Maar je snapt het verschil tussen het kerkelijke huwelijk en de wettelijke?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Excommunicatie kan alleen door op uitspraak van het hoogste gezag of door een misdaad die geldt als zeer zware zonde zoals moord. Maar dan blijf je gewoon katholiek. Het is een sanctie geen uitschrijving.
En over het huwelijk:
[..]
Dus...
klinkt heftig allemaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat waren de rekeningen die ie echt snel moest betalen om niet echt mega problemen te krijgen
Zo had ie ook iets van zijn vader (mijn schoonpa) geleend. dat moest echt terug, de man weet van niks,
als ie dit zou weten valt ie acuut dood neer
oooooooooooooowquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja een lekker kacheltje die lawaai maakt
en heel vaak ben ik ook nog zo, dat ik het op mijn kaart laat aanstrepen als iemand anders besteld...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja zo ben ik ook, ik gooi er zo 200 euri doorheen als het gezellig is wat dat aangaat, maar dat probeer ik echt wel af te leren nu, ik betaal die klote tequila's en krijg 1 drankje terug
vakantie is ook te snel gegaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weekenden gaan de laatste tijd te snel
Heb je de 250gb versie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooooooowIk snap hem nu
dat is niet van de laatste tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weekenden gaan de laatste tijd te snel
Bad dreams in the knight, you told me I was going to lose the fight.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
How could you leave me?
When I needed to possess you?
I hated you, I loved you too
religieus huwelijk is btw wel leukquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je snapt het verschil tussen het kerkelijke huwelijk en de wettelijke?
De eerste doe je voor het geld, de tweede uit liefde!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je snapt het verschil tussen het kerkelijke huwelijk en de wettelijke?
Gaan we het samen aflerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en heel vaak ben ik ook nog zo, dat ik het op mijn kaart laat aanstrepen als iemand anders besteld...
*afleren gaat*
En niet-gelovigen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste doe je voor het geld, de tweede uit liefde!
Edit: net andersom dus!![]()
Kaartquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en heel vaak ben ik ook nog zo, dat ik het op mijn kaart laat aanstrepen als iemand anders besteld...
*afleren gaat*
Hij gokte online, ik heb een wachtwoord op zijn laptop gezet dat alleen zijn vriendin weetquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt heftig allemaal.
maar nu gokt hij niet meer hoop ik he
Die gaan naar de hel.quote:
whehehe ninja editquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste doe je voor het geld, de tweede uit liefde!
Edit: net andersom dus!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |