Ik heb hier nog nooit zo dubbel gelegen om dit spel dus ook een bestequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
dit is toch wel de meest belachelijke afl. van het geheime woord ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, die met die zware stem was ook wel erg hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zo dubbel gelegen om dit spel dus ook een beste.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, die met die zware stem was ook wel erg hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker weten! Zag je avatar en ik werd helemaal happy.
Die man loopt daar altijd rond. Spreek jij hem wel eens? Zou tof zijn als hij zijn gezicht hier weer eens zou laten zien. Even wat anders dan al die knopjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Eddy Zoey in de studio, inclusief hoedje!
En ik zie ook een afzuigkapfilter lopen met een microfoon.
Ik kom hem weleens tegen op het toilet of ergens in een gang, maar spreek 'm eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die man loopt daar altijd rond. Spreek jij hem wel eens? Zou tof zijn als hij zijn gezicht hier weer eens zou laten zien. Even wat anders dan al die knopjes
Je mag die van mij wel hebben hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
boeie, wel weer een nummertje hoger bij m'n postcount
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal worden mensen licht misselijk
TMF kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen !!. Ik in elk geval niet
.
Bromance. Werd laatst boos op een van die TMF mutsen die de plaat afkapte.. Sloeg nergens op. Eindelijk muziek op TMF en dan breken ze de plaat gewoon af. Dat dit kan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |