O nou als ik lief ben voor Beëlzebubba vast welquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar schaatsen zit er niet meer in dan
k , gewoon helemaal niet meer spelen dusquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ie weer gaat gokken kan ik mijn vrouw waarschijnlijk weer naar een psychiatrische kliniek afvoeren
Ik ga siewosie laatste tijd niet meer zoveel uit.. alcohol=caloriebom!quote:
Munten is inderdaad gezeik als je niet kan inwisselen. Of prijzen afronden of zo'n pasjessysteem dat is wel handigquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
handig systeem, minder gezeik met afrekenen telkens
Alhoewel, munten ook handig
Mja, die hou ik steeds weer over....
Das nie slimquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.. ik heb de xbox bij dixons gekocht en Reach bij Saturn
Nee.quote:
saint nobu knikt neequote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken is ongelovig of heeft zeer ernstig gezondigd.
wat is er de 16e?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga siewosie laatste tijd niet meer zoveel uit.. alcohol=caloriebom!
Ik mag de 16de, en de 30ste wel losgaan van mezelf
Hij staat nu onder curatele bij mijn vrouw en geloof me, dat wil je nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet om je moed te laten vervliegen, maar een wachtwoord zal hem niet helpen. Hij moet echt hulp zoeken. Als jij hem nu niet op zijn laptop laat jat hij er wel een of gaat hij bij iemand anders spelen. Hij moet gewoon leren van zijn fouten, zijn schulden afbetalen en degelijke hulp zoeken die hem echt hiermee verder helpt.
CDA congres IIquote:
ja wel... maar ze hadden bij dixons niet halo reach collecters editionquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Das nie slim
had je niet gehoort van cashbackactie?
Roze.quote:
Hmhm, dat is ook goed van je vrouw. Maar zo'n professionele hulp heeft allerlei dingen die je echt van je verslaving af kunnen helpen naast het in de gaten houden. Je vrouw houdt nu zeg maar controle, maar heeft geen methode die hem van de verslaving afhelpt, dat is zeg maar het verschil.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij staat nu onder curatele bij mijn vrouw en geloof me, dat wil je niet
ze belt hem dagelijks, stalked hem totdat ie er gek van wordt
Als er 1 dat kan is zij het wel
En hij zoekt ook professionele hulp
Jep, en je komt er niet uit zonder betalen, want bon laten zien aan de beveiliging aan de deur..quote:
Als ie kapot gaat stuur je hem toch op naar MSquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel... maar ze hadden bij dixons niet halo reach collecters edition
En consoles koop ik nooit bij mediamarkt en saturn... slechte ervaringen mee
ik ben zoooo slecht in gamen..quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel... maar ze hadden bij dixons niet halo reach collecters edition
En consoles koop ik nooit bij mediamarkt en saturn... slechte ervaringen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |