Nee dat kan niet. dan wordt al getest of je tussen 2 stoepranden kunnen pendelen en reizigers zandkorrelduizend keer kunnen laten overstappen.quote:
Maar ff om zeker te weten, dit is een grapje he?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ff om zeker te weten, dit is een grapje he?
Dat zal allemaal best lukken. Probeer eerst eens tussen Groningen en Leeuwarden met een plan V te gaan rijdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:27 schreef Ireyon het volgende:
5. Test wat er gebeurt bij een logistieke verstoring.
Volgende week vrijdag wordt bij begin van de dienst op de vertrekstations verkeerd materieel de baan opgestuurd. Blijk je opeens in Zwolle voor de trein naar Rotterdam een ICM uit Leeuwarden met een Plan V uit Groningen te moeten combineren. Idem een versterking toevoegen in Amersfoort, waar opeens Sprinter tegen een Koploper komt te staan.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best lukken. Probeer eerst eens tussen Groningen en Leeuwarden met een plan V te gaan rijden
Als de aanloop lang genoeg is zou het net moeten kunnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Goed idee. Zou hij, met een aanloop, Hoogkerk-Vierverlaten halen?
http://wadloper.diesel-trein.nl/quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef Peter het volgende:
Zijn er geen DH'tjes in het land die kunnen trekken/duwen?
(zijn daar nog foto's/filmpjes van ? DH+ICM? )
Ze hebben idd een Scharfenberg Koppelingquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef Duvel het volgende:
Zitten er op de GTW's niet ook gewoon SchaKu's?
Dit is gewoon kwade opzet, dat kan niet anders.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
De koppeling bij een GTW hangt enkele centimeters hoger dan die van de buffel en daarmee meer NS materieel.
Zie: http://www.flickr.com/photos/spurt/1407600042/
Dat zijn er nog 2. Dit is er 1:quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wadlopertjes die een Koploper wegslepen??
Twee enkele of één dubbele maakt nu ook weer niet zo veel uitquote:
Met nieuw bedoel je die met een extra likje grijs op de kop?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef dan13lv het volgende:
ik vind de nieuwe dh 1 en 2tjes er beter uitzien trouwens ( die 3de foto sleept een 2 bakje 2x ICM III mee volgens mij ( lijkt me behoorlijk zwaar)
Wtf is er met die lampen gebeurd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Koploper
Eigenaar: NS
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden
Datum: 28 september 2010
Ahahaha. Niemand zit te wachten op een HSL naar Breda, snap de hint dan.quote:Weer uitstel aansluiting Breda op hsl
BREDA - De aansluiting van Breda op het hogesnelheidsspoor is opnieuw uitgesteld. Door technische problemen stopt de eerste hsl-trein pas ergens volgend jaar op het NS-station in de Baroniestad en niet eind dit jaar op 13 december zoals tot nu toe was gepland.
Oorzaak van de vertraging, waarvan nog niet duidelijk is hoe lang die gaat duren, is dit keer het verschil in electrische spanning op het hogesnelheids- en het conventionele spoor.
ProRail, de beheerder van het spoor, is bang dat het treinverkeer in de soep loopt, zodra de hogesnelheidstreinen het conventionele spoor bij Breda oprijden waar het voltage op de hoogspanningsleiding veel lager ligt.
De spoorbeheerder is met testritten begonnen om de problemen op te lossen. NS-Hispeed, de exploitant van de hogesnelheidslijn, zegt Breda pas te willen aandoen als 'zeker is dat er volgens de dienstregeling gereden kan worden.'
De Bredase vervoerswethouder Wilbert Willems spreekt van een nieuwe 'sterke tegenvaller' in het 'dramadossier' hsl en heeft inmiddels diverse kamerleden gemobiliseerd om in actie te komen.
De aanleg van de ruim 6 miljard kostende hogesnelheidslijn door Nederland, kampte de afgelopen jaren met de ene na de andere tegenslag. Eerst bleken de treinen niet op tijd te zijn besteld en daarna deugde het veiligheidssysteem niet.
Het leidde ertoe dat de ingebruikname die al in 2007 was voorzien, jaren vertraging opliep. Sinds december vorig jaar rijdt de Thalys over de hsl. De iets minder hard rijdende shuttletrein Fyra die ook de kleinere stations langs de hsl aandoet zoals Breda, rijdt alleen nog maar tussen Amsterdam en Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |