quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de befaamde broodtrommel.
Nou als jij gek doet en je trommeltje thuis laat dan kom ik ook!
Living on the edge
quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef Myraela het volgende:
Oh jammer, ik was helemaal van plan dit keer ook brood mee te nemen.
Was het nog niet zeker dat jij ook komt?quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
Nou als jij gek doet en je trommeltje thuis laat dan kom ik ook!
oh godquote:Op zondag 26 september 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Was het nog niet zeker dat jij ook komt?
Vergeet niet je mooie hoge hakken aan te doen, hè. Die heb ik nog steeds tegoed van je.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook een leuk trommeltje gekocht, speciaal voor deze meet. En nu gaan we geen broodjes eten.
[ afbeelding ]
Jouw broodtrommeltje past bij de mijne.quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook een leuk trommeltje gekocht, speciaal voor deze meet. En nu gaan we geen broodjes eten.
[ afbeelding ]
Graag!quote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
Dat houd ik niet vol, maar ik zal ze in een zakje doen of een foto meenemen ok
Ik zal even geen inkoppertjes maken over bij elkaar passen maken he.quote:Op zondag 26 september 2010 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw broodtrommeltje past bij de mijne.
pantoffels aan onder de tafelquote:Op zondag 26 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal even geen inkoppertjes maken over bij elkaar passen maken he.
Miauw, je moet ze aandoen en dan snel van schoenen wisselen als niemand het ziet. Dat doe ik ook altijd.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik al slapers heb anders was ik bij jou komen slapenquote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mochten mensen nou van ver komen dan is er hier (in R'dam) vast ook nog wel 1 a 2 slaapplekkies vrij te maken
Dat is saaaai als je dan al weggaatquote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal nog even denken over de slaapaanbiedingen. Laatste trein voor mij is 22.51 uur terug.
Nou, ik was ook niet van plan al te lang te blijven..quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is saaaai als je dan al weggaat
Ik kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Oke vraagje: willen alle onder voorbehoudjes zeggen wat ze gaan doen, ik wil van de week even bellen en aangezien we met een grote groep zijn is het handig te reserveren denk ik, dus ik moet wel weten met hoeveel mensen we gaan. Het is over 3 weken dus de meeste zullen wel weten of ze wel of niet kunnen lijkt mij. Mijn dank is groot
Ik zal er niet zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Oke vraagje: willen alle onder voorbehoudjes zeggen wat ze gaan doen, ik wil van de week even bellen en aangezien we met een grote groep zijn is het handig te reserveren denk ik, dus ik moet wel weten met hoeveel mensen we gaan. Het is over 3 weken dus de meeste zullen wel weten of ze wel of niet kunnen lijkt mij. Mijn dank is groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |