watquote:
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
was jij het net niet in de voicelift?
En?quote:
Oh, ik dacht pootaardequote:
Klopt! staat ook op korte termijn hier in de Oosterpoort. Zou wel eens vet kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zag net dat Heather Nova de 14de in Maastricht optreedt. Ff over nadenken
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Paul-89 het volgende:
Er loopt een acht en een nul over straat, vraagt die nul aan die acht : Zit je riem niet te strak ?mag ik in het midden lopen?
En toen zei die nul : Nee, en toen stompte die acht die nul helemaal in elkaar, nooit meer goedgekomen tussen die 2.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En toen zei die nul : Nee, en toen stompte die acht die nul helemaal in elkaar, nooit meer goedgekomen tussen die 2.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En toen zei die nul : Nee, en toen stompte die acht die nul helemaal in elkaar, nooit meer goedgekomen tussen die 2.
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd links is altijd verplicht, rechts alleen als je geen achteruitkijk hebt.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef JandeHoop het volgende:@gerardekdom nou ik kom graag een keer langs.
Het is al enige tijd geleden dat ik bij de Avro was.
Hilversum 3 -1980 als Frank van der Mast
Uit/In pluggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef AapjeAapje het volgende:
moeten ze niet van koptelefoon wisselen? ze houden gewoon dezelfde op, hoe kan dat
elk koptelefoon heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef AapjeAapje het volgende:
moeten ze niet van koptelefoon wisselen? ze houden gewoon dezelfde op, hoe kan dat
Ook gezien , wel 'aardig'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Timo. Binnenkort komt Paranormal Activity 2 uitDe nieuwe trailer ziet er OK uit
.
Is nogal een 'kraak-plaat'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef AapjeAapje het volgende:
STAAT DIE MUZIEK NOU ZO HARD OF IS MIJN KOPTELEFOON EIN BISSCHEN KAPUT AAN HET GEHEN.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys_Alarm
fancruftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef hole1988 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys_Alarm
Had ik gezien maar heb deel 1 nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Timo. Binnenkort komt Paranormal Activity 2 uitDe nieuwe trailer ziet er OK uit
.
quote:
quote:
we hebben met zijn allen tegen kunnen stemmen de afgelopen 2 weken, maar niet gedaan.quote:
Wie krijgt van zoiets een mail dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:50 schreef hole1988 het volgende:
we hebben met zijn allen tegen kunnen stemmen de afgelopen 2 weken, maar niet gedaan.
als je wiki account had kon je je mening gevan dat je er oneens mee bent.quote:
Terecht, takkeherrie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij kapte het achtergrond muziekje af van (disney/efteling?)
nieuwe studio komt eraan, heeft te maken met AVC (Automatic Volume Control) die hebben ze niet tijdens backstage.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef AapjeAapje het volgende:
waarom gaat de backstage steeds een stuk harder dan de "echte" radio..
moeten ze echt es iets aan gaan doen
Vond 'm de 2e keer thuis trouwens een stuk minder. Ging destijds redelijk blanco naar de bios om te kijken of het wat was, maar damn wat een film. Koude rillingen over mijn rug. Echt spannend. Verwacht iets minder van deel 2, maar ik verwacht 22 oktober echt wel in de bios te zitten om deel 2 te checkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had ik gezien maar heb deel 1 nog niet gezien
quote:
Half Nederland is atm ziek/verkouden. Hoorde Erwin Kroll net en die heeft het ook flink te pakken. Ben zelf sinds woensdag getroffen door de verkoudheid, maar het gaat nu wel de goede kant op. Voor mijn gevoel is de verkoudheid die de ronde doet heftiger dan de voorgaande jaren.quote:
Vanochtend had ik het ook al te pakken, maar het gaat wel langzamer beter.. maandag weer wel aan de bakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Half Nederland is atm ziek/verkouden. Hoorde Erwin Kroll net en die heeft het ook flink te pakken. Ben zelf sinds woensdag getroffen door de verkoudheid, maar het gaat nu wel de goede kant op. Voor mijn gevoel is de verkoudheid die de ronde doet heftiger dan de voorgaande jaren.
Beterschapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vanochtend had ik het ook al te pakken, maar het gaat wel langzamer beter.. maandag weer wel aan de bak
Het moet geen freaknight worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Prachtig, ze moeten meer met bellers gaan doen in de show.![]()
ja, ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
Prachtig, ze moeten meer met bellers gaan doen in de show.![]()
Echt. hoe kómt 'ie erop!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Intrepidity het volgende:
Goddomme wat heb ik een spierpijn van het lachen
Wij hadden een houten kut thuis. Je bek vol splinters, maar een lol dat je had
Hoor liever Justin Bieber. Die is goed man.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef AapjeAapje het volgende:
Hier heb ik wel wat gehoorschade voor over. *zet 'm ongezond hard*
Dat is een lookalike van mij, die haarstijl heeft ie van mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor liever Justin Bieber. Die is goed man.
Serieus joh? Mijn respect heb jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een lookalike van mij, die haarstijl heeft ie van mij
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor liever Justin Bieber. Die is goed man.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef AapjeAapje het volgende:
zittie nou "Matsoe Matsoe" in die dont fuck with my heart? #mamaappelsap
Doet nog meer, zie http://www.djsandstorm.com/quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:26 schreef Mdrop het volgende:
Mixt deze man nog meer of enkel voor ekstra?
Dat is toch een enorme trieste schijtplaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
nein mann is toch weer een wereldplaat hoor. die duitsers maken heerlijke foute zooi altijd
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch een enorme trieste schijtplaat
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag laatst de clip... poeh, die heeft aardig wat geld gekost.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch een enorme trieste schijtplaat
Example - kickstarts ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Wat was de naam ook alweer van de danceplaat die Veenstra redelijk heeft lopen promoten? Bedoel niet Kids.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Smakeloos NL kijkt nu The Voice of Holland, Smaakvol NL luistert/kijkt nu Ekstra Weekend.
dat is heul niet van bol.comquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wat lopen ze nou de hele tijd dat popopo, van bol.com te zingen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
vers van de pers...heet vd naald!
@eddyzoey1
eddy zoey
Op weg naar Rob Stenders, zo meteen at 22.00, op 3FM.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
iemand het decolleté van Lauren gecapt? zag er geod uit
vind deze van GBTTZ beter dan dat gedrocht van die Cee-Loo dinges.quote:
Zie chat berichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
nee, iets eerder al. net nadat ze opstond om naar het raam te lopen... maar deze zijn ook mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Die heb ik dan dus nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
nee, iets eerder al. net nadat ze opstond om naar het raam te lopen... maar deze zijn ook mooi
volgens 3FM heet het "Fuck You". zie http://www.last.fm/user/seriousradioquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
bij GBTTZ fack you wordt gezegd
quote:
ja, ceelegreen heet ook fuck youquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
volgens 3FM heet het "Fuck You". zie http://www.last.fm/user/seriousradio
Yo!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Briggy. Alles kids??
JAAAAAAAAAA LALALALALA
Ik heb hier nog nooit zo dubbel gelegen om dit spel dus ook een bestequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
dit is toch wel de meest belachelijke afl. van het geheime woord ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, die met die zware stem was ook wel erg hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zo dubbel gelegen om dit spel dus ook een beste.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, die met die zware stem was ook wel erg hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker weten! Zag je avatar en ik werd helemaal happy.
Die man loopt daar altijd rond. Spreek jij hem wel eens? Zou tof zijn als hij zijn gezicht hier weer eens zou laten zien. Even wat anders dan al die knopjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Eddy Zoey in de studio, inclusief hoedje!
En ik zie ook een afzuigkapfilter lopen met een microfoon.
Ik kom hem weleens tegen op het toilet of ergens in een gang, maar spreek 'm eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die man loopt daar altijd rond. Spreek jij hem wel eens? Zou tof zijn als hij zijn gezicht hier weer eens zou laten zien. Even wat anders dan al die knopjes
Je mag die van mij wel hebben hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
boeie, wel weer een nummertje hoger bij m'n postcount
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal worden mensen licht misselijk
TMF kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!. Ik in elk geval niet
.
Bromance. Werd laatst boos op een van die TMF mutsen die de plaat afkapte.. Sloeg nergens op. Eindelijk muziek op TMF en dan breken ze de plaat gewoon af. Dat dit kan in Nederland.
uuhhm, okay. Lijkt mij wel een relaxte kerel. Als ik 'm zou tegenkomen dan zou ik zijn handtekening vragen . Geloof dat hij is verlost van zijn rode autoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kom hem weleens tegen op het toilet of ergens in een gang, maar spreek 'm eigenlijk nooit.
966 post al, knap hoor..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
boeie, wel weer een nummertje hoger bij m'n postcount
Mensen maken fouten in het leven. Laat ik het daar maar bij houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
TMF kijkendat kan toch helemaal niet Hans
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!. Ik in elk geval niet
.
Bromance. Werd laatst boos op een van die TMF mutsen die de plaat afkapte.. Sloeg nergens op. Eindelijk muziek op TMF en dan breken ze de plaat gewoon af. Dat dit kan in Nederland.
Nee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
Die stream van Jon Bakker FM is die eigenlijk van NPO of wat?
Agh, mag ook wel weer na dat Black Album wat grijs is gedraaid in de 90s weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
deze witte strepen heb ik lang niet gehoord
LOL ! The Monoloog Fabriek. Tegenwoordig laten ze ook 'grappige' filmpjes zien. Treurig niveau.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.
====
nee, van Hugo Schaap geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.
====
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |