quote:
Ontbijten met brood is niet lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht aan een eitje en broodjes enzo
Keine ahnung.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ontbijten met brood is niet lekker
Wist jij dat Gomi, Humberto Tan isquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ontbijten met brood is niet lekker
alsof je een dode mol in je mond hebtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar over shoarma, dat at ik ook vlak voor we naar huis gingen met stappen, dan slapen rond 10 uur wakker en dan cola met kaas/uien chips en verder slapen, die smaak dan als je wakker wordt![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist jij dat Gomi, Humberto Tan is
hehe, wordt ik gewoon weggejaagd op die meet omdat jullie tan verwachtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist jij dat Gomi, Humberto Tan is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar over shoarma, dat at ik ook vlak voor we naar huis gingen met stappen, dan slapen rond 10 uur wakker en dan cola met kaas/uien chips en verder slapen, die smaak dan als je wakker wordt![]()
Whehehe, we jagen niemand wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, wordt ik gewoon weggejaagd op die meet omdat jullie tan verwachten
Ja ik dacht ineens leuk al die mensen die slapen, maar dan mag ik wel een shirt kopen ofzo en toen dacht ik o ja Gomi weet dat hebben we een gesprek over gehadquote:
Ben jij malquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, wordt ik gewoon weggejaagd op die meet omdat jullie tan verwachten
nah, hij spreekt beschaafder.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja, en ik heb van de week gehoord hoe hij praat
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, hij spreekt beschaafder.
hoor ik nu op tv
quote:[
b]Op zaterdag 2 oktober 2010 22:40 schreef Kally het volgende:[/b]
[..]
Ja ik dacht ineens leuk al die mensen die slapen, maar dan mag ik wel een shirt kopen ofzo en toen dacht ik o ja Gomi weet dat hebben we een gesprek over gehad
ik ben maar 1.90 hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder lag dubbel toen ik vertelde heb een huis vol, vooral toen ik zei dat Pat (1.96 m) in een kinderbed ging slapen(die gewoon normale maat is hoor)
Vet.quote:
Een van de weinige covers die net zo goed dan niet beter is.quote:
Die is mooiquote:
Deze welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's niet sentimenteel genoeg voor mij
Die is wel tof jaquote:
Yep en die met Paul de Leeuw is ook mooi samenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een van de weinige covers die net zo goed dan niet beter is.
Ik vind het niet storend ofzo hoorquote:
Met z'n allen bij Pat slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
Dat wat PatriQue zegt in het meettopic is ook wel leuk voor een vervolg
Iedere cover van Bob Dylan is beter als het origineelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een van de weinige covers die net zo goed dan niet beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |