uuhhm, okay. Lijkt mij wel een relaxte kerel. Als ik 'm zou tegenkomen dan zou ik zijn handtekening vragen . Geloof dat hij is verlost van zijn rode autoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kom hem weleens tegen op het toilet of ergens in een gang, maar spreek 'm eigenlijk nooit.
966 post al, knap hoor..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
boeie, wel weer een nummertje hoger bij m'n postcount
Mensen maken fouten in het leven. Laat ik het daar maar bij houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
TMF kijkendat kan toch helemaal niet Hans
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!. Ik in elk geval niet
.
Bromance. Werd laatst boos op een van die TMF mutsen die de plaat afkapte.. Sloeg nergens op. Eindelijk muziek op TMF en dan breken ze de plaat gewoon af. Dat dit kan in Nederland.
Nee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
Die stream van Jon Bakker FM is die eigenlijk van NPO of wat?
Agh, mag ook wel weer na dat Black Album wat grijs is gedraaid in de 90s weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
deze witte strepen heb ik lang niet gehoord
LOL ! The Monoloog Fabriek. Tegenwoordig laten ze ook 'grappige' filmpjes zien. Treurig niveau.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.
====
nee, van Hugo Schaap geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook niet te veel muziek op TMF komen.
====
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |