Ziet er top uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
http://www.inutrechtuit.nl/cafe/caf__king_arthur.html
Dit lijkt mij de ideale tent, als je op de menukaart klikt vergroot die en is ook redelijk wat prijzen aangaat?
You like?
Ziet er goed uit...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Dit lijkt mij de ideale tent, als je op de menukaart klikt vergroot die en is ook redelijk wat prijzen aangaat?
You like?
Oke maar geen lasagna nemen dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ziet er goed uit...
Recensies: http://www.eet.nu/utrecht/king-arthur/recensies
Het ziet er wel Pub-iger uit, mja.. als het al buiten het centrum ligt dan wordt het al lastigerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
http://www.inutrechtuit.nl/cafe/florin.html
Deze vind ik persoonlijk minder, menukaart ook en ligt verder van het centrum af
Ja maar de menukaart Benny, dat zijn gerechten die je moet willen en minder keus ook, en op de oudegracht zit je vlak bij de rest van de cafe's en eventueel danszooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ziet er wel Pub-iger uit, mja.. als het al buiten het centrum ligt dan wordt het al lastiger
Had je de webiste ook gezien? http://www.kingarthur-utrecht.com/quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar de menukaart Benny, dat zijn gerechten die je moet willen en minder keus ook, en op de oudegracht zit je vlak bij de rest van de cafe's en eventueel danszooi
O er is van alles, is helemaal top dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je de webiste ook gezien? http://www.kingarthur-utrecht.com/
Palm van de Tapquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
You like?
Dat lijkt me inderdaad een heel goed planquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik heb ook een vraagje/opmerking misschien wel handig/leuk als de treinmensen elkaar ergens op het CS treffen en vandaar uit naar de pub gaan?
quote:
Dat zou ook nog kunnen idd... Dat we gesamenlijk daar naartoe lopen ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik heb ook een vraagje/opmerking misschien wel handig/leuk als de treinmensen elkaar ergens op het CS treffen en vandaar uit naar de pub gaan?
Ja bijvoorbeeld voor mensen die de weg niet goed kennen enzo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen idd... Dat we gesamenlijk daar naartoe lopen ofzo?
Goed plan hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld voor mensen die de weg niet goed kennen enzo.
Het is natuurlijk vrijblijvend, maar het lijkt me wel leuk om een aantal al van te voren te meeten.
Leukquote:Op zondag 26 september 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zal maandag kijken als ik de 17de vrij krijg. Zal wel lukken dus dan kan ik zeggen dat ik erbij ben.
quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben we er al zin in , tallertjes?
Ik ook niet. Maar ga toch maar.quote:
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemenquote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan ook eten daaar neem ik aan ?
opstap met een boterhammentrommelquote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemen
In een pub, King Arthur.quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
We gaan ook eten daaar neem ik aan ?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je Bammetjes mee nemen
Maar toen je 'BBQ' las had je niet zoiets van..laat ik eens gek doen en het trommeltje thuis laten?quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Bij een vorige meet (BBQ in Wierden) had ik ook gewoon mijn broodtrommel meegenomen met eigen boterhammen erin. Appel en een pakkie melk erbij. Ging prima.
Je treinen trommeltje neem ik aanquote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Bij een vorige meet (BBQ in Wierden) had ik ook gewoon mijn broodtrommel meegenomen met eigen boterhammen erin. Appel en een pakkie melk erbij. Ging prima.
hahahahhahah!quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Maar hoe moet ik me dat nu voorstellen? Dat iedereen aan het vlees zit en jij er netjes naast zit met je bammetjes?quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Socios het volgende:
Nee, ik eet liever brood dan van een barbecue.quote:Op zondag 26 september 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
Maar toen je 'BBQ' las had je niet zoiets van..laat ik eens gek doen en het trommeltje thuis laten?
Uiteraard! Een geel-blauwe.quote:
Ja, precies. Ik ben tegelijkertijd met de rest gaan eten. Alleen aten de meeste van de barbecue en ik uit mijn broodtrommel.quote:Op zondag 26 september 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
Maar hoe moet ik me dat nu voorstellen? Dat iedereen aan het vlees zit en jij er netjes naast zit met je bammetjes?
. Echt??quote:Op zondag 26 september 2010 10:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik eet liever brood dan van een barbecue.
[..]
Uiteraard! Een geel-blauwe.
[..]
Ja, precies. Ik ben tegelijkertijd met de rest gaan eten. Alleen aten de meeste van de barbecue en ik uit mijn broodtrommel.
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.quote:Op zondag 26 september 2010 10:24 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Socios, heb jij dan niet zoiets van 'Oh lekker, uiteten!'
quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.![]()
Voor dit etentje laat ik mijn broodtrommel thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Maar niet tijdens een BBQ.![]()
Voor dit etentje laat ik mijn broodtrommel thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de befaamde broodtrommel.
Nou als jij gek doet en je trommeltje thuis laat dan kom ik ook!
Living on the edge
quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef Myraela het volgende:
Oh jammer, ik was helemaal van plan dit keer ook brood mee te nemen.
Was het nog niet zeker dat jij ook komt?quote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef -Miauw- het volgende:
Nou als jij gek doet en je trommeltje thuis laat dan kom ik ook!
oh godquote:Op zondag 26 september 2010 10:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Was het nog niet zeker dat jij ook komt?
Vergeet niet je mooie hoge hakken aan te doen, hè. Die heb ik nog steeds tegoed van je.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook een leuk trommeltje gekocht, speciaal voor deze meet. En nu gaan we geen broodjes eten.
[ afbeelding ]
Jouw broodtrommeltje past bij de mijne.quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook een leuk trommeltje gekocht, speciaal voor deze meet. En nu gaan we geen broodjes eten.
[ afbeelding ]
Graag!quote:Op zondag 26 september 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
Dat houd ik niet vol, maar ik zal ze in een zakje doen of een foto meenemen ok
Ik zal even geen inkoppertjes maken over bij elkaar passen maken he.quote:Op zondag 26 september 2010 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw broodtrommeltje past bij de mijne.
pantoffels aan onder de tafelquote:Op zondag 26 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal even geen inkoppertjes maken over bij elkaar passen maken he.
Miauw, je moet ze aandoen en dan snel van schoenen wisselen als niemand het ziet. Dat doe ik ook altijd.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik al slapers heb anders was ik bij jou komen slapenquote:Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mochten mensen nou van ver komen dan is er hier (in R'dam) vast ook nog wel 1 a 2 slaapplekkies vrij te maken
Dat is saaaai als je dan al weggaatquote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal nog even denken over de slaapaanbiedingen. Laatste trein voor mij is 22.51 uur terug.
Nou, ik was ook niet van plan al te lang te blijven..quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is saaaai als je dan al weggaat
Ik kan nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Oke vraagje: willen alle onder voorbehoudjes zeggen wat ze gaan doen, ik wil van de week even bellen en aangezien we met een grote groep zijn is het handig te reserveren denk ik, dus ik moet wel weten met hoeveel mensen we gaan. Het is over 3 weken dus de meeste zullen wel weten of ze wel of niet kunnen lijkt mij. Mijn dank is groot
Ik zal er niet zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
Oke vraagje: willen alle onder voorbehoudjes zeggen wat ze gaan doen, ik wil van de week even bellen en aangezien we met een grote groep zijn is het handig te reserveren denk ik, dus ik moet wel weten met hoeveel mensen we gaan. Het is over 3 weken dus de meeste zullen wel weten of ze wel of niet kunnen lijkt mij. Mijn dank is groot
Niet willen delen en niet op Fok willen posten zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 27 september 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
...die je niet met ons wil delen?
quote:
Je mag het altijd kwijt in de PMquote:Op maandag 27 september 2010 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Niet willen delen en niet op Fok willen posten zijn 2 verschillende dingen
Ik kan gewoonweg niet deze week uitsluitsel geven, dus dan maar niet. Ik vind het lomper om op het allerlaatste moment af te zeggen als er al gebeld is.quote:
Dat zei ik niet hequote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Als je niet wil, dan wil je niet
Je mag mij er dus afhalenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
Haal mij maar van de lijst af
Heel misschien kom ik, maar grotere kans van niet.
Ik had me al eerder afgemeldt, maar ik was nog niet van de lijst gehaalt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah het grote afmelden is dan toch eindelijk begonnen?
Onmisbaar bij elke meet
Nogmaals, ik doe dit om het reserveren makkelijker te maken, niets irritanter dan "en we hebben nog iemand die niet weet of ie kan". Ik stond sowieso al onder voorbehoud, nu wordt er gevraagd of men wil doorgeven ja of nee, dan is het nee. Omdat ik nog geen ja kan geven.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah het grote afmelden is dan toch eindelijk begonnen?
Onmisbaar bij elke meet
Ik bedoel er ook niks mee hoor, maar dat is wel een beetje de normale gang van zaken bij zoiets. In z'n enthousiasme roept iedereen 'Jaaaaaa', en als de datum dan nadert blijken er mensen toch niet te kunnen, niet zeker te zijn, ineens wat anders te hebben, etc. etc.quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik doe dit om het reserveren makkelijker te maken, niets irritanter dan "en we hebben nog iemand die niet weet of ie kan". Ik stond sowieso al onder voorbehoud, nu wordt er gevraagd of men wil doorgeven ja of nee, dan is het nee. Omdat ik nog geen ja kan geven.
Pinguins in een kroeg, wat wil jequote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
Ik was al niet enthousiast
Ik drink niet, ik heb het niet op kroegen en ik heb vrij weinig te melden.
Nee Myr, das gewoon onacceptabel.quote:Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon mijn best doen er te zijn. Als er lastminute iets gebeurd of blijkt dat ik het toch niet voor elkaar krijg dan is dat pech. Dat kan bij iedereen gebeuren dat je ineens niet kan. lijkt mij.
Ik bedoel het serieus niet zoquote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wat te negatief, LL. De afvallers zitten niet bij de kern die toegezegd heeft zeker te komen. De rest had een positieve intentie om de datum vrij proberen te krijgen.
Ik vind dat er bij het doorbellen een marge van een paar man doorgegeven moet worden als dat mogelijk is. Het zou toch mooi zijn als Pheno of iemand anders toch last minute langs kan komen.
Nou dan kom ik gewoon niet hoor Ll.quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Myr, das gewoon onacceptabel.
Maar goed, wat bij jou het issue was is met name geld toch? Je weet toch wel ff van tevoren of je het rond gaat krijgen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |