Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je een vriend invite gestuurd. anders zou ik niet weten hoe ik ene uitnodigingkan verzenden
Je was nogal veel aan het pressen met je aanvallers. Aangezien ik vaak de deksel op de neus krijg in de laatste minuten wilde ik er voor zorgen dat je aanvallers geen ataminq meer hadden en de kans klein zou zijn dat je nog 1 op 1 met de keeper zou komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:14 schreef Masegate het volgende:
Knuxie, terecht gewonnen gisteren met 2-1, maar wat een tergend saaie wedstrijd zeg.
Je speelt de bal nogal veel rond achterin. Waarom? Volgens mij als je 3 keer extra aanzet, heb je zo 1 of 2 goals meer. Het is toch veel leuker om aan te vallen dan zo verdedigend te spelen?
Maar goed... wie wint... heeft gelijk zeggen ze he.
het gaat er om, om het een invite te sturen voor mee te doen aan de compquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:23 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Gewoon via de competitie -> stand -> desbetreffende persoon -> game uitnodiging versturen
Ik wilde net wel tegen je spelen, maar mijn vertraging stond op rood. Dan is het dus niks aan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Revje1 het volgende:
Oke thx ik zit er nu in.
Wie wil spelen kan zich melden:)
Revje - Galatasaray
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Masegate het volgende:
Haha, net 2x tegen revje gespeeld. Eerste wedstrijd 5-0, geen vuiltje aan de lucht.
2e wedstrijd was 'ie ineens stukken beter! 2-2 en in de laatste 2 minuten 2 ongelofelijke kansen gehad, maar keihard gemist.
Goed gespeeld die laatste wedstrijd!
Tegen mij verloor je twee keer met 0-1 ..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Laatste pot was wel leuk. Met wat geluk voor mij 2-2 gebleven.
Ik heb nog niet veel online gespeeld. Ik heb wel veel fifa 09 gespeeld geen fifa 10 dus tis weer even wennen:)
Dus ik hoop dat er een stijgende lijn inzit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |