Lijkt me ook sterk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Deceit het volgende:
9 liveshows en 28 kandidaten? Say Wut!!?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk?
Het duurt iets van 5-7 minuten per kandidaat met jury enz.
En 6 x 28 = 168 min.
Plus reclame en uitloop duurt de eerste liveshow 3,5 uur?
Dan denk ik eerlijk gezegd dat de eerste helft in de eerste liveshow gaan en de tweede helft in de tweede.
Daarna komt het bij elkaar.
Zoiets dan
-edit-quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef Deceit het volgende:
9 liveshows en 28 kandidaten? Say Wut!!?
Dsat vond ik wel prettig, even een opfrisser en dan blijkt dat sommige toch minder waren dan ik dachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:23 schreef iBenny het volgende:
We hebben nu 3 auditierondes gehad, maar we zitten qua kandidaten per team soms nog niet op de helft van de 14. De aankomende afleveringen zullen we net zo snel gaan als de laatste. Hoop alleen niet op weer zo'n terugblik
Ga je ook naar de live-shows?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef Deceit het volgende:
Vrijdag 26 november 2010 -> VanVelzen + ???
THANK GOD!!!
want het is een must om Ben en Sarina te zien.. (dus mochten ze doorgaan...)
Blijf het oneerlijk vinden aangezien de kansen van degenen die aan bijv. Ben en Eva worden gekoppeld al tot nul worden gereduceerd nog voordat er een noot is gezongen.quote:The Blind Auditions zitten erop en de teams van de coaches zitten vol. Tijd voor de volgende ronde: The Battle. In een boksring gaan de 58 talenten met elkaar de strijd aan voor een plek in de Liveshow. De coaches bereiden de talenten zo goed mogelijk voor op hun optreden. Achter elke coach staat een dreamteam: twee personen uit de muziekindustrie met schatten aan ervaring die zich op alle fronten gaan inzetten om de talenten te begeleiden.
Tijdens The Battle strijden de talenten tegen hun eigen teamleden. Tijdens een Battle staan twee talenten uit één team tegenover elkaar in de boksring. Samen zingen ze een lied, maar slechts één van hen gaat door naar de volgende ronde. De coache bepaalt samen met zijn of haar Dreamteam wie moet afvallen.
Sing-off
Binnen elk team zijn zeven Battles, maar de coaches mogen slechts zes talenten meenemen naar de Liveshows. De coaches wijzen daarom binnen elk team nog twee talenten aan die in de Sing-off komen. Zij zingen beiden nog één lied en wederom zal een van hen afvallen. Welke 24 zangers uiteindelijk in de Liveshows staan, zie je vanaf vrijdag 22 oktober 20.30 bij RTL 4.
Ja, maar die koppelen ze vast wel aan de slechtere van de groep.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Blijf het oneerlijk vinden aangezien de kansen van degenen die aan bijv. Ben en Eva worden gekoppeld al tot nul worden gereduceerd nog voordat er een noot is gezongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |