #15
270524 Flodder450
pi_87141682
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah snap niet waarom je dan over Duke Nukem begint :)
Samen lekker multiplayer doen :D
pi_87141930
flodder legaal killen ^O^ , zal ook pc gaming gaan doen.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_87142121
BBN, wat een dag... Ajax weer waar het hoort :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:44:28 #18
258885 Solique
I Kill You !
pi_87142283
Weer thuis aangekomen na First Look, viel me wel enorm tegen.
Niemand tegen gekomen van Fok :{
Dacht wel ross gezien te hebben bellend en wel.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_87142302
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN, wat een dag... Ajax weer waar het hoort :)
:')

Psv wint ook eens een keer, met de nadruk op een KEER :+
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:47:30 #20
270524 Flodder450
pi_87142400
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef Solique het volgende:
Weer thuis aangekomen na First Look, viel me wel enorm tegen.
Niemand tegen gekomen van Fok :{
Dacht wel ross gezien te hebben bellend en wel.
Heb je ook foto's genoem van Duke Nukem en Donkey kong country? :D

heb je uberhaupt wel foto's genomen? :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:48:48 #21
258885 Solique
I Kill You !
pi_87142445
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:

Heb je ook foto's genoem van Duke Nukem en Donkey kong country? :D

heb je uberhaupt wel foto's genomen? :P
Nee geen foto's genomen. Te druk gehad met praten met babes :@
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:54:33 #22
270524 Flodder450
pi_87142675
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee geen foto's genomen. Te druk gehad met praten met babes :@
_O-

Daar dus ook geen foto's van :'(
pi_87142982
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

Psv wint ook eens een keer, met de nadruk op een KEER :+
Lul niet zwets zak :D! Afgelopen donderdag nog ;), maar dat zul je wel niet weten vanwege afgelopen dinsdag ;)
pi_87144436
Tering, koppijn als ik buk of opsta :/
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:47:21 #25
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87144869
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering, koppijn als ik buk of opsta :/
Blijf dan ook gewoon zitten :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_87145123
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Blijf dan ook gewoon zitten :D
Wist dat zo'n opmerking ging komen :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:55:06 #27
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87145282
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wist dat zo'n opmerking ging komen :D
Ik wou je niet teleurstellen :@
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:59:32 #28
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_87146889
Goedenavond jongens en meisjes
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:30:02 #30
263839 Lagomorph
Hyperkinetic
pi_87147361
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Reintji het volgende:
Goedenavond jongens en meisjes
en konijnen? ;(
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
pi_87147904
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Lagomorph het volgende:

[..]

en konijnen? ;(
en haggis'es ? ;(
pi_87148063
Ik ben wel weer eens toe aan zo'n film _O_
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_87149074
Modern Family is dat iets :D?
pi_87149729
Kan ik hier iemand warm maken voor een 256MB geheugenkaart en een audio kabel voor de 360 (tulp en optisch uit)?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:07:36 #35
Poeder voor intimi
pi_87150022
ik ben gewoon gaar van de hele middag FirstLook :')

ik word oud :'(
pi_87150534
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ben gewoon gaar van de hele middag FirstLook :')

ik word oud :'(
Zit ik zowaar te wachten tot jouw usericon geladen is. Goddomme zeg :')
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:36:01 #37
Poeder voor intimi
pi_87151844
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Zit ik zowaar te wachten tot jouw usericon geladen is. Goddomme zeg :')
Dan lijkt het me voor jou helemaal bedtijd :')
pi_87152615
Lekker stil hier :/. Bedankt Danny
pi_87152854
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Dan lijkt het me voor jou helemaal bedtijd :')
Yeah, zondagmodus laten we maar zeggen...
pi_87154416
Ik heb veel gemist merk ik :')
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_87155878
Ik heb dus, naast een aantal ekte bazen, niet veel gemist :)
pi_87155993
Sowieso gaat dinsdag veel toffer worden natuurlijk!

Nebo, hoe lang is het met de bus vanaf Schiphol ongeveer?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_87156296
Kwartiertje dacht ik, 9292ov biedt uitkomst; ik was laatst met de auto ;)
pi_87156415
tss, patser!
pi_87156769
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:42 schreef koei het volgende:
tss, patser!
Het was de Prius van Pheno, best een patserbak idd :D
pi_87156783
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:00 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het was de Prius van Pheno, best een patserbak idd :D
Dat is idd een erg mooie auto! Belachelijk stil ook voor een auto
pi_87157124
DRRRIIIEE OKTOOOOOOOOOOOOOOOOOBERRRR!!!

Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_87157196
Dat was gisteren Spanky...
pi_87158475
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker stil hier :/. Bedankt Danny
Het gaat hem eindelijk na jaren lukken om het internet stil te krijgen zoals hij altijd al wilde :')
pi_87158496
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:23:48 #51
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87158507
quote:
Dat was ook wel een beetje te verwachten :P
pi_87158916
Bah bah! Smorgens weer :r en gvd koppijn en daarnaast ook eens ontlasting als een baby :(
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:35:22 #53
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87159083
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 08:26 schreef KloonVanRossdale het volgende:

[..]

Pfff, echt niet :N
Held :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 08:53:30 #54
182714 RitseB
pi_87159297
Niels, waar ben je in godsnaam mee bezig?
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:10:19 #55
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87159546
We will never surrender :D
pi_87159555
:D!
pi_87159824
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:10 schreef koei het volgende:
En EA had ook weer dezelfde jongen achter de bar, die aan zijn blik te zien mij ook weer herkende... Maar goed, de bar van EA hebben we vorig jaar ook veel gezien :D
Oh, die gast die maar :~ bleef kijken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:35:28 #58
258885 Solique
I Kill You !
pi_87160025
Goedemorgen :W

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:10 schreef koei het volgende:
Maar wel zonde dat jullie solique zijn misgelopen -O-
Nu behoud ik mijn excuus voor geen foto. :*
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:36:47 #59
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87160054
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:35 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen :W
[..]

Nu behoud ik mijn excuus voor geen foto. :*
Ben je zo lelijk? :P
pi_87160375
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:01 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is idd een erg mooie auto! Belachelijk stil ook voor een auto
Zeker. Dat ding schakelt wanneer nodig automatisch over op de elektromotor. Het lijkt echt alsof dat ding gewoon geparkeerd staat als 'ie voor een stoplicht staat _O_
pi_87160416
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:52 schreef Nebo het volgende:

[..]

Zeker. Dat ding schakelt wanneer nodig automatisch over op de elektromotor. Het lijkt echt alsof dat ding gewoon geparkeerd staat als 'ie voor een stoplicht staat _O_
Awesome inderdaad! ^O^

Maar ik heb wel gehoord dat er in eerdere modellen wat problemen kunnen zijn met de traction control, dat ie soms onterecht denkt dat 1 wiel slipt en dan rare dingen doet.. Ben helaas de specifieke details vergeten, ik geef drie oktober de schuld :@
pi_87160454
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Awesome inderdaad! ^O^

Maar ik heb wel gehoord dat er in eerdere modellen wat problemen kunnen zijn met de traction control, dat ie soms onterecht denkt dat 1 wiel slipt en dan rare dingen doet.. Ben helaas de specifieke details vergeten, ik geef drie oktober de schuld :@
Geen flauw idee, Pheno heeft één van de nieuwere modellen volgens mij. Dat ding heeft ook echt heerlijke zitplekken voorin, met in het midden een enorme console waardoor je echt je eigen plekkie hebt als het ware. Ik ben een groot voorstander van hybride in ieder geval :D
pi_87160689
Niemand interesse in een geheugenkaartje voor de 360? Dan zet ik hem in V&A
pi_87160702
Zit de 360 er nog omheen? :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 4 oktober 2010 @ 10:08:57 #65
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87160749
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
:D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87161264
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Bij mij is het niet echt een probleem hoor... Maar je kan er vanaf komen als je wil!
Moet je daarvoor die Blackbird kopen en hard uit de bocht vliegen?
  maandag 4 oktober 2010 @ 10:29:36 #67
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_87161306
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Moet je daarvoor die Blackbird kopen en hard uit de bocht vliegen?
Er zijn goedkopere manieren. Maar die Blackbird is niet meer te koop trouwens, moet alleen de advertentie nog verwijderen :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_87161999
:D doet me denken aan mn eigen domme kat!

pi_87162106
Is er iemand die de rechtzaak van Wilders volgt? Mossie wraakt de rechter, vervolgens geven de andere rechters aan dat de rechter namens de rechtbank heeft gesproken en daarop wraakt mossie ze allemaal _O-

Om 12 uur maar eens kijken of het gaat werken :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:23:23 #70
182714 RitseB
pi_87162719
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
:') echt, wat een partij kansloos is dit zeg! Wat een gefaal met de bans :')

Machtsmisbruik 101: De admins van FOK! leggen uit hoe je jezelf in een machtspositie wringt en daar het meeste uit haalt. Onderdelen van de cursus zullen onder andere inzicht geven in het omgaan met kritiek, redelijkheid, de kunst van het trollen, de kunst van het bannen van mensen die je wijzen op je getroll en het ontwikkelen van de gave van het ontkennen. Contactgestoordheid is een pre, geen vereist, vooropleiding is niet gewenst.
Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken. Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:27:16 #71
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87162807
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken. Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
Dus iets wat ie niet op het forum doet, maar ergens op een beurs gaan jullie nu proberen te "bestraffen" op dit forum met een ban?

Misschien nagedacht dat dat een beetje triest overkomt?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:27:49 #72
182714 RitseB
pi_87162824
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus iets wat ie niet op het forum doet, maar ergens op een beurs gaan jullie nu proberen te "bestraffen" op dit forum met een ban?

Misschien nagedacht dat dat een beetje triest overkomt?
Die ban heeft hij gekregen na een uitspraak over itejeer die niet door de beugel kan.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:29:33 #73
182714 RitseB
pi_87162867
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef Bart het volgende:

[..]

Vertel.
Ik hou het niet voor niks bij iets 'fijns'. :).
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:30:00 #74
65252 Bart
pi_87162877
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

wat heeft hij gezegt dan? :{
Volgens mij heeft ie Iteejer een laffe hond genoemd. Maar pin me er niet op vast, zoiets heb ik ook maar gehoord in de wandelgangen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:30:04 #75
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87162879
quote:

[..]

Het vervelende is alleen dat er weer geheimzinnig over wordt gedaan. In plaats van dat je nu even duidelijk maakt wat er is gebeurd, houd men het vaag. Daarnaast is een discussie nergens meer mogelijk omdat het bij mods/admins al zo hoog loopt dat elk woord er over een ban oplevert.
Dat gewone user / semi-incrowd krijgt dus maar de helft mee en ziet de bans als onrechtvaardig.

Probleem blijft hoe dan ook altijd hier op Fok! dat dingen slecht bespreekbaar zijn.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:30:18 #76
65252 Bart
pi_87162885
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:

[..]

Je mag het ook PM'en hoor!
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:30:43 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87162897
quote:

[..]

Mooi vaag! ^O^
pi_87162916
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:27 schreef RitseB het volgende:

[..]

Die ban heeft hij gekregen na een uitspraak over itejeer die niet door de beugel kan.
Dat van Iteejer was ook normaal :)?

quote:

[..]

Zeg dan gewoon niks :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:32:17 #79
182714 RitseB
pi_87162928
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Bart het volgende:

[..]

Je mag het ook PM'en hoor!
Fijn dat ik dat weet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:33:13 #80
270524 Flodder450
pi_87162951
Het is hier nog bst wel een hegemonie geworden :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:33:22 #81
65252 Bart
pi_87162957
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:32 schreef RitseB het volgende:

[..]

Fijn dat ik dat weet.
Ach, zo ben ik.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:33:28 #82
182714 RitseB
pi_87162962
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Fallen het volgende:

[..]

Het vervelende is alleen dat er weer geheimzinnig over wordt gedaan. In plaats van dat je nu even duidelijk maakt wat er is gebeurd, houd men het vaag. Daarnaast is een discussie nergens meer mogelijk omdat het bij mods/admins al zo hoog loopt dat elk woord er over een ban oplevert.
Dat gewone user / semi-incrowd krijgt dus maar de helft mee en ziet de bans als onrechtvaardig.

Probleem blijft hoe dan ook altijd hier op Fok! dat dingen slecht bespreekbaar zijn.
Ze hebben een ban gekregen voor de crewbash.
pi_87162988
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dat kunnen we zelf ook lezen he :'). Volgens mij snap je niet echt waar Fallen het over heeft :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:34:46 #84
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87162994
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:33 schreef RitseB het volgende:

[..]

En die was op het forum? Is het ergens terug te vinden? Was het terecht?
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:35:07 #85
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87162999
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat kunnen we zelf ook lezen he :'). Volgens mij snap je niet echt waar Fallen het over heeft :')
en primair dit! :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:36:17 #86
270524 Flodder450
pi_87163025
wedden dat de helft van de SCers vóór vanavond 8 uur een ban heeft? :P
pi_87163027
quote:

[..]

Ik ben het totaal niet met je eens, Rossdale heeft iets heel erg 'fijns' gedaan tijdens de firstlook, wij zitten als nieuwe gamescrew ons helemaal uit de naad te werken.
Als ie echt wat heeft geflikt op FirstLook lijkt me dat ook niet fijn, ben dan wel benieuwd wat het is want ik heb er verder niets over gehoord...
quote:
Hij heeft ons volledig zitten ondermijnen, nu ook wat hij nu zit te doen met het spammen van zijn site. En dan komen Rossdale en Morthill die even lekker een negatieve sfeer gaan neer zetten en itejeer gaat zwartmaken. Heel fijn is dat voor ons als leiding, wij doen zo ons best en de admins doen ook hun uiterste best om games weer groot te maken.
Ik denk dat iedereen wel een stuk meer te spreken is over games, het blijkt dat het lekker gaat, dat er een leuk team zit en dat dingen weer beginnen te rollen! Dat hij iteejer gaat zwartmaken kan ik wel begrijpen, iteejer maakte een sneer gericht op Morthill en Rossdale, dan vind ik het niet zo gek dat ze reageren... maar AFAIK was er juist niets meer gericht tegen games de laatste tijd, en als dat wel zo was dan zijn het stomme honden want jullie zijn best liev :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:36:43 #88
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87163034
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Pas op nick, insinueer je nu dat een fok mod dom is :|W dat is gevaarlijk!!!
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:36:52 #89
270524 Flodder450
pi_87163036
En dat ik niet graag tot die 50% behoor :o
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:37:22 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163046
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef Fallen het volgende:

[..]

Bullcrap, ik doe nooit geheimzinnig over een ban.
Beleid is dat er over bans niet gediscussieerd word, waarom? Lees het topic maar na, pietje vind het correct, jantje niet correct en dat schiet niet op.

Maar goed, wat wil je weten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:38:38 #91
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163075
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef Flodder450 het volgende:
wedden dat de helft van de SCers vóór vanavond 8 uur een ban heeft? :P
Sjezus schei eens uit met dat stemmingmaken zeg.
Komop, gedraag je even als een normale user, dan lullen we er even over en is het verder klaar.
Gedoe hier.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_87163164
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Komop, gedraag je even als een normale user, dan lullen we er even over en is het verder klaar.
Gedoe hier.
FL kan sowieso niet normaal doen, maar goed daar moeten wij het maar mee doen :N

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef Fallen het volgende:

[..]

En die was op het forum? Is het ergens terug te vinden? Was het terecht?
Stond er al hoor Yvonne?! :') Denk voornamelijk dat men wil weten wat voor iets "fijns" ie heeft gedaan :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:42:30 #93
182714 RitseB
pi_87163173
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als ie echt wat heeft geflikt op FirstLook lijkt me dat ook niet fijn, ben dan wel benieuwd wat het is want ik heb er verder niets over gehoord...
[..]

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Charlie_Waffles het volgende:

[..]

Terras hangen met wat mensen en nog even bij firstlook gaan kijken. Het event is behoorlijk faal, maargoed als je vrijkaarten krijgt... :P even socializen met de PR mensen daar en kijken of we nog wat gratis shit kunnen scoren :P Ze weten toch niet dat ik al een jaar lang niet meer voor Fokgames werk :')
Dat heeft Niels dus gedaan op de Firstlook.

quote:
Ik denk dat iedereen wel een stuk meer te spreken is over games, het blijkt dat het lekker gaat, dat er een leuk team zit en dat dingen weer beginnen te rollen! Dat hij iteejer gaat zwartmaken kan ik wel begrijpen, iteejer maakte een sneer gericht op Morthill en Rossdale, dan vind ik het niet zo gek dat ze reageren... maar AFAIK was er juist niets meer gericht tegen games de laatste tijd, en als dat wel zo was dan zijn het stomme honden want jullie zijn best liev :)
Wij zijn ook heel lief, we vinden het alleen niet zo leuk wat er nu allemaal gebeurt.
pi_87163183
En als je dan toch bezig bent, waarom heeft Sigmund nu ineens ban?! Je gaat nu niet zeggen dat het vanwege zijn post over die creditcard gaat?!
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:43:13 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163186
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[..]

Hoi Spank,
ik ga geen uur zitten over en weer posten over een verkeerd woord punt of komma hoor.
Bij mijn weten staan de posts van Ross nog gewoon online, leverde in mijn ogen een terechte ban op, daarna klonen tijdens ban en dat geldt ook voor ex-crew: verlenging van ban.

Dat er een leuk en goed team staat heeft wat tijd, moeite en inzet gekost, en dát is wat er in de MED van Koosje staat, kun je als een 'sneer' oppakken, en kun je als geen sneer oppakken, het is maar hoe je het wilt lezen.

En dat is het in een notendop, en nu kun je daar vast nog wel 6 weken over semi-rellen, maar persoonlojk vind ik het zonde van de tijd en nog meer zonde voor de nu zittende crew die dit voor de kiezen krijgt en zich daar tamelijk ongemakkelijk bijvoelt.

maandag 4 oktober 2010 @ 11:44:19 #96
182714 RitseB
pi_87163221
Verschrikkelijk ongemakkelijk.
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:45:20 #97
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87163237
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bullcrap, ik doe nooit geheimzinnig over een ban.
Beleid is dat er over bans niet gediscussieerd word, waarom? Lees het topic maar na, pietje vind het correct, jantje niet correct en dat schiet niet op.

Maar goed, wat wil je weten.
quote:

[..]

"Fijns", "ondermijnen", "Iteejer zwart maken".

Sowieso wordt er nu onduidelijkheid gecreëerd. Is er iets op het forum gedaan of op FirstLook? En indien dat 2e, is dat serieus iets om een ban op het forum voor te krijgen?
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:45:21 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163239
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
En als je dan toch bezig bent, waarom heeft Sigmund nu ineens ban?! Je gaat nu niet zeggen dat het vanwege zijn post over die creditcard gaat?!
Welja, gezeur constant, je kunt het ook in normale termen zeggen, na 11 jaar is stomme hoer yvonne en kale hufter Danny gewoon uitermate saai.
En je gaat me niet vertellen dat je 'sigmund' als user mist hè? :D

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 11:46:14 #99
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87163256
Yvonne, yvonne waar ben je aan begonne!
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:46:32 #100
270524 Flodder450
pi_87163265
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gedoe hier.
Wij [users] moeten iets verzwijgen opdat de mods/admins buiten schot staan?
:{
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:46:48 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163270
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:44 schreef RitseB het volgende:
Verschrikkelijk ongemakkelijk.
En dat vind ik verdomde kut, en dat meen ik.
Gamers zijn weetikveel, euh gamers :')
Niet van die rellers, en dit is gewoon nergens voor nodig.
Hé, ook in GAM worden weleens mensen gebanned.

maandag 4 oktober 2010 @ 11:47:33 #102
182714 RitseB
pi_87163289
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat vind ik verdomde kut, en dat meen ik.
Gamers zijn weetikveel, euh gamers :')
Niet van die rellers, en dit is gewoon nergens voor nodig.
Hé, ook in GAM worden weleens mensen gebanned.
Ik ben hartstikke sociaal hoor. :{w
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:47:42 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163291
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yvonne, yvonne waar ben je aan begonne!
Nou, ik doe m'n zegje en dan is het wmb klaar hoor,
dit loopt nu al sinds gisteravond, lijkt goddomme wel een stel wijven hier :6

Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:48:07 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163303
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:46 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Wij [users] moeten iets verzwijgen opdat de mods/admins buiten schot staan?
:{
Waar héb je het over? :D

pi_87163304
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welja, gezeur constant, je kunt het ook in normale termen zeggen, na 11 jaar is stomme hoer yvonne en kale hufter Danny gewoon uitermate saai.
En je gaat me niet vertellen dat je 'sigmund' als user mist hè? :D
Hmm volgens mij kreeg ie toch een ban vanwege deze post :

[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_

Erg jammer :'). Maar goed, hou er maar over op, discussie of iets in die trend is niet mogelijk :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:48:22 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163310
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke sociaal hoor. :{w
Vast!

† In Memoriam † maandag 4 oktober 2010 @ 11:48:26 #107
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87163314
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, mevrouw! Maar waar Yvonne is, is vuur! :7
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:48:33 #108
270524 Flodder450
pi_87163319
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

no shit Sherlock :')
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:50:39 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163378
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm volgens mij kreeg ie toch een ban vanwege deze post :

[GAM SC #4]Waar Duke Nukem per definitie awesome is _O_

Erg jammer :'). Maar goed, hou er maar over op, discussie of iets in die trend is niet mogelijk :)
Ik zit hier nu toch te discussieren?
Maar omdat ik een andere mening heb is discussie onmogelijk? Raar, ik denk dat jij een van de ouderen hier bent die donders goed weet dat ik mijn beslissing best bijstel als ik verkeerd zit.
Maar Sig's opmerking kan zoals ik al uitleg best eens in normale termen,
of denk je dat ie zich altijd vriendlijk uitlaat?
Of zou het druppel/emmer zijn...
Of is de discussie alleen gelukt als ik hem nu unban :?

maandag 4 oktober 2010 @ 11:51:04 #110
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87163387
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:

[..]

[..]

"Fijns", "ondermijnen", "Iteejer zwart maken".

Sowieso wordt er nu onduidelijkheid gecreëerd. Is er iets op het forum gedaan of op FirstLook? En indien dat 2e, is dat serieus iets om een ban op het forum voor te krijgen?
Dat vind ik dus ook zo raar :S
Die dingen kun je toch dan met elkaar oplossen? Nu is het een beetje zo dat ie jullie genakt heeft en dat julie als enige manier zien om hem te bestraffen een ban te geven..
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:52:29 #111
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87163424
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef RitseB het volgende:

[..]

[..]

Dat heeft Niels dus gedaan op de Firstlook.
Yeah da's kut, maar uiteindelijk is het er niet van gekomen, blijkbaar herkende Iris van EA hem niet en heeft ie het verder niet geprobeerd of zich anders voorgedaan...
quote:
Wij zijn ook heel lief, we vinden het alleen niet zo leuk wat er nu allemaal gebeurt.
Ik hou er ook maar over op :) jullie hebben wel betere dingen te doen, zoals meer prijsvragen regelen :7
  maandag 4 oktober 2010 @ 11:52:50 #112
111656 Poit
12-08-12
pi_87163435
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi Spank,
ik ga geen uur zitten over en weer posten over een verkeerd woord punt of komma hoor.
Bij mijn weten staan de posts van Ross nog gewoon online, leverde in mijn ogen een terechte ban op, daarna klonen tijdens ban en dat geldt ook voor ex-crew: verlenging van ban.

Dat er een leuk en goed team staat heeft wat tijd, moeite en inzet gekost, en dát is wat er in de MED van Koosje staat, kun je als een 'sneer' oppakken, en kun je als geen sneer oppakken, het is maar hoe je het wilt lezen.

En dat is het in een notendop, en nu kun je daar vast nog wel 6 weken over semi-rellen, maar persoonlojk vind ik het zonde van de tijd en nog meer zonde voor de nu zittende crew die dit voor de kiezen krijgt en zich daar tamelijk ongemakkelijk bijvoelt.
Ik wil me verder niet mengen in de discussie maar ik weet 100% zeker dat er van Rossdale,Morthill en ikzelf reacties zijn verwijderd.
pi_87163462
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zit hier nu toch te discussieren?
Maar omdat ik een andere mening heb is discussie onmogelijk? Raar, ik denk dat jij een van de ouderen hier bent die donders goed weet dat ik mijn beslissing best bijstel als ik verkeerd zit.
Maar Sig's opmerking kan zoals ik al uitleg best eens in normale termen,
of denk je dat ie zich altijd vriendlijk uitlaat?
Of zou het druppel/emmer zijn...
Of is de discussie alleen gelukt als ik hem nu unban :?
Mwa mwa, maar nu lijkt het wel heel erg op : " oei, die opmerking kan niet, hop snel een ban :)"

En beslissing bij stel als je fout zit? Vind je het erg als ik daar geen uitspraak over doe :)?
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:54:12 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163479
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mwa mwa, maar nu lijkt het wel heel erg op : " oei, die opmerking kan niet, hop snel een ban :)"

En beslissing bij stel als je fout zit? Vind je het erg als ik daar geen uitspraak over doe :)?
Dat mag, maar verwijt mij dan geen niet willen discussieren.

pi_87163485
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik wil me verder niet mengen in de discussie maar ik weet 100% zeker dat er van Rossdale,Morthill en ikzelf reacties zijn verwijderd.
Dat is ook zo :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:54:32 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163490
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:52 schreef Poit het volgende:

[..]

Breda #180: Rossdale baalt van de Singelloop, maar met zon.

pi_87163503
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat mag, maar verwijt mij dan geen niet willen discussieren.
Nja dat komt omdat je dat met halve waarheden komt aanzetten :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:55:07 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163509
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is ook zo :)
Het was niet alleen in GAM

pi_87163542
quote:
Vorige SC en misschien ook nog wel deze SC zijn er posts ge-edit :)
Denk dat Poit dat bedoelt :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:56:19 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163547
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja dat komt omdat je dat met halve waarheden komt aanzetten :)
Ja, dat gaat lekker, je verwijt me dingen, maar zegt niet wat je me verwijt,
halve waarheden, dan vraag ik toch echt onderbouwing.
Zo kun je toch alles wel blijven beweren?

Admin maandag 4 oktober 2010 @ 11:56:58 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163566
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vorige SC en misschien ook nog wel deze SC zijn er posts ge-edit :)
Denk dat Poit dat bedoelt :)
Ik weet wat Poit bedoelt, ik geef aan waar die post over firstlook staat.

pi_87163586
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, dat gaat lekker, je verwijt me dingen, maar zegt niet wat je me verwijt,
halve waarheden, dan vraag ik toch echt onderbouwing.
Zo kun je toch alles wel blijven beweren?
Hmm dan zou ik zo in de crew kunnen, want jullie werken ook met de term "vaag"
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:01:53 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87163750
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm dan zou ik zo in de crew kunnen, want jullie werken ook met de term "vaag"
Is het heel moeilijk gewoon te zeggen wat je wilt zeggen?

maandag 4 oktober 2010 @ 12:02:41 #124
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87163798
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik weet wat Poit bedoelt, ik geef aan waar die post over firstlook staat.
Maar dat is dan toch geen antwoord op de opmerking van Poit? Wat wil je dan aantonen? Dat niet alles van Rossdale verdwenen is? Daar had Poit het toch niet over? Of mis ik iets?
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:03:21 #125
182714 RitseB
pi_87163832
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:02 schreef Fallen het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch geen antwoord op de opmerking van Poit? Wat wil je dan aantonen? Dat niet alles van Rossdale verdwenen is? Daar had Poit het toch niet over? Of mis ik iets?
Poit quote de spampost, die heb ik verwijderd.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:06:17 #126
111656 Poit
12-08-12
pi_87163929
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef RitseB het volgende:

[..]

Poit quote de spampost, die heb ik verwijderd.
Nee, om die ging het me niet, die snap ik ook nog wel. Het ging me om de posts eerder waardoor Morthill een ban kreeg.
pi_87163977
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is het heel moeilijk gewoon te zeggen wat je wilt zeggen?
Als ik het had willen zeggen, had ik wel gedaan :).
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:09:03 #128
182714 RitseB
pi_87164025
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Nee, om die ging het me niet, die snap ik ook nog wel. Het ging me om de posts eerder waardoor Morthill een ban kreeg.
Daar weet ik niks van.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:09:48 #129
111656 Poit
12-08-12
pi_87164039
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef RitseB het volgende:

[..]

Daar weet ik niks van.
Dat bedoel ik O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:09:49 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87164040
Maar wat ik dus ook nog niet snap is dat hij jullie naam wil gebruiken voor eigen belang.
En dat jullie dan een ban op een forum een gepaste methode vinden om dat op te lossen?

Is het niet zo dat je beter gewoon contact met hem kan opnemen en het zo uitpraten? lijkt me dat dat de "volwassen manier" is om het te doen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:09:54 #131
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87164044
Daar zat ook een post van mij tussen. Het is als ik mij niet vergis zaterdag gebeurd rond een uur of 12:30

Daarna moest ik werken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:10:51 #132
182714 RitseB
pi_87164075
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat bedoel ik O+
Ik ben er morgen trouwens ook bij. O+.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:12:36 #133
111656 Poit
12-08-12
pi_87164130
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:10 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben er morgen trouwens ook bij. O+.
Eej tof! :D
Heb er wel enorme zin in trouwens :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:13:21 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164162
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, er is gemodereerd, ik snap het probleem niet., echt

Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:14:52 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164195
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Maar wat ik dus ook nog niet snap is dat hij jullie naam wil gebruiken voor eigen belang.
En dat jullie dan een ban op een forum een gepaste methode vinden om dat op te lossen?

Is het niet zo dat je beter gewoon contact met hem kan opnemen en het zo uitpraten? lijkt me dat dat de "volwassen manier" is om het te doen.
Oh, trouwens voor de goede orde
Niemand van GAM kan bannen,
op het forum bannen FA's en/of A's

maandag 4 oktober 2010 @ 12:23:03 #136
111656 Poit
12-08-12
pi_87164503
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, er is gemodereerd, ik snap het probleem niet., echt
Er wordt gesproken over de vaagheid waarmee dingen lijken te gebeuren.
Geloof het of niet maar stiekem is dit best een hecht groepje en gaan we doorgaans heel goed door een deur. Plots worden er 2 (inmiddels 3) users geband met een reden die, voor mij en ik denk meerdere met mij, niet geheel duidelijk is. Daarboven op zijn de posts niet gemodereerd maar compleet verwijderd.
Als puur de inhoud weggehaald zou zijn met een opmerking dat de betreffende post niet door de beugel kan is dat al een stuk duidelijker dan het verwijderen.

Maar nogmaals, eigenlijk wil ik helemaal niet meedoen met deze discussie.
pi_87164588
Poitje, ik raad je aan om dat dan ook niet te doen.
pi_87164606
Moggûh, of middag al :o
Ben kapot :(
pi_87164620
Rossdale, Morthill, Tain en Sigmund666 dat zijn er ondertussen al 4 :)
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:26:21 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164637
Even nog,
als ik het heb over modereren bedoel ik daarmee, editten, deleten, alles wat met moderatie te maken heeft :)

Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:29:42 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164763
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als ik het had willen zeggen, had ik wel gedaan :).
Dan moet je mij geen 'halve waarheden' verwijten want daarme impliceer je nogal wat.

maandag 4 oktober 2010 @ 12:30:15 #142
111656 Poit
12-08-12
pi_87164783
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:26 schreef yvonne het volgende:
Even nog,
als ik het heb over modereren bedoel ik daarmee, editten, deleten, alles wat met moderatie te maken heeft :)
Dat is me duidelijk, alleen probeer ik aan te geven dat het volledig verwijderen van een post voor de inmiddels beruchte "vaagheid" kan zorgen.
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:33:24 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164899
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat is me duidelijk, alleen probeer ik aan te geven dat het volledig verwijderen van een post voor de inmiddels beruchte "vaagheid" kan zorgen.
Dat begrijp ik.

maandag 4 oktober 2010 @ 12:35:58 #144
270524 Flodder450
pi_87164979
je hebt gewoon een hele pagina aan posts er uit geknips :(
  Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:36:09 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87164989
En nu ga ik spullen voor de dieren halen #dierendag ftw.
En dan te bedenken dat ik nieteens game :')

Admin maandag 4 oktober 2010 @ 12:38:07 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87165057
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:35 schreef Flodder450 het volgende:
je hebt gewoon een hele pagina aan posts er uit geknips :(
Pardon?
Dat lijkt m,e hoogst onwaarschijnlijk aangezien ik op dat tijdstip aan het werk was.
Beetje oppassen met beschuldigingen.

En als een van m'n collega's het nodig heeft gevonden een pagina te modereren dan neem ik meteen aan dat het nodig is geweest, er wordt niet gemodereerd omdat we ons op een zondag zitten te vervelen.

maandag 4 oktober 2010 @ 12:39:59 #147
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87165110
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
Is het leven niet één groot spel?

En tof dat je erbij bent morgen Ritse! Heb wel zin in bier drinken en misschien nog eens mn handen op een controller leggen!
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:40:02 #148
270524 Flodder450
pi_87165112
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Pardon?
Dat lijkt m,e hoogst onwaarschijnlijk aangezien ik op dat tijdstip aan het werk was.
Beetje oppassen met beschuldigingen.

En als een van m'n collega's het nodig heeft gevonden een pagina te modereren dan neem ik meteen aan dat het nodig is geweest, er wordt niet gemodereerd omdat we ons op een zondag zitten te vervelen.
ik zat net te kijken op een pagina, en toen f5e ik

EN TOEN 404
pi_87165175
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

EN TOEN 404
Flodder hou er eens over op man :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:42:49 #150
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87165205
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef Nebo het volgende:

[..]

Flodder hou er eens over op man :')
Nebo, ga jij meedoen aan Internation Suit Up Day? Ik zit namelijk te twijfelen, aan de ene kant is het YEAH!!! aan de andere kant moet ik dan uitleggen dat ik op facebook iets heb gezien van een tv-serie ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:44:41 #151
65252 Bart
pi_87165267
Matige rel dit.
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:46:44 #152
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87165340
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
Matige rel dit.
Je relsensor werkt echter nog goed, je was er vlak voor het rellen begon! Ga je nu ook meteen weer weg? ;(
pi_87165409
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nebo, ga jij meedoen aan Internation Suit Up Day? Ik zit namelijk te twijfelen, aan de ene kant is het YEAH!!! aan de andere kant moet ik dan uitleggen dat ik op facebook iets heb gezien van een tv-serie ;(
Ik wil het wel, maar ik heb nog geen suit en ik twijfel een beetje aan de hoeveelheid mensen die er vanaf weten. Maar ach, iedere trend moet een keer gestart worden hè :o
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:50:46 #154
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87165483
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

EN TOEN 404
ik dacht al dat het aan mij lag.... :{
pi_87165570
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
Clown :')

Neen, zo eentje

maandag 4 oktober 2010 @ 12:53:46 #156
111656 Poit
12-08-12
pi_87165597
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:

[..]

Clown :')

Neen, zo eentje

[ afbeelding ]
:P
Dan heb ik er niets aan ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:53:46 #157
65252 Bart
pi_87165598
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je relsensor werkt echter nog goed, je was er vlak voor het rellen begon! Ga je nu ook meteen weer weg? ;(
Wil je dat ik blijf dan?
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:13:49 #158
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87166378
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
God jah dat is waar ook :)
pi_87166536
Goed dit gaat me vast weer een week extra ban opleveren, maar serieus...

Waaaarom is van mijn Rossdale account het wachtwoord veranderd en blijkbaar ook het bijbehorende e-mailadres? Password retrieval werkt namelijk ook niet meer. Heb ik nu ineens een FOK!-wide ban ofzo ipv alleen het forum?

En dat terwijl ik in PM discussies was met wat mensen, waarbij ik o.a. Iteejer uitlegde waarom ik wat heb gedaan en waarin Ritse overtuigd was dat ik helemaal niets heb misdaan op Firstlook, zoals mijn drie metgezellen dat kunnen bevestigen...
pi_87166886
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef Roosdale het volgende:
Goed dit gaat me vast weer een week extra ban opleveren, maar serieus...

Waaaarom is van mijn Rossdale account het wachtwoord veranderd en blijkbaar ook het bijbehorende e-mailadres? Password retrieval werkt namelijk ook niet meer. Heb ik nu ineens een FOK!-wide ban ofzo ipv alleen het forum?

En dat terwijl ik in PM discussies was met wat mensen, waarbij ik o.a. Iteejer uitlegde waarom ik wat heb gedaan en waarin Ritse overtuigd was dat ik helemaal niets heb misdaan op Firstlook, zoals mijn drie metgezellen dat kunnen bevestigen...
We waren idd net in een een wmb goede discussie op PM, van mij komt dit niet.
Maar dat je met al die klonen zoiets over jezelf afroept kan jou niet verbazen denk ik.
pi_87167016
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar dat je met al die klonen zoiets over jezelf afroept kan jou niet verbazen denk ik.
Forumbans verbazen me niet nee, maar dit wel. Ik wil het uitpraten, maar dat is best onhandig zo :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:34:07 #162
270524 Flodder450
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:34:56 #163
Poeder voor intimi
pi_87167146
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:30 schreef Roosdale het volgende:

[..]

Forumbans verbazen me niet nee, maar dit wel. Ik wil het uitpraten, maar dat is best onhandig zo :P
mailen een optie? :+
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:35:25 #164
270524 Flodder450
pi_87167164
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

mailen een optie? :+
Hij heeft in ieder geval geen PM ban

nog niet :{
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:36:11 #165
65252 Bart
pi_87167191
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Bel ff met elkaar, altijd beter dan zoiets via internet regelen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:37:30 #166
Poeder voor intimi
pi_87167235
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
Matige rel dit.
mijn idee, ze zijn veel heftiger geweest :P

en een beller is sneller :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:38:05 #167
Poeder voor intimi
pi_87167256
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:35 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval geen PM ban

nog niet :{
ja jij kan het weten alleen als de beste knul niet kan inloggen wordt het toch lastig pmmen :P
pi_87167312
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja jij kan het weten alleen als de beste knul niet kan inloggen wordt het toch lastig pmmen :P
Ja precies, dat dus...
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:43:35 #169
270524 Flodder450
pi_87167412
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:40 schreef Roosdale het volgende:

[..]

Ja precies, dat dus...
toen ik gebant was kon ik wel inloggen op t forum

aleen de post nieuw topic en post reactie knoppen waren weg :+
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:47:38 #170
65252 Bart
pi_87167566
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:43 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

toen ik gebant was kon ik wel inloggen op t forum

aleen de post nieuw topic en post reactie knoppen waren weg :+
Ik ken je niet, maar ik vind het nu al spijtig dat die knopjes weer terug zijn gekomen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:48:39 #171
270524 Flodder450
pi_87167595
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar ik vind het nu al spijtig dat die knopjes weer terug zijn gekomen.
sorry ;)
pi_87167610
een rel in de GAM SC en niemand die mij even op de hoogte stelt...

Ik ben teleurgesteld in jullie -O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:50:18 #173
65252 Bart
pi_87167658
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef koei het volgende:

Je moet ook gewoon mijn postgeschiedenis in de gaten houden, dan mis je niets. Doe je dat niet, dan moet je ook niet klagen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:50:58 #174
Poeder voor intimi
pi_87167688
quote:

relletje van niets koei :{w
pi_87167790
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon mijn postgeschiedenis in de gaten houden, dan mis je niets. Doe je dat niet, dan moet je ook niet klagen.
Jij hebt teveel dig in je postgeschiedenis staan om dat te volgen...
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:56:46 #176
65252 Bart
pi_87167864
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:54 schreef koei het volgende:

[..]

Jij hebt teveel dig in je postgeschiedenis staan om dat te volgen...
Die kun je overslaan want daar wordt bijna nooit gereld. Alhoewel er laatst wel wat op gang kwam, maar dat werd gelijk in de kiem gesmoord door Biogarde en de relschopper durfde niet door te gaan.
pi_87168137
Er is ook geen rel :)
Als Rossdale me belt (vanavond dan wel pas) of mailt (kan altijd) kunnen we onze discussie voortzetten.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:13:47 #178
111656 Poit
12-08-12
pi_87168470
quote:

[..]

Post van de dag _O_
pi_87168601
quote:

[..]

Bart O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:21:08 #180
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87168714
quote:

Nee, het is een matige rel en jij bent druk aan het studeren. Dus vooralsnog het storen niet waard.
Ik bel je wel als het echt ontspoort! ;)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:21:54 #181
270524 Flodder450
pi_87168746
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:17 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Bart O+
Fipotje :+

ik ken jou ergens van :o
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:22:07 #182
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_87168749
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Wil je dat ik blijf dan?
quote:

[..]

Antwoord op de eerste vraag: :Y
pi_87168767
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef iteejer het volgende:
Er is ook geen rel :)
Als Rossdale me belt (vanavond dan wel pas) of mailt (kan altijd) kunnen we onze discussie voortzetten.
0900-iteejer?

Kun je aub niet gewoon mijn emailadres van Rossdale terugzetten, zodat ik mijn password kan recoveren en we zo verder kunnen met de discussie? Dat lijkt me toch wel het handigste... :P
pi_87168828
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Fipotje :+

ik ken jou ergens van :o
Spannend :o
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:25:33 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87168873
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:22 schreef Roosdale het volgende:

[..]

0900-iteejer?

Kun je aub niet gewoon mijn emailadres van Rossdale terugzetten, zodat ik mijn password kan recoveren en we zo verder kunnen met de discussie? Dat lijkt me toch wel het handigste... :P
bullshit weer

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 04-10-2010 15:18:12 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:26:28 #186
65252 Bart
pi_87168915
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:17 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Bart O+
Maarten O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:28:47 #187
270524 Flodder450
pi_87168981
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:24 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Spannend :o
:+
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:31:02 #188
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87169049
O+ Bart *; Maarten O+
pi_87169091
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Fok geeft de IP adressen van gebruikers ook zo weg, dus kan nie zo moeilijk zijn om aan ze nummer te komen lijkt me _O- (sorry kon het niet laten :X )
Nee hoor, je kan FOK! overal zonder enige onderbouwing van beschuldigen. Is je recht als user: vrije meningsuiting en zo.
Desalniettemin, natuurlijk doen we dat nooit en te nimmer.

@Ross, ik zou je terug kunnen zetten, maar ik ken dat mailadres niet. Bovendien, als ik dat doe krijgen we weer een handvol andere figuren in onze nek: 'hij wel en wij niet, vriendjespolitiek, als hij mag klonen mag ik dat ook!' en zitten we daar weer mee.

Mail me ff als je wil, dan gaan we daar verder.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:37:02 #190
65252 Bart
pi_87169260
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
O+ Bart *; Maarten O+
Chris O+O+
pi_87169302
Wat een liefde hier O+
pi_87169307
Wat een homo's hier! :r
pi_87169312
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:28 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Was jij die op firstlook ? :D

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
O+ Bart *; Maarten O+
^) 8-)
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:40:22 #194
65252 Bart
pi_87169381
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef koei het volgende:
Wat een homo's hier! :r
Je bent gewoon jaloers dat jij geen vent kan krijgen en wij wel :6.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:40:39 #195
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87169391
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:32 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee hoor, je kan FOK! overal zonder enige onderbouwing van beschuldigen. Is je recht als user: vrije meningsuiting en zo.
Desalniettemin, natuurlijk doen we dat nooit en te nimmer.

@Ross, ik zou je terug kunnen zetten, maar ik ken dat mailadres niet. Bovendien, als ik dat doe krijgen we weer een handvol andere figuren in onze nek: 'hij wel en wij niet, vriendjespolitiek, als hij mag klonen mag ik dat ook!' en zitten we daar weer mee.

Mail me ff als je wil, dan gaan we daar verder.
Was meer een geintje, aangezien destijds ross via fok aan het IP van Edwinuss kwam.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:40:48 #196
65252 Bart
pi_87169394
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:38 schreef Frankii het volgende:
Wat een liefde hier O+
Drankii O+
pi_87169447
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:40 schreef Bart het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers dat jij geen vent kan krijgen en wij wel :6.
Een vent krijgen (voor een nachtje) is het makkelijkste dat er is, kan me niet voorstellen dat koei dat niet kan :P
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_87169577
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Een vent krijgen (voor een nachtje) is het makkelijkste dat er is, kan me niet voorstellen dat koei dat niet kan :P
Wat GameBabe zegt!
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:45:44 #199
65252 Bart
pi_87169588
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Voor een nachtje is geen echte liefde zoals Chris, Maarten, Frank en ik hebben!
pi_87169630
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:45 schreef Bart het volgende:

[..]

pi_87169641
quote:

[..]

Echte liefde terwijl je elkaar één keer per jaar spreekt... Ik denk dat een one night stand al meer tijd samen heeft...
pi_87169694
quote:

[..]

Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:49:33 #203
111656 Poit
12-08-12
pi_87169728
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:52:31 #204
65252 Bart
pi_87169836
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:47 schreef koei het volgende:

[..]

Echte liefde terwijl je elkaar één keer per jaar spreekt... Ik denk dat een one night stand al meer tijd samen heeft...
Je hebt nog een hoop te leren meissie! Zoals dat het om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit.
  maandag 4 oktober 2010 @ 14:59:04 #205
Poeder voor intimi
pi_87170080
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Je hebt nog een hoop te leren meissie! Zoals dat het om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit.
koei kan prima leven met steeds één hete nacht kwaliteit :{w

pi_87170177
Dammit dat wil ook!
pi_87170247
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

koei kan prima leven met steeds één hete nacht kwaliteit :{w

Inderdaad! :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:04:07 #208
Poeder voor intimi
pi_87170266
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:03 schreef koei het volgende:

[..]

Inderdaad! :')
:*
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:15:31 #209
270524 Flodder450
pi_87170684
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:21:31 #210
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87170895
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Nebo het volgende:
Dammit dat wil ook!
Dat is wel heel dope! Maar ik gok dat het een vrije hoge instap drempel heeft.
pi_87171192
Kut, ik ben mijn rooster kwijt, en dan heb ik het niet over mijn haan #dierendag
pi_87171574
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik ben mijn rooster kwijt, en dan heb ik het niet over mijn haan #dierendag
Even op Blackboard kijken? Of hebben jullie dat niet?
pi_87171664
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:41 schreef koei het volgende:

[..]

Even op Blackboard kijken? Of hebben jullie dat niet?
Het is de uni en het is een nieuwe studie. Volgens mij hoef ik het niet verder uit te leggen :D
Komt wel goed, ik heb het mailtje nog van de inschrijving, dus ik heb even terug gemaild.
pi_87172395
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
Osiris of een ander systeem waar je uni mee werkt? Ik neem aan dat er wel iets van een digitaal rooster te vinden is :)
pi_87172669
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is de uni en het is een nieuwe studie. Volgens mij hoef ik het niet verder uit te leggen :D
Komt wel goed, ik heb het mailtje nog van de inschrijving, dus ik heb even terug gemaild.
Wij doen op de uni alles met blackboard, osiris en SIN. Erg fijn dat je voor het een weer het ene programma moet hebben, en voor het ander de andere. Al moet ik bekennen dat ik alle drie toevallig laatst een keer bezocht heb, maar de keer daarvoor is vorig jaar alweer volgens mij...
pi_87177102
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef koei het volgende:

[..]

Wij doen op de uni alles met blackboard, osiris en SIN. Erg fijn dat je voor het een weer het ene programma moet hebben, en voor het ander de andere. Al moet ik bekennen dat ik alle drie toevallig laatst een keer bezocht heb, maar de keer daarvoor is vorig jaar alweer volgens mij...
Halverwege de opleiding werd Blackboard geïntroduceerd. Heb nooit kunnen inloggen, niets gemist. :') Progress voor de tentamens was voldoende.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:21:45 #217
258885 Solique
I Kill You !
pi_87177349
Goedemiddag/avond :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:22:18 #218
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87177366
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:01 schreef Nebo het volgende:
Dammit dat wil ook!
Vet :o
  maandag 4 oktober 2010 @ 18:43:25 #219
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87178065
Spank is Hydrophobia toff??
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:03:30 #220
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87178849
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
Spank is Hydrophobia toff??
Mwah het heeft een beetje de vibe van zo'n oost-europese game, net niet goed afgewerkt... Ik zou er iig geen 1200 msp voor overhebben! Misschien 800 ofzo...
pi_87179070
Ik kom thuis, heel MSN in de stress met 101 berichten dat er een rel is in de SC.

IS DIT HET. :') _O- _O-
pi_87179222
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef Svubeqak het volgende:
Ik kom thuis, heel MSN in de stress met 101 berichten dat er een rel is in de SC.

IS DIT HET. :') _O- _O-
101 vrienden op msn, wat be jij een patser gnif gnif.
pi_87179252
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef badboynova het volgende:

[..]

101 vrienden op msn, wat be jij een patser gnif gnif.
Berichten. Niet vrienden. Ik heb ruim 200 vrienden op MSN. Maar dat ter zijde.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:19:00 #224
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87179425
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

^O^ tof man!
pi_87179504
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

^O^ tof man!
w/
pi_87179836
Kun je weer mooi fifa doen Edwin
pi_87180298
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kun je weer mooi fifa doen Edwin
FIFA :9
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:15:02 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87181901
[TR] Apple iPad 16GB + 3G + Extras

Iemand bied z'n hond aan voor die Ipad lol
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:55:26 #229
270524 Flodder450
pi_87183801
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[TR] Apple iPad 16GB + 3G + Extras

Iemand bied z'n hond aan voor die Ipad lol
What the fuck am i reading ;(
pi_87184320
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:15 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Die meiden die je uitnodigen zijn spambots. For your information.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:31:13 #231
Poeder voor intimi
pi_87185720
en? is Rossdale nog geband? :+
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:32:25 #232
Poeder voor intimi
pi_87185781
Sigmund666 ook geband, wie is de volgende? :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:39:52 #233
182714 RitseB
pi_87186178
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Sigmund666 ook geband, wie is de volgende? :')
Ik.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:44:43 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186414
Waarom is Sigmundo gebanned?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:45:11 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186444
Het volgende filmpje is voor BBN ( als die niet gebanned is tenminste)

pi_87186466
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is Sigmundo gebanned?
Wat snap je niet aan "bans worden niet besproken"?

Ik zie BBN niet in het meldtopic staan, dus waarom denk je dat?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:46:31 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186511
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "bans worden niet besproken"?
Die regel slaat nergens op dus hou ik me er ook niet aan :{w

Snap je dat?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:47:30 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186563
Dat van BBN was een garpje :@
pi_87186589
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die regel slaat nergens op dus hou ik me er ook niet aan :{w

Snap je dat?
Nee, dat snap ik niet. Maar ik snap wel meer hier niet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:48:29 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186619
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik niet. Maar ik snap wel meer hier niet.
Zoals?
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:49:13 #241
Poeder voor intimi
pi_87186666
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:49:24 #242
182714 RitseB
pi_87186675
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zoals?
Wel meer dingen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:49:50 #243
182714 RitseB
pi_87186708
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Ik ben een beetje in een flauwegrapjesnbui.
pi_87186716
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zoals?
Het eeuwige gedoe om Flodder en de rest. Negeren schijnt zo lastig te zijn, als je iemand niet mag.
pi_87186748
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het eeuwige gedoe om Flodder en de rest. Negeren schijnt zo lastig te zijn, als je iemand niet mag.
Aan de andere kant, het is altijd wel weer vermakelijk om dat gestunt hier aan te kijken :)
pi_87186767
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Aan de andere kant, het is altijd wel weer vermakelijk om dat gestunt hier aan te kijken :)
Jezelf quoten :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:52:31 #247
Poeder voor intimi
pi_87186889
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben een beetje in een flauwegrapjesnbui.
mja ik ben voornamelijk gaar na een werkdag waarbij ik ruim 13 uur van huis geweest ben ;(
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:53:18 #248
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87186943
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Flodder doet geen vlieg kwaad dus die haat heb ik nooit begrepen.
pi_87186954
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

mja ik ben voornamelijk gaar na een werkdag waarbij ik ruim 13 uur van huis geweest ben ;(
Leuk he, die files. Ik heb zelf nu maar een andere route, nu de A2 klaar is. Scheelt me weer tig keer aansluiten.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:53:32 #250
182714 RitseB
pi_87186959
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

*;
pi_87186967
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Flodder doet geen vlieg kwaad dus die haat heb ik nooit begrepen.
Nou, dan begrijpen we samen iets niet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:56:38 #252
Poeder voor intimi
pi_87187135
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Leuk he, die files. Ik heb zelf nu maar een andere route, nu de A2 klaar is. Scheelt me weer tig keer aansluiten.
oh files zijn het probleem niet, dan kom ik juist tot rust :P probleem is meer dat ik vandaag van 7 tot 16 uur gezeik aan m'n kop gehad heb en vanavond nog moest nadenken tijdens mijn cursus :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:01:20 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_87187451
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou, dan begrijpen we samen iets niet.
*O* Sweet
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:05:08 #254
270524 Flodder450
pi_87187693
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

*O* Sweet
*O*
pi_87188719
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:30:19 #256
270524 Flodder450
pi_87189277
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef Svubeqak het volgende:
Zeg

was jij niet een kloon van Ed? :P
pi_87189366
'Ed'

Alsof je het over een vriend hebt ofzo. Sukkel. :')
pi_87190321
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:32 schreef Svubeqak het volgende:
'Ed'

Alsof je het over een vriend hebt ofzo. Sukkel. :')
Begin nou niet weer :')
pi_87190367
Volgens mij bedoelen ze met 'bans worden niet besproken' dat er geen discussie over gevoerd kan worden met de belangrijke mensen. Volgens mij mag je het onderling gewoon bespreken. We leven niet in de Sovjet Unie ofzo :D

Maar goed, Sigmund heeft volgens mij iets gedaan dat los hiervan staat, maar dat is puur mijn vermoeden dat nergens op gebaseerd is.
pi_87191201
De verborgen hit van 2010!
pi_87191234
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef koei het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met 'bans worden niet besproken' dat er geen discussie over gevoerd kan worden met de belangrijke mensen. Volgens mij mag je het onderling gewoon bespreken. We leven niet in de Sovjet Unie ofzo :D

Maar goed, Sigmund heeft volgens mij iets gedaan dat los hiervan staat, maar dat is puur mijn vermoeden dat nergens op gebaseerd is.
Ik heb een beter vermoeden. Maar dat is niet eerlijk.
pi_87191297
Morgen mission impossible: poging twee om de huisarts te bereiken :')
pi_87191313
BBn= badboy Bannen nooit :@ *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:18:22 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_87191418
quote:

Nee, bans horen besproken te worden tussen de gebande en FA's en A's. De rest speculeert alleen maar en die vervuiling willen we niet op het forum hebben.
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:21:29 #265
270524 Flodder450
pi_87191551
='D
pi_87191622
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:21 schreef Flodder450 het volgende:
='D
Last van je toetsenbord?
pi_87191890
quote:

Bij Sigmund was het schijnbaar de druppel :'). Hij zei hier iets over dat creditcard gebeuren :')
pi_87191918
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
Morgen mission impossible: poging twee om de huisarts te bereiken :')
Zo moeilijk is dat toch niet :)?
pi_87192454
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, bans horen besproken te worden tussen de gebande en FA's en A's. De rest speculeert alleen maar en die vervuiling willen we niet op het forum hebben.
Maar dan vind ik dat er wel een iets duidelijkere omschrijving bij mag. Zeker als het komt door iets dat hier in het clubje gebeurt is mag er toch wel iets van een reden bij, omdat er anders sowieso naar gevraagd gaat worden. Waarom Ross, Morth en Tain geband zijn is wel gewoon duidelijk, dus zoiets had Sigmund dan ook mogen krijgen. Onduidelijkheid zorgt juist voor speculatie natuurlijk.
pi_87192539
Ik vond dit trouwens wel een erg mooi linkje: http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
pi_87194516
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:44 schreef koei het volgende:

[..]

Maar dan vind ik dat er wel een iets duidelijkere omschrijving bij mag. Zeker als het komt door iets dat hier in het clubje gebeurt is mag er toch wel iets van een reden bij, omdat er anders sowieso naar gevraagd gaat worden. Waarom Ross, Morth en Tain geband zijn is wel gewoon duidelijk, dus zoiets had Sigmund dan ook mogen krijgen. Onduidelijkheid zorgt juist voor speculatie natuurlijk.
Yvonne heeft toelichting gegeven hoor :)
pi_87194674
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Yvonne heeft toelichting gegeven hoor :)
Over Sigmund? Ik heb enkel 'hij weet wel waarom' oid gelezen in het banmeldtopic.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:28:30 #273
Poeder voor intimi
pi_87196807
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef remlof het volgende:

[..]

het idee van een discussiemedium zoals een forum is, is toch juist om zowel slap te ouwehoeren als te discussiëren over zaken die voor elk individu nuttig genoeg zijn om het over te hebben?
pi_87196887
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat toch niet :)?
Hier wel. Ik zet het telefoonnummer maar vast op repeat.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:47:47 #275
Poeder voor intimi
pi_87196966
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hier wel. Ik zet het telefoonnummer maar vast op repeat.
en dan kun je waarschijnlijk pas vanaf 8 uur bellen :+
pi_87196975
Yup. Ik snap echt niet waarom het zo moeilijk is, maar met de bereikbaarheid is toch wel erg triest gesteld.
pi_87197019
Bij ons kun je pas om 8 uur bellen, tot half 12. Maar als je om 9 uur belt, zitten ze al vol voor de hele dag :/
pi_87197036
Oh, 9 uur. Hier is het halve dorp al dood aan een onbekend virus tegen die tijd. Tenminste, heb je eindelijk eens een afspraak, kom je in de wachtkamer, zitten er allemaal mensen met eemkuchje. "Nee, je gaat niet dood van een kuchje en waarom ging je naar buiten om te roken?".
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:17:00 #279
258885 Solique
I Kill You !
pi_87197299
Huisarts bereiken is overal wel een uitdaging geloof ik. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:19:48 #280
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87198332
Ik heb geen idee, ik heb al ruim anderhalf jaar niet meer met mijn huisarts gebeld.

De laatste keer had ik in no time een afspraak geregeld via haar assistente
pi_87199096
Gelukt Pheno?!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:30:31 #282
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87201635
Yeah mijn huisarts is ook gewoon goed te bereiken... Mijn oude echter ook niet, die zat ook in een bejaardenbuurt dus het zat daar echt altijd vol met mensen die niets beters te doen hadden...
pi_87201708
Hier hebben ze er 3 in 1 praktijk, alleen ze werken met 2 locaties, dus in 2 dorpen :). Dat is af en toe wel klote
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:36:55 #284
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87201839
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier hebben ze er 3 in 1 praktijk, alleen ze werken met 2 locaties, dus in 2 dorpen :). Dat is af en toe wel klote
Hier zitten ze met z'n tweeën, maar ik probeer altijd zo vaak mogelijk dezelfde. Zij is dan een beetje op de hoogte van mijn voorgeschiedenis. Al past dat gerust op een A6 papiertje :P
pi_87202333
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukt Pheno?!
Ja, morgen kan ik terecht :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:12:23 #286
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87202940
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, morgen kan ik terecht :')
Dat is toch relatief snel? Tenminste dat vind ik wel :)
pi_87202997
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:12 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat is toch relatief snel? Tenminste dat vind ik wel :)
Als je in Amsterdam zou wonen: ja :') Dit dorp heeft 6000 inwoners :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:15:06 #288
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87203033
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je in Amsterdam zou wonen: ja :') Dit dorp heeft 6000 inwoners :')
Dus je denkt dat de huisartsen hier niks te doen hebben :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:21:17 #289
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87203242
Met hier bedoel ik trouwens Goor en niet Delden waar ik mijn eigen huisarts heb :P
Aangezien ik in de apotheek eronder werk zie ik hier beter hoe druk het hier is en niet in delden waar ik zelden kom :)
pi_87203437
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hier zitten ze met z'n tweeën, maar ik probeer altijd zo vaak mogelijk dezelfde. Zij is dan een beetje op de hoogte van mijn voorgeschiedenis. Al past dat gerust op een A6 papiertje :P
Ik porbeer ook altijd bij dezelfde, 1x bij een andere geweest, nooit meer :)
pi_87204180
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik porbeer ook altijd bij dezelfde, 1x bij een andere geweest, nooit meer :)
Ben ook welles bij een andere huisarts geweest dan mijn normale. Die had mijn medische dossier bij zich, en ging toen googlen wat het Syndroom van Duane is :') . (niks bijzonders btw)
pi_87204258
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:49 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ben ook welles bij een andere huisarts geweest dan mijn normale. Die had mijn medische dossier bij zich, en ging toen googlen wat het Syndroom van Duane is :') . (niks bijzonders btw)
Dat je niet alles uit je hoofd weet oké, maar dan zoek je dat toch even op in een officieel handboek? :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:10:34 #293
Poeder voor intimi
pi_87205030
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:49 schreef Frankii het volgende:

[..]

ja dat is dat je die buitenlanders niet in je eigen land wilt hebben toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:47 #294
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87206112
Zin om zo wat te gamen!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:37:53 #295
65252 Bart
pi_87206161
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Zin om zo wat te gamen!
Ik ook!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:38:11 #296
65252 Bart
pi_87206178
Had je nou al fatsoenlijk internet Spank?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:38:12 #297
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87206180
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:51 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat je niet alles uit je hoofd weet oké, maar dan zoek je dat toch even op in een officieel handboek? :')
Hier word ook wel een gegoogled, maar dat is niet waar de mensen zelf bij zitten. Maar dat gaat meestal over informatie over een bepaald (nieuw) medicijn.

Daarnaast staan veel boeken ook gewoon online. Dan neem je een lidmaadschap zodat je er in mag loggen. Dat is velen malen goedkoper dan elk jaar een lading boeken kopen en volgend jaar weer weg te gooien.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:50:38 #298
270524 Flodder450
pi_87206626
EINZ
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:57:11 #299
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_87206895
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Bart het volgende:
Had je nou al fatsoenlijk internet Spank?
Yeah, eindelijk wel! Maar ik bedoel dat ik zo naar Amsterdam ga en daar lekker gamen!

Maar binnenkort moeten we zeker L4D doen, ik heb mn headset ook eindelijk weer werkend dus het gaat helemaal goed komen!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:01:10 #300
65252 Bart
pi_87207044
Kijk, ff TeamSpeak installeren en dan gaan we zeker ff zombies knallen binnenkort :P.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:53:40 #301
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_87211383
Het is echt lang geleden dat ik nog teamspeak dan wel ventrillo gebruikte :D Ik speel niet meer online op de pc.

Of het moet SC 2 zijn maar dan heb ik niet echt veel zin om te praten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')