Goed plan hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld voor mensen die de weg niet goed kennen enzo.
Het is natuurlijk vrijblijvend, maar het lijkt me wel leuk om een aantal al van te voren te meeten.
Leukquote:Op zondag 26 september 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zal maandag kijken als ik de 17de vrij krijg. Zal wel lukken dus dan kan ik zeggen dat ik erbij ben.
quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben we er al zin in , tallertjes?
Ik ook niet. Maar ga toch maar.quote:
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemenquote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan ook eten daaar neem ik aan ?
opstap met een boterhammentrommelquote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemen
In een pub, King Arthur.quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan ook eten daaar neem ik aan ?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemen
Maar toen je 'BBQ' las had je niet zoiets van..laat ik eens gek doen en het trommeltje thuis laten?quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Bij een vorige meet (BBQ in Wierden) had ik ook gewoon mijn broodtrommel meegenomen met eigen boterhammen erin. Appel en een pakkie melk erbij. Ging prima.
Je treinen trommeltje neem ik aanquote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Bij een vorige meet (BBQ in Wierden) had ik ook gewoon mijn broodtrommel meegenomen met eigen boterhammen erin. Appel en een pakkie melk erbij. Ging prima.
hahahahhahah!quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Maar hoe moet ik me dat nu voorstellen? Dat iedereen aan het vlees zit en jij er netjes naast zit met je bammetjes?quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Nee, ik eet liever brood dan van een barbecue.quote:Op zondag 26 september 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
Maar toen je 'BBQ' las had je niet zoiets van..laat ik eens gek doen en het trommeltje thuis laten?
Uiteraard! Een geel-blauwe.quote:
Ja, precies. Ik ben tegelijkertijd met de rest gaan eten. Alleen aten de meeste van de barbecue en ik uit mijn broodtrommel.quote:Op zondag 26 september 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
Maar hoe moet ik me dat nu voorstellen? Dat iedereen aan het vlees zit en jij er netjes naast zit met je bammetjes?
. Echt??quote:Op zondag 26 september 2010 10:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik eet liever brood dan van een barbecue.
[..]
Uiteraard! Een geel-blauwe.
[..]
Ja, precies. Ik ben tegelijkertijd met de rest gaan eten. Alleen aten de meeste van de barbecue en ik uit mijn broodtrommel.
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Socios, heb jij dan niet zoiets van 'Oh lekker, uiteten!'
quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.![]()
Voor dit etentje laat ik mijn broodtrommel thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.![]()
Voor dit etentje laat ik mijn broodtrommel thuis:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |