Deze die, jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep en die met Paul de Leeuw is ook mooi samen
Nee helaas, lijkt me wel gaafquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is mooi
Weet jij toevallig dat filmpje, waarin ze huiliehuilie doet omdat het publiek het ging zingen?
Ik vind het serieus een leuk ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met z'n allen bij Pat slapen
Bob Dylan is gewoon een fantastische muzikant, hij doet het gewoon op een andere manier, ingetogener, folk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iedere cover van Bob Dylan is beter als het origineel
Ik heb 'm 1x gezien, maar daarna niet meer terug kunnen vinden. Die was echt mooi... kreeg er kippenvel vanquote:
k danquote:
Heel mooi. Net zoals The River.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
Mijn broer belt net![]()
![]()
Welke halte hij met de metro eruit moet voor de Maassilo![]()
Hoe bedoel je we gaan nooit met het OV
Zeker met heel het verhaal erachterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi. Net zoals The River.
Daar ben ik ook nog steeds niet achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.... maar ligt eraan wanneer de finale is
The River is zooo'n lekker nummerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi. Net zoals The River.
Eensquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bob Dylan is gewoon een fantastische muzikant, hij doet het gewoon op een andere manier, ingetogener, folk.
Maashaven, ik ben pas 3 x met hem daar geweestquote:
niet rond kerst? nieuwjaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds niet achter
Heel mooi, zo depressief ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik blijf Philedelphia mooi vinden van Bruce
Ja het staat er fout ik weet het![]()
maar bruce heerst hequote:
Ja je hebt het wel, voor mij zeker als Schiedammer, maar niet storendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
ik hoor van de een dat ik best een zwaar accent heb, en van een ander dat t wel meevalt.
ik weet dat ik wel een accent heb, heb ik al sinds ik een kleuter was geloof ik.
vond men in t boerenland altijd wel leuk als ik met mijn broer ergens liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |