quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
Kryptonitenet geen 90s toch? maar wel fijn om weer te horen
quote:3 Doors Down brak in 2000 door met de single "Kryptonite", een nummer dat verscheen op het album The Better Life.
is van tweede helft 2000quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
Kryptonitenet geen 90s toch? maar wel fijn om weer te horen
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:41 schreef michielveenstra het volgende:Ook meekijken? http://bit.ly/bUmWir
Wie is dat nou weer?quote:
Die maakt echt zeikmuziek.quote:
De Teenage Dream van Elmoquote:
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
ik ga der ook één sturen.
denk je dat het aan komt als ik er op zet:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Timo20 het volgende:Arcade Fire Mega hit! Eindelijk een goede plaat
![]()
![]()
![]()
nu nog welquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Boerhaavequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
quote:Hij was zo beroemd dat een brief voor hem uit China, geadresseerd als: "Boerhaave, Europa" correct werd bezorgd.
dat lijkt me wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
Zou het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij hebben we nu miscommunicatie
Nope, maar er is momenteel ook niet zo heel veel aan te zien. De vloer zit er nu in, maar ze zijn nu vooral bezig met leidingen en andere kabels trekken. Er zal binnenkort vast wel weer wat te zien zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Mdrop het volgende:
Zijn er trouwens de laatste 2 weken nog nieuwe foto's van de nieuwe studio getweet of gepost op de site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |