- Mooie afkapping:quote:NIET KLAPPEN DAT GAAT VAN MIJN TIJD AF!
- Hannie die al 75 jaar bij de CDA zitquote:Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
Alsof jij niet werken erg vindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef larry_flynt het volgende:
pff ik hadm oeten werken vandaag!! Niets gedaan
Maar voor met name Ferrier is het bijna omnmogelijk om nu voor te gaan stemmenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, gevreesd werd voor een kleine meerderheid. Dit is een ruime meerderheid.
Die hou ik voor mijzelfquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geef eens de lottogetallen van volgende week.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Alsof jij niet werken erg vind
Ik had ook 68% geschat, maar toen ik de handen zag dacht ik dat het wel meer zou zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had het precies goed. Ik ben erg goed in voorspellen
QFTquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Deckard het volgende:
1/3 tegen geeft genoeg reden om dit kabinet niet te laten doorgaan.
Dit. En nogmaals, dit niet omdat ik links van het midden zit, in tegendeel zelfsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mijns insziens is dit het slechtste wat er mogelijk was, maar dat is maar een mening.
Nee hoor. Het is een overtuigende meerderheid. Gelukkig geen D66 in de regering.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:31 schreef Deckard het volgende:
1/3 tegen geeft genoeg reden om dit kabinet niet te laten doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |