Ik denk dat Lenny wel kans maakt want als je niet voor Ben Of Lenny bent maar voor iemand anders en die gaat eruit en je zou een nieuwe idiool moeten kiezen dan is Lenny goede keus. Hij komt sympathiek over en is voor vrede tussen de mensen op aarde. Terwijl Ben toch meer afstandelijker is. Meer met zichzelf bezig. Altijd maar over die tatoo's van hem en die die zet. Al die verhalen van hem. Zangtechnisch beter als Lenny maar kwa sympatie Zou ik liever Lenny op bezoek hebben dan Benquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat denk ik niet, zal wel ben zijn maar ik hoop het wel voor lenny
ik zit net naar de meest bekeken optredens op de site van de voice the kijken en ben staat met 2 optredens bovenaan, gevolgd door lenny met 1 optreden en dan jennifer met 1 optreden. ik denk dat de finaleuitslag ook op de volgorde zal uitkomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef MalleM het volgende:
[..]
Ik denk dat Lenny wel kans maakt want als je niet voor Ben Of Lenny bent maar voor iemand anders en die gaat eruit en je zou een nieuwe idiool moeten kiezen dan is Lenny goede keus. Hij komt sympathiek over en is voor vrede tussen de mensen op aarde. Terwijl Ben toch meer afstandelijker is. Meer met zichzelf bezig. Altijd maar over die tatoo's van hem en die die zet. Al die verhalen van hem. Zangtechnisch beter als Lenny maar kwa sympatie Zou ik liever Lenny op bezoek hebben dan Ben
En ik zie daarbij Lenny eerder uitgroeien als cultheld dan Ben.
ik vind dat haar juist wel grappigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lenny is echt een hele mooie man zonder dat haar
Iets slaapverwekkendsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Goh wat zal Lenny vanavond gaan doen
Hij zou '3 little birds' doen in de Arena tijdje geleden, maar dat ging niet door. Ik hoop dat-ie die vandaag gaat doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij zou '3 little birds' doen in de Arena tijdje geleden, maar dat ging niet door. Ik hoop dat-ie die vandaag gaat doen
Hahaaha..... ja ester is wel goed eigenlijk....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, en dat hij dan exit gaat en Esther door
Esther heeft echt een goeie stem en is zo ontiegelijk enthousiast, de lekkere Rotterdammertquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaaha..... ja ester is wel goed eigenlijk....
Ik ga mijn top 12 nog even veranderen denk ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets slaapverwekkends![]()
Die jongen praat als een dooie, zingt als een trage dooie en is nog eens een slome harry.
Staat hij bij de HMH, iedereen blij of nerveus, maar Lenny... Nee "het....doet...me...eigenlijk....helemaal....niks"
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, en dat hij dan exit gaat en Esther door
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zei mijn vriendin ook al.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dat zeg ik nou ook altijd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben al geen fan, hij is geen goeie zanger, maar gister was echt ff flink ernaast ja...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
overigens vond ik zn optreden niet zo boeiend, en dat is voor het eerst
SPOILER: ResultspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 08-01-2011 12:49:51 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |