Werkt dat denk je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Je vergeet alleen 1 ding....
Beide kanten zijn mager, maar waar zit het vette gedeelte...
Er moet toch iemand op de aard kloot zijn die het weet of erachter kan komen, en die geeft niet thuis.
Die had je al geplaatst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Salvad0R het volgende:
Of the MOSSAD, the Israeli intelligence service, the Army School of Advanced Military Studies officers say: "Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act."
The Washington Times September 10, 2001
http://www.public-action.com/911/sams.html
Former Senior BBC Mideast Correspondent Alan Hart says on air that Israeli Mossad did 9/11
Doe ff een beetje kalm man... dit doet de sfeer niet veel goed. Tuurlijk is de manier van discussiëren vaak irritant, maar dit is niet nodigquote:
http://pilotsfor911truth.org/911_Aircraft_Speed_Deets.htmlquote:11 SEPTEMBER: DE VLIEGTUIGEN DIE HET WTC HEBBEN GERAMD, WAREN GEEN BOEING 767's
Recently Pilots For 9/11 Truth have analyzed the speeds reported for the aircraft utilized on 9/11. Numerous aviation experts have voiced their concerns regarding the extremely excessive speeds reported above Maximum Operating for the 757 and 767, particularly, United and American Airlines 757/767 Captains who have actual flight time in all 4 aircraft reportedly used on 9/11. These experts state the speeds are impossible to achieve near sea level in thick air if the aircraft were a standard 757/767 as reported. Combined with the fact the airplane which was reported to strike the south tower of the World Trade Center was also producing high G Loading while turning and pulling out from a dive, the whole issue becomes incomprehensible to fathom a standard 767 can perform such maneuvers at such intense speeds exceeding Maximum Operating limits of the aircraft. Especially for those who research the topic thoroughly and have expertise in aviation.
Co-Founder of Pilots For 9/11 Truth Rob Balsamo recently interviewed a former NASA Flight Director in charge of flight control systems at the NASA Dryden Flight Research facility who is also speaking out after viewing the latest presentation by Pilots For 9/11 Truth - "9/11: World Trade Center Attack".
Retired NASA Senior Executive Dwain Deets published his concerns on the matter at the American Institute of Aeronautics and Astronautics (AIAA) as follows:
A Responsibility to Explain an Aeronautical Improbability
Dwain Deets
NASA Dryden Flight Research Center (Senior Executive Service - retired)
AIAA Associate Fellow
The airplane was UA175, a Boeing 767-200, shortly before crashing into World Trade Center Tower 2. Based on analysis of radar data, the National Transportation and Safety Board reported the groundspeed just before impact as 510 knots. This is well beyond the maximum operating velocity of 360 knots, and maximum dive velocity of 410 knots. The possibilities as I see them are: (1) this wasn’t a standard 767-200; (2) the radar data was compromised in some manner; (3) the NTSB analysis was erroneous; or (4) the 767 flew well beyond its flight envelope, was controllable, and managed to hit a relatively small target. Which organization has the greater responsibility for acknowledging the elephant in the room? The NTSB, NASA, Boeing, or the AIAA? Have engineers authored papers, but the AIAA or NASA won’t publish them? Or, does the ethical responsibility lie not with organizations, but with individual aeronautical engineers? Have engineers just looked the other way?
Lastig is dat he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:50 schreef oompaloompa het volgende:
over dat explosieven niet te zien zouden moeten zijn, hier de seismische data:
http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/20010911_wtc.html
[ afbeelding ]
Door een deel van de mensen (niet jokkebrok o.a. want die ontkent het bestaan van) wordt geclaimed dat vliegtuigen een gebouw niet in kunnen laten storten, maar explosieven wel.
Toch zie je op het plaatje wel de inslag van de vliegtuigen, maar niet van de explosieven.
Hoe wordt dit uitgelegd?
ik zou zelf kunnen verzinnen; de spikes zijn de explosieven, maar dat klopt niet met de momenten van instrting.
De explosieven zijn te zwak om op te vallen, maar waarom zou dan de sterkere dreun niet genoeg zijn om de gebouwen in te doen storten?
ik begrijp je denk ik niet? Of claim je dat deze data gemanipuleerd zijn en dat de universiteit van Colombia in het complot zat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lastig is dat he?
Er zijn ook seismografische metingen van explosies. Die zie je in deze grafiek niet terug.
Hoe leggen we dat uit. Is deze meting corrupt? Of is die andere gelogen? Wat is wat?
Beter lezen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik begrijp je denk ik niet? Of claim je dat deze data gemanipuleerd zijn en dat de universiteit van Colombia in het complot zat?
als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar verstoppertje in je eentjequote:
Oompa...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar in je eentje
Bron?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lastig is dat he?
Er zijn ook seismografische metingen van explosies. Die zie je in deze grafiek niet terug.
Hoe leggen we dat uit. Is deze meting corrupt? Of is die andere gelogen? Wat is wat?
Krijgen we dat weer. Flauw wordt je ervan (sorry)quote:
was al aan het google-enquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oompa...
Zie mijn post hierboven... Nog steeds van mening dat het simpel is om zo'n vliegtuig met die snelheid in een toren te boren?
kun je dan op mijn eerdere vraag antwoord geven waarom die nukes niet te zien zijn op de seismische data?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef THEFXR het volgende:
WTC 1&2 zijn neergehaald met ondergrondse nukes, je hebt dan geen lichtflits, geen wolk, geen emp, erg weinig straling.
De towers zijn verpulverd tot microscopisch stof, een van de kenmerken van een nuke, verder waren de ondergrondse temperaturen pas na 4 maanden geblust, brand kan je het niet echt noemen omdat er geen zuustof aanwezig was om een ondergrondse brand te voeden. het lang aanblijven van deze temps zijn ook een kenmerk van nukes.
Nou sorry hoor dat ik dat gemist heb. Ik had niet gezien dat het hier recent nog over seismische metingen van explosieven is gegaan, die blijkbaar ontbreken uit wat Oompa net postte. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit jouw post. Waarom moet je me daar nou weer zo op aanvallen? En wat heeft dat te maken met de posts van Salvad0R?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Flauw wordt je ervan (sorry)
Dat is al zo vaak voorbij gekomen en telkens moet je het weer herhalen. Net had je er nog wat op aan te merken dat salvador dat deed, nu vraag je erom.
Kep soms het idee dat je mensen er moe mee probeert te maken en dan achteraf ze erop kunt aanvallen.
Als je zelf selectief bent met wat je wel wilt onthouden is dat jammer. Ik heb er geen zin aan.
Die verschillen waren groter. Is ook al eens gepost met onderbouwing.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
was al aan het google-en
Volgens wiki is de maximum cruising speed 493 knots. Aangezien het vlietuig daalde vind ik 510 niet een extreem hoog nummer.
In hoeverre die 17 knots invloed hebben op het stuurvermogen, vooral op het horizontale vlak (verticaal boeit natuurlijk wat minder) weet ik niet, dat kan ik niet zo snel vinden (behalve dan wat je zelf aan haalt natuurlijk)
Maar die mensen maken allerlei claims die totaal niet overeenkomen met de andere informatie, ook vreemd
Omdat je dat steeds van jullie terug ziet. Er nauwelijks op in gaan en/of negeren, even wachten en weer met je eigen argumenten terug komen om het aan te vallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ik dat gemist heb. Ik had niet gezien dat het hier recent nog over seismische metingen van explosieven is gegaan, die blijkbaar ontbreken uit wat Oompa net postte. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit jouw post. Waarom moet je me daar nou weer zo op aanvallen? En wat heeft dat te maken met de posts van Salvad0R?
je hebt het plaatje zelf gepost, die spikes komen papier tekort.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kun je dan op mijn eerdere vraag antwoord geven waarom die nukes niet te zien zijn op de seismische data?
Denk je overigens dat de vliegtuigen wel of niet echt waren?
De Amerikaanse overheid zal een commissie in elkaar moeten draaien die NIETS te maken heeft met geen enkele regering... Onafhankelijke experts.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Werkt dat denk je?
Ik zie b.v. bij de UFO beweging dat men nu meer dan 500 oud medewerkers, al dan niet hoog geplaatst, heeft opgetrommeld om te getuigen dat buitenaardsen en UFO's bestaan. Dit zet nog geen zoden aan de dijk en toch zijn ze slachtoffer van belachelijkmakerij.
Dus als er iemand opstaat vraag ik me af of het wel wat teweeg brengt. De politieke establishment en media zijn veel sterker dan dat.
Oh de nukes zijn getriggerd na het instorten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt het plaatje zelf gepost, die spikes komen papier tekort.
ik denk niet dat experts ooit onafhankelijk genoeg zullen zijn aangezien een groot deel overtuigd is van een complot dat de hele wetenschap omvat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid zal een commissie in elkaar moeten draaien die NIETS te maken heeft met geen enkele regering... Onafhankelijke experts.
Van mij part meerdere commissies in een aantal landen, kijken wat de uitkomst is.
Maar het bewijs is al vernietigd... hoe pak je het dan aan?
Als je vermoeden heel groot is richting de Amerikaanse overheid..is het dan wel slim dat zij het onderzoek weer moeten uitvoeren?
Gebed zonder eind.
Ahjaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt het plaatje zelf gepost, die spikes komen papier tekort.
Laat ze het dan van beide kanten bekijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik denk niet dat experts ooit onafhankelijk genoeg zullen zijn aangezien een groot deel overtuigd is van een complot dat de hele wetenschap omvat.
Moet ik je slaan?quote:(daarom ook mijn aanbod te helpen bij kleinschaliger onderzoek door mensen in deze thread, maar niemand wil meedoen)
Ben je het met me eens dat aluminium bij impact met het harde staal op flinke weerstand stuit en derhalve af zal moeten remmen? Deze afremming al dan niet significant zou je onmiddellijk moeten kunnen waarnemen en dat gebeurt dus niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
eerste was mooi in het midden, tweede was een stuk schever, maar ok, dan waren 2 van de 4 precies goed...
50-50
[..]
Dat is niet waar. Gooi eens een ei tegen de muur en film het als je bewijs wilt dat die uitspraak niet klopt.
Zelf zeg je dat het door het stof moet komen. Eigenlijk ga je dus ook voor een pyroclastische wolk. Een gewone stofwolk zal namelijk geen auto's doen ontbranden.quote:?
Eerst wordt er uitgelegd wat zo'n wolk is, daarna dat die niet ontstaan kan zijn, daarna dat het dus explosieven geweest moeten zijn?
Ik snap de hele redenering in dat stuk totaal niet, misschien dat je het in eigen woorden uit kunt leggen?
Wat is dan nog een expert?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat ze het dan van beide kanten bekijken...![]()
[..]
Excuses excuses, bij jou is de vraag nog niet gerezen maar je doet altijd erg relaxed mee in gedachten experimenten en andere testenquote:Moet ik je slaan?![]()
Niemand...
Dus wat je nu zegt is dit: Dat elke wetenschappelijk onderlegde expert het er mee eens is dat het allemaal heel gewoon is dat hoe het gebouw naar beneden is gekomen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat is dan nog een expert?
Welke niet wetenschappelijk onderlegde expert gaat dan uitspraken doen over valversnelling etc?
Ik ga je slaan...quote:Excuses excuses, bij jou is de vraag nog niet gerezen maar je doet altijd erg relaxed mee in gedachten experimenten en andere testen
Ik ga er van uit dat jij wel mee zou doen wanneer het relevant zou zijn m.b .t. je uitspraken![]()
Nee en ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben je het met me eens dat aluminium bij impact met het harde staal op flinke weerstand stuit en derhalve af zal moeten remmen? Deze afremming al dan niet significant zou je onmiddellijk moeten kunnen waarnemen en dat gebeurt dus niet.
[..]
Nja misschien is het wel een semantische discussie. Een pyroclastische wolk komt voort uit een vulkaan vanwege grote luchtverplaatsing. Hier ontstond een wolk vanwege grote luchtverplaatsing.quote:Zelf zeg je dat het door het stof moet komen. Eigenlijk ga je dus ook voor een pyroclastische wolk. Een gewone stofwolk zal namelijk geen auto's doen ontbranden.![]()
En daar gaat de redenatie dus mank. De eerste claim is dat de wolk veel op een pyroclastische wolk lijkt. De tweede claim is dat deze niet uit een instorting voort kan komen. De conclusie is dan dat het dus CD moet zijn.quote:Het stukje legt dus inderdaad uit wat zo'n wolk is en dat het niet kan ontstaan door een door zwaartekracht getriggerde collapse.
Ik lees het even door, alhoewel ik over die laatste zin wel mijn bedenkingen heb. Ik bedoel we hebben allemaal genoeg plaatjes gezien van stukken beton en ander puin. Almost entirely to dust lijkt me dus een beetje overdrevenquote:Hier meer er over:
http://www.earthinstitute.columbia.edu/news/story11_16_01.html
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3.html
[ afbeelding ]
Evidence indicates that the hundreds of thousands of tons of concrete in the Twin Towers was converted almost entirely to dust.
Daar zeg je het zelf al.. de maximum cruising speed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
was al aan het google-en
Volgens wiki is de maximum cruising speed 493 knots. Aangezien het vlietuig daalde vind ik 510 niet een extreem hoog nummer.
In hoeverre die 17 knots invloed hebben op het stuurvermogen, vooral op het horizontale vlak (verticaal boeit natuurlijk wat minder) weet ik niet, dat kan ik niet zo snel vinden (behalve dan wat je zelf aan haalt natuurlijk)
Maar die mensen maken allerlei claims die totaal niet overeenkomen met de andere informatie, ook vreemd
quote:Cruise is the level portion of aircraft travel where flight is most fuel efficient. It occurs between ascent and descent phases and is usually the majority of a journey. Technically, cruising consists of heading (direction of flight) changes only at a constant airspeed and altitude. It ends as the aircraft approaches the destination where the descent phase of flight commences in preparation for landing.
quote:Commercial or passenger aircraft are usually designed for optimum performance at their cruise speed or VC. There is also an optimum cruise altitude for a particular aircraft type and conditions including payload weight, center of gravity, air temperature, humidity, and speed. This altitude is usually where the higher ground speeds, the increase in drag power, and the decrease in engine power and efficiency at higher altitudes are balanced.
Typical cruising speed for long-distance commercial passenger flights is 475-500 knots (878-926 km/h; 547-578 mph).
Nee hoor dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat stel dat uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal heel normaal is, dat dat de argumenten van truthers niet weg zou halen "omdat de wetenschap helemaal corrupt is en in het complot zit"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dus wat je nu zegt is dit: Dat elke wetenschappelijk onderlegde expert het er mee eens is dat het allemaal heel gewoon is dat hoe het gebouw naar beneden is gekomen?![]()
[..]
Ik ga je slaan...![]()
Dan kan hij dus inderdaad harder als het nodig is jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al.. de maximum cruising speed.
Ik help je een handje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_%28flight%29
[..]
[..]
Ik neem aan dat we beiden begrijpen dat je meer snelheid kunt maken tijdens het dalen (zwaartekracht helpt een handje).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al.. de maximum cruising speed.
Ik help je een handje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_%28flight%29
[..]
[..]
nee, die zogenaamde instorting staan niet op dat plaatje, die superscherpe spikes zijn de nukes, en aangezien die 90% van de torens tot stof veranderden is er niks gemeten van de instorting, bijna niks raakte de grond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh de nukes zijn getriggerd na het instorten?
Niet als je beide kanten het laat bekijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat stel dat uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal heel normaal is, dat dat de argumenten van truthers niet weg zou halen "omdat de wetenschap helemaal corrupt is en in het complot zit"
Ik sla lekker...quote:Dat laatste meende ik helemaal serieus, niet slaan
Er hoeft geen spake te zijn van een vulkaan...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:45 schreef oompaloompa het volgende:
Nja misschien is het wel een semantische discussie. Een pyroclastische wolk komt voort uit een vulkaan vanwege grote luchtverplaatsing. Hier ontstond een wolk vanwege grote luchtverplaatsing.
[..]
En daar gaat de redenatie dus mank. De eerste claim is dat de wolk veel op een pyroclastische wolk lijkt. De tweede claim is dat deze niet uit een instorting voort kan komen. De conclusie is dan dat het dus CD moet zijn.
Ik kan die redenatie niet volgen, want hij snijdt logisch gezien geen hout.
Wat logischer en beter zou zijn is om te kijken of een wolk zoals de waargenomen wolk veroorzaakt kan zijn door normale instorting. Het pyroclastische vulkaan verhaal voegt niets toe behalve verwarring aangezien we (neem ik aan) het er beiden over eens kunnen zijn dat het sowieso geen pyroclastische wolk was vanwege het gebrek aan vulkaan.
quote:Pyroclastic flows can only occur when a dense slurry of fine dust is suspended in air or volcanic gasses and is concentrated in a defined area. The suspension will then act as a separate, denser fluid that remains distinct as it moves through the less dense medium. Because of their density such flows can reach speeds of hundreds of miles an hour and do tremendous damage, especially with the high temperatures seen in volcanic events.
Naja.. FEMA zegt het zelf ook... dus dan moet het toch wel zo zijn, volgens jou.. of niet?quote:Ik lees het even door, alhoewel ik over die laatste zin wel mijn bedenkingen heb. Ik bedoel we hebben allemaal genoeg plaatjes gezien van stukken beton en ander puin. Almost entirely to dust lijkt me dus een beetje overdreven
Bron in cache: http://911research.wtc7.n(...)wasteage_cleanup.htmquote:Most of the concrete from the WTC site was pulverized into dust in the Sept. 11 attacks. But huge amounts of structural steel remained scattered in tangled heaps, says Allen Morse, USACE chief debris expert and FEMA technical advisor.
Heb je het interview met Dan Deets geluisterd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we beiden begrijpen dat je meer snelheid kunt maken tijdens het dalen (zwaartekracht helpt een handje).
De vraag is wel of dat nog handelbaar is. Zoals ik al eerder zei kan ik daar vrij weinig over vinden, behalve jouw bron maar die piloten zeggen allerlei zaken die niet kloppen met de informate voor handen dus daar wil ik niet te veelv ertrouwen in leggen
Hier snap ik iets niet van....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die zogenaamde instorting staan niet op dat plaatje, die superscherpe spikes zijn de nukes, en aangezien die 90% van de torens tot stof veranderden is er niks gemeten van de instorting, bijna niks raakte de grond.
ik zie geen pannenkoeken,maar bananenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hier snap ik iets niet van....
Kijken of ik het uit kan leggen.
Wat je eigenlijk zegt is dat van binnenuit alles of bijna alles (de 90%) tot stof is geblazen.
Maar dan zou je niet het effect hebben wat je elke keer ziet, dat *tak *tak *tak *tak... (pannekoek ding?)
Want dan heb je geen massa meer...(die grote bogen met stof)
Snapt iemand dit?
Jouw vraag is op voorhand zinloos omdat ik geen stellingen maak maar juist vraag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar verstoppertje in je eentje
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie geen pannenkoeken,maar bananen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even serieus, begrijp je wat ik bedoel?Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Precies. De overheid die er wellicht belang bij heeft dat dit in de doofpot terecht komt is de slechtste scheidsrechter.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid zal een commissie in elkaar moeten draaien die NIETS te maken heeft met geen enkele regering... Onafhankelijke experts.
Van mij part meerdere commissies in een aantal landen, kijken wat de uitkomst is.
Maar het bewijs is al vernietigd... hoe pak je het dan aan?
Als je vermoeden heel groot is richting de Amerikaanse overheid..is het dan wel slim dat zij het onderzoek weer moeten uitvoeren?
Gebed zonder eind.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]je zal even wat filmpjes moeten kijken, ik kan het niet zo uitleggen, als die expert doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even serieus, begrijp je wat ik bedoel?
http://www.usatoday.com/weather/wdensity.htmquote:Effects of air density on airplanes, baseballs, race cars
More dense, or "heavier" air will slow down objects moving through it more because the object has to, in effect, shove aside more or heavier molecules.
Such air resistance is called "drag," which increases with air density. Baseball players have found that home runs travel farther in the less dense air in high-altitude Denver than in ball parks at lower elevations. The reduced drag slows the ball down at a slower rate, which means it travels farther. (Related: Why baseballs fly farther at high altitudes).
Cool, dense air slows a race car, but some race cars gain from dense air. Cars designed from the wheels up for racing are really like upside down airplane wings that the air pushes down on the track, increasing their grip going around curves. Denser air pushes then down harder. (Related: Auto racers' winning equations include weather)
Aircraft pilots don't do as well as baseball players when the air's density decreases. Lower air density penalizes pilots in three ways: The lifting force on an airplane's wings or helicopter's rotor decreases, the power produced by the engine decreases, and the thrust of a propeller, rotor or jet engine decreases. These performance losses more than offset the reduced drag on the aircraft in less dense air.
Pilots use charts or calculators to find out how temperature and air pressure at a particular time and place will affect the air's density and therefore aircraft performance. In general, these calculations don't take humidity into account since its affects are so much less than the others. When the air's density is low, airplanes need longer runways to take off and land and they don't climb as quickly as when the air's density is high.
Air density also affects the performance of automobiles, with lower density decreasing performance in the same way it decreases the performance of aircraft engines.
Turbochargers or superchargers are ways of increasing the density of the air going into an engine. The give autos more power on the ground and they allow aircraft to fly higher into thinner air than they would otherwise.
Pilots use "density altitude" to relate air density to aircraft performance. For more about density altitude, you can read an article I did for the Aircraft Owners and Pilots Association's Flight Training Magazine in July 2003 on Why airplanes like cool days better)
Top speed for a 767 is 898 kph/558 mph and that is at an altitude of about 30,000 feet, source: http://www.zap16.com/civ%20fact/civ%20Boeing%20767-200.htm at 30,000 feet the atmosphere is 1/3 the thickness of atmosphere at 700 feet. This would cause approximately 3 times as much drag so the top speed would be about 1/3 of the top speed at 30,000 feet, or about 200 to 300 mph at best, and that is with no wind.quote:a. No Boeing 767 could attain that speed at 1000 feet
above sea level because of parasite drag which doubles with velocity and parasite power which cubes with velocity.
b. The fan portion of the engine is not designed to accept
the volume of dense air at that altitude and speed.
Ik heb het niet gehad over de whistleblowers.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Precies. De overheid die er wellicht belang bij heeft dat dit in de doofpot terecht komt is de slechtste scheidsrechter.
Maar over die whistleblowers, zal dat werken denk je?
quote:The upper class keeps all of it's money, pays none of the taxes.
The middle class pays all of the taxes, does all of the work...
The poor are there just to scare the shit out of the middle class.
Dat is bijna niet te volgen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je zal even wat filmpjes moeten kijken, ik kan het niet zo uitleggen, als die expert doet.
http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=9272quote:Painter,
took me a little time to answer - I am working rather a lot these days.
VMO/MMO = maximum operating limit speed is a speed that may not be deliberately exceeded in any regime of flight (climb, cruise, or descent)
Question: Why are there two speeds, i.e VMO-slash-MMO
Answer: VMO/MMO refers to "Airspeed or Mach Number, whichever is critical at a particular altitude (Remark: Mach no. is usually not calculated below 25,000 ft)
VMO is based on the IAS (indicated airspeed), which is simply speaking measuring the plane's aerodynamic drag.
This aerodynamic drag gets lower in thinner air = on higher altitudes.
A constant indicated airspeed results in a higher Mach number and a higher True Air Speed=TAS, the higher a plane flies.
Examples:
_Alt MSL_IAS__TAS__mph__Mach
___500ft 290kt 290kt 334 0.44
_1,000ft 290kt 296kt 340 0.45
10,000ft 290kt 348kt 400 0.54
25,000ft 290kt 435kt 501 0.72
35,000ft 290kt 493kt 567 0.86 = speed limit
So if a 767 is flying 645 mph at 700 ft MSL see NTSB Report On Ua 175 - thread it is exceeding it's maximum operation limit speed of 360 kt by 55%
_Alt MSL_IAS__TAS__mph__Mach
__ 700ft 360kt 360kt 414 0.54
__700ft 560kt 560kt 645 0.85
Make your own calculations:
Mach Number calculator http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/mach.html
True Airspeed calculator http://www.csgnetwork.com/tasinfocalc.html
The other speeds indicated by TLT are self explanatory. Vref has nothing to do with the govt loyalist site, but rather with a calculated take-off speed depending on take-off weight and flaps setting (hope I am correct here).
Final thing: ZBAA is Beijing, just in case you were wondering.
*EDIT* forgot to mention: the fact, that the max. gear retract (extend) speed and the max. speed in turbulent air are considerably lower than Vmo is a clear indication, how 'vulnerable' the airframe can be in case of a speed exceed.
ja, het is wat bovengemiddeld niveau, misschien als je bij filmpje 1 begint en dan naar 26 toe werkt?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik begrijp je denk ik niet? Of claim je dat deze data gemanipuleerd zijn en dat de universiteit van Colombia in het complot zat?
quote:Although these data seem to be corrupted by unknown filters and a complicit Lamont-Doherty will not release the raw data,
And where are the data from the other recording stations shown in Figure 35? Are they being withheld?
http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam1.html
Nee man, dat zwaar russisch accent...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het is wat bovengemiddeld niveau, misschien als je bij filmpje 1 begint en dan naar 26 toe werkt?
26x9 min= 234 min, veel succes![]()
![]()
Oh oh, de naam Judy Wood...let maar op wat voor opmerkingen je krijgt.quote:
Omdat de mensen niet uit de voorkant van de WTC 1 en 2 kwamen, maar omgeleid werden via the mall.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier zie je beelden van het WTC plaza dat in een spookstad lijkt te zijn veranderd. Waar zijn alle mensen? Er zouden toch veel mensen bedolven zijn onder het puin van de torens? Het lijkt er hier eerder op dat men de boel voortijdig al netjes had geëvacueerd. Je ziet niet eens brandweermensen, agenten en verpleegkundigen...
!
En waar zijn de lichamen van de +/- 200 jumpers? Daar zou je toch wel iets van moeten zien op deze beelden, vraag ik me dan af.
Zullen we maar zeggen dat ze een paar vergezochte ideeen heeft?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh oh, de naam Judy Wood...let maar op wat voor opmerkingen je krijgt.
Al zou het nog zo waar kunnen zijn.
Ik weet het niet, maar vond haar zeer irritant met haar gegiechel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zullen we maar zeggen dat ze een paar vergezochte ideeen heeft?
Hoe kom jij aan die info. Ben namelijk wel benieuwd hier naar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Omdat de mensen niet uit de voorkant van de WTC 1 en 2 kwamen, maar omgeleid werden via the mall.
Zit veel met elkaar verbonden onder de grond...en met bruggen.
Omdat er alles uit de lucht kwam vallen.
De lichamen zag je vaak vlakbij een tower (waar de grootste gaten zaten) vallen, daar wordt niet echt gefilmd.
(Zoals ik het zie)
Ik zal even voor je kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die info. Ben namelijk wel benieuwd hier naar.
Ja, maar er waren 4 zijdes waar dit gebeurd was....quote:Aan het einde zie je toch echt wel dat men dicht bij de toren filmt. Als er 200 - 250 mensen zouden zijn gesprongen, dan zou omgeven onder de voet van de toren op een abattoir moeten lijken. Verder mis ik nog steeds die rescueworkers.
Ergens tussen 09:40 en 09:50 wordt geschat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef Oblivion het volgende:
Jokkebrok weet jij hoe laat het filmpje is gefilmd?
Is best wel van belang.
bron: http://911research.wtc7.net/wtc/attack/wtc1.htmlquote:The evacuation of the North Tower (2) proceeded efficiently from the time it was hit, via the three stairways. The elevators were all knocked out. The 102 minutes between the impact and collapse allowed the vast majority of its occupants below the crash zone to escape to safety.
No one on the 91st floor or above is believed to have survived. The New York Times estimated that 1,344 of the people in this zone perished. It is not clear how many remained alive until the collapse, but many parts of the upper floors filled wich toxic smoke long before. In many cases people broke windows for fresh air. In one of the most horrifying spectacles of the attack, at least 37 and perhaps twice that number of people jumped to their deaths, apparently to escape agonizing deaths from smoke inhalation. 1
bron: http://911research.wtc7.net/wtc/attack/wtc2.htmlquote:Evacuation and Rescue
Evacuation of the South Tower (1) started after the 8:46 jet collision with the North Tower. Since the elevators were still working fully between 8:46 and 9:03, evacuation proceeded more efficiently than in the North Tower. However there was confusion, such as that caused by the announcements over the PA system saying that the building was secure and people could return to their offices. Heeding that advice might have cost the lives of hundreds of people. 2
When the jet hit the South Tower, it cut off several routes of evacuating the 30 floors above the impact zone. It did leave at least one of the stairwells passable, and the New York Times found at least 18 people who escaped through that stairwell. Most people above the crash zone were not aware of the escape route, and at least 200 climbed toward the roof in hopes of being rescued there, only to find the doors to the roof locked. No one had told them that roof top rescue, which had been used in the 1993 bombing, was no longer an option. 3
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Falling_Manquote:
quote:As many as 200 people jumped to their deaths that day
en in zijn latere filmpjes geeft hij een beter verklaring,maar ik ben met je eens dat hij het groots uitlegt, hij gaat niet echt in op gedetailleerde dingenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee man, dat zwaar russisch accent...![]()
Ik heb ze bekeken, maar....ik heb NATUURLIJK weer een MAAR...![]()
Zoals de uitleg zegt, zal de tower in het gat verdwijnen....
Dus zal het van ONDER naar beneden glijden.
Dat is OOK niet wat ik zie op die filmpjes.![]()
Ook als in, dat het allemaal natuurlijk is en door structuur dat het in zijn eigen footprint naar beneden dondert.
Dat zou dus best kunnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ergens tussen 09:40 en 09:50 wordt geschat.
Volgens mij branden allebei de torens al in het filmpje.quote:Jet Impact
At 8:46 AM, a jet, apparently Flight 11, slammed into the northeast face of the tower,
.quote:At 9:03 AM, a jet, apparently Flight 175, slammed into the southwest face of the tower, creating an impact hole that extended from the 78th to 84th floors.
Eerste instorting:quote:At 10:07 a police helicopter radioed a warning for firefighters to evacuate the North Tower because the South Tower had just collapsed. Unfortunately most of the firefighters' radios did not work inside the towers, and few heard that or other orders to evacuate. 121 FDNY firefighters were killed when the North Tower collapsed. 3
Destruction
See photographs.
The North Tower began its precipitous collapse at 10:28 AM. The collapse began in an instant, as the entire overhanging section of the tower began its telescoping plunge into the intact section. Although no flames had been visible in the crash zone for some time, a second after the collapse began, large orange flames bellowed out from the collapse zone. Within about two seconds, the exploding clouds of dust swallowed up the tower's top.
Toen was iedereen (behalve de fire fighters die de evacuation oproep niet gehoord hebben in een van de towers) al weg.quote:The South Tower began its precipitous collapse at 9:59 AM. At first the portion of the tower above the crash zone began to tilt to the southeast, while the first explosions of dust began at the crash zone. Then, at about 2.5 seconds the top began to fall, and its rotation decelerated. At about the 6.5-second mark, the top was completely swallowed up by the huge growing dust cloud.
Dank..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zou dus best kunnen.![]()
[..]
Volgens mij branden allebei de torens al in het filmpje.
[..]
.
Laatste instorting:
[..]
Eerste instorting:
[..]
Toen was iedereen (behalve de fire fighters die de evacuation oproep niet gehoord hebben in een van de towers) al weg.
Heb je hier wat aan?
Waar is al dat spul gebleven? Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?quote:You have two 110 story office buildings.
You don't find a desk.
You don't find a chair.
You don't find a telephone, a computer.
The biggest piece of a telephone I found was half of a keypad,
and it was about this big:
(makes a shape with his hand about 4 inches in diameter)
The building collapsed to dust.
Na al die jaren ben ik daar wel van op de hoogte. Heb daar echt schijt aan, helaas hoor ik de sceptici nooit zulke opm maken over de leugenaars uit het 9-11 commission report.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh oh, de naam Judy Wood...let maar op wat voor opmerkingen je krijgt.
Al zou het nog zo waar kunnen zijn.
quote:"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth."
Ik zit nog steeds moed te verzamelen dat verhaal uiit te zitten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Na al die jaren ben ik daar wel van op de hoogte. Heb daar echt schijt aan, helaas hoor ik de sceptici nooit zulke opm maken over de leugenaars uit het 9-11 commission report.
Haar theorie past imho nog het beste bij de beelden van de "instortende "torens, verbrande autowrakken, verpulvering etc.
Maar Sherlock Holmes was/is een fictief iemand....quote:Zoals op haar site te lezen staat:
Sherlock Holmes:
[..]
Niet alles:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?
Doe je best.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds moed te verzamelen dat verhaal uiit te zitten.
[..]
Maar Sherlock Holmes was/is een fictief iemand....![]()
Niet echt slim om daar een quote van te nemen.
quote:“It's no wonder that truth is stranger than fiction. Fiction has to make sense.”
Mark Twain
I'll be back.quote:“If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?”
Albert Einstein
Hoort bij deze man: 9/11 # 28 Flight Controlquote:The Sept. 11 Records
A rich vein of city records from Sept. 11, including more than 12,000 pages of oral histories rendered in the voices of 503 firefighters, paramedics, and emergency medical technicians, were made public on Aug. 12. The New York Times has published all of them.
Doe jij dan al de ondervragingen van de firefighters die dag?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe je best.
Tja, fictieVind het 'n mooie quote. Sociaal vaardig is het misschien niet, maar past imho wel erg goed in de context van haar onderzoek.
[..]
[..]
I'll be back.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, het is wat bovengemiddeld niveau, misschien als je bij filmpje 1 begint en dan naar 26 toe werkt?
26x9 min= 234 min, veel succes![]()
![]()
Don't wait to long....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe je best.
Tja, fictieVind het 'n mooie quote. Sociaal vaardig is het misschien niet, maar past imho wel erg goed in de context van haar onderzoek.
[..]
[..]
I'll be back.
is idd allemaal vergaan tot stof en met gewone explosieven lukt dat niet, alleen met een nuke.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is al dat spul gebleven? Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?
dat multiquote heb ik niet onder de kniequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de metro of trein onder het WTC....
Was nog intact, en bij de uitleg van die rus zou de hele onderkant weg zijn geblazen...toch?
nee, die stond er 50 meter vanaf
[ afbeelding ]
Dit is de badkuip waar het hele complex "in" is gebouwd, om de hudson river te buiten te houden....
Zou die dan niet kapot moeten zijn?
nee, tegenwoordig zijn nuke erg precies
[ afbeelding ]
Hier zie je het dus beter op,met gewone explosieven lukt dat dus niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Don't wait to long....![]()
Kijk hier heb ik een probleempje mee:
[ afbeelding ]
Hier wordt gewoon keihard gezegd dat het staal overgaat tot stof.
Nu ben ik maar een leek, een tut die meer wil weten, maar....
Zelfs ik weet dat als er nadat de towers zijn gevallen overal verpulvert cement ligt, centimeters hoog...
Dit dus ook op die pin die je daar naar beneden ziet zakken ligt, en het stof (is lichter) blijft nog even hangen in mid air...
Dat zie jij hopelijk toch ook?
Ik heb wel eens zand uit een of andere woestijn op mijn autootje mogen hebben van een ander land...quote:Figure 65c. Notice the two dust-covered cars under the bridge. How did the dust fall there? Obviosly there were strong enough air currents to put it there. It's interesting how the drying pavement looks like it does after its been treated for snow and ice. (This is thought to be the entrance ramp to the Brooklyn Bridge from southbound FDR Drive.)
En daar verbazen ze zich over dat het een paar blokken weg is...quote:Woestijnstof en rook van bosbranden zijn mondiaal gezien belangrijke aërosolen. In woestijngebieden rond 30 graden noorder- en zuiderbreedte worden jaarlijks zelfs miljarden tonnen woestijnzand de atmosfeer ingeblazen en over enorme afstanden verspreid. Saharazand wordt bijvoorbeeld regelmatig in de Verenigde Staten en Europa gevonden en zand uit de Gobiwoestijn in Azië steekt regelmatig de Grote Oceaan over.
Ja, knoepert, als je opgelet had in de filmpjes, zou het exact onder de towers moeten hebben zitten...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat multiquote heb ik niet onder de knie
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hier zie je het dus beter op,met gewone explosieven lukt dat dus niet.
Deze had ik even gemist...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Salvad0R het volgende:
Of the MOSSAD, the Israeli intelligence service, the Army School of Advanced Military Studies officers say: "Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act."
The Washington Times September 10, 2001
http://www.public-action.com/911/sams.html
Former Senior BBC Mideast Correspondent Alan Hart says on air that Israeli Mossad did 9/11
Even een korte reactie....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Ook een probleem mee:
[ afbeelding ]
Met als ondertitel:
[..]
Ik heb wel eens zand uit een of andere woestijn op mijn autootje mogen hebben van een ander land...
(weten jullie dat nog?)
van ons eigen KNMI: http://www.knmi.nl/cms/ni(...)1-1_elementId/1_2947
[..]
En daar verbazen ze zich over dat het een paar blokken weg is...![]()
[ afbeelding ]
Je ziet heul down town manhattan niet meer...![]()
Vraag: Zou je dit met elkaar mogen vergelijken? Het stof van WTC en het zand van Ootootje
Even een mapje waar de auto's met stof erop staan, rechts, de tweede brug die naar Manhattan leidt:
[ afbeelding ]
nee die nukes zaten niet centraal onder de towers.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, knoepert, als je opgelet had in de filmpjes, zou het exact onder de towers moeten hebben zitten...
Ietsjes lager eronder om dat ei vorm te krijgen dat wel, maar....
Hoe anders zou een tower erin kunnen verdwijnen?
Oh en als je iets gelezen hebt en je wilt reageren, begin je met [ / q ] (zonder spatie)
ben je klaar met je eigen stukje eindig je met [ q ] (zonder spaties)
Heel simpel...
doden van 9/11quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:18 schreef Oblivion het volgende:
Dus de mensen die daar in het gat aan het werken zijn..waar eigenlijk geen mens kan komen voor de eerste 100 jaar door radioactiviteit...(Dimitri zijn eigen woorden)
Hoe zit het daar mee? Het is bekend dat er erg veel mensen ernstig ziek zijn die daar gewerkt hebben.
Hoeveel radioactiviteit komt er eigenlijk vrij in het gat? En wat doet dat tot mensen als ze daar onbeschermd werken? En dan bedoel ik het ziekte beeld... snel dood, langzame dood?
Ik check even de OP voor een mooi historisch overzicht... oh.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
Gaan we weer. Nummer 30 alweer in deze langzamerhand legendarisch wordende serie
n.a.v wat ik zie behoren beide opties tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Don't wait to long....![]()
Kijk hier heb ik een probleempje mee:
[ afbeelding ]
Hier wordt gewoon keihard gezegd dat het staal overgaat tot stof.
Nu ben ik maar een leek, een tut die meer wil weten, maar....
Zelfs ik weet dat als er nadat de towers zijn gevallen overal verpulvert cement ligt, centimeters hoog...
Dit dus ook op die pin die je daar naar beneden ziet zakken ligt, en het stof (is lichter) blijft nog even hangen in mid air...
Dat zie jij hopelijk toch ook?
waar blijkt uit dat ze corrupted zijn by unknown filters? Ze zegt het wel heel lief, maar waar baseert ze die uitspraak op?quote:
Maar er zitten zo ontzettend veel gaten in haar alternatieve verklaringquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Na al die jaren ben ik daar wel van op de hoogte. Heb daar echt schijt aan, helaas hoor ik de sceptici nooit zulke opm maken over de leugenaars uit het 9-11 commission report.
Haar theorie past imho nog het beste bij de beelden van de "instortende "torens, verbrande autowrakken, verpulvering etc.
Zoals op haar site te lezen staat:
Sherlock Holmes:
[..]
Die man, bedoel je dan die rus Dimitri?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
radioactiviteit kun je meten met een simpele geigerteller.
Daarmee is dus of niets gevonden, of niemand heeft die moeite gedaan. Als die man zo overtuigd was, had hij toch wel even een meting gedaan?
Hij heeft al 9 jaar de tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die man, bedoel je dan die rus Dimitri?
Die zal geen acces hebben gehad op ground zero...toch?
Verklaard wel een hele boel doden en zieken na 9/11....
Kijk ook even de laatste 3 minuten van het filmpje dat ik heb gepost. Alleen maar foto's van ground zero, ik zie heel veel resten die niet tot stof zijn vergaan hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is idd allemaal vergaan tot stof en met gewone explosieven lukt dat niet, alleen met een nuke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |