Wat moet je doen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:42 schreef roos85 het volgende:
ik moet eigenlijk studeren maar heb zo geen zin
veel.. boek over stromingen binnen de psychologie doorworstelen, nog een soort van portfolio in elkaar flansen.. nog iets van 13 artikelen doorlezen/samenvatten... en dan ben ik er nog niet..quote:
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:42 schreef roos85 het volgende:
ik moet eigenlijk studeren maar heb zo geen zin
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........
In het Engels is het een normaal woord, maar in het Nederlands is het verloedering jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
Is "typo" een officieel woord of is het internetverloedering?:
internetverloederingquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
Is "typo" een officieel woord of is het internetverloedering?:
Eeh, in het stuk wat ik nu aan het schrijven heb ik het aangepastquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar het staat nog steeds in de quote,
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, in het stuk wat ik nu aan het schrijven heb ik het aangepast
Red mijn wegmisbruikers?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Red mijn wegmisbruikers en vakantiemisbruikers is vanavond toch weer?
jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Red mijn wegmisbruikers en vakantiemisbruikers is vanavond toch weer?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:51 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Leren kreng, de hele gemeenschap betaalt er aan mee dus ...........
Na een kwartier al 0-2 inderdaadquote:
ach het seizoen is nog niet voorbij, Ajax kan nog steeds Landskampioen worden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na een kwartier al 0-2 inderdaad
Nu nog even 5 minuutjes wachten tot het klaar is en dan m'n eigen clubje aanschouwen
Landskampioen is al weggelegd voor Twentequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach het seizoen is nog niet voorbij, Ajax kan nog steeds Landskampioen worden..
oh gelukkig maar!scheelt weer een avondje werkquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:52 schreef Maraca het volgende:
* Maraca slaat zichzelf voor haar hoofd
Gooi de weken van mijn oude hogeschool en nieuwe hogeschool door de war.Daar is het week 1.6 en op mijn nieuwe school week 1.5. Heb nog een weekje
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh gelukkig maar!scheelt weer een avondje werk
Vraag : Mag ik Alberto interviewen voor het werkstuk?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaVond het ook al zo vreemd dat het niet in de mail stond van een medestudent. Die gaf alleen aan wat het huiswerk van volgende week was en daar stond geen werkstuk tussen
Alleen maar wat er in moet komen te staan.
MooiKan ik morgen allemaal vragen gaan stellen over het werkstuk
Het is nog PSV - VVVquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
3 punten. Nu staat Twente weer mooi op 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gleequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke series die in 2009-2010 zijn begonnen zijn aan te raden om te kijken?
Ik heb al Flashforward gezien en begin morgen met V
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie heeft een vriend
pics van vriend??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van tieten?:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |