quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:13 schreef Vanky het volgende:
Leg rozenblaadjes voor haar deur met daarin een knuffel met 'I'm sorry'?
Misschien een idee? Vrouwen vallen voor knuffeltjes
Leer lezen, het is een troll, gij uilskuiken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:59 schreef Terreros85 het volgende:
Nog een les voor TS. Sms'jes komen altijd door. Als zij iets terugstuurt is dat haar keuze. Stuurt ze niets terug. Jammer joh. Maar ze leest het altijd.
Misschien helpt het...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
T ot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. R eteirritant zijn meiden soms. O ngeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? L ijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. L eren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Lachen is helemaal niet gezondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Xili0n het volgende:
A propos: je hebt een hoop mensen een heerlijke lachbui bezorgd... en gezien lachen gezond is: dankjewel(en nou op naar de volgende, vriend
)
Loempia, leer lezen, het is een troll!quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:29 schreef Vanky het volgende:
SMS haar en vraag hoe het weekend was?
Maar hou wel je onzin achterwege, of nog beter. Kijk haar aan in de klas en als je ziet dat ze op één of andere manier nog wel wat interesse heeft spreek haar even kort. Als je zelf voelt dat het gesprek niet 100% goed is neem direct afscheid, iedere minuut dat je er langer staat is een stap achteruit!
quote:...
quote:
vind je het raar dat ze niks meer stuurt:')quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Mensen zijn dom..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Jolene22 het volgende:
ROFL...Hahahaha de OP was grappig maar dat mensen serieus blijven reageren is gewoon nog veel komischer
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |