Is ie objectief gezien neukbaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Er zijn geen vieze details, ik ben een net meisje
nette details danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Is die knap?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
werd er wel vies gedaan daar door anderen dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Wat temperatuur betreft wel ja, meestalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn de beste thermostaatjes ter wereld
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik had daar echt meteen een horde KLB of ONZ-uitschot achter gezocht, en wist niet hoe snel ik betreffend etablissement moest verlatenquote:Hele grote groep die luidruchtig was
Uiteraard anders had hij die Bambi over zijn hoofd gehadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Maar hij is dus wel lief voor je geweest?
Noujaaaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had daar echt meteen een horde KLB of ONZ-uitschot achter gezocht, en wist niet hoe snel ik betreffend eteblissement moest verlaten
Die roepen de hele tijd FIPO, die herken je gelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had daar echt meteen een horde KLB of ONZ-uitschot achter gezocht, en wist niet hoe snel ik betreffend eteblissement moest verlaten
Weet ji wie allemaal waarvan op de hoogte is?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Zou het niet grappig zijn als je daar gewoon gezellig zit te eten en dan hoor je ineens kreungeluiden van de andere tafel.
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Zou het niet grappig zijn als je daar gewoon gezellig zit te eten en dan hoor je ineens kreungeluiden van de andere tafel.
Bambi's zijn zooooo schattig, maar ook zoooooooooo lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard anders had hij die Bambi over zijn hoofd gehad
dat dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
When Harry met Sallyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Boeiendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ji wie allemaal waarvan op de hoogte is?
Geweldige scene.quote:
Qwea had al bedacht dat je daar wel erg makkelijk iemand stiekem kon pijpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
werd er op gelet dat je niet tegelijk naar de wc ging?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea had al bedacht dat je daar wel erg makkelijk iemand stiekem kon pijpen
Heel die wc vol gescheten en gepist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er op gelet dat je niet tegelijk naar de wc ging?
of was die ook donker?
denk je dat die daar nog veel van meekrijgen met al die alcohol?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens ook zo slapen, over 2 weken ligt een gedeelte van Fok hier in huis, moet het wel toonbaar zijn, dus verven morgen
Ik ga ook verven morgen. En nu slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
Ik ga trouwens ook zo slapen, over 2 weken ligt een gedeelte van Fok hier in huis, moet het wel toonbaar zijn, dus verven morgen
Wat Koen zegt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:35 schreef Kally het volgende:
Ze worden weer wakker met daglicht hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk je dat die daar nog veel van meekrijgen met al die alcohol?
Whehehe en ik vind een huis schoonmaken al te ver gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk je dat die daar nog veel van meekrijgen met al die alcohol?
Mijn wijn is nog niet op hoorquote:
HUH?quote:
Nee, die was in het licht, en 1 wc voor vrouwen en 1 voor heren, vlak naast de receptiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er op gelet dat je niet tegelijk naar de wc ging?
of was die ook donker?
Mijn wijn is ook nog niet op :nquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn wijn is nog niet op hoor![]()
Truste Miauw, slaap lekker poes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |