Dat heet hij toch al verholpen met zijn laatste smsje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef robby0123 het volgende:
Ik zou ze toch even gerust laten, je zou niet willen dat ze van in het begin de verkeerde gedachten begint te krijgen.
Was mijn idee ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
Je hebt haar na 3 smsjes al afgeschrokken. Goed gedaan TS.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef tho_Omas het volgende:
Die wachttijd ontstaat omdat ze steeds haar vriendinnen op de hoogte moet houden over die creep die haar steeds sms't.
QFT!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Lay-DC het volgende:
Zeg maar even niets meer om echt een totale afgang te voorkomen! Je hebt net haar nummer en ze denkt nu al dat je een stalker bent
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Je kunt het nog redden door dit topic naar haar te sms-en.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Good job son, je hebt het nu al verneukt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
Dan belt ze de politie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Sok41 het volgende:
Wat je wel zou kunnen doen, is haar opzoeken met een bos rozen..
Nee joh! Gewoon op twitter, facebook, hyves, msn, haar huisnr enzo. MISSCHIEN ZIT ZE ZELFS OP FOK!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Sok41 het volgende:
Wat je wel zou kunnen doen, is haar opzoeken met een bos rozen..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Flurry het volgende:
Die eerste is twijfelachtig, die derde is gewoon kansloos, daarna wordt het echt wanhopig en die laatste is een soort zelfmoord.
QFT. Nice work, studquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Myraela het volgende:
Je hebt haar na 3 smsjes al afgeschrokken. Goed gedaan TS.
Echt? Ik denk eerder spontane geslachtsgemeenschap tegen de voordeur. Maar hij moet het zelf weten..quote:
Die eerste is twijfelachtig, die derde is gewoon kansloos, daarna wordt het echt wanhopig en die laatste is een soort zelfmoord.
Misschien wilde hij iets om over te filosoferen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Dit soort smsjes zou ik wel verwachten van een 14 jarige. Maar je zegt dat je al studeert... wtf.
ik dacht dat ik slecht met meisjes wasquote:
Da's geen filosoferen meer...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wilde hij iets om over te filosoferen.
Voor het nageslachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: Hey dit is xxx van filosofie lol. Ik zit vlak bij je in de les en we wisselden vandaag nummers uit
Zij: Hey, hoe gaat het studeren?
Ik: lol niet slecht, en jij dan?
(5 minuten gaan voorbij)
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor. Daarna kunnen we misschien even in de bieb wat studeren.
(20 minuten later...)
Ik: Hey ik weet niet of mn berichten er door komen, ik hoor het wel, peace
(1 uur later...)
Ik: Ben je er nog?
(2 uur later)
Zij: Sorry, ik sliep, Ik weet nog niet wat mn schema morgen is, ik laat het je dan wel weten, doeii!
Ik: Oh ok. Het is alleen maar eten, ik ben bereid om te betalen en we kunnen daarna gewoon studeren enzo. Ik val niet op je ofzo lol! Nog niet.....
Ze heeft nog steeds niet gereageerd nu en het is al bijna 3 uur geleden. Moet ik haar even welterusten wensen ofzo?Serieuze reacties svp.
Je quote jezelf he.. dat je het even weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef t0sti het volgende:
[..]
ik dacht dat ik slecht met meisjes was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |