True, maar als dan net iemand in dit forum heeft gepost dat ie dat team neemt is het een beetje lulligquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:42 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Bij het joinen kan je zien welke team er al zijn geselecteerd
Hier hadden we dus al last van met die dubbele Schalke maar diegene heef zich zelf al netjes afgemeld of is er uit gezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!
Was wel een leuke wedstrijd ja. Kon alle kanten op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:40 schreef rijstwafel het volgende:
Fulham - Napoli
1 - 1
Weer een gelijkspel voor mij maar de uitslag is verdiend we waren denk ik beide wel even goed.
Al had ButsMG lekkere kansen maar hij wist ze niet af te maken, het leek wel of De Sanctis (keeper Napoli) lijm in de binnenkant van zijn keepershandschoenen had gesmeerd :-) .
Ik hoop dat ik de volgende wedstrijd in eigen stadion houd met een winst of anders met de 3 punten in de tas terug kan!
Onee grapje, was tegen Villarreal, tegen Everton verloor ik gewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef MVP. het volgende:
Idem dito bij mij toen ik tegen Everton speelde, waardoor ik de wedstrijd met 0-3 verloor.
Klopt, dat was tegen mij! Echt kansloos. De verbinding werd 2 keer verbroken terwijl ik op 1-0 voorsprong stond. De eerste keer gebeurde er niks, en de tweede keer kreeg ik de punten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef MVP. het volgende:
[..]
Onee grapje, was tegen Villarreal, tegen Everton verloor ik gewoon
Zou zelf inderdaad graag nog een league zijn waar iedereen vrij is in zijn keuze. Misschien iemand die dit op wil zetten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
TS wil niet dat er teams met meer dan 4 sterren mee doen, maar zelf kiest hij het beste team van Nederland. Hij is bang dat hij andere goede teams tegen komt.
Kneus.
ja je hebt me helemaal doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
TS wil niet dat er teams met meer dan 4 sterren mee doen, maar zelf kiest hij het beste team van Nederland. Hij is bang dat hij andere goede teams tegen komt.
Kneus.
ik zal straks is even kijken hoe dat werkt met mensen uitnodigenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:50 schreef Revje1 het volgende:
Ik had me ook aangemeld voor het toernooi. Alleen nadat ik club had gekozen en bij de lijst zat zag ik dat die club al was gekozen.
Nu kan ik dus me niet meer aanmelden voor de competitie omdat ik dus tijdens het seizoen eruit ging. Ik moet nu dus uitgenodigd worden door iemand zodat ik mee kan doen.
Me naam is Revje en heb maar Galatasaray gekozen
Djees wat kinderachtig! Vind het wel een leuk initiatief wat er voor zorgt dat er eens andere teams worden gekozen dan de standaard 3.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
Kneus.
Oke thx lijkt me leuk hieraan mee te doen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zal straks is even kijken hoe dat werkt met mensen uitnodigen
ik heb je een vriend invite gestuurd. anders zou ik niet weten hoe ik ene uitnodigingkan verzendenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:41 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Oke thx lijkt me leuk hieraan mee te doen!
Daar is ie weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Svubeqak het volgende:![]()
![]()
![]()
Kneus.
Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je een vriend invite gestuurd. anders zou ik niet weten hoe ik ene uitnodigingkan verzenden
Je was nogal veel aan het pressen met je aanvallers. Aangezien ik vaak de deksel op de neus krijg in de laatste minuten wilde ik er voor zorgen dat je aanvallers geen ataminq meer hadden en de kans klein zou zijn dat je nog 1 op 1 met de keeper zou komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:14 schreef Masegate het volgende:
Knuxie, terecht gewonnen gisteren met 2-1, maar wat een tergend saaie wedstrijd zeg.
Je speelt de bal nogal veel rond achterin. Waarom? Volgens mij als je 3 keer extra aanzet, heb je zo 1 of 2 goals meer. Het is toch veel leuker om aan te vallen dan zo verdedigend te spelen?
Maar goed... wie wint... heeft gelijk zeggen ze he.
het gaat er om, om het een invite te sturen voor mee te doen aan de compquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:23 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturen
Ik wilde net wel tegen je spelen, maar mijn vertraging stond op rood. Dan is het dus niks aan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Revje1 het volgende:
Oke thx ik zit er nu in.
Wie wil spelen kan zich melden:)
Revje - Galatasaray
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Masegate het volgende:
Haha, net 2x tegen revje gespeeld. Eerste wedstrijd 5-0, geen vuiltje aan de lucht.
2e wedstrijd was 'ie ineens stukken beter! 2-2 en in de laatste 2 minuten 2 ongelofelijke kansen gehad, maar keihard gemist.
Goed gespeeld die laatste wedstrijd!
Tegen mij verloor je twee keer met 0-1 ..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.
Ik heb nog niet veel online gespeeld. Ik heb wel veel fifa 09 gespeeld geen fifa 10 dus tis weer even wennen:)
Dus ik hoop dat er een stijgende lijn inzit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |