Dan neem je een team dat 4 sterren heeft. dan is het gelijk. volgens mij snap je sowieso me punt niet helemaal. maar daar is dit topic niet voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Nevermind.. het volgende:
Als ik Fc groningen kies. Dan is het hetzelfde verhaal.. jij hebt 1 ster meer![]()
Dus niet zo klagen als mensen tegen jou Ajax Barca of Real kiezen
Ja. je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hij wil gewoon Ajax spelen en geen betere teams tegenkomen, simpel toch?
Ajax is al gekozen, de 2 Engelse teams zijn 4,5 sterren maar van HSV weet ik het zo niet!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
Kreuk050-KREUKNEUS-Ajax? Tottenham? Manchester City? HSV? Weet niet welke 4 sterren is...
Wil wel graag meedoen!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef mash_ het volgende:
Willen de mensen die mee doen zich alvast aanmelden? bij de ps3 bedoel ik dan. dan kunnen er al wat wedstrijden gespeeld worden
nee wel jammer. moet iedereen even snel doen. anders kan er nog niet begonnen wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:50 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Gedaan! Verder zit er nog niemand bij
kreuk050 mag met schalke. hij heeft het als 1e gepost in dit topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Knuxie het volgende:
Toen ik Schalke koos zat er nog geen Schalke in in ieder geval
Naja dan niet voor jou, maar voor die genen die schalke gekozen heeftquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef Knuxie het volgende:
Uh ik heb trouwens niet eens Schalke, nvm
Ben het met je eens man, je was vele malen beter maargoed ons eerste puntje is binnen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef Knuxie het volgende:
Bayer Leverkusen 2 - 2 Napoli
Vond zelf dat ik wat pech had, had eigenlijk moeten winnen, ondanks dat toch een goede pot
ja het schijnt (heb zelf nog niet kunnen kijken) Dat er nog iemand die club gekozen heeft. maar die heeft pech jij was eerst.quote:
pff ging toen wel beter voor me, maar was ff vergeten hoe moeilijk het ook alweer was. Gefeli.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:32 schreef Knuxie het volgende:
[..]
gg, je had een veel sterkere 2e helft in vergelijking met de eerste
Ik kan vanavond pas joinen. Fulham is bezet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Knuxie het volgende:
Join de league gelijk op de PS3, kan iemand anders ook je team niet jatten
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Knuxie het volgende:
Join de league gelijk op de PS3, kan iemand anders ook je team niet jatten
Bij het joinen kan je zien welke team er al zijn geselecteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!
True, maar als dan net iemand in dit forum heeft gepost dat ie dat team neemt is het een beetje lulligquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:42 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Bij het joinen kan je zien welke team er al zijn geselecteerd
Hier hadden we dus al last van met die dubbele Schalke maar diegene heef zich zelf al netjes afgemeld of is er uit gezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!
Was wel een leuke wedstrijd ja. Kon alle kanten op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef rijstwafel het volgende:
Fulham - Napoli
1 - 1
Weer een gelijkspel voor mij maar de uitslag is verdiend we waren denk ik beide wel even goed.
Al had ButsMG lekkere kansen maar hij wist ze niet af te maken, het leek wel of De Sanctis (keeper Napoli) lijm in de binnenkant van zijn keepershandschoenen had gesmeerd :-) .
Ik hoop dat ik de volgende wedstrijd in eigen stadion houd met een winst of anders met de 3 punten in de tas terug kan!
Onee grapje, was tegen Villarreal, tegen Everton verloor ik gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef MVP. het volgende:
Idem dito bij mij toen ik tegen Everton speelde, waardoor ik de wedstrijd met 0-3 verloor.
Klopt, dat was tegen mij! Echt kansloos. De verbinding werd 2 keer verbroken terwijl ik op 1-0 voorsprong stond. De eerste keer gebeurde er niks, en de tweede keer kreeg ik de punten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef MVP. het volgende:
[..]
Onee grapje, was tegen Villarreal, tegen Everton verloor ik gewoon
Zou zelf inderdaad graag nog een league zijn waar iedereen vrij is in zijn keuze. Misschien iemand die dit op wil zetten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
TS wil niet dat er teams met meer dan 4 sterren mee doen, maar zelf kiest hij het beste team van Nederland. Hij is bang dat hij andere goede teams tegen komt.
Kneus.
ja je hebt me helemaal doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
TS wil niet dat er teams met meer dan 4 sterren mee doen, maar zelf kiest hij het beste team van Nederland. Hij is bang dat hij andere goede teams tegen komt.
Kneus.
ik zal straks is even kijken hoe dat werkt met mensen uitnodigenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Revje1 het volgende:
Ik had me ook aangemeld voor het toernooi. Alleen nadat ik club had gekozen en bij de lijst zat zag ik dat die club al was gekozen.
Nu kan ik dus me niet meer aanmelden voor de competitie omdat ik dus tijdens het seizoen eruit ging. Ik moet nu dus uitgenodigd worden door iemand zodat ik mee kan doen.
Me naam is Revje en heb maar Galatasaray gekozen
Djees wat kinderachtig! Vind het wel een leuk initiatief wat er voor zorgt dat er eens andere teams worden gekozen dan de standaard 3.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
Kneus.
Oke thx lijkt me leuk hieraan mee te doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zal straks is even kijken hoe dat werkt met mensen uitnodigen
ik heb je een vriend invite gestuurd. anders zou ik niet weten hoe ik ene uitnodigingkan verzendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Oke thx lijkt me leuk hieraan mee te doen!
Daar is ie weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
Kneus.
Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je een vriend invite gestuurd. anders zou ik niet weten hoe ik ene uitnodigingkan verzenden
Je was nogal veel aan het pressen met je aanvallers. Aangezien ik vaak de deksel op de neus krijg in de laatste minuten wilde ik er voor zorgen dat je aanvallers geen ataminq meer hadden en de kans klein zou zijn dat je nog 1 op 1 met de keeper zou komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:14 schreef Masegate het volgende:
Knuxie, terecht gewonnen gisteren met 2-1, maar wat een tergend saaie wedstrijd zeg.
Je speelt de bal nogal veel rond achterin. Waarom? Volgens mij als je 3 keer extra aanzet, heb je zo 1 of 2 goals meer. Het is toch veel leuker om aan te vallen dan zo verdedigend te spelen?
Maar goed... wie wint... heeft gelijk zeggen ze he.
het gaat er om, om het een invite te sturen voor mee te doen aan de compquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:23 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturen
Ik wilde net wel tegen je spelen, maar mijn vertraging stond op rood. Dan is het dus niks aan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Revje1 het volgende:
Oke thx ik zit er nu in.
Wie wil spelen kan zich melden:)
Revje - Galatasaray
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Masegate het volgende:
Haha, net 2x tegen revje gespeeld. Eerste wedstrijd 5-0, geen vuiltje aan de lucht.
2e wedstrijd was 'ie ineens stukken beter! 2-2 en in de laatste 2 minuten 2 ongelofelijke kansen gehad, maar keihard gemist.
Goed gespeeld die laatste wedstrijd!
Tegen mij verloor je twee keer met 0-1 ..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.
Ik heb nog niet veel online gespeeld. Ik heb wel veel fifa 09 gespeeld geen fifa 10 dus tis weer even wennen:)
Dus ik hoop dat er een stijgende lijn inzit.
Je was indd net iets beter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen mij verloor je twee keer met 0-1 ..Ik speelde wel beter, maar in de laatste minuut kon je nog 1-1 maken.
Gaat echt klote bij mij, scoor erg weinig ..
Ja, je kunt toch niet 3 poppetjes tegelijk besturen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Knuxie het volgende:
Gewoon wat actiewver je verdediging controleren
Ok, thanks voor de tip.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Knuxie het volgende:
Wanneer je iemand op de flank aan het pressen bent kun je dit beter met secondary press doen waardoor je de spelers in het strafschopgebied goed kan dekken.
Idd erg irritant..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef kreuk050 het volgende:
Schalke-Fiorentina 1-1
Fiorentina-Schalke 1-0
Helaas wel veel lag....ook niet zulke hele mooie wedstrijden...
je kan ook beter eerst een berichtje sturen of iemand kan. want ik krijg ook heel vaak een invite maar zit 8 van de 10x al in een wedstrijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef MVP. het volgende:
Iemand potje nu? Nodig iedereen uit maar geen respons...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef Knuxie het volgende:
Ik denk inderdaad dat je opgelicht bent met het 2e handse spel. Ik zou het proberen terug te brengen.
Er zijn geen vaste tijden! Je speelt 2 keer tegen iedereen, maar je kunt zelf bepalen wanneer je speelt. Je moet gewoon elkaar uitnodigen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Opzich ook best zin om mee te doen, maar hoe moet ik me dit dat voorstellen? Hoe vaak en wanneer speel je tegen elkaar? Want heb niet echt vaste avonden/middagen ofzo dat ik wel of niet kan...
Schrijf je in ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:14 schreef mounimon het volgende:
kan k nog meedoen?
psn naam mounimon
club: atletico madrid
je kan beter gewoon een berichtje naar me sturen. met of ik tijd heb. want meestal zit ik dat tegen vrienden of me broer te spelen. maar als je berichtje stuurt kan ik zeggen van; over 20 min heb ik tijd. of zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mash ik heb jou en al 2 andere mensen uitgenodigd voor een match in de competitie maar na 5 minuten wachten ga ik er natuurlijk weer vandoor.
Ik wil dit best opzetttenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Zou zelf inderdaad graag nog een league zijn waar iedereen vrij is in zijn keuze. Misschien iemand die dit op wil zetten?
naam: 4sterrenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:27 schreef Eurynox het volgende:
kan het niet vinden op de ps3 :S naam 4sterren toch?
geen online competities gevonden :Squote:
Mooie doelpuntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:45 schreef mash_ het volgende:
Net een leuke wedstrijd gehad tegen fiorentina 3-2. 1e doel punt was voor fiorentina uit een corner. daarna kreeg ik grote kansen op de 1-1. dat lukte. kreeg daarna nog een aantal kansen. in de tweede helft scorde fiorentina de 1-2 via een beetje een kluts bal van de keeper. niet lang daarna mooi afstandschot die er in vloog voor de 2-2. daarna kreeg fiorentina aantal grote kansen op de 2-3 maar miste steeds. toen strafte ik het af met een doekpunt voor de 3-2
Het afstandschot: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42141056
Mja gelijkspel had beter geklopt jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooie doelpunt![]()
Vond de uitslag niet echt verdiend maar ach, dat hoort erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |