Gelukkig zijn op donderdag en tijdens happy hours tequila 1 euro op Stratumquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja zo ben ik ook, ik gooi er zo 200 euri doorheen als het gezellig is wat dat aangaat, maar dat probeer ik echt wel af te leren nu, ik betaal die klote tequila's en krijg 1 drankje terug
ja dat pakket heb ik niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vooral als je de game installeert, muisstil.
En je krijgt 50 eurie terug van ms met reach
Lekker warmquote:
klojo, hij moet dus gewoon weer terug naar dat oude spel. als je wint, blijven spelen en niet switchen zou ik zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij gokte online, ik heb een wachtwoord op zijn laptop gezet dat alleen zijn vriendin weet
Hij was echt HEEL goed in pokeren, verdiende tig duizenden euro's zonder problemen, dure reizen, cadeau's
voor onze kids etc etc.
Ik vond het altijd HEEL verdacht, kon niet zo zijn dat dat allemaal betaald kon worden van zijn simpele baantje en zijn vriendin die bij een bank werkt.
Totdat ie online een Poker variant tegen kwam die ie niet kon winnen, maar die zijn verslaving hem telkens maar weer liet spelen...............
Als die zou bestaan zouden de leukste mensen daar zijn.quote:
quote:
Maar je hebt de console en reach op 1 bon?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat pakket heb ik niet.
Ik heb hem voor 229 euro. En het spel voor 60 euro.
En dat pakket was iets van 339?
De leukste? wuuuut... wieso?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als die zou bestaan zouden de leukste mensen daar zijn.
als ie weer gaat gokken kan ik mijn vrouw waarschijnlijk weer naar een psychiatrische kliniek afvoerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
klojo, hij moet dus gewoon weer terug naar dat oude spel. als je wint, blijven spelen en niet switchen zou ik zeggen
maar voor hem ws beter als hij gewoon helemaal niet meer speelt
Kan ik doorrokenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoef je ook nooit om een vuurtje te vragen
Niet om je moed te laten vervliegen, maar een wachtwoord zal hem niet helpen. Hij moet echt hulp zoeken. Als jij hem nu niet op zijn laptop laat jat hij er wel een of gaat hij bij iemand anders spelen. Hij moet gewoon leren van zijn fouten, zijn schulden afbetalen en degelijke hulp zoeken die hem echt hiermee verder helpt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij gokte online, ik heb een wachtwoord op zijn laptop gezet dat alleen zijn vriendin weet
Hij was echt HEEL goed in pokeren, verdiende tig duizenden euro's zonder problemen, dure reizen, cadeau's
voor onze kids etc etc.
Ik vond het altijd HEEL verdacht, kon niet zo zijn dat dat allemaal betaald kon worden van zijn simpele baantje en zijn vriendin die bij een bank werkt.
Totdat ie online een Poker variant tegen kwam die ie niet kon winnen, maar die zijn verslaving hem telkens maar weer liet spelen...............
Iedereen die ik ken is ongelovig of heeft zeer ernstig gezondigd.quote:
Wijquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oooooohwquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken is ongelovig of heeft zeer ernstig gezondigd.
nee.. ik heb de xbox bij dixons gekocht en Reach bij Saturnquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar je hebt de console en reach op 1 bon?
Dan krijg 50 terug...
Hmm, op zich best handig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, club waar wij heen gaan werkt met kaartsysteem.. betaald bij verlaten
handig systeem, minder gezeik met afrekenen telkensquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, club waar wij heen gaan werkt met kaartsysteem.. betaald bij verlaten
Ja, alle geestelijken, homoseksuelen, nazi's etc.! Druk daar hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |