Deze die, jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep en die met Paul de Leeuw is ook mooi samen
Nee helaas, lijkt me wel gaafquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is mooi
Weet jij toevallig dat filmpje, waarin ze huiliehuilie doet omdat het publiek het ging zingen?
Ik vind het serieus een leuk ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met z'n allen bij Pat slapen
Bob Dylan is gewoon een fantastische muzikant, hij doet het gewoon op een andere manier, ingetogener, folk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iedere cover van Bob Dylan is beter als het origineel
Ik heb 'm 1x gezien, maar daarna niet meer terug kunnen vinden. Die was echt mooi... kreeg er kippenvel vanquote:
k danquote:
Heel mooi. Net zoals The River.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
Mijn broer belt net![]()
![]()
Welke halte hij met de metro eruit moet voor de Maassilo![]()
Hoe bedoel je we gaan nooit met het OV
Zeker met heel het verhaal erachterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi. Net zoals The River.
Daar ben ik ook nog steeds niet achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.... maar ligt eraan wanneer de finale is
The River is zooo'n lekker nummerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi. Net zoals The River.
Eensquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bob Dylan is gewoon een fantastische muzikant, hij doet het gewoon op een andere manier, ingetogener, folk.
Maashaven, ik ben pas 3 x met hem daar geweestquote:
niet rond kerst? nieuwjaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds niet achter
Heel mooi, zo depressief ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
Ik blijf Philedelphia mooi vinden van Bruce
Ja het staat er fout ik weet het![]()
maar bruce heerst hequote:
Ja je hebt het wel, voor mij zeker als Schiedammer, maar niet storendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
ik hoor van de een dat ik best een zwaar accent heb, en van een ander dat t wel meevalt.
ik weet dat ik wel een accent heb, heb ik al sinds ik een kleuter was geloof ik.
vond men in t boerenland altijd wel leuk als ik met mijn broer ergens liep.
[VOH] Hoe en wat???quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet rond kerst? nieuwjaar?
Er gaan 4 kandidaten naar de finale... dat weet ik dan weer wel
Zeker, heb hem nog live op Pinkpop gezienquote:
Ja zwaar, maar dat komt mede door de film, daar jank ik ook nog steeds bij, die scene met dat infuus bij dat opera nummerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel mooi, zo depressief ook eigenlijk.
kijk als t niet eens storend is voor een schiedamse, valt t gewoon mee. heb ik nu net beslotenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je hebt het wel, voor mij zeker als Schiedammer, maar niet storend
Ik vond het een tof accentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je hebt het wel, voor mij zeker als Schiedammer, maar niet storend
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
kijk als t niet eens storend is voor een schiedamse, valt t gewoon mee. heb ik nu net besloten
shoarma?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb trek in iets lekkers... ik heb een vieze smaak ik me mond.... mijn tandvlees is beschadig, en heb een beetje oud bloed smaak in me mond.....
quote:
ben jij homo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ken je trouwens Starstruck van Gaga, Bella? Die luisterde ik straks via Spotify, die is ook echt fucking vet. Vooral die intro.
Ijs?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb trek in iets lekkers... ik heb een vieze smaak ik me mond.... mijn tandvlees is beschadig, en heb een beetje oud bloed smaak in me mond.....
ik in de kuip zelfs nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker, heb hem nog live op Pinkpop gezien.
Mij ontgaat de relatie Gaga - homo even, dus leg eens uitquote:
Niet???!quote:
ik kijk er zo naar uit om jullie te onmoeten allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
Benny is trouwens een schatje aan de telefoon
Ohhhh, ontkenningsfase, primaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mij ontgaat de relatie Gaga - homo even, dus leg eens uit.
quote:
Zeker wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ken je trouwens Starstruck van Gaga, Bella? Die luisterde ik straks via Spotify, die is ook echt fucking vet. Vooral die intro.
Ik ook, als het maar niet tegenvaltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk er zo naar uit om jullie te onmoeten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |