We beginnen met stemmen over het eerste couplet. Wie het eerste couplet wil zingen stemt tegen met een rode kaart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Lutte het volgende:
Ze gaan een liedje zingen!! Zouden ze wel met zijn alleen hetzelfde liedje zingen of weten ze dat ook niet?
Ons volkslied.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Nee WTF.Wat is dit voor een afsluiting.
Tuurlijk wel, daar hebben ze eerst over gestemd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Lutte het volgende:
Ze gaan een liedje zingen!! Zouden ze wel met zijn alleen hetzelfde liedje zingen of weten ze dat ook niet?
Nee. PVV heeft de onderhandelingen gewonnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jij ging toch ook emigreren als de VVD ging regeren?
Altijd bij het cda.quote:
moet ik dan voor- of tegenstemmen met een rode of een paarse kaart?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Lurk_Kloon het volgende:
de grootstevoor dit congres
wie is het eens met mijn resolusie
Steekt groene kaart in de luchtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Lurk_Kloon het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Apostrof het volgende:
Waar blijft de aftiteling van deze heerlijke absurde comedy? Heb erg gelachen
Helemaal niets vind ik persoonlijk..bovendien hebben we een erg mooi liedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Morendo het volgende:
Wat is er mis met het zingen van het volkslied?![]()
Voor = Tegen!quote:
Wie voor het eerste couplet is stemt tegen, wie tegen het tweede couplet is moet voor het eerste stemmen, en met de blauwe bordjes hè!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We beginnen met stemmen over het eerste couplet. Wie het eerste couplet wil zingen stemt tegen met een rode kaart.
Een overtuigende meerderheid begint bij de 90 procent. En de congresleden beslissen niet, de twee fractieleden. En die hadden de voorwaarde gesteld dat er een overtuigende meerderheid moest zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is een overtuigende meerderheid. Gelukkig geen D66 in de regering.
Is het 6e coupletquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het 2e couplet wordt ook altijd in de kerk gezongen
Dat is het zesde ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het 2e couplet wordt ook altijd in de kerk gezongen
Welk papiertje moet ik omhoog houden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef Lurk_Kloon het volgende:
De 2e?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef 012345678910111213141516 het volgende:
VAN DER VAART GOALLLLLLLLLLL
ik zal het makkelijk houdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
moet ik dan voor- of tegenstemmen met een rode of een paarse kaart?
Ind beter dan de Heer is mijn redder gaan zingen met zen allen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Morendo het volgende:
Wat is er mis met het zingen van het volkslied?![]()
Zou je eens tegen een Fransoos of Amerikaan moeten zeggen....
Met recht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hint al op een substantiele minderheid. Oeioei.
Het is dan ook het zesde couplet.quote:
Niet verrassend toch? Zou alleen spannend kunnen worden bij een 55-45 uitslag ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hint al op een substantiele minderheid. Oeioei.
Dat gaan ze niet doen. Dat hebben ze straks al in de zaal verklaardquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef ethiraseth het volgende:
Het beste zou zijn als Ferrier en koppejan nu zouden besluiten uit het CDA te stappen en hun zetel mee te nemen.
Morgen nog een keer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef eleusis het volgende:
OMG ze gaat er nog een nachtje over slapen...
Waarvan ze op voorhand hebben gezegd dit niet te zullen doen. Koppejan; 'Ik ben geen dissident; ik ben een CDA'er'.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef ethiraseth het volgende:
Het beste zou zijn als Ferrier en koppejan nu zouden besluiten uit het CDA te stappen en hun zetel mee te nemen.
Dat is waar, maar ik vind 66 % een zware meerderheid. Gelukkig komt D66 en GL niet in de regering en blijft de zondagsrust gespaard. Dankzij de SGPquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een overtuigende meerderheid begint bij de 90 procent. En de congresleden beslissen niet, de twee fractieleden. En die hadden de voorwaarde gesteld dat er een overtuigende meerderheid moest zijn
Ik ben voor ons oude volkslied: wie neerlands bloed door de aderen stroomt, van vreemde smetten vrij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Helemaal niets vind ik persoonlijk..bovendien hebben we een erg mooi lied
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef marcodej het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar dit vind ik gewoon mooi.
Dus je stemt altijd CDA?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef TwenteFC het volgende:
Nu even samen zingen... ik stem iig nooit geen CDA.
Daar dient die gozer van vanochtend nog een resolutie over in.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Mind opmaken...we zouden geen Engelse termen meer gebruiken toch?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een overtuigende meerderheid begint bij de 90 procent.
Ferrier is het levende voorbeeld waarom vrouwen niet in de politiek horen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hint al op een substantiele minderheid.
Klopt het is het zesde couplet maar wordt gezongen als er twee coupletten worden gezongen omdat het refereert aan Godquote:
Als je zondagsrust wil hebben dan blijf je toch gewoon in huis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind 66 % een zware meerderheid. Gelukkig komt D66 en GL niet in de regering en blijft de zondagsrust gespaard. Dankzij de SGP
die komt geleverd met het pakket: "Kabinet Bruin: Wilders edtition"quote:
Nee. Geef D66 aub geen podium. GL ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:37 schreef Jojoke het volgende:
2/3 voor en 1/3 tegen. Valt me nog mee dat zoveel tegen waren. Een steun in de rug voor Ferrier (en Koppejan?) wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |