quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:16 schreef Terecht het volgende:[..]
De opruimoperatie duurde meer dan een jaar en restanten van explosieven zijn zichtbaar, die verberg je niet zomaar. Die club bestaat overigens uit duizenden reddingswerkers, brandweermannen, demolitieexperts etc. Weet je wat ook in de categorie 'wij van wc-eend' valt; ben je al gestopt met het slaan van je vriendin?
Voor iedereen die denkt dat de opruimoperatie de bedoeling had bewijsmateriaal snel en grondig onder het tapijt te vegen raad ik de volgende reportage aan:
http://docuwiki.net/index(...)_Scene_Investigators
Dat ze het hebben moeten verplaatsen, logisch er kunnen nog mensen onder liggen. (

)
Maar dat het VERSCHEEPT is om om te smelten...

Kijk hier eens:
http://firefightersfor911truth.org/?p=948 (komt van de pagina die jij net gegeven hebt)
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:32 schreef Wijze_appel het volgende:[..]
Punt is:
Niemand weet dat zeker hier. Het zijn allemaal onderbuikjes. Zowel jullie theorie als die van de "complotdenkers". De bewijzen voor beide kanten zijn tamelijk mager.
Dat een groep "erkende" personen in de officiële rapporten aan bod komen maakt het niet onomstotelijk waar. Tenminste, niet voor mij. Ergo: corruptie.
Maar zomaar alles aannemen wat de "complotdenkers" roepen gaat me ook te ver.
Je vergeet alleen 1 ding....
Beide kanten zijn mager, maar waar zit het vette gedeelte...
Er moet toch iemand op de aard kloot zijn die het weet of erachter kan komen, en die geeft niet thuis.
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Wijze_appel het volgende:[..]
Klopt. Soms zijn de argumenten brak en vloeibaar.
Maar dat geld voor beide kanten mijn inziens. Neem het rapport van NIST bijvoorbeeld. Jij ziet dat anders als mij maar hij rammelt nogal. En dat is voor een officieel rapport killing. Weegt zelfs zwaarder dan een theorie van de andere kant die rammelt.
Godzijdank! je zegt het zelf al.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥