Dan neem je een team dat 4 sterren heeft. dan is het gelijk. volgens mij snap je sowieso me punt niet helemaal. maar daar is dit topic niet voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Nevermind.. het volgende:
Als ik Fc groningen kies. Dan is het hetzelfde verhaal.. jij hebt 1 ster meer![]()
Dus niet zo klagen als mensen tegen jou Ajax Barca of Real kiezen
Ja. je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hij wil gewoon Ajax spelen en geen betere teams tegenkomen, simpel toch?
Ajax is al gekozen, de 2 Engelse teams zijn 4,5 sterren maar van HSV weet ik het zo niet!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
Kreuk050-KREUKNEUS-Ajax? Tottenham? Manchester City? HSV? Weet niet welke 4 sterren is...
Wil wel graag meedoen!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef mash_ het volgende:
Willen de mensen die mee doen zich alvast aanmelden? bij de ps3 bedoel ik dan. dan kunnen er al wat wedstrijden gespeeld worden
nee wel jammer. moet iedereen even snel doen. anders kan er nog niet begonnen wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:50 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Gedaan! Verder zit er nog niemand bij
kreuk050 mag met schalke. hij heeft het als 1e gepost in dit topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef Knuxie het volgende:
Toen ik Schalke koos zat er nog geen Schalke in in ieder geval
Naja dan niet voor jou, maar voor die genen die schalke gekozen heeftquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:49 schreef Knuxie het volgende:
Uh ik heb trouwens niet eens Schalke, nvm
Ben het met je eens man, je was vele malen beter maargoed ons eerste puntje is binnen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:00 schreef Knuxie het volgende:
Bayer Leverkusen 2 - 2 Napoli
Vond zelf dat ik wat pech had, had eigenlijk moeten winnen, ondanks dat toch een goede pot
ja het schijnt (heb zelf nog niet kunnen kijken) Dat er nog iemand die club gekozen heeft. maar die heeft pech jij was eerst.quote:
pff ging toen wel beter voor me, maar was ff vergeten hoe moeilijk het ook alweer was. Gefeli.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:32 schreef Knuxie het volgende:
[..]
gg, je had een veel sterkere 2e helft in vergelijking met de eerste
Ik kan vanavond pas joinen. Fulham is bezet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Knuxie het volgende:
Join de league gelijk op de PS3, kan iemand anders ook je team niet jatten
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Knuxie het volgende:
Join de league gelijk op de PS3, kan iemand anders ook je team niet jatten
Bij het joinen kan je zien welke team er al zijn geselecteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je straks dubbele teams. Beter post je gewoon eerst hier welk team je wilt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |