Je was indd net iets beter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen mij verloor je twee keer met 0-1 ..Ik speelde wel beter, maar in de laatste minuut kon je nog 1-1 maken.
Gaat echt klote bij mij, scoor erg weinig ..
Ja, je kunt toch niet 3 poppetjes tegelijk besturen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef Knuxie het volgende:
Gewoon wat actiewver je verdediging controleren
Ok, thanks voor de tip.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Knuxie het volgende:
Wanneer je iemand op de flank aan het pressen bent kun je dit beter met secondary press doen waardoor je de spelers in het strafschopgebied goed kan dekken.
Idd erg irritant..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:16 schreef kreuk050 het volgende:
Schalke-Fiorentina 1-1
Fiorentina-Schalke 1-0
Helaas wel veel lag....ook niet zulke hele mooie wedstrijden...
je kan ook beter eerst een berichtje sturen of iemand kan. want ik krijg ook heel vaak een invite maar zit 8 van de 10x al in een wedstrijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:33 schreef MVP. het volgende:
Iemand potje nu? Nodig iedereen uit maar geen respons...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:34 schreef Knuxie het volgende:
Ik denk inderdaad dat je opgelicht bent met het 2e handse spel. Ik zou het proberen terug te brengen.
Er zijn geen vaste tijden! Je speelt 2 keer tegen iedereen, maar je kunt zelf bepalen wanneer je speelt. Je moet gewoon elkaar uitnodigen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Opzich ook best zin om mee te doen, maar hoe moet ik me dit dat voorstellen? Hoe vaak en wanneer speel je tegen elkaar? Want heb niet echt vaste avonden/middagen ofzo dat ik wel of niet kan...
Schrijf je in ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:14 schreef mounimon het volgende:
kan k nog meedoen?
psn naam mounimon
club: atletico madrid
je kan beter gewoon een berichtje naar me sturen. met of ik tijd heb. want meestal zit ik dat tegen vrienden of me broer te spelen. maar als je berichtje stuurt kan ik zeggen van; over 20 min heb ik tijd. of zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mash ik heb jou en al 2 andere mensen uitgenodigd voor een match in de competitie maar na 5 minuten wachten ga ik er natuurlijk weer vandoor.
Ik wil dit best opzetttenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Zou zelf inderdaad graag nog een league zijn waar iedereen vrij is in zijn keuze. Misschien iemand die dit op wil zetten?
naam: 4sterrenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:27 schreef Eurynox het volgende:
kan het niet vinden op de ps3 :S naam 4sterren toch?
geen online competities gevonden :Squote:
Mooie doelpuntquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:45 schreef mash_ het volgende:
Net een leuke wedstrijd gehad tegen fiorentina 3-2. 1e doel punt was voor fiorentina uit een corner. daarna kreeg ik grote kansen op de 1-1. dat lukte. kreeg daarna nog een aantal kansen. in de tweede helft scorde fiorentina de 1-2 via een beetje een kluts bal van de keeper. niet lang daarna mooi afstandschot die er in vloog voor de 2-2. daarna kreeg fiorentina aantal grote kansen op de 2-3 maar miste steeds. toen strafte ik het af met een doekpunt voor de 3-2
Het afstandschot: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/42141056
Mja gelijkspel had beter geklopt jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooie doelpunt![]()
Vond de uitslag niet echt verdiend maar ach, dat hoort erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |