Maar wie luistert er nou naar radio5 de AM zender. Het zou een mooie waardering zijn voor AV op 3FM.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo, ze kunnen volgend jaar ook nog gewoon winnen
Klopt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef rubbereend het volgende:
Dit is wel het eerste jaar dat ze tot 7 uur de lijst doenvroeger kreeg je altijd de 90's mix
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al een glaasje goedgevonden merlot achter de kiezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Net al aan de Wieckse Witte gezeten.
Ja, goeie plaat!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
9 RED HOT CHILI PEPPERS UNDER THE BRIDGE
Kom op zeg, RHCPquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, goeie plaat!Alleen niet de beste van RHCP
Dat jij een interne haat hebt opgebouwd, kan ik niets aan doenquote:
Ik ben er ook niet kapot van, zo vind ik wel meer door vele benoemde klassiekers geen bal aan.quote:
Ook prettigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb al een glaasje goedgevonden merlot achter de kiezen..
I am here, on my own?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Deze heb ik nog live gezien op RockWerchter 2008![]()
Maarehh wat betekend dat eigenlijk: ''I am here in my mold'' ?
MOTHAAAAFOCKKAAARRR op het eind is ook briliantquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
WONDERFULL DAYS, WILL LOVE YOU THE BEST
Kom ik met mn 2.1 Creative 3330 speakersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef Mdrop het volgende:
Kippenvel op deze muziek is dat raar, of zou het komen door mn 5.1 setje die op max staat
?
Will it make it easier on you nowquote:
Miss Montreal is best leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Om het nog beter te maken, die ene die Innuendo niet kende, kent RATM ook niet, vind Miss Montreal geweldig en Happy Hardcore afschuwelijk.
quote:
Dan is hij de enigste gok ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Om het nog beter te maken, die ene die Innuendo niet kende, kent RATM ook niet, vind Miss Montreal geweldig en Happy Hardcore afschuwelijk.
quote:
het is een zijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan is hij de enigste gok ik, sow die stereo klonk kut.
Ik krijg al kippevel als ik het lees, prachtigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be
Why can't it be mine
inderdaadquote:
Wie is de Mol, heb ik het wel mee gehad, kettinkjes die iets in het Japans/Chinees betekenen gaat me allemaal iets te ver.quote:
ja, dat is de enige fatsoenlijke die er nog bij staatquote:
Win de lotto!!quote:
Lol nou echtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
Eindelijk weer Miss Montreal, Destine, Katy Perry, Sia en al die andere kneitertjes.
wat dacht je van we no speak americano, swedish house maffia en coquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
Eindelijk weer Miss Montreal, Destine, Katy Perry, Sia en al die andere kneitertjes.
Nieuwe van Swedish House Maffia vind ik best tof, maar die moet ook weer niet te vaak voorbij komen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat dacht je van we no speak americano, swedish house maffia en co
te vroegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
WEEEEEEEEEEEKKKKKKKKEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Operation DJ Sandstorm 01-10-2010:
1. Black Eyed Peas - Don't Phunk With My Heart
2. Don Diablo - Easy Lover
3. Laserkraft 3D - Nein Mann
4. Gossip - Pop Goes The World
5. Underworld - Always Loved A Film
Op het album, ja, maar single, neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Soms denk ik echt van ehh, oké een nieuw nummer.. maar sommige zijn al een jaar oud.
Ik heb wel eens iemand gezien die liep in de stad rond met die dingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee, iets met fan van Ekstra Weekend? En enig instrument wat een beetje te bespelen is
Zijn die lui zo bekend dan , ik moest na de tweets van vanmiddag toch even google'nquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef rubbereend het volgende:
Wat maakt Arcade Fire toch verschrikkelijk mooie liedjes
En live
ditquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef gerbenp het volgende:
Jammer dat er een stuk geknipt dan ook weer is..
Schaam jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zijn die lui zo bekend dan , ik moest na de tweets van vanmiddag toch even google'n,
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen mensen !
Wat is de nieuwe Megahit ??
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
OEH WE USED TO WAIT![]()
![]()
Oh, en james bluntWelkom back in het heden...
+1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef AapjeAapje het volgende:
ik vind dit eigenlijk best wel een leuk liedje
Is het zo erg, oepsquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef AapjeAapje het volgende:
ik vind dit eigenlijk best wel een leuk liedje
Welcome back to the presentquote:
pak maar een tijdmasjien en dan ga je een weekje terugquote:
quote:
ja wat is bekend, ze stonden in 2005 al in de Grolsch op Lowlands, dat was een druk bezocht optreden en in 2007 stonden ze in Alpha als prominente band. Verder hebben ze sowieso de HMH al eens gedaan. Maar echte hits hebben ze nog niet gehad volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zijn die lui zo bekend dan , ik moest na de tweets van vanmiddag toch even google'n,
2005:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wat is bekend, ze stonden in 2005 al in de Grolsch op Lowlands, dat was een druk bezocht optreden en in 2007 stonden ze in Alpha als prominente band. Verder hebben ze sowieso de HMH al eens gedaan. Maar echte hits hebben ze nog niet gehad volgens mij
Oke dat heb ik dan allemaal gemistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef rubbereend het volgende:
ja wat is bekend, ze stonden in 2005 al in de Grolsch op Lowlands, dat was een druk bezocht optreden en in 2007 stonden ze in Alpha als prominente band. Verder hebben ze sowieso de HMH al eens gedaan. Maar echte hits hebben ze nog niet gehad volgens mij
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
Kryptonitenet geen 90s toch? maar wel fijn om weer te horen
quote:3 Doors Down brak in 2000 door met de single "Kryptonite", een nummer dat verscheen op het album The Better Life.
is van tweede helft 2000quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
Kryptonitenet geen 90s toch? maar wel fijn om weer te horen
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:41 schreef michielveenstra het volgende:Ook meekijken? http://bit.ly/bUmWir
Wie is dat nou weer?quote:
Die maakt echt zeikmuziek.quote:
De Teenage Dream van Elmoquote:
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
ik ga der ook één sturen.
denk je dat het aan komt als ik er op zet:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Timo20 het volgende:Arcade Fire Mega hit! Eindelijk een goede plaat
![]()
![]()
![]()
nu nog welquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Boerhaavequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
quote:Hij was zo beroemd dat een brief voor hem uit China, geadresseerd als: "Boerhaave, Europa" correct werd bezorgd.
dat lijkt me wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef AapjeAapje het volgende:
"Gerard en Michiel
3FM, Hilversum"
Zou het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij hebben we nu miscommunicatie
Nope, maar er is momenteel ook niet zo heel veel aan te zien. De vloer zit er nu in, maar ze zijn nu vooral bezig met leidingen en andere kabels trekken. Er zal binnenkort vast wel weer wat te zien zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Mdrop het volgende:
Zijn er trouwens de laatste 2 weken nog nieuwe foto's van de nieuwe studio getweet of gepost op de site?
Ik denk dat zoiets wel wat langer duurt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
okee gaaf. hebben ze 'm dan volgende week vrijdag al, of duurt dat dan wat langer?
afhankelijk van de snelheid waarmee Tjibbe de postvakjes leeghaalt....ik gok dat het wel 2011 wordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef AapjeAapje het volgende:
okee gaaf. hebben ze 'm dan volgende week vrijdag al, of duurt dat dan wat langer?
Ah oke, enig idee hoeveel (kilo)meter kabel er in de studio gaat straks?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nope, maar er is momenteel ook niet zo heel veel aan te zien. De vloer zit er nu in, maar ze zijn nu vooral bezig met leidingen en andere kabels trekken. Er zal binnenkort vast wel weer wat te zien zijn.
Ehm... véél!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, enig idee hoeveel (kilo)meter kabel er in de studio gaat straks?
De betere programma's op veronicaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
Verster, vroegâh bij SixPack nu veelal programma's op Veronica.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef JandeHoop het volgende:http://yfrog.com/eltdntj strand op de tweede verdieping van Renaissance hotel op Curacao. Net echt. Zitten zelfs vissen in zwembad!
Sixpack heb ik nooit gekeken, veronica kijk ik ook nooit..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verster, vroegâh bij SixPack nu veelal programma's op Veronica.
Sixpack was tof altijd. Zijn behoorlijk wat televisie mensen daar begonnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sixpack heb ik nooit gekeken, veronica kijk ik ook nooit..
Michiel was een mooi verhaal over Gerard aan het vertellen toen kwam Tjibbe weer binnen en die begon er doorheen te lullen. Als jullie het tenminste over de backstage hebben.quote:
ah dankjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Michiel was een mooi verhaal over Gerard aan het vertellen toen kwam Tjibbe weer binnen en die begon er doorheen te lullen. Als jullie het tenminste over de backstage hebben.
bye bye man!quote:
Dimitriquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Intrepidity het volgende:
Van wie is dat "bye bye man, bye bye" fragmentje eigenlijk?
sodimitriopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Intrepidity het volgende:
Van wie is dat "bye bye man, bye bye" fragmentje eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |