Dat heet hij toch al verholpen met zijn laatste smsje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef robby0123 het volgende:
Ik zou ze toch even gerust laten, je zou niet willen dat ze van in het begin de verkeerde gedachten begint te krijgen.
Was mijn idee ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
Je hebt haar na 3 smsjes al afgeschrokken. Goed gedaan TS.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
Die wachttijd ontstaat omdat ze steeds haar vriendinnen op de hoogte moet houden over die creep die haar steeds sms't.
QFT!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Lay-DC het volgende:
Zeg maar even niets meer om echt een totale afgang te voorkomen! Je hebt net haar nummer en ze denkt nu al dat je een stalker bent
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je kunt het nog redden door dit topic naar haar te sms-en.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Good job son, je hebt het nu al verneukt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
Dan belt ze de politie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Sok41 het volgende:
Wat je wel zou kunnen doen, is haar opzoeken met een bos rozen..
Nee joh! Gewoon op twitter, facebook, hyves, msn, haar huisnr enzo. MISSCHIEN ZIT ZE ZELFS OP FOK!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Sok41 het volgende:
Wat je wel zou kunnen doen, is haar opzoeken met een bos rozen..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Flurry het volgende:
Die eerste is twijfelachtig, die derde is gewoon kansloos, daarna wordt het echt wanhopig en die laatste is een soort zelfmoord.
QFT. Nice work, studquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
Je hebt haar na 3 smsjes al afgeschrokken. Goed gedaan TS.
Echt? Ik denk eerder spontane geslachtsgemeenschap tegen de voordeur. Maar hij moet het zelf weten..quote:
Die eerste is twijfelachtig, die derde is gewoon kansloos, daarna wordt het echt wanhopig en die laatste is een soort zelfmoord.
Misschien wilde hij iets om over te filosoferen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Dit soort smsjes zou ik wel verwachten van een 14 jarige. Maar je zegt dat je al studeert... wtf.
ik dacht dat ik slecht met meisjes wasquote:
Da's geen filosoferen meer...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wilde hij iets om over te filosoferen.
Voor het nageslachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Ze heeft nog steeds niet gereageerd nu en het is al bijna 3 uur geleden. Moet ik haar even welterusten wensen ofzo?Serieuze reacties svp.
Je quote jezelf he.. dat je het even weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef t0sti het volgende:
[..]
ik dacht dat ik slecht met meisjes was
Ja, wellicht lukt het je danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik word wel gewoon homo. Te moeilijk dit.
En je denkt dat een vent hier niet van zou schrikken_O-quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef Supersoep het volgende:
Zij denkt: "ah, hij checkt of 't nummer klopt en verveelt zich. Laat ik een oppervlakkig antwoord terugsturen met een vraag om niet al te bot te lijken."quote:Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
quote:Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Zij denkt: "duh, wat moet dit nou voor suf sms-gesprek worden. Ik negeer het, en als hij het er later nog eens over heeft wimpel ik hem wel af met een excuus. Dat ik sliep of zo."quote:Ik: lol niet slecht, en jij dan?
Zij denkt: "Oh, dus dat wilde hij. Dat betalen ook echt, net alsof ik met Hitler liever niet wil eten, maar als hij betaalt dat het niet uitmaakt. Wat een nerd. Negeren."quote:Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
Zij denkt: "duh, snapt hij het nu nog niet? Dat peace ook, trouwensquote:Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
Zij denkt: "Gast kappen. Hij houdt vanzelf op. God, laat het zo zijn."quote:Ik: Ben je er nog?
quote:Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Zij denkt: "ARGH! Dat betalen weer! Zie ik er uit als sloeber? En nee, hij valt niet op me. Negeren. Lieve heer, wat heb ik misdaanquote:Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Zij denkt: "ah, hij checkt of 't nummer klopt en verveelt zich. Laat ik een oppervlakkig antwoord terugsturen met een vraag om niet al te bot te lijken."
[..]
[..]
Zij denkt: "duh, wat moet dit nou voor suf sms-gesprek worden. Ik negeer het, en als hij het er later nog eens over heeft wimpel ik hem wel af met een excuus. Dat ik sliep of zo."
[..]
Zij denkt: "Oh, dus dat wilde hij. Dat betalen ook echt, net alsof ik met Hitler liever niet wil eten, maar als hij betaalt dat het niet uitmaakt. Wat een nerd. Negeren."
[..]
Zij denkt: "duh, snapt hij het nu nog niet? Dat peace ook, trouwensNegeren."
[..]
Zij denkt: "Gast kappen. Hij houdt vanzelf op. God, laat het zo zijn."
(ondertussen...)
Zij denkt: "Tjee, al die smsjes. Zou hij gestoord en gevaarlijk zijn? Hij hield eerder al niet op."
(later...)
Zij denkt: "Ok, even een excuus-afwimpel ding sturen. Vooral niet op de verzoekjes ingaan, laat 'm ophouden"
[..]
[..]
Zij denkt: "ARGH! Dat betalen weer! Zie ik er uit als sloeber? En nee, hij valt niet op me. Negeren. Hij is eng.
Ik doe lief. Ik ben TS aan het versieren via PM.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zelfs bij een heaumeau lukt dit niet. Die zijn nog veel kritischer.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik doe lief. Ik ben TS aan het versieren via PM.
Heb even gevraagd of hij morgen samen wat wilt eten tijdens het studeren, ik betaal.
Heb even gevraagd of hij morgen samen wat wilt eten tijdens het studeren, ik betaal.
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS, ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace.
In je eerste smsje ging je fout lolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Reteirritant? Wat heeft zij gedaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Aah, je bent weer wakker! Wat is je schema morgen? Laat je wat weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Ga niet ieder uur smsen als ze niet reageert, heel erg opdringerig komt dat over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Stel je eens voor de gein voor. Je hebt net een meisje leren kennen en ze begint je dit soort sms'jes te sturen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Hou eens op met die PM's steedsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aah, je bent weer wakker! Wat is je schema morgen? Laat je wat weten?![]()
Ik val niet op je ofzo hoor. Nog niet. Lol.
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.quote:
Hou nou maar op, het is niet meer grappig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.
Ik denk persoonlijk dat het fout ging bij het iets-te-gretig haar nummer verkrijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Jawel.. En dat weet je zelf ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hou nou maar op, het is niet meer grappig.
We houden niet op lol! nog niet...quote:
Waarschijnlijk dacht hij dat ze geen geld had.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Peter het volgende:
"Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren."
WTF zet je dat in een SMSje? Denk je dat ze zo cheap is? Of dat ze niet geëmancipeerd is?
Hij denkt daarmee galant te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:52 schreef Peter het volgende:
"Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren."
WTF zet je dat in een SMSje? Denk je dat ze zo cheap is? Of dat ze niet geëmancipeerd is?
Maar je hoeft niet te zuigen hoor lol! nog niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het is alleen maar even zuigen.Ik wil je er best voor betalen en daarna kunnen we best eten
En ook gewoon hetzelfde resultaat bereiken als ts bij dat wijfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo.
quote:
Helemaal niet what the f*ck lol! nog niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat the f*ck man, jij bent echt al way over the line gegaan![]()
Als je het mij vraagt heb je uberhaupt al je kansen bij deze dame al verspeeld, maar mocht je toch nog voor die laatste procent willen gaan dan adviseer ik je haar voor nu even met rust te laten
Dat is waar ik het voor doe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Xili0n het volgende:
Njah laat ik in navolging van xprotagonistx ook maar wel even dit melden:
TS, dit is uiteraard in het geheel niet persoonlijk bedoeld allemaal... maar realiseer je dat als je op een forum als Fok! komt en dan zo iets uittypt... er bepaalde reacties worden uitgelokt.
A propos: je hebt een hoop mensen een heerlijke lachbui bezorgd... en gezien lachen gezond is: dankjewel(en nou op naar de volgende, vriend
)
^ De eerste letter van elke zin. Hihi.quote:Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Wel goeie troll.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is waar ik het voor doe.
Maar goed, alle gekheid op een stokje, dit was natuurlijk wel een troll post.
http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=139381
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127964853
Ik zag hem ook op 4chan en ik dacht:![]()
[..]
^ De eerste letter van elke zin. Hihi.
Jaja, dat zal ik achteraf ook zeggen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb smakelijk gelachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Link?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 04:59 schreef Beach het volgende:
Ik ben zo slecht geweest om dit ook maar ergens anders te plaatsen en lach me nu zelf de graftyus om de reacties
De tweede, waarin je 'lol' zei. Je bent toch geen mongool? Loop je ook in een WoW-shirt rond ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie?
Tuurlijk, waarschijnlijk hebben de meerderheid van mannen zoiets hebben gedaan toen ze 16 of 18 waren ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Luthien87 het volgende:
Goede troll, heb er weer even om kunnen lachen. Jee wat kansloos.
Zou er íémand zijn die dit ook in het echt heeft gedaan? :S
Lol xDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:38 schreef fervente het volgende:
Ik denk dat ze bij die "lol" van jou in het eerste smsje al was afgeknapt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
"Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?"
Dit is perfect TS, laat zien dat je oprechte interesse toont.
Ook netjes 2 keer melden dat je voor het eten gaat betalen is een prima actie.
En de versierlijn "Ik val niet op je ofzo, lol, nog niet" moet je bijna wel uit een boek gehaald hebben, zo gevat.
Ik denk dat je alles perfect aangepakt hebt, hoe dit niet kan slagen is mij ook een compleet raadsel.
Ze zal wel contactgestoord zijn ofzo, je hebt van die mensen....
LAWLquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
Zij denkt: "ah, hij checkt of 't nummer klopt en verveelt zich. Laat ik een oppervlakkig antwoord terugsturen met een vraag om niet al te bot te lijken."
[..]
[..]
Zij denkt: "duh, wat moet dit nou voor suf sms-gesprek worden. Ik negeer het, en als hij het er later nog eens over heeft wimpel ik hem wel af met een excuus. Dat ik sliep of zo."
[..]
Zij denkt: "Oh, dus dat wilde hij. Dat betalen ook echt, net alsof ik met Hitler liever niet wil eten, maar als hij betaalt dat het niet uitmaakt. Wat een nerd. Negeren."
[..]
[..]
(ondertussen...)
Zij denkt: "Tjee, al die smsjes. Zou hij gestoord en gevaarlijk zijn? Hij hield eerder al niet op."
(later...)
Zij denkt: "Ok, even een excuus-afwimpel ding sturen. Vooral niet op de verzoekjes ingaan, laat 'm ophouden"
[..]
[..]
Zij denkt: "ARGH! Dat betalen weer! Zie ik er uit als sloeber? En nee, hij valt niet op me. Negeren. Lieve heer, wat heb ik misdaanHij is zo eng."
Er zijn nog steeds mensen die het niet door hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:17 schreef rijsttafel het volgende:
Dat het een trollpost is, was gelijk al duidelijk. Dat had je niet hoeven te melden.
Het is een troll dus...quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ben bereid te betalen??? Heb je dat echt zo tegen een meid gesmst na haar praktisch ieder uur een berichtje te hebben gestuurd?
Ach jongen toch...
Om 4 uur snachts met je dronken kop elk meisje in je telefoonlijst hetzelfde achterlijke smsje sturenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Sok41 het volgende:
Wow, volgens mij waren mijn smsjes in mijn dronken buien van toen ik 16 was nog minder erg.
Ik moet toch echt een keer volwassen wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts met je dronken kop elk meisje in je telefoonlijst hetzelfde achterlijke smsje sturen
Dit klinkt als: hier heb je een tientje, ga even voor mij bij de snackbar op de hoek een frietje met en een bamibal halen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor.
Op 26-08-2010 21:19 schreef Supersoepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef 9611Niels het volgende:
Fotoboek van User
Deze man, op het fobo ook al wanhopig proberen te hosselen![]()
Ja alsof die meid een hoer is ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ben bereid te betalen??? Heb je dat echt zo tegen een meid gesmst na haar praktisch ieder uur een berichtje te hebben gestuurd?
Ach jongen toch...
Nee, hoe los ik dit nu op?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef verleiding het volgende:
Ow jeetje, dat heb je niet zo goed gedaan.
salpeterzuur erover ?quote:Nee, hoe los ik dit nu op?
Treffende samenvattingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Flurry het volgende:
Dat heeft die al gezegd:Squote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geef nou eens toe, TS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geef nou eens toe, TS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:30 schreef Jolene22 het volgende:
dit topic bewijst wel hoe weinig mensen de comments lezen
je gaat de fout al in bij het sturen van nog een sms als ze niet meteen antwoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:00 schreef lizzey het volgende:
Meisjes knappen er totaal op af als een jongen zo achter ze aan lopen.
Hou dus op met haar smsen en wacht af tot zij nog iets doet of zegt.
Ik zeg: doen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.
Kunnen we dit verder bespreken over MSN ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
Nee het is niet bepaald aantrekkelijk als
een jongen als een schoothondje achter
je aan loopt. Vind ik zelf vervelend en ik
hoor het vriendinnen vaak genoeg zeggen.
Ik snap niet waarom sommigequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
Ben je er nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
dat is een heel goed idee !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Vanky het volgende:
Leg rozenblaadjes voor haar deur met daarin een knuffel met 'I'm sorry'?
Misschien een idee? Vrouwen vallen voor knuffeltjes
Leer lezen, het is een troll, gij uilskuiken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:59 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een les voor TS. Sms'jes komen altijd door. Als zij iets terugstuurt is dat haar keuze. Stuurt ze niets terug. Jammer joh. Maar ze leest het altijd.
Misschien helpt het...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
T ot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. R eteirritant zijn meiden soms. O ngeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? L ijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. L eren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Lachen is helemaal niet gezondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Xili0n het volgende:
A propos: je hebt een hoop mensen een heerlijke lachbui bezorgd... en gezien lachen gezond is: dankjewel(en nou op naar de volgende, vriend
)
Loempia, leer lezen, het is een troll!quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:29 schreef Vanky het volgende:
SMS haar en vraag hoe het weekend was?
Maar hou wel je onzin achterwege, of nog beter. Kijk haar aan in de klas en als je ziet dat ze op één of andere manier nog wel wat interesse heeft spreek haar even kort. Als je zelf voelt dat het gesprek niet 100% goed is neem direct afscheid, iedere minuut dat je er langer staat is een stap achteruit!
quote:...
quote:
vind je het raar dat ze niks meer stuurt:')quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Mensen zijn dom..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Jolene22 het volgende:
ROFL...Hahahaha de OP was grappig maar dat mensen serieus blijven reageren is gewoon nog veel komischer
![]()
![]()
Anders lees je even iets meer dan alleen de OP.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef gewoondennis het volgende:
Lompe boer hoezo zeg je 2 facking keer dat jij wel betaald? Loll, en nee ze wil je niet...
Twee posts boven je.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Pan.da het volgende:
Dit topic kan niet waar zijn. Als het wel zo is, succes met je belachelijke leven.
Lees jij 10 pagina's door? Sukkelquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Twee posts boven je.
Lees je wel eens voordat je begint te blaten?
Die pagina's doorlezen is een van de vermakelijkste dingen die je kan doen op fok.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:45 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Lees jij 10 pagina's door? Sukkel
Dat je het gaat lezen... heb je wel een leven?
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Dit is een van de betere troll posts
Ja, probeer je maar onder je faaltje vandaan te lullenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:45 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Lees jij 10 pagina's door? Sukkel
Dat je het gaat lezen... heb je wel een leven?
quote:Op maandag 22 november 2010 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, probeer je maar onder je faaltje vandaan te lullen
TS betaalt voor meisjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:18 schreef Mandal het volgende:
'Ik betaal ervoor'? DAT HEET TRAKTEREN FAALHAAS
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die pagina's doorlezen is een van de vermakelijkste dingen die je kan doen op fok.
Ik denk dat het echt is.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:56 schreef OuweBaas het volgende:
Dit is een van de betere troll posts
Smsjes komen vaak genoeg niet aan. Meestal wel, maar soms ook niet. Kut t mobile.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:59 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een les voor TS. Sms'jes komen altijd door. Als zij iets terugstuurt is dat haar keuze. Stuurt ze niets terug. Jammer joh. Maar ze leest het altijd.
Held! Wow!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(ondertussen...)
(later...)
[..]
[..]
Zij denkt: "ARGH! Dat betalen weer! Zie ik er uit als sloeber? En nee, hij valt niet op me. Negeren. Lieve heer, wat heb ik misdaanHij is zo eng."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |