THAT WAS EPIC EPIC FOR THE WIIIIIIIIN.quote:
Nee, jij niet, want dan heb ik een zwarte kat en dan krijg jij ongelukquote:
Dat is toch raar loeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die was in het licht, en 1 wc voor vrouwen en 1 voor heren, vlak naast de receptieEn met zwart wc-papier!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
THAT WAS EPIC EPIC FOR THE WIIIIIIIIN.
Ik moest lachen toen ik dat las in het topicquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die was in het licht, en 1 wc voor vrouwen en 1 voor heren, vlak naast de receptieEn met zwart wc-papier!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn wijn is ook nog niet op :n
O wacht, ik drink bier....
quote:
ja hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Jij hebt denk ik nieuwe lay-out of niet c_a?
Volgens mij heeft Ll plek aangebodenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn er naast Hotel Kally nog meer hotels geopend?
Ik heb slaapplek, maar ik denk dat niemand meegaat naar Limburgquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn er naast Hotel Kally nog meer hotels geopend?
Dat gaat niet goed.quote:
en die woont in?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ll plek aangeboden
Oh okee. Ik zal eens niet buiten de boot vallenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, jij niet, want dan heb ik een zwarte kat en dan krijg jij ongeluk
Wie wil er nou LL als ie Kally kan krijgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou een lekkere vlaaiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb slaapplek, maar ik denk dat niemand meegaat naar Limburg
hoe kom jij thuis? Auto?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb slaapplek, maar ik denk dat niemand meegaat naar Limburg
Ja maar ik heb geen plek meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zal eens niet buiten de boot vallen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wie wil er nou LL als ie Kally kan krijgen!
quote:
Voor zover ik begreep was Hotel Kally volgeboektquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wie wil er nou LL als ie Kally kan krijgen!
Die moest wel eerst zijn vriendin ergens onderbrengen danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Rotterdam Zuidquote:
Ja misschien op de bank maar dan slaap je niet met de kattenquote:
Klopt maar hij zei 1 of 2 plaatsen te kunnen maken geloof ik in het vorige meet topicquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die moest wel eerst zijn vriendin ergens onderbrengen dan(en hij heeft maar een klein huis
)
Waar woon jij dan Koen?
Joahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
whut het is toch nog steeds in Utrecht gewoon???
Zoetermeer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die moest wel eerst zijn vriendin ergens onderbrengen dan(en hij heeft maar een klein huis
)
Waar woon jij dan Koen?
Ja de speeltuin achter mijn flat (quote:
Oh okee. Dan moet ik mn eigenbed ok wel kunnen vindenquote:
hmmmm, Gezellig...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de speeltuin achter mijn flat () heeft zat ruimte
Dat is toch een voordeel als je niet met de katten slaaptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja misschien op de bank maar dan slaap je niet met de katten![]()
Ik kom wel gewoon naar de Guardian en verder zien we welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef Kally het volgende:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is toch een voordeel als je niet met de katten slaapt?
Ik zou 'm iig niet wetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Rauzer... is mijn nieuwe vraag te moelijk?
Helemaal naar de klote BAM.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom wel gewoon naar de Guardian en verder zien we wel
Ja dat is ook jammerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer.
Maar ik wil wat kunnen drinken, dus geen auto
En er rijden hier geen nachttreinen.
En om nou al om 22:00 terug te rijden als het gezellie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |