quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef 9611Niels het volgende:
Good job son, je hebt het nu al verneukt.
Het is een troll dus...quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ben bereid te betalen??? Heb je dat echt zo tegen een meid gesmst na haar praktisch ieder uur een berichtje te hebben gestuurd?
Ach jongen toch...
Om 4 uur snachts met je dronken kop elk meisje in je telefoonlijst hetzelfde achterlijke smsje sturenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Sok41 het volgende:
Wow, volgens mij waren mijn smsjes in mijn dronken buien van toen ik 16 was nog minder erg.
Ik moet toch echt een keer volwassen wordenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:07 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts met je dronken kop elk meisje in je telefoonlijst hetzelfde achterlijke smsje sturen
Dit klinkt als: hier heb je een tientje, ga even voor mij bij de snackbar op de hoek een frietje met en een bamibal halen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik: hey ik vroeg me af of je morgen misschien iets te eten wil halen. Ik betaal ervoor.
Op 26-08-2010 21:19 schreef Supersoepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef 9611Niels het volgende:
Fotoboek van User
Deze man, op het fobo ook al wanhopig proberen te hosselen![]()
Ja alsof die meid een hoer is ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Jolene22 het volgende:
Ik ben bereid te betalen??? Heb je dat echt zo tegen een meid gesmst na haar praktisch ieder uur een berichtje te hebben gestuurd?
Ach jongen toch...
Nee, hoe los ik dit nu op?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef verleiding het volgende:
Ow jeetje, dat heb je niet zo goed gedaan.
salpeterzuur erover ?quote:Nee, hoe los ik dit nu op?
Treffende samenvattingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Flurry het volgende:
Die eerste is twijfelachtig, die derde is gewoon kansloos, daarna wordt het echt wanhopig en die laatste is een soort zelfmoord.
Dat heeft die al gezegd:Squote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geef nou eens toe, TS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geef nou eens toe, TS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:30 schreef Jolene22 het volgende:
dit topic bewijst wel hoe weinig mensen de comments lezen
je gaat de fout al in bij het sturen van nog een sms als ze niet meteen antwoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Tot nu dacht ik nog dat het te fixen was dan. Reteirritant zijn meiden soms. Ongeveer welke sms was de doodsteek dan volgens jullie? Lijkt me een leuke les voor de toekomst, zo leer ik nog bij. Leren leren leren en dan statistisch gezien een keer scoren.
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:00 schreef lizzey het volgende:
Meisjes knappen er totaal op af als een jongen zo achter ze aan lopen.
Hou dus op met haar smsen en wacht af tot zij nog iets doet of zegt.
Ik zeg: doen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.
Kunnen we dit verder bespreken over MSN ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
Nee het is niet bepaald aantrekkelijk als
een jongen als een schoothondje achter
je aan loopt. Vind ik zelf vervelend en ik
hoor het vriendinnen vaak genoeg zeggen.
Ik snap niet waarom sommigequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
Ben je er nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef lizzey het volgende:
dat is een heel goed idee !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich toch begeerd voelen? Misschien kan ik een bloemetje sturen ter goedmaking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |