Wat moet je doen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:42 schreef roos85 het volgende:
ik moet eigenlijk studeren maar heb zo geen zin
veel.. boek over stromingen binnen de psychologie doorworstelen, nog een soort van portfolio in elkaar flansen.. nog iets van 13 artikelen doorlezen/samenvatten... en dan ben ik er nog niet..quote:
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:42 schreef roos85 het volgende:
ik moet eigenlijk studeren maar heb zo geen zin
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........
In het Engels is het een normaal woord, maar in het Nederlands is het verloedering jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
Is "typo" een officieel woord of is het internetverloedering?:
internetverloederingquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
Is "typo" een officieel woord of is het internetverloedering?:
Eeh, in het stuk wat ik nu aan het schrijven heb ik het aangepastquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar het staat nog steeds in de quote,
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, in het stuk wat ik nu aan het schrijven heb ik het aangepast
Red mijn wegmisbruikers?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Red mijn wegmisbruikers en vakantiemisbruikers is vanavond toch weer?
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Red mijn wegmisbruikers en vakantiemisbruikers is vanavond toch weer?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........
Na een kwartier al 0-2 inderdaadquote:
ach het seizoen is nog niet voorbij, Ajax kan nog steeds Landskampioen worden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na een kwartier al 0-2 inderdaad
Nu nog even 5 minuutjes wachten tot het klaar is en dan m'n eigen clubje aanschouwen
Landskampioen is al weggelegd voor Twentequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog niet voorbij, Ajax kan nog steeds Landskampioen worden..
oh gelukkig maar!scheelt weer een avondje werkquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:52 schreef Maraca het volgende:
* Maraca slaat zichzelf voor haar hoofd
Gooi de weken van mijn oude hogeschool en nieuwe hogeschool door de war.Daar is het week 1.6 en op mijn nieuwe school week 1.5. Heb nog een weekje
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh gelukkig maar!scheelt weer een avondje werk
Vraag : Mag ik Alberto interviewen voor het werkstuk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaVond het ook al zo vreemd dat het niet in de mail stond van een medestudent. Die gaf alleen aan wat het huiswerk van volgende week was en daar stond geen werkstuk tussen
Alleen maar wat er in moet komen te staan.
MooiKan ik morgen allemaal vragen gaan stellen over het werkstuk
Het is nog PSV - VVVquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
3 punten. Nu staat Twente weer mooi op 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gleequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke series die in 2009-2010 zijn begonnen zijn aan te raden om te kijken?
Ik heb al Flashforward gezien en begin morgen met V
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie heeft een vriend
pics van vriend??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van tieten?:')
Eeh, als je Alberto kan koppelen aan didactiek dan mag hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vraag : Mag ik Alberto interviewen voor het werkstuk?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
KIJK DAAR NOU KIJK DAAR NOU, HAAL DIE KINDEREN UIT HET WATER!
Niet zo schreeuwen albertoquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
KIJK DAAR NOU KIJK DAAR NOU, HAAL DIE KINDEREN UIT HET WATER!
Je krijgt hele andere dingen te zien als je pechvogel op google opzoektquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
Alberto straks bij de 25 grootste pechvogels
edit: ooh, die vakantiegangers zijn de pechvogels..
De 25quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
Alberto straks bij de 25 grootste pechvogels
edit: ooh, die vakantiegangers zijn de pechvogels..
Ik zie alleen maar pechvogelsquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je krijgt hele andere dingen te zien als je pechvogel op google opzoekt
Dacht, ik zet hem alvast maar klaarquote:
Heb je 300 euro?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben er helaas niet bij vanwege geen tv![]()
Als iemand oplossingen heeft![]()
(ik heb geen laptop/mobiel/extra tv/kan mijn pc niet slepen/tv kaart kan ook niet)
Bij elk item "Bij het SBS6 programma (vul in) zijn er elk jaar weer veel pechvogels:quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pechvogels
[..]
Dacht, ik zet hem alvast maar klaar
Vorige week nog 150 posts kerelquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Moi. Lange tijd geleden dat je hier meeposte of niet?
welk topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:03 schreef teamlead het volgende:
pfff... soms is FOK gewoon te vermoeiend. Ik vergeet steeds dat OUD toch echt een subforum apart is... er is nu een horde hormonenbundels die mij wel willen lynchen
[OUD] Bezuinigen op fertiliteitsbehandelingen?quote:
euh... oke.. en waarom voel jij de behoefte dit met ons te delen?quote:
dat kan ik me wel voorstellen dat het verkeerd valt.. is een erg gevoelig onderwerp bij vrouwenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
[OUD] Bezuinigen op fertiliteitsbehandelingen?
ik ben ook niet aardig hoor. Ik vind dat ivf een luxe is en een kind geen standaard recht en dat de dames dus niet zo moeten zeuren.... valt verkeerd daar
nogal ja... En da's niet raar.. maar ik vind het oprecht raar dat de dames denken dat het normaal is dat ze behandelingen van 10K per keer maar oneindig vergoed moeten krijgen omdat ze nu eenmaal een kind willen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen dat het verkeerd valt.. is een erg gevoelig onderwerp bij vrouwen
Moet je maar geen kinderen krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen dat het verkeerd valt.. is een erg gevoelig onderwerp bij vrouwen
Zie je pas voor het eerst?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:13 schreef roos85 het volgende:
hahah Jakhals Erik met die duif... daar ging bijna mijn soep over mijn laptop
maar vrouwen kunnen er toch niks aan doen dat ze niet makkelijk zwanger kunnen worden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
nogal ja... En da's niet raar.. maar ik vind het oprecht raar dat de dames denken dat het normaal is dat ze behandelingen van 10K per keer maar oneindig vergoed moeten krijgen omdat ze nu eenmaal een kind willen.
nee. En om de simpele reden dat niet behandelen van een verslaving (alcohol of anders) een medisch noodzakelijk iets is. Niet behandelen heeft verstrekkende gevolgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar vrouwen kunnen er toch niks aan doen dat ze niet makkelijk zwanger kunnen worden?
ik zou erg blij zijn met deze mogelijkheid mocht ik die nodig hebben..
vind je dan ook dat mensen die door een alcoholverslaving medische zorg nodig hebben, dan maar zelf hun behandelingen moeten betalen?omdat ze het zelf veroorzaaakt hebben..
inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Haha dat wijffie zonder licht, legendarisch!
Active topicsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zoek me elke week een ongeluk naar dit topic
Ja daar kijk ik ook, maar ik herken de titel nooit, in KLB kon ik het makkelijker vinden altijd.quote:
Speciaal voor de camera he, een paar afleveringen terug was ze nog grijsquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Die permanent van Antoinette is verdomd sexy zeg
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt zo door de groothoeklensquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Wat een groot stuur heeft die politieauto trouwens.
Daar houdt Antoinette wel van!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
speciaal voor antwannetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Inderdaad, waarom zenden ze niet alleen de hoogtepunten uitquote:
oh ben jij ook zo'n type die mensen keihard voorbij knalt.. en vervolgens ze weer tegenkomt bij het stoplicht omdat je daar moet wachten?quote:
zow, jij bent wel erg geil hé?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, van die lekker grote staven in haar handenquote:
Een groot stuur is makkelijker rond te draaien voor antwannetquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Een beetje zoals COPS dusquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zenden ze niet alleen de hoogtepunten uit. Dus alleen invorderingen en achtervolgingen etc
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Battlefan het volgende:
Is Wegmisbruikers nou eigenlijk het enige programma van SBS6 met eigen muziekjes en niet een random film cd er doorheen?
blijkbaar wel jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:36 schreef Battlefan het volgende:
Is Wegmisbruikers nou eigenlijk het enige programma van SBS6 met eigen muziekjes en niet een random film cd er doorheen?
Criminele toko daarquote:
Je wordt onherkenbaar gemaakt en het is gewoon filmen vanaf de openbare weg. Niks verboden aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef Palomar het volgende:
Die kerel in het voorstukje die niet mee wil werken als de camera draait. Op zich vind ik wel dat ie een punt heeft. Ben benieuwd hoe de rechter hierover oordeelt als je het echt zover laat komen. Dat je wordt aangehouden wil niet zeggen dat je moet meewerken aan een sbs6-programma...
neem aan dat je dat gewoon weigeren..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef Palomar het volgende:
Die kerel in het voorstukje die niet mee wil werken als de camera draait. Op zich vind ik wel dat ie een punt heeft. Ben benieuwd hoe de rechter hierover oordeelt als je het echt zover laat komen. Dat je wordt aangehouden wil niet zeggen dat je moet meewerken aan een sbs6-programma...
Dat vraag ik me ook af ja, al vragen ze aan het einde wel of het mag worden uitgezonden enzoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef Palomar het volgende:
hehe, onherkenbaar...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je wordt onherkenbaar gemaakt en het is gewoon filmen vanaf de openbare weg. Niks verboden aan.
Dit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, onherkenbaar...alleen je gezicht een beetje gescrammbled, maar je stem niet. En je auto is ook wel te herkennen.
Dan kun je een zaak maken dat je niet onherkenbaar op tv was. Aan de boete veranderd niksquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, onherkenbaar...alleen je gezicht een beetje gescrammbled, maar je stem niet. En je auto is ook wel te herkennen.
Soms A4 bij Schiphol, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Jezus, al die reservebelgenNooit eens Amsterdam ofzo
Zijn maatjequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef roos85 het volgende:
haha die voice over loopt te verkondigen dat die audi gast voorlopig geen voertuigen mag besturen... en op beeld zie je hem wegrijden
Dat was de bijrijder?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef roos85 het volgende:
haha die voice over loopt te verkondigen dat die audi gast voorlopig geen voertuigen mag besturen... en op beeld zie je hem wegrijden
Zijn "maatje" reed toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef roos85 het volgende:
ja, KC opentquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
Ben er zo, hopelijk hadden jullie al wat over de topics afgesproken
Gelderland-Midden komt ook wel eens voor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms A4 bij Schiphol, maar daar houdt het wel mee op.
Dat is zijn maatje!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef roos85 het volgende:
nee duh... daar sta je meer vast dan dat je rijdt. Laat staan te hard rijden. Ja op de ring met die tyfustrajectcontrolequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Jezus, al die reservebelgenNooit eens Amsterdam ofzo
En de regio Utrechtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gelderland-Midden komt ook wel eens voor.
Bij uitzondering ook wel eens de a7.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms A4 bij Schiphol, maar daar houdt het wel mee op.
Dat is gelukkig alleen bij Sloterdijk, kom ik nooit met de auto.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee duh... daar sta je meer vast dan dat je rijdt. Laat staan te hard rijden. Ja op de ring met die tyfustrajectcontrole
Als je daar met de auto komt ben je hem ook kwijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is gelukkig alleen bij Sloterdijk, kom ik nooit met de auto.
Daarom ga ik iedere dag met de brommerquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je daar met de auto komt ben je hem ook kwijt.
Artikeltje 5, associaal gedrag.quote:
Sjonniequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom ga ik iedere dag met de brommer
Ik heb chocoladekruidnoten en zal straks dus wel misselijk zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Bots, die zak gele M&M's is nu al bijna leeg
En dat met een simpel bibliotheekpasje!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand die me ziet hè!!!
Waar is z'n Nokia dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand die me ziet hè!!!
En sinds wanneer houdt ie z'n telefoon normaal vast?quote:
Lijkt me primaquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
Nog TT suggesties? Ik heb nu "jij krijgt gewoon klappen"
Goeiequote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
of: Met het neefje van... (geen idee hoe die kale heet)quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |