abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87099084
Hier verder! :P
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87099182
Gaan we weer. Nummer 30 alweer in deze langzamerhand legendarisch wordende serie ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 02-10-2010 15:15:26 ]
pi_87099210
oh..

Nu moet ik ff mijn andere post copy/pasten
pi_87099236
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Oblivion het volgende:
Je vergeet alleen 1 ding....
Beide kanten zijn mager, maar waar zit het vette gedeelte...
Er moet toch iemand op de aard kloot zijn die het weet of erachter kan komen, en die geeft niet thuis.
Werkt dat denk je?
Ik zie b.v. bij de UFO beweging dat men nu meer dan 500 oud medewerkers, al dan niet hoog geplaatst, heeft opgetrommeld om te getuigen dat buitenaardsen en UFO's bestaan. Dit zet nog geen zoden aan de dijk en toch zijn ze slachtoffer van belachelijkmakerij.

Dus als er iemand opstaat vraag ik me af of het wel wat teweeg brengt. De politieke establishment en media zijn veel sterker dan dat.
pi_87099461
Of the MOSSAD, the Israeli intelligence service, the Army School of Advanced Military Studies officers say: "Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act."

The Washington Times September 10, 2001

http://www.public-action.com/911/sams.html

Former Senior BBC Mideast Correspondent Alan Hart says on air that Israeli Mossad did 9/11

zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:18:25 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87099535
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Salvad0R het volgende:
Of the MOSSAD, the Israeli intelligence service, the Army School of Advanced Military Studies officers say: "Wildcard. Ruthless and cunning. Has capability to target U.S. forces and make it look like a Palestinian/Arab act."

Former Senior BBC Mideast Correspondent Alan Hart says on air that Israeli Mossad did 9/11

Die had je al geplaatst.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_87099549
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die had je al geplaatst.
-edit, stoppen hiermee-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 02-10-2010 15:59:53 ]
pi_87101062
over dat explosieven niet te zien zouden moeten zijn, hier de seismische data:

http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/20010911_wtc.html

Door een deel van de mensen (niet jokkebrok o.a. want die ontkent het bestaan van) wordt geclaimed dat vliegtuigen een gebouw niet in kunnen laten storten, maar explosieven wel.
Toch zie je op het plaatje wel de inslag van de vliegtuigen, maar niet van de explosieven.

Hoe wordt dit uitgelegd?

ik zou zelf kunnen verzinnen; de spikes zijn de explosieven, maar dat klopt niet met de momenten van instrting.
De explosieven zijn te zwak om op te vallen, maar waarom zou dan de sterkere dreun niet genoeg zijn om de gebouwen in te doen storten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87101102
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

-edit op quote-
Doe ff een beetje kalm man... dit doet de sfeer niet veel goed. Tuurlijk is de manier van discussiëren vaak irritant, maar dit is niet nodig ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-10-2010 16:00:59 ]
pi_87101376
quote:
11 SEPTEMBER: DE VLIEGTUIGEN DIE HET WTC HEBBEN GERAMD, WAREN GEEN BOEING 767's

Recently Pilots For 9/11 Truth have analyzed the speeds reported for the aircraft utilized on 9/11. Numerous aviation experts have voiced their concerns regarding the extremely excessive speeds reported above Maximum Operating for the 757 and 767, particularly, United and American Airlines 757/767 Captains who have actual flight time in all 4 aircraft reportedly used on 9/11. These experts state the speeds are impossible to achieve near sea level in thick air if the aircraft were a standard 757/767 as reported. Combined with the fact the airplane which was reported to strike the south tower of the World Trade Center was also producing high G Loading while turning and pulling out from a dive, the whole issue becomes incomprehensible to fathom a standard 767 can perform such maneuvers at such intense speeds exceeding Maximum Operating limits of the aircraft. Especially for those who research the topic thoroughly and have expertise in aviation.

Co-Founder of Pilots For 9/11 Truth Rob Balsamo recently interviewed a former NASA Flight Director in charge of flight control systems at the NASA Dryden Flight Research facility who is also speaking out after viewing the latest presentation by Pilots For 9/11 Truth - "9/11: World Trade Center Attack".

Retired NASA Senior Executive Dwain Deets published his concerns on the matter at the American Institute of Aeronautics and Astronautics (AIAA) as follows:

A Responsibility to Explain an Aeronautical Improbability

Dwain Deets
NASA Dryden Flight Research Center (Senior Executive Service - retired)
AIAA Associate Fellow

The airplane was UA175, a Boeing 767-200, shortly before crashing into World Trade Center Tower 2. Based on analysis of radar data, the National Transportation and Safety Board reported the groundspeed just before impact as 510 knots. This is well beyond the maximum operating velocity of 360 knots, and maximum dive velocity of 410 knots. The possibilities as I see them are: (1) this wasn’t a standard 767-200; (2) the radar data was compromised in some manner; (3) the NTSB analysis was erroneous; or (4) the 767 flew well beyond its flight envelope, was controllable, and managed to hit a relatively small target. Which organization has the greater responsibility for acknowledging the elephant in the room? The NTSB, NASA, Boeing, or the AIAA? Have engineers authored papers, but the AIAA or NASA won’t publish them? Or, does the ethical responsibility lie not with organizations, but with individual aeronautical engineers? Have engineers just looked the other way?
http://pilotsfor911truth.org/911_Aircraft_Speed_Deets.html

Dit betekent overigens niet dat ik afstap van de theorie dat er geen sprake is geweest van vliegtuigen. ;)

Follow-up recorded interview - 06/30/10
http://pilotsfor911truth.org/interviews/Dwain_Deets063010.mp3

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 16:05:49 ]
pi_87101487
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:50 schreef oompaloompa het volgende:
over dat explosieven niet te zien zouden moeten zijn, hier de seismische data:

http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/20010911_wtc.html

[ afbeelding ]

Door een deel van de mensen (niet jokkebrok o.a. want die ontkent het bestaan van) wordt geclaimed dat vliegtuigen een gebouw niet in kunnen laten storten, maar explosieven wel.
Toch zie je op het plaatje wel de inslag van de vliegtuigen, maar niet van de explosieven.

Hoe wordt dit uitgelegd?

ik zou zelf kunnen verzinnen; de spikes zijn de explosieven, maar dat klopt niet met de momenten van instrting.
De explosieven zijn te zwak om op te vallen, maar waarom zou dan de sterkere dreun niet genoeg zijn om de gebouwen in te doen storten?
Lastig is dat he?
Er zijn ook seismografische metingen van explosies. Die zie je in deze grafiek niet terug.

Hoe leggen we dat uit. Is deze meting corrupt? Of is die andere gelogen? Wat is wat?
pi_87101655
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lastig is dat he?
Er zijn ook seismografische metingen van explosies. Die zie je in deze grafiek niet terug.

Hoe leggen we dat uit. Is deze meting corrupt? Of is die andere gelogen? Wat is wat?
ik begrijp je denk ik niet? Of claim je dat deze data gemanipuleerd zijn en dat de universiteit van Colombia in het complot zat?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87101682
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik begrijp je denk ik niet? Of claim je dat deze data gemanipuleerd zijn en dat de universiteit van Colombia in het complot zat?
Beter lezen.
pi_87101939
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Beter lezen.
als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar verstoppertje in je eentje :(
pi_87101993
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar in je eentje :(
Oompa...

Zie mijn post hierboven... Nog steeds van mening dat het simpel is om zo'n vliegtuig met die snelheid in een toren te boren?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:12:36 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87102016
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lastig is dat he?

Bron?
Onikaan ni ov dovah
pi_87102229
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bron?
Krijgen we dat weer. Flauw wordt je ervan (sorry)
Dat is al zo vaak voorbij gekomen en telkens moet je het weer herhalen. Net had je er nog wat op aan te merken dat salvador dat deed, nu vraag je erom.
Kep soms het idee dat je mensen er moe mee probeert te maken en dan achteraf ze erop kunt aanvallen.

Als je zelf selectief bent met wat je wel wilt onthouden is dat jammer. Ik heb er geen zin aan.
pi_87102366
WTC 1&2 zijn neergehaald met ondergrondse nukes, je hebt dan geen lichtflits, geen wolk, geen emp, erg weinig straling.
De towers zijn verpulverd tot microscopisch stof, een van de kenmerken van een nuke, verder waren de ondergrondse temperaturen pas na 4 maanden geblust, brand kan je het niet echt noemen omdat er geen zuustof aanwezig was om een ondergrondse brand te voeden. het lang aanblijven van deze temps zijn ook een kenmerk van nukes.
pi_87102416
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oompa...

Zie mijn post hierboven... Nog steeds van mening dat het simpel is om zo'n vliegtuig met die snelheid in een toren te boren?
was al aan het google-en :P

Volgens wiki is de maximum cruising speed 493 knots. Aangezien het vlietuig daalde vind ik 510 niet een extreem hoog nummer.
In hoeverre die 17 knots invloed hebben op het stuurvermogen, vooral op het horizontale vlak (verticaal boeit natuurlijk wat minder) weet ik niet, dat kan ik niet zo snel vinden (behalve dan wat je zelf aan haalt natuurlijk ;) )
Maar die mensen maken allerlei claims die totaal niet overeenkomen met de andere informatie, ook vreemd :P
pi_87102453
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:20 schreef THEFXR het volgende:
WTC 1&2 zijn neergehaald met ondergrondse nukes, je hebt dan geen lichtflits, geen wolk, geen emp, erg weinig straling.
De towers zijn verpulverd tot microscopisch stof, een van de kenmerken van een nuke, verder waren de ondergrondse temperaturen pas na 4 maanden geblust, brand kan je het niet echt noemen omdat er geen zuustof aanwezig was om een ondergrondse brand te voeden. het lang aanblijven van deze temps zijn ook een kenmerk van nukes.
kun je dan op mijn eerdere vraag antwoord geven waarom die nukes niet te zien zijn op de seismische data?
Denk je overigens dat de vliegtuigen wel of niet echt waren?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:24:12 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87102507
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. Flauw wordt je ervan (sorry)
Dat is al zo vaak voorbij gekomen en telkens moet je het weer herhalen. Net had je er nog wat op aan te merken dat salvador dat deed, nu vraag je erom.
Kep soms het idee dat je mensen er moe mee probeert te maken en dan achteraf ze erop kunt aanvallen.

Als je zelf selectief bent met wat je wel wilt onthouden is dat jammer. Ik heb er geen zin aan.
Nou sorry hoor dat ik dat gemist heb. Ik had niet gezien dat het hier recent nog over seismische metingen van explosieven is gegaan, die blijkbaar ontbreken uit wat Oompa net postte. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit jouw post. Waarom moet je me daar nou weer zo op aanvallen? En wat heeft dat te maken met de posts van Salvad0R?
Onikaan ni ov dovah
pi_87102546
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Volgens wiki is de maximum cruising speed 493 knots. Aangezien het vlietuig daalde vind ik 510 niet een extreem hoog nummer.
In hoeverre die 17 knots invloed hebben op het stuurvermogen, vooral op het horizontale vlak (verticaal boeit natuurlijk wat minder) weet ik niet, dat kan ik niet zo snel vinden (behalve dan wat je zelf aan haalt natuurlijk ;) )
Maar die mensen maken allerlei claims die totaal niet overeenkomen met de andere informatie, ook vreemd :P
Die verschillen waren groter. Is ook al eens gepost met onderbouwing.
Lijkt erop dat jullie tactiek is zaken te laten verwateren om vervolgens na een tijd weer je eigen argumenten te herhalen. Zoals ik al zei: anderen vermoeien.
pi_87102634
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou sorry hoor dat ik dat gemist heb. Ik had niet gezien dat het hier recent nog over seismische metingen van explosieven is gegaan, die blijkbaar ontbreken uit wat Oompa net postte. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit jouw post. Waarom moet je me daar nou weer zo op aanvallen? En wat heeft dat te maken met de posts van Salvad0R?
Omdat je dat steeds van jullie terug ziet. Er nauwelijks op in gaan en/of negeren, even wachten en weer met je eigen argumenten terug komen om het aan te vallen.
Was niet zozeer bedoeld als aanval, wil het ff boven water halen. Als je daar zin in hebt, gewoon doen.
pi_87102659
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

kun je dan op mijn eerdere vraag antwoord geven waarom die nukes niet te zien zijn op de seismische data?
Denk je overigens dat de vliegtuigen wel of niet echt waren?
je hebt het plaatje zelf gepost, die spikes komen papier tekort.
pi_87102725
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:10 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Werkt dat denk je?
Ik zie b.v. bij de UFO beweging dat men nu meer dan 500 oud medewerkers, al dan niet hoog geplaatst, heeft opgetrommeld om te getuigen dat buitenaardsen en UFO's bestaan. Dit zet nog geen zoden aan de dijk en toch zijn ze slachtoffer van belachelijkmakerij.

Dus als er iemand opstaat vraag ik me af of het wel wat teweeg brengt. De politieke establishment en media zijn veel sterker dan dat.
De Amerikaanse overheid zal een commissie in elkaar moeten draaien die NIETS te maken heeft met geen enkele regering... Onafhankelijke experts.
Van mij part meerdere commissies in een aantal landen, kijken wat de uitkomst is.
Maar het bewijs is al vernietigd... hoe pak je het dan aan?

Als je vermoeden heel groot is richting de Amerikaanse overheid..is het dan wel slim dat zij het onderzoek weer moeten uitvoeren?

Gebed zonder eind.
pi_87102818
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Oh de nukes zijn getriggerd na het instorten? :D
pi_87102860
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Oblivion het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid zal een commissie in elkaar moeten draaien die NIETS te maken heeft met geen enkele regering... Onafhankelijke experts.
Van mij part meerdere commissies in een aantal landen, kijken wat de uitkomst is.

Als je vermoeden heel groot is richting de Amerikaanse overheid..is het dan wel slim dat zij het onderzoek weer moeten uitvoeren?

Gebed zonder eind.
ik denk niet dat experts ooit onafhankelijk genoeg zullen zijn aangezien een groot deel overtuigd is van een complot dat de hele wetenschap omvat.

(daarom ook mijn aanbod te helpen bij kleinschaliger onderzoek door mensen in deze thread, maar niemand wil meedoen :'()
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:34:01 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87102971
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ahja :P De experts op het gebied van ondergrondse kernexposies in de US en in andere landen zitten uiteraard ook al in het complot. Is dat wat je indirect zegt?
Onikaan ni ov dovah
pi_87103006
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik denk niet dat experts ooit onafhankelijk genoeg zullen zijn aangezien een groot deel overtuigd is van een complot dat de hele wetenschap omvat.
Laat ze het dan van beide kanten bekijken... :P
quote:
(daarom ook mijn aanbod te helpen bij kleinschaliger onderzoek door mensen in deze thread, maar niemand wil meedoen :'()
Moet ik je slaan? }:|

Niemand... :{w
pi_87103073
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

eerste was mooi in het midden, tweede was een stuk schever, maar ok, dan waren 2 van de 4 precies goed...
50-50
[..]

Dat is niet waar. Gooi eens een ei tegen de muur en film het als je bewijs wilt dat die uitspraak niet klopt.
Ben je het met me eens dat aluminium bij impact met het harde staal op flinke weerstand stuit en derhalve af zal moeten remmen? Deze afremming al dan niet significant zou je onmiddellijk moeten kunnen waarnemen en dat gebeurt dus niet.

quote:
?
Eerst wordt er uitgelegd wat zo'n wolk is, daarna dat die niet ontstaan kan zijn, daarna dat het dus explosieven geweest moeten zijn?
Ik snap de hele redenering in dat stuk totaal niet, misschien dat je het in eigen woorden uit kunt leggen?
Zelf zeg je dat het door het stof moet komen. Eigenlijk ga je dus ook voor een pyroclastische wolk. Een gewone stofwolk zal namelijk geen auto's doen ontbranden. :D

Het stukje legt dus inderdaad uit wat zo'n wolk is en dat het niet kan ontstaan door een door zwaartekracht getriggerde collapse. Hier meer er over:

http://www.earthinstitute.columbia.edu/news/story11_16_01.html
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3.html

Evidence indicates that the hundreds of thousands of tons of concrete in the Twin Towers was converted almost entirely to dust.
pi_87103152
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Laat ze het dan van beide kanten bekijken... :P
[..]
Wat is dan nog een expert?
Welke niet wetenschappelijk onderlegde expert gaat dan uitspraken doen over valversnelling etc? :D

quote:
Moet ik je slaan? }:|

Niemand... :{w
Excuses excuses, bij jou is de vraag nog niet gerezen maar je doet altijd erg relaxed mee in gedachten experimenten en andere testen :D
Ik ga er van uit dat jij wel mee zou doen wanneer het relevant zou zijn m.b .t. je uitspraken :*
pi_87103257
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is dan nog een expert?
Welke niet wetenschappelijk onderlegde expert gaat dan uitspraken doen over valversnelling etc? :D
Dus wat je nu zegt is dit: Dat elke wetenschappelijk onderlegde expert het er mee eens is dat het allemaal heel gewoon is dat hoe het gebouw naar beneden is gekomen? :o
quote:
Excuses excuses, bij jou is de vraag nog niet gerezen maar je doet altijd erg relaxed mee in gedachten experimenten en andere testen :D
Ik ga er van uit dat jij wel mee zou doen wanneer het relevant zou zijn m.b .t. je uitspraken :*
Ik ga je slaan... }:|

:P
pi_87103446
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben je het met me eens dat aluminium bij impact met het harde staal op flinke weerstand stuit en derhalve af zal moeten remmen? Deze afremming al dan niet significant zou je onmiddellijk moeten kunnen waarnemen en dat gebeurt dus niet.
[..]
Nee en ja.
Doe even mee en stel dat rauwe ei voor dat je tegen de muur gooit. Het ei wordt afgeremd, maar slechts op de plaats van impact (de muur). Het achterste gedeelte van het ei knalt net zo vrolijk hard door tegen de muur.

Ik ben het dus met je eens dat het af hoort te remmen, echter vindt die afremming niet plaats waar jij claimt dat het plaats zou moeten vinden :P

Da die afremming wel plaats vindt is vrij duidelijk, er vliegt namelijk niet heel vrolijk en even hard een vliegtuig de andere kant van het gebouw uit :)

quote:
Zelf zeg je dat het door het stof moet komen. Eigenlijk ga je dus ook voor een pyroclastische wolk. Een gewone stofwolk zal namelijk geen auto's doen ontbranden. :D
Nja misschien is het wel een semantische discussie. Een pyroclastische wolk komt voort uit een vulkaan vanwege grote luchtverplaatsing. Hier ontstond een wolk vanwege grote luchtverplaatsing.
quote:
Het stukje legt dus inderdaad uit wat zo'n wolk is en dat het niet kan ontstaan door een door zwaartekracht getriggerde collapse.
En daar gaat de redenatie dus mank. De eerste claim is dat de wolk veel op een pyroclastische wolk lijkt. De tweede claim is dat deze niet uit een instorting voort kan komen. De conclusie is dan dat het dus CD moet zijn.

Ik kan die redenatie niet volgen, want hij snijdt logisch gezien geen hout.

Wat logischer en beter zou zijn is om te kijken of een wolk zoals de waargenomen wolk veroorzaakt kan zijn door normale instorting. Het pyroclastische vulkaan verhaal voegt niets toe behalve verwarring aangezien we (neem ik aan) het er beiden over eens kunnen zijn dat het sowieso geen pyroclastische wolk was vanwege het gebrek aan vulkaan.

quote:
Hier meer er over:

http://www.earthinstitute.columbia.edu/news/story11_16_01.html
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3.html

[ afbeelding ]
Evidence indicates that the hundreds of thousands of tons of concrete in the Twin Towers was converted almost entirely to dust.
Ik lees het even door, alhoewel ik over die laatste zin wel mijn bedenkingen heb. Ik bedoel we hebben allemaal genoeg plaatjes gezien van stukken beton en ander puin. Almost entirely to dust lijkt me dus een beetje overdreven :P
pi_87103475
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar zeg je het zelf al.. de maximum cruising speed.

Ik help je een handje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_%28flight%29

quote:
Cruise is the level portion of aircraft travel where flight is most fuel efficient. It occurs between ascent and descent phases and is usually the majority of a journey. Technically, cruising consists of heading (direction of flight) changes only at a constant airspeed and altitude. It ends as the aircraft approaches the destination where the descent phase of flight commences in preparation for landing.
quote:
Commercial or passenger aircraft are usually designed for optimum performance at their cruise speed or VC. There is also an optimum cruise altitude for a particular aircraft type and conditions including payload weight, center of gravity, air temperature, humidity, and speed. This altitude is usually where the higher ground speeds, the increase in drag power, and the decrease in engine power and efficiency at higher altitudes are balanced.

Typical cruising speed for long-distance commercial passenger flights is 475-500 knots (878-926 km/h; 547-578 mph).
pi_87103537
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dus wat je nu zegt is dit: Dat elke wetenschappelijk onderlegde expert het er mee eens is dat het allemaal heel gewoon is dat hoe het gebouw naar beneden is gekomen? :o
[..]

Ik ga je slaan... }:|

:P
Nee hoor dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat stel dat uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal heel normaal is, dat dat de argumenten van truthers niet weg zou halen "omdat de wetenschap helemaal corrupt is en in het complot zit"

Dat laatste meende ik helemaal serieus, niet slaan :'(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:47:40 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87103541
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik help je een handje:

[..]

[..]

Dan kan hij dus inderdaad harder als het nodig is ja :)
Onikaan ni ov dovah
pi_87103691
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik help je een handje:

[..]

[..]

Ik neem aan dat we beiden begrijpen dat je meer snelheid kunt maken tijdens het dalen (zwaartekracht helpt een handje).
De vraag is wel of dat nog handelbaar is. Zoals ik al eerder zei kan ik daar vrij weinig over vinden, behalve jouw bron maar die piloten zeggen allerlei zaken die niet kloppen met de informate voor handen dus daar wil ik niet te veelv ertrouwen in leggen :)
pi_87103726
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Oh de nukes zijn getriggerd na het instorten? :D
nee, die zogenaamde instorting staan niet op dat plaatje, die superscherpe spikes zijn de nukes, en aangezien die 90% van de torens tot stof veranderden is er niks gemeten van de instorting, bijna niks raakte de grond.
pi_87103771
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee hoor dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat stel dat uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal heel normaal is, dat dat de argumenten van truthers niet weg zou halen "omdat de wetenschap helemaal corrupt is en in het complot zit"
Niet als je beide kanten het laat bekijken...
Nu roepen ze dat inderdaad.
En ik denk niet dat men corrupt is...dat is te moeilijk gedacht, een makkelijke manier om daar over te denken is angst... Wel eens aan gedacht?

quote:
Dat laatste meende ik helemaal serieus, niet slaan :'(
Ik sla lekker... }:|
pi_87104198
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:45 schreef oompaloompa het volgende:

Nja misschien is het wel een semantische discussie. Een pyroclastische wolk komt voort uit een vulkaan vanwege grote luchtverplaatsing. Hier ontstond een wolk vanwege grote luchtverplaatsing.
[..]

En daar gaat de redenatie dus mank. De eerste claim is dat de wolk veel op een pyroclastische wolk lijkt. De tweede claim is dat deze niet uit een instorting voort kan komen. De conclusie is dan dat het dus CD moet zijn.

Ik kan die redenatie niet volgen, want hij snijdt logisch gezien geen hout.

Wat logischer en beter zou zijn is om te kijken of een wolk zoals de waargenomen wolk veroorzaakt kan zijn door normale instorting. Het pyroclastische vulkaan verhaal voegt niets toe behalve verwarring aangezien we (neem ik aan) het er beiden over eens kunnen zijn dat het sowieso geen pyroclastische wolk was vanwege het gebrek aan vulkaan.
Er hoeft geen spake te zijn van een vulkaan...

quote:
Pyroclastic flows can only occur when a dense slurry of fine dust is suspended in air or volcanic gasses and is concentrated in a defined area. The suspension will then act as a separate, denser fluid that remains distinct as it moves through the less dense medium. Because of their density such flows can reach speeds of hundreds of miles an hour and do tremendous damage, especially with the high temperatures seen in volcanic events.
quote:
Ik lees het even door, alhoewel ik over die laatste zin wel mijn bedenkingen heb. Ik bedoel we hebben allemaal genoeg plaatjes gezien van stukken beton en ander puin. Almost entirely to dust lijkt me dus een beetje overdreven :P
Naja.. FEMA zegt het zelf ook... dus dan moet het toch wel zo zijn, volgens jou.. of niet? :P

quote:
Most of the concrete from the WTC site was pulverized into dust in the Sept. 11 attacks. But huge amounts of structural steel remained scattered in tangled heaps, says Allen Morse, USACE chief debris expert and FEMA technical advisor.
Bron in cache: http://911research.wtc7.n(...)wasteage_cleanup.htm

Maar buiten dat... wat kan dan een logische oorzaak zijn voor het vlam vatten van auto's honderden meters verderop?
pi_87104281
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat we beiden begrijpen dat je meer snelheid kunt maken tijdens het dalen (zwaartekracht helpt een handje).
De vraag is wel of dat nog handelbaar is. Zoals ik al eerder zei kan ik daar vrij weinig over vinden, behalve jouw bron maar die piloten zeggen allerlei zaken die niet kloppen met de informate voor handen dus daar wil ik niet te veelv ertrouwen in leggen :)
Heb je het interview met Dan Deets geluisterd?

Wat zeggen die piloten dan, dat niet zou kloppen volgens jou?
pi_87104364
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, die zogenaamde instorting staan niet op dat plaatje, die superscherpe spikes zijn de nukes, en aangezien die 90% van de torens tot stof veranderden is er niks gemeten van de instorting, bijna niks raakte de grond.
Hier snap ik iets niet van....
Kijken of ik het uit kan leggen.

Wat je eigenlijk zegt is dat van binnenuit alles of bijna alles (de 90%) tot stof is geblazen.
Maar dan zou je niet het effect hebben wat je elke keer ziet, dat *tak *tak *tak *tak... (pannekoek ding?)
Want dan heb je geen massa meer...(die grote bogen met stof)

Snapt iemand dit? :D
pi_87104669
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hier snap ik iets niet van....
Kijken of ik het uit kan leggen.

Wat je eigenlijk zegt is dat van binnenuit alles of bijna alles (de 90%) tot stof is geblazen.
Maar dan zou je niet het effect hebben wat je elke keer ziet, dat *tak *tak *tak *tak... (pannekoek ding?)
Want dan heb je geen massa meer...(die grote bogen met stof)

Snapt iemand dit? :D
ik zie geen pannenkoeken,maar bananen :P
pi_87104909
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

als je zo kinderachtig blijft doen dan speel je maar verstoppertje in je eentje :(
Jouw vraag is op voorhand zinloos omdat ik geen stellingen maak maar juist vraag.
Als jij dat niet begrijpt is je leesmethode wat mank. Dat heeft niets met kinderachtig te maken.

Ik kan het niet eenvoudiger formuleren dan dat. Helaas moeten we dan vaststellen dat jij er niet genoeg aan hebt, of wilt hebben.
pi_87105008
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie geen pannenkoeken,maar bananen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even serieus, begrijp je wat ik bedoel?
pi_87105039
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:28 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Gebed zonder eind.
Precies. De overheid die er wellicht belang bij heeft dat dit in de doofpot terecht komt is de slechtste scheidsrechter.

Maar over die whistleblowers, zal dat werken denk je?
pi_87105173
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Oblivion het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even serieus, begrijp je wat ik bedoel?
je zal even wat filmpjes moeten kijken, ik kan het niet zo uitleggen, als die expert doet.

pi_87105417
Nog even voor Oompaloompa:

quote:
Effects of air density on airplanes, baseballs, race cars

More dense, or "heavier" air will slow down objects moving through it more because the object has to, in effect, shove aside more or heavier molecules.

Such air resistance is called "drag," which increases with air density. Baseball players have found that home runs travel farther in the less dense air in high-altitude Denver than in ball parks at lower elevations. The reduced drag slows the ball down at a slower rate, which means it travels farther. (Related: Why baseballs fly farther at high altitudes).

Cool, dense air slows a race car, but some race cars gain from dense air. Cars designed from the wheels up for racing are really like upside down airplane wings that the air pushes down on the track, increasing their grip going around curves. Denser air pushes then down harder. (Related: Auto racers' winning equations include weather)

Aircraft pilots don't do as well as baseball players when the air's density decreases. Lower air density penalizes pilots in three ways: The lifting force on an airplane's wings or helicopter's rotor decreases, the power produced by the engine decreases, and the thrust of a propeller, rotor or jet engine decreases. These performance losses more than offset the reduced drag on the aircraft in less dense air.

Pilots use charts or calculators to find out how temperature and air pressure at a particular time and place will affect the air's density and therefore aircraft performance. In general, these calculations don't take humidity into account since its affects are so much less than the others. When the air's density is low, airplanes need longer runways to take off and land and they don't climb as quickly as when the air's density is high.

Air density also affects the performance of automobiles, with lower density decreasing performance in the same way it decreases the performance of aircraft engines.

Turbochargers or superchargers are ways of increasing the density of the air going into an engine. The give autos more power on the ground and they allow aircraft to fly higher into thinner air than they would otherwise.

Pilots use "density altitude" to relate air density to aircraft performance. For more about density altitude, you can read an article I did for the Aircraft Owners and Pilots Association's Flight Training Magazine in July 2003 on Why airplanes like cool days better)
http://www.usatoday.com/weather/wdensity.htm

quote:
a. No Boeing 767 could attain that speed at 1000 feet
above sea level because of parasite drag which doubles with velocity and parasite power which cubes with velocity.

b. The fan portion of the engine is not designed to accept
the volume of dense air at that altitude and speed.
Top speed for a 767 is 898 kph/558 mph and that is at an altitude of about 30,000 feet, source: http://www.zap16.com/civ%20fact/civ%20Boeing%20767-200.htm at 30,000 feet the atmosphere is 1/3 the thickness of atmosphere at 700 feet. This would cause approximately 3 times as much drag so the top speed would be about 1/3 of the top speed at 30,000 feet, or about 200 to 300 mph at best, and that is with no wind.

Helaas is de bron info er niet meer ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 17:41:03 ]
pi_87106030
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:11 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Precies. De overheid die er wellicht belang bij heeft dat dit in de doofpot terecht komt is de slechtste scheidsrechter.

Maar over die whistleblowers, zal dat werken denk je?
Ik heb het niet gehad over de whistleblowers.
Dat zouden we allemaal moeten doen, of minstens 75% van de mensen in de westerse landen.
(niet oneerbiedig bedoeld. meer waar het grote/meeste geld vandaan komt)

Dat vind ik dus helemaal van de zotte.
Okay, ik denk nou eenmaal een bepaalde manier, we (en dan vooral de amerikanen) worden bestuurd door maar 1 % van de populatie.
Die duidelijk niet het beste met ons voor hebben....
Wat doet die andere 80 % dan...?
De 19 % mag tegen de 1 % aanleunen, anders redden de 1 %sters het niet.

Dus 80% heeft hier indirect wat mee te maken...
Wat doen we?

"Oh okay... 8)7 "

Er gebeurd niks! We blijven bekvechten met elkaar, en dat is nou exact de kracht van die 1 %

George Carlin legt het haarfijn uit:

En de eerste paar minuten van deze: Ruling class..

Voor diegene die het niet willen aanklikken, hier de exacte woorden:

quote:
The upper class keeps all of it's money, pays none of the taxes.

The middle class pays all of the taxes, does all of the work...

The poor are there just to scare the shit out of the middle class.
pi_87106650
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je zal even wat filmpjes moeten kijken, ik kan het niet zo uitleggen, als die expert doet.

Dat is bijna niet te volgen... :{
pi_87107032
quote:
Painter,
took me a little time to answer - I am working rather a lot these days.

VMO/MMO = maximum operating limit speed is a speed that may not be deliberately exceeded in any regime of flight (climb, cruise, or descent)

Question: Why are there two speeds, i.e VMO-slash-MMO
Answer: VMO/MMO refers to "Airspeed or Mach Number, whichever is critical at a particular altitude (Remark: Mach no. is usually not calculated below 25,000 ft)

VMO is based on the IAS (indicated airspeed), which is simply speaking measuring the plane's aerodynamic drag.
This aerodynamic drag gets lower in thinner air = on higher altitudes.
A constant indicated airspeed results in a higher Mach number and a higher True Air Speed=TAS, the higher a plane flies.

Examples:

_Alt MSL_IAS__TAS__mph__Mach
___500ft 290kt 290kt 334 0.44
_1,000ft 290kt 296kt 340 0.45
10,000ft 290kt 348kt 400 0.54
25,000ft 290kt 435kt 501 0.72
35,000ft 290kt 493kt 567 0.86 = speed limit

So if a 767 is flying 645 mph at 700 ft MSL see NTSB Report On Ua 175 - thread it is exceeding it's maximum operation limit speed of 360 kt by 55%

_Alt MSL_IAS__TAS__mph__Mach
__ 700ft 360kt 360kt 414 0.54
__700ft 560kt 560kt 645 0.85

Make your own calculations:
Mach Number calculator http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/mach.html
True Airspeed calculator http://www.csgnetwork.com/tasinfocalc.html

The other speeds indicated by TLT are self explanatory. Vref has nothing to do with the govt loyalist site, but rather with a calculated take-off speed depending on take-off weight and flaps setting (hope I am correct here).

Final thing: ZBAA is Beijing, just in case you were wondering.

*EDIT* forgot to mention: the fact, that the max. gear retract (extend) speed and the max. speed in turbulent air are considerably lower than Vmo is a clear indication, how 'vulnerable' the airframe can be in case of a speed exceed.
http://pilotsfor911truth.org/forum//index.php?showtopic=9272
pi_87107212
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat is bijna niet te volgen... :{
ja, het is wat bovengemiddeld niveau, misschien als je bij filmpje 1 begint en dan naar 26 toe werkt?
26x9 min= 234 min, veel succes :P :D })
pi_87107337
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

quote:
Although these data seem to be corrupted by unknown filters and a complicit Lamont-Doherty will not release the raw data,

And where are the data from the other recording stations shown in Figure 35? Are they being withheld?

http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam1.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_87108205
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, het is wat bovengemiddeld niveau, misschien als je bij filmpje 1 begint en dan naar 26 toe werkt?
Nee man, dat zwaar russisch accent... }:|

Ik heb ze bekeken, maar....ik heb NATUURLIJK weer een MAAR... :P

Zoals de uitleg zegt, zal de tower in het gat verdwijnen....
Dus zal het van ONDER naar beneden glijden.
Dat is OOK niet wat ik zie op die filmpjes. :{

Ook als in, dat het allemaal natuurlijk is en door structuur dat het in zijn eigen footprint naar beneden dondert.
pi_87108274
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Oh oh, de naam Judy Wood...let maar op wat voor opmerkingen je krijgt.
Al zou het nog zo waar kunnen zijn.
pi_87108771
Hier zie je beelden van het WTC plaza dat in een spookstad lijkt te zijn veranderd. Waar zijn alle mensen? Er zouden toch veel mensen bedolven zijn onder het puin van de torens? Het lijkt er hier eerder op dat men de boel voortijdig al netjes had geëvacueerd. Je ziet niet eens brandweermensen, agenten en verpleegkundigen... :{

!

En waar zijn de lichamen van de +/- 200 jumpers? Daar zou je toch wel iets van moeten zien op deze beelden, vraag ik me dan af.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 18:47:26 ]
pi_87109209
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier zie je beelden van het WTC plaza dat in een spookstad lijkt te zijn veranderd. Waar zijn alle mensen? Er zouden toch veel mensen bedolven zijn onder het puin van de torens? Het lijkt er hier eerder op dat men de boel voortijdig al netjes had geëvacueerd. Je ziet niet eens brandweermensen, agenten en verpleegkundigen... :{

!

En waar zijn de lichamen van de +/- 200 jumpers? Daar zou je toch wel iets van moeten zien op deze beelden, vraag ik me dan af.
Omdat de mensen niet uit de voorkant van de WTC 1 en 2 kwamen, maar omgeleid werden via the mall.
Zit veel met elkaar verbonden onder de grond...en met bruggen.
Omdat er alles uit de lucht kwam vallen.
De lichamen zag je vaak vlakbij een tower (waar de grootste gaten zaten) vallen, daar wordt niet echt gefilmd.
(Zoals ik het zie)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:01:02 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_87109326
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Zullen we maar zeggen dat ze een paar vergezochte ideeen heeft? ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_87109367
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zullen we maar zeggen dat ze een paar vergezochte ideeen heeft? ;)
Ik weet het niet, maar vond haar zeer irritant met haar gegiechel.
Heb het uit gezet.
pi_87109664
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:57 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Omdat de mensen niet uit de voorkant van de WTC 1 en 2 kwamen, maar omgeleid werden via the mall.
Zit veel met elkaar verbonden onder de grond...en met bruggen.
Omdat er alles uit de lucht kwam vallen.
De lichamen zag je vaak vlakbij een tower (waar de grootste gaten zaten) vallen, daar wordt niet echt gefilmd.
(Zoals ik het zie)
Hoe kom jij aan die info. Ben namelijk wel benieuwd hier naar. :)

Aan het einde zie je toch echt wel dat men dicht bij de toren filmt. Als er 200 - 250 mensen zouden zijn gesprongen, dan zou omgeving onder de voet van de toren op een abattoir moeten lijken. Verder mis ik nog steeds die rescueworkers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 19:13:35 ]
pi_87109725
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan die info. Ben namelijk wel benieuwd hier naar. :)
Ik zal even voor je kijken.
Maar ik zeg nu al, ik heb zoveel bekeken en gelezen...
quote:
Aan het einde zie je toch echt wel dat men dicht bij de toren filmt. Als er 200 - 250 mensen zouden zijn gesprongen, dan zou omgeven onder de voet van de toren op een abattoir moeten lijken. Verder mis ik nog steeds die rescueworkers.
Ja, maar er waren 4 zijdes waar dit gebeurd was....
4 grote gaten. Ik zie geen een zijde echt van beneden (stoep level) gefilmd. (godzijdank)
pi_87109774
Jokkebrok weet jij hoe laat het filmpje is gefilmd?
Is best wel van belang.
pi_87109853
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:16 schreef Oblivion het volgende:
Jokkebrok weet jij hoe laat het filmpje is gefilmd?
Is best wel van belang.
Ergens tussen 09:40 en 09:50 wordt geschat.
pi_87109968
En er zijn minder mensen gesprongen:

quote:
The evacuation of the North Tower (2) proceeded efficiently from the time it was hit, via the three stairways. The elevators were all knocked out. The 102 minutes between the impact and collapse allowed the vast majority of its occupants below the crash zone to escape to safety.

No one on the 91st floor or above is believed to have survived. The New York Times estimated that 1,344 of the people in this zone perished. It is not clear how many remained alive until the collapse, but many parts of the upper floors filled wich toxic smoke long before. In many cases people broke windows for fresh air. In one of the most horrifying spectacles of the attack, at least 37 and perhaps twice that number of people jumped to their deaths, apparently to escape agonizing deaths from smoke inhalation. 1
bron: http://911research.wtc7.net/wtc/attack/wtc1.html
quote:
Evacuation and Rescue

Evacuation of the South Tower (1) started after the 8:46 jet collision with the North Tower. Since the elevators were still working fully between 8:46 and 9:03, evacuation proceeded more efficiently than in the North Tower. However there was confusion, such as that caused by the announcements over the PA system saying that the building was secure and people could return to their offices. Heeding that advice might have cost the lives of hundreds of people. 2

When the jet hit the South Tower, it cut off several routes of evacuating the 30 floors above the impact zone. It did leave at least one of the stairwells passable, and the New York Times found at least 18 people who escaped through that stairwell. Most people above the crash zone were not aware of the escape route, and at least 200 climbed toward the roof in hopes of being rescued there, only to find the doors to the roof locked. No one had told them that roof top rescue, which had been used in the 1993 bombing, was no longer an option. 3
bron: http://911research.wtc7.net/wtc/attack/wtc2.html

Het slachtoffer gedeelte van de towers zelf.

Nu de vluchtroute zoeken.....

Zoek even mee!
pi_87110119
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef Oblivion het volgende:
En er zijn minder mensen gesprongen:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Falling_Man

quote:
As many as 200 people jumped to their deaths that day
;)

Maar ik heb nu ff geen tijd meer. Moet er vandoor. Ciao! :W
pi_87110204
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee man, dat zwaar russisch accent... }:|

Ik heb ze bekeken, maar....ik heb NATUURLIJK weer een MAAR... :P

Zoals de uitleg zegt, zal de tower in het gat verdwijnen....
Dus zal het van ONDER naar beneden glijden.
Dat is OOK niet wat ik zie op die filmpjes. :{

Ook als in, dat het allemaal natuurlijk is en door structuur dat het in zijn eigen footprint naar beneden dondert.
en in zijn latere filmpjes geeft hij een beter verklaring,maar ik ben met je eens dat hij het groots uitlegt, hij gaat niet echt in op gedetailleerde dingen
pi_87110306
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ergens tussen 09:40 en 09:50 wordt geschat.
Dat zou dus best kunnen. :)

quote:
Jet Impact

At 8:46 AM, a jet, apparently Flight 11, slammed into the northeast face of the tower,
Volgens mij branden allebei de torens al in het filmpje.

quote:
At 9:03 AM, a jet, apparently Flight 175, slammed into the southwest face of the tower, creating an impact hole that extended from the 78th to 84th floors.
.

Laatste instorting:

quote:
At 10:07 a police helicopter radioed a warning for firefighters to evacuate the North Tower because the South Tower had just collapsed. Unfortunately most of the firefighters' radios did not work inside the towers, and few heard that or other orders to evacuate. 121 FDNY firefighters were killed when the North Tower collapsed. 3
Destruction
See photographs.

The North Tower began its precipitous collapse at 10:28 AM. The collapse began in an instant, as the entire overhanging section of the tower began its telescoping plunge into the intact section. Although no flames had been visible in the crash zone for some time, a second after the collapse began, large orange flames bellowed out from the collapse zone. Within about two seconds, the exploding clouds of dust swallowed up the tower's top.
Eerste instorting:

quote:
The South Tower began its precipitous collapse at 9:59 AM. At first the portion of the tower above the crash zone began to tilt to the southeast, while the first explosions of dust began at the crash zone. Then, at about 2.5 seconds the top began to fall, and its rotation decelerated. At about the 6.5-second mark, the top was completely swallowed up by the huge growing dust cloud.
Toen was iedereen (behalve de fire fighters die de evacuation oproep niet gehoord hebben in een van de towers) al weg.

Heb je hier wat aan?
pi_87114711
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat zou dus best kunnen. :)
[..]

Volgens mij branden allebei de torens al in het filmpje.
[..]

.

Laatste instorting:
[..]

Eerste instorting:
[..]

Toen was iedereen (behalve de fire fighters die de evacuation oproep niet gehoord hebben in een van de towers) al weg.

Heb je hier wat aan?
Dank..

Mijn punt was dus dat het er verdomd verlaten uitziet daar en dat er dus tijdens de collapse geen slachtoffers zijn gevallen rondom het gebouw. Er was simpelweg niemand meer. Dat komt dus overeen met jouw verklaring dat iedereen inmiddels geëvacueerd was... mogelijk op de brandweermensen na (hoewel ik daar mijn twijfels ook nog bij heb)

Hier een schatting van items die tussen het puin gevonden zouden moeten zijn:

14, 700 Toilets, Sinks, Urinals (1,2,& 7)
45,000 desks
45,000 chairs
245 Acres of Carpeting
40,000 File Cabinets
40,000 Cubicles
75,000 Telephones
50,000 Staplers
20,000 miles of wiring
300 Mainframe computers
45,000 Computer monitors
45,000 Keyboards
45,000 mice/computer aid
650 Fire Extinguishers
3000 Copy Machines
2000 Water Coolers
3000 Printers
20,000 doors
40,000 door knobs
22,000 Stainless Steel Elevator Doors
450 Refrigerators
5000 Snack and Soda vending machines
3000 Wallets & purses
3000 Employee ID cards (Required after 1993 bombing)
3000 Employee personal cell phones
Etc.

Uit de Naudet docu:

quote:
You have two 110 story office buildings.
You don't find a desk.
You don't find a chair.
You don't find a telephone, a computer.
The biggest piece of a telephone I found was half of a keypad,
and it was about this big:
(makes a shape with his hand about 4 inches in diameter)
The building collapsed to dust.
Waar is al dat spul gebleven? Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2010 21:49:31 ]
pi_87115038
Dat weet niemand jokkebrok, heb wel in een filmpje... (sorry weet niet meer welke) dat 1 brandweer man. (first responder) zich daar over verbaasde, dat er geen deurknoppen meer waren?
In zo'n groot gebouw zitten er inderdaad rond de 40.000, je zou er toch 1 tegen moeten komen...
pi_87115215
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Na al die jaren ben ik daar wel van op de hoogte. Heb daar echt schijt aan, helaas hoor ik de sceptici nooit zulke opm maken over de leugenaars uit het 9-11 commission report.
Haar theorie past imho nog het beste bij de beelden van de "instortende "torens, verbrande autowrakken, verpulvering etc.

Zoals op haar site te lezen staat:

Sherlock Holmes:

quote:
"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth."
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_87115292
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Na al die jaren ben ik daar wel van op de hoogte. Heb daar echt schijt aan, helaas hoor ik de sceptici nooit zulke opm maken over de leugenaars uit het 9-11 commission report.
Haar theorie past imho nog het beste bij de beelden van de "instortende "torens, verbrande autowrakken, verpulvering etc.
Ik zit nog steeds moed te verzamelen dat verhaal uiit te zitten.
quote:

Sherlock Holmes:
[..]

Maar Sherlock Holmes was/is een fictief iemand.... :?
Niet echt slim om daar een quote van te nemen.
pi_87116018
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?
Niet alles:

http://sites.google.com/site/wtc7lies/aircraftpartsnyc911

http://americanhistory.si(...)ition/highlights.asp

http://911digitalarchive.(...)lection_id=26&page=1
pi_87116151
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds moed te verzamelen dat verhaal uiit te zitten.
[..]

Maar Sherlock Holmes was/is een fictief iemand.... :?
Niet echt slim om daar een quote van te nemen.
Doe je best.
Tja, fictie :9 Vind het 'n mooie quote. Sociaal vaardig is het misschien niet, maar past imho wel erg goed in de context van haar onderzoek.

quote:
“It's no wonder that truth is stranger than fiction. Fiction has to make sense.”

Mark Twain
quote:
“If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?”

Albert Einstein
I'll be back.
Eisenhower1961.
pi_87116345
Whoops: http://graphics8.nytimes.(...)stories_full_01.html

quote:
The Sept. 11 Records
A rich vein of city records from Sept. 11, including more than 12,000 pages of oral histories rendered in the voices of 503 firefighters, paramedics, and emergency medical technicians, were made public on Aug. 12. The New York Times has published all of them.
Hoort bij deze man: 9/11 # 28 Flight Control
pi_87116373
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Doe je best.
Tja, fictie :9 Vind het 'n mooie quote. Sociaal vaardig is het misschien niet, maar past imho wel erg goed in de context van haar onderzoek.
[..]

[..]

I'll be back.
Doe jij dan al de ondervragingen van de firefighters die dag? :P
Ik heb net post erover gemaakt...
pi_87116512
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit was de metro of trein onder het WTC....
Was nog intact, en bij de uitleg van die rus zou de hele onderkant weg zijn geblazen...toch?

Dit is de badkuip waar het hele complex "in" is gebouwd, om de hudson river te buiten te houden....
Zou die dan niet kapot moeten zijn?

pi_87117011
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Doe je best.
[..]

[..]

I'll be back.
Don't wait to long.... :P

Kijk hier heb ik een probleempje mee:

Hier wordt gewoon keihard gezegd dat het staal overgaat tot stof.

Nu ben ik maar een leek, een tut die meer wil weten, maar....
Zelfs ik weet dat als er nadat de towers zijn gevallen overal verpulvert cement ligt, centimeters hoog...
Dit dus ook op die pin die je daar naar beneden ziet zakken ligt, en het stof (is lichter) blijft nog even hangen in mid air...

Dat zie jij hopelijk toch ook?
pi_87117367
Dit soort stof dus... :

pi_87117637
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

Waar is al dat spul gebleven? Hebben jullie op foto's van het puin hier ook maar iets van teruggezien? Is het allemaal omgetoverd tot stof?
is idd allemaal vergaan tot stof en met gewone explosieven lukt dat niet, alleen met een nuke.
pi_87117794
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de metro of trein onder het WTC....
Was nog intact, en bij de uitleg van die rus zou de hele onderkant weg zijn geblazen...toch?
nee, die stond er 50 meter vanaf

[ afbeelding ]

Dit is de badkuip waar het hele complex "in" is gebouwd, om de hudson river te buiten te houden....
Zou die dan niet kapot moeten zijn?

nee, tegenwoordig zijn nuke erg precies

[ afbeelding ]
dat multiquote heb ik niet onder de knie :X
pi_87117894
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfs ik weet dat als er nadat de towers zijn gevallen overal verpulvert cement ligt, centimeters hoog...
Dit dus ook op die pin die je daar naar beneden ziet zakken ligt, en het stof (is lichter) blijft nog even hangen in mid air...

Hier zie je het dus beter op,met gewone explosieven lukt dat dus niet.
pi_87118091
Ook een probleem mee:

Met als ondertitel:

quote:
Figure 65c. Notice the two dust-covered cars under the bridge. How did the dust fall there? Obviosly there were strong enough air currents to put it there. It's interesting how the drying pavement looks like it does after its been treated for snow and ice. (This is thought to be the entrance ramp to the Brooklyn Bridge from southbound FDR Drive.)
Ik heb wel eens zand uit een of andere woestijn op mijn autootje mogen hebben van een ander land...
(weten jullie dat nog?)

van ons eigen KNMI: http://www.knmi.nl/cms/ni(...)1-1_elementId/1_2947

quote:
Woestijnstof en rook van bosbranden zijn mondiaal gezien belangrijke aërosolen. In woestijngebieden rond 30 graden noorder- en zuiderbreedte worden jaarlijks zelfs miljarden tonnen woestijnzand de atmosfeer ingeblazen en over enorme afstanden verspreid. Saharazand wordt bijvoorbeeld regelmatig in de Verenigde Staten en Europa gevonden en zand uit de Gobiwoestijn in Azië steekt regelmatig de Grote Oceaan over.
En daar verbazen ze zich over dat het een paar blokken weg is... :?

Je ziet heul down town manhattan niet meer... :o

Vraag: Zou je dit met elkaar mogen vergelijken? Het stof van WTC en het zand van Ootootje

Even een mapje waar de auto's met stof erop staan, rechts, de tweede brug die naar Manhattan leidt:

pi_87118222
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat multiquote heb ik niet onder de knie :X
Ja, knoepert, als je opgelet had in de filmpjes, zou het exact onder de towers moeten hebben zitten...
Ietsjes lager eronder om dat ei vorm te krijgen dat wel, maar....
Hoe anders zou een tower erin kunnen verdwijnen?

Oh en als je iets gelezen hebt en je wilt reageren, begin je met [ / q ] (zonder spatie)
ben je klaar met je eigen stukje eindig je met [ q ] (zonder spaties)

Heel simpel... :P
pi_87118341
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hier zie je het dus beter op,met gewone explosieven lukt dat dus niet.
:{

Lees nou gewoon eens wat ik heb getikt....
het verdwijnt niet opeens in stof...
Ik zie wat ik zie, een stuk staal wat onderuit (naar beneden valt dus) gaat door gewicht en dan wat er achterblijft is het geestje van stof wat op het staal lag in mid air.
pi_87119077
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:16 schreef Salvad0R het volgende:

Deze had ik even gemist...

Interessante conversatie.
Klinkt niet eens onredelijk.

Bedankt voor het nog een keer plaatsen! ^O^
pi_87120861
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Ook een probleem mee:

[ afbeelding ]

Met als ondertitel:
[..]

Ik heb wel eens zand uit een of andere woestijn op mijn autootje mogen hebben van een ander land...
(weten jullie dat nog?)

van ons eigen KNMI: http://www.knmi.nl/cms/ni(...)1-1_elementId/1_2947
[..]

En daar verbazen ze zich over dat het een paar blokken weg is... :?

[ afbeelding ]

Je ziet heul down town manhattan niet meer... :o

Vraag: Zou je dit met elkaar mogen vergelijken? Het stof van WTC en het zand van Ootootje

Even een mapje waar de auto's met stof erop staan, rechts, de tweede brug die naar Manhattan leidt:

[ afbeelding ]
Even een korte reactie....

Waarom zeuren over dat stof... vraag je eerder af waarom die wrakken er zo uitzien op die locatie. Dit is namelijk een eindje van GZ af. Zijn ze er heen gesleept? Hmm... gezien het stof lijkt dat wat onwaarschijnlijk. :)
pi_87120917
Nee nee nee!

Eerst over het stof...

Want die vraag van jou kwam hierna... :P

_O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:37:15 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87121825
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:33 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, knoepert, als je opgelet had in de filmpjes, zou het exact onder de towers moeten hebben zitten...
Ietsjes lager eronder om dat ei vorm te krijgen dat wel, maar....
Hoe anders zou een tower erin kunnen verdwijnen?

Oh en als je iets gelezen hebt en je wilt reageren, begin je met [ / q ] (zonder spatie)
ben je klaar met je eigen stukje eindig je met [ q ] (zonder spaties)

Heel simpel... :P
nee die nukes zaten niet centraal onder de towers.
en niet gaan zeuren dat de bathtub onbeschadigd was.
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:43:17 #89
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87121942
nog maar een vergelijkingsfilmpje over nukes

pi_87121960
Shit wilde net naar bed gaan...
Ik wil toch even kijken, heb de onderste al gekeken, van je eerste post....that is scary... :{

Nu de andere!
pi_87122495
Dus de mensen die daar in het gat aan het werken zijn..waar eigenlijk geen mens kan komen voor de eerste 100 jaar door radioactiviteit...(Dimitri zijn eigen woorden)
Hoe zit het daar mee? Het is bekend dat er erg veel mensen ernstig ziek zijn die daar gewerkt hebben.

Hoeveel radioactiviteit komt er eigenlijk vrij in het gat? En wat doet dat tot mensen als ze daar onbeschermd werken? En dan bedoel ik het ziekte beeld... snel dood, langzame dood?

Even voor morgen:

http://www.msnbc.msn.com/id/26844329/

http://www.unitedstatesac(...)d-weapons-impact.htm

http://wakeupfromyourslum(...)e-called-ground-zero

http://www.nuclear-demoli(...)on-how-it-works.html
pi_87122504
Ik ga nu slapen. :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 06:18:09 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87124212
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:18 schreef Oblivion het volgende:
Dus de mensen die daar in het gat aan het werken zijn..waar eigenlijk geen mens kan komen voor de eerste 100 jaar door radioactiviteit...(Dimitri zijn eigen woorden)
Hoe zit het daar mee? Het is bekend dat er erg veel mensen ernstig ziek zijn die daar gewerkt hebben.

Hoeveel radioactiviteit komt er eigenlijk vrij in het gat? En wat doet dat tot mensen als ze daar onbeschermd werken? En dan bedoel ik het ziekte beeld... snel dood, langzame dood?

doden van 9/11

FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 2010 @ 06:38:46 #94
862 Arcee
Look closer
pi_87124261
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
Gaan we weer. Nummer 30 alweer in deze langzamerhand legendarisch wordende serie ^O^
Ik check even de OP voor een mooi historisch overzicht... oh. :+
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87125506
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

n.a.v wat ik zie behoren beide opties tot de mogelijkheden.
Eisenhower1961.
pi_87127320
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

waar blijkt uit dat ze corrupted zijn by unknown filters? Ze zegt het wel heel lief, maar waar baseert ze die uitspraak op?
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sherlock Holmes:
[..]

Maar er zitten zo ontzettend veel gaten in haar alternatieve verklaring :'(
Sowieso hoe een alles verpulverende star wars beam sommige mensen gespaard heeft :P
Volgens mij is zij ook degene met de verkeerde berekeningen van de collapse-time, maardat weet ik niet 100% zeker zo.

edit:
http://video.google.com/videoplay?docid=-558096240694803017#

hahaha woopsie, interview met Judy Wood, pijnlijk a la "the office".

[ Bericht 6% gewijzigd door oompaloompa op 03-10-2010 12:05:40 ]
pi_87127383
radioactiviteit kun je meten met een simpele geigerteller.
Daarmee is dus of niets gevonden, of niemand heeft die moeite gedaan. Als die man zo overtuigd was, had hij toch wel even een meting gedaan?
pi_87129276
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef oompaloompa het volgende:
radioactiviteit kun je meten met een simpele geigerteller.
Daarmee is dus of niets gevonden, of niemand heeft die moeite gedaan. Als die man zo overtuigd was, had hij toch wel even een meting gedaan?
Die man, bedoel je dan die rus Dimitri?
Die zal geen acces hebben gehad op ground zero...toch?

Verklaard wel een hele boel doden en zieken na 9/11....
pi_87130221
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die man, bedoel je dan die rus Dimitri?
Die zal geen acces hebben gehad op ground zero...toch?

Verklaard wel een hele boel doden en zieken na 9/11....
Hij heeft al 9 jaar de tijd :D

In Tsjernobyl kun je nu nog steeds radiatie meten volgens mij.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:24:51 #100
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_87131836
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is idd allemaal vergaan tot stof en met gewone explosieven lukt dat niet, alleen met een nuke.
Kijk ook even de laatste 3 minuten van het filmpje dat ik heb gepost. Alleen maar foto's van ground zero, ik zie heel veel resten die niet tot stof zijn vergaan hoor :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')