Klopt... normaal duurde zo'n aflevering tot 22:30quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Rauzer het volgende:
Ik vond het inderdaad ook een vrij korte aflevering. En dan begonnen ze ook nog tien minuten te laat, plus die opsomming op het eind, had ook niet gehoeven.
die vond ik wel leuk juist... kun je dingen weer even in het perpectief zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Rauzer het volgende:
plus die opsomming op het eind, had ook niet gehoeven.
Ik vond dat ene donkere meisje wel goed, met dat korte haarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:20 schreef ranja het volgende:
[..]
die vond ik wel leuk juist... kun je dingen weer even in het perpectief zien.
Ik vond meisje Ewbank wat tegenvallen tussen al die anderen. Plus een hoop die ik direct al niks vond natuurlijk.
Was vanavond anders goed te horen dat hij er een flink aantal keren goed naast zat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
Ben Saunders is voor mij de absolute winnaar
Dat hoorde ik bij heel veel, dat meisje met die beugel die zo opsprong, was zo vals als wat, maar toch ik vind hem tot nog toe de bestequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Was vanavond anders goed te horen dat hij er een flink aantal keren goed naast zat.
Meer dan vorige week toch?quote:
quote:The Voice is het best bekeken RTL 4-programma van 2010 tot nu toe. Op het gebied van amusements- tv wisten dit jaar alleen een aflevering van De Reünie in januari en de kick-off van Boer Zoekt Vrouw in september meer kijkers te boeien.
Ja, die kan beter een nieuwe carriere zoeken als gitarist in een band. Als zanger zal-ie het niet gaan halen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:29 schreef Pietmans het volgende:
Wat een baas die gast die er nog een vette gitaarsolo uitgooide toen hij al eigenlijk weg moest.
"kun je beter spelen dan Dirk(?)?"
- " Ja, dat denk ik wel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |