Heb je gelijk in, maar de kandidaten hebben al min of meer bewezen dat ze wat kunnen. Mensen met die "afwijkingen" zullen het in dat voortraject al veel moeilijker hebben gehad... (misschienquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef Guanabana het volgende:
Wat ik teleurstellend vind is dat eigenlijk vrijwel iedereen er goed uitziet. Op deze manier komt de formule van het programma niet goed tot zijn recht. Het zou geweldige televisie zijn als er iemand komt met een geweldige stem, maar die dan ontzettend dik is, heel lelijk, llliputter, of bijvoorbeeld heel veel brandwonden heeft, zoiets. Dat had ik wel meer verwacht vantevoren.
Ja, precies. Het viel me ook op dat bij de voorselectie al wel duidelijk ook is gekeken naar de kandidaten en niet alleen geluisterd, alvorens men ze naar de jury-audities stuurden. Maar dan toch, heb ik tot nu toe geen een keer dat 'he, moet dat nou' gevoel gehad dan bij al die keren in andere talentenjachten waarbij een (middel)matige zanger(es) toch nog best ver kwam doordat er steeds werd gezegd "Je bent niet de beste vocalist maar qua performance spetter je van het podium af en je bent heerlijk fapmateriaal".quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:46 schreef ranja het volgende:
Nou ja, het gaat natuurlijk om mensen met talent. Het moet geen freak show worden van mensen die er raar uitzien en dan toevallig ook nog kunnen zingen. Grootste voordeel hier is dat er geen mensen doorgaan omdat ze toevallig 'postermateriaal' zijn en het zingen bijzaak is.
Dat heb ik uberhaupt nog nooit gehoordquote:
Ik kon ook geen goede echte quote vinden maar mijn bewoording vond ik redelijk allesomvattend.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heb ik uberhaupt nog nooit gehoord![]()
Volgens mij is alleen Gerard Joling in staat zoiets te zeggen maar die is dan weer geen jury
Wie, wat waar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik doe mee in auditieronde 4. Zorg dat je het niet mist.
Ja doei.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:37 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik doe mee in auditieronde 4. Zorg dat je het niet mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |