abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:44:44 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87059497
Welke wondermiddelen zijn er eigenlijk allemaal ?

Ik ken

• 'Monoatomic gold'
- zou een geheim zijn voor shapeshifting / reptilians ( http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/esp_ciencia_oro14.htm )
- verhoogt de vibraties van je chakra ( http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html )
- je wordt er slimmer en gezonder van en gaat er beter van dromen

• MMS (Miracle Mineral Supplement)
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera. ( http://www.miraclemineral.org/breakthrough.php )

Ik ben benieuwd of anderen nog meer van dit soort middelen kennen !
zzz
pi_87059644
quote:
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera. ( http://www.miraclemineral.org/breakthrough.php )
Jahoor, als dat zo is hadden we allang medicijnen voor kanker en aids.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:59:10 #3
31101 _Led_
pi_87060014
:?
MMS is een medicijn tegen kanker en aids.
zzz
pi_87060071
:{
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:04:11 #5
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87060182
Alcohol

Voordelen:
- Helpt tegen verlegenheid en seksuele remmingen
- Reinigt je van binnen (als je ervan gaat kotsen :))
- De wereld wordt mooier en dus spiritueler

Nadelen:
- Na een te hoge dosis krijgt de man geen erectie meer
- Je wordt onverstaanbaar

Verkrijgbaar bij:
- Gall & Gall

Cocaine

Voordelen:
- Helpt je tot magische inzichten te komen
- Handig als je te veel alcohol hebt gedronken en je moet nog autorijden

Nadelen:
- Geen

Verkrijgbaar bij:
- De plaatselijke dealer
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87060543
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef _Led_ het volgende:
Naar mijn weten bestaat die nog niet, anders ging niemand er meer aan dood.
pi_87060958
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef _Led_ het volgende:
Tuurlijk, en bush is een reptiel.

Als je dit zo gelooft, bewijs het door eerst aids te krijgen en dan dit medicijn te nemen, of durf je dat niet
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:25:48 #8
31101 _Led_
pi_87061056
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Sisko het volgende:

[..]

Als je dit zo gelooft, bewijs het door eerst aids te krijgen en dan dit medicijn te nemen, of durf je dat niet
Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
zzz
pi_87061336
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
Ja maar moet wel de waarheid zijn, er bestaan nog geen medicijnen tegen kanker en aids...
Kunnen we wel mooie lijstjes maken, maar dan heb je er toch niks aan?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:32:47 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87061351
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Sisko het volgende:

[..]

Hij morpht toch met Schwarzenegger, gisteren nog ergens een plaatje van gezien op BNW.
The truth was in here.
pi_87061833
quote:

[..]

Zucht...
Volgens mij ben ik ontopic hoor, je begint zelf over reptilians. En waar ben ik niet netjes, ik scheld je toch niet uit (zoals veel fokkers dat wel doen) En wie heeft wat aan deze lijst als het om medicijnen gaat die volgens jou wel bestaan maar voor zover ik weet nergens te krijgen zijn.

En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het nergens te verkrijgen is.

Het zou mooi zijn als dit echt is, maar die site is overduidelijk door oplichters gemaakt. Om hun boeken te verkopen waar onzin in staat. Er is niks mis om in mysterieuze zaken te geloven, maar zodra er gevaar ontstaat is het voor mij over. (zoals jomanda die sylvia millecam aanraadt geen chemo te doen maar ipv haar ingestraalde water te drinken)

Ik zou pas mensen proberen te overtuigen van iets als ik er zelf van overtuigd ben. En in dit geval zou dat pas zijn als ik die medicijnen ook daadwerkelijk gezien heb en zien werken. Zeggen dat je aids en kanker geneest is een hele grote uitspraak namelijk. En dat heeft er verder dus niks mee te maken of ik het geloof of niet want dat doet niet terzake. Ik zou het wel willen geloven natuurlijk, maar mag ik niet sceptisch zijn?

Je wist trouwens dat Chloor dioxine een bleek middel is, lijkt me niet gezond http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorine_dioxide
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_87062435
_O-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:01:28 #13
31101 _Led_
pi_87062553
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef Sisko het volgende:
En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het nergens te verkrijgen is.
MMS is gewoon op internet te koop hoor.
Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
zzz
pi_87062926
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
Internet is alles te koop.

Dude wanneer er een medicijn echt kanker en aids geneest, is diegene die het heeft uitgevonden miljonair en krijgt tientallen prijzen.

Grootste ziektes op de wereld dat nog niet te genezen is, en op internet verkopen amateurs deze middelen?
Geloof je het zelf?
pi_87062955
quote:

[..]

Ok, laat ik het dan anders formuleren: "En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het niet werkt."

en je zit op een forum, dus je krijgt discussie of je dat nu wilt of niet.

Als je hier niet over mag discussieren is dit lijstje net zo waardevol als een neptuniaans namenboek (meest gebruikte naam op neptunus is Xergurgle btw) of de meest favorite vakantie bestemmingen op sirius B

Maar goed, misschien loop ik te hard van stapel, laat ik het over een andere boeg gooien, waarom wil je zo'n lijstje samenstellen? En moeten die producten ook echt werken, of is de claim dat het werkt al genoeg.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:40:57 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87064289
Discussie over dit soort zaken zijn niet erg hoor. Zeker omdat er potentieel gevaarlijke dingen tussen kunnen zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:12:39 #17
31101 _Led_
pi_87065546
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef jogy het volgende:
Discussie over dit soort zaken zijn niet erg hoor. Zeker omdat er potentieel gevaarlijke dingen tussen kunnen zitten.
Dat snap ik, maar het is zo jammer als je naar pagina 5 moet om weer eens een post te vinden waar daadwerkelijk een nog niet eerder genoemd middel staat...
zzz
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:57:45 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87067336
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef _Led_ het volgende:
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera.
Geneest het ook Peter Cetera?

:')

vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:07:29 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87069430
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het is zo jammer als je naar pagina 5 moet om weer eens een post te vinden waar daadwerkelijk een nog niet eerder genoemd middel staat...
Er is nou eenmaal een begrijpelijke weerstand tegen dit soort zaken, kapers op de kust, prutsers en onverantwoordelijke geldwolven. Als er maar een duppie te verdienen valt komt de corruptie binnen wandelen. Wat mij betreft kan je het beter gewoon bij de 'reguliere' alternatieve geneeskunde houden en heel kritisch zijn bij dit soort zaken.
Vrijheid
pi_87270140
Mmm... even kijken.

-Het woord "Miracle" zit in het medicijn? Check.
-Het woord "Mineral" of "supplement" zit in 't medicijn? Check.
-Het wordt op een vage, goedkoop uitziende site verkocht? Check.
-Je kunt er DVDs en boeken kopen? Check.
-Er wordt iets gezegd als "things your doctor will never tell you"? Check.
-Het is een breakthrough/can save your life/newest thing out there? Check.
-Geen in de medische wereld die serieus is weet er vanaf? Check.
-Verhalen van tevreden klanten? Check.

Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij zelf wil, maar ik vind 't schandalig als je mensen gaat zitten voorliegen. Er zijn vast sukkelaars die op 't internet komen en dit soort dingen zien en geloven dat 't werkt. Kost hen alleen maar geld en zorgt voor nog meer ellende. Dit soort producten buiten stervende wanhopige mensen uit.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:57:32 #21
31101 _Led_
pi_87281622
Er staat duidelijk bij dat die mensen niet hoeven te sterven als ze dat miracle supplement maar gebruiken.
Als ze dan toch sterven omdat ze het niet gebruiken is het hun eigen (of hun dokters) schuld, blijkbaar.
zzz
pi_87282070
Sorry maar kwakzalverij is van de middeleeuwen, vind het nogal triest als mensen er nog steeds in geloven.
Waar wanhoop al niet goed voor is... zelfs met een vrij ontwikkelde samenleving willen mensen sprookjes geloven.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:42:39 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87427344
Vanavond op Radar een stukje over 'miracle cures'. Je zou bijna denken dat er Radar-lurkers zijn :').
Vrijheid
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:01:10 #24
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87430913
quote:

[..]

Oh in dat geval... als je driemaal daags twee eetlepels van je eigen poep eet kun je zonder problemen 150 jaar oud worden. Als je daarnaast iedere ochtend een glas ochtenurine drinkt dan is 250 jaar zelfs heel goed mogelijk.
pi_87442319
MMS is toch een optie op bijna elke telefoon :?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87442414
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef jogy het volgende:
Vanavond op Radar een stukje over 'miracle cures'. Je zou bijna denken dat er Radar-lurkers zijn :').
Ja, en daar moet je net Antoinette Hertsenberg voor hebben. Die gelooft nog veel meer in sprookjes als zevende-dag adventist ofzo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_87443275
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:01 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh in dat geval... als je driemaal daags twee eetlepels van je eigen poep eet kun je zonder problemen 150 jaar oud worden. Als je daarnaast iedere ochtend een glas ochtenurine drinkt dan is 250 jaar zelfs heel goed mogelijk.
Maak er een site over en gebruik wat moeilijke woorden en je zal geheid succes krijgen! :Y
pi_87444192
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:12 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maak er een site over en gebruik wat moeilijke woorden en je zal geheid succes krijgen! :Y
www.eatshitandgrowold.com

BUY OUR NEW DVD NOW! IT WILL TELL YOU HOW TO EAT SHIT! ^O^
pi_87446919
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

www.eatshitandgrowold.com

BUY OUR NEW DVD NOW! IT WILL TELL YOU HOW TO EAT SHIT! ^O^
ITS AMAZINNNGGGGG

Ik geloof je! :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:25:38 #30
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_87449328
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Internet is alles te koop.

Dude wanneer er een medicijn echt kanker en aids geneest, is diegene die het heeft uitgevonden miljonair en krijgt tientallen prijzen.

Grootste ziektes op de wereld dat nog niet te genezen is, en op internet verkopen amateurs deze middelen?
Geloof je het zelf?
In 1931 was men al in staat om kanker geheel te genezen, zoek maar eens op 'Royal R. Rife' op google..

Verder denk ik dat er idd op dit moment geen middelen zijn die kanker en aids volledig kunnen genezen, en als ze er wel zijn worden deze uiteraard niet geproduceerd aangezien de farmaceutische industrie dan niet genoeg meer kan verdienen aan de huidige (niet werkende) medicijnen tegen kanker en aids. En ten slotte draait het om geld, dit is het enige wat telt voor dit soort organisaties.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:40:58 #31
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87451498
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
In 1931 was men al in staat om kanker geheel te genezen, zoek maar eens op 'Royal R. Rife' op google..
:) Ah:

quote:
Cancer sufferers have died after putting their faith in a device with electrical parts worth just $15.

Lees meer...
Maar een wetenschapper van Gene Zijde is er een stuk positiever over:

quote:
Zo ontwikkelde Royal Rife een bepaalde vorm van resonantietherapie, maar hij werd met zijn schitterende vindingen doodgezwegen door de wetenschappelijke wereld. Zijn naam komt niet voor in de wetenschappelijke literatuur.

...

Alternatieven voor antibiotica, zoals Colloïdaal Zilver, vinden in toenemende mate toepassing, als een stille, ondergrondse rivier baant deze kennis zich een weg naar buiten, via het bewustzijn van de mensen die weten en hebben ervaren.

Boodschap van een wetenschapper van gene zijde
Dus op wie kunnen we beter vertrouwen? De wetenschap op deze aarde of de wetenschap van Gene Zijde?

:)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:08:55 #32
31101 _Led_
pi_87454024
quote:

[..]

Tuurlijk, maar dat is natuurlijk onderdrukt door de medische wereld die dat niet wil hebben.
En sindsdien zijn we niet erg veel opgeschoten qua wetenschap, dus niemand anders heeft kunnen uitvogelen hoe ie het deed.

Uhuh :')
zzz
pi_87454829
quote:

[..]

Verder denk ik dat er idd op dit moment geen middelen zijn die kanker en aids volledig kunnen genezen, en als ze er wel zijn worden deze uiteraard niet geproduceerd aangezien de farmaceutische industrie dan niet genoeg meer kan verdienen aan de huidige (niet werkende) medicijnen tegen kanker en aids. En ten slotte draait het om geld, dit is het enige wat telt voor dit soort organisaties.
JA want een werkende medicijn verdien je niks mee... :')
Bijna iedereen heeft wel een vorm van kanker, dus wanneer je daar goed werkend medicijn voor hebt verdien je super veel.
Net als aids, dat ook miljoenen mensen hebben.
pi_87469067
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat is natuurlijk onderdrukt door de medische wereld die dat niet wil hebben.
En sindsdien zijn we niet erg veel opgeschoten qua wetenschap, dus niemand anders heeft kunnen uitvogelen hoe ie het deed.

Uhuh :')
Ik zeg niet het een of het ander. Maar hoewel de medische wetenschap inhoudelijk er erg op vooruit is gegaan, meen ik toch wel een trend te constateren dat veel meer mensen ziek zijn dan vroeger. Dan kan je wel zeggen dat dat welvaartsziekten zijn en dat we allemaal ouder worden enzo, maar hoe zit dat met de statistieken als je kijkt naar de aantallen mensen die rond 1931 allerlei ziektes hadden en de aantallen mensen die nu dezelfde ziektes hebben? Zit daar geen exponentiele stijging in? Ik weet niet, ik ken de statistieken niet maar ik hoor vandaag veel meer over ziektes dan vroeger.
pi_87469222
quote:

Er staat me iets bij dat ze rond 1930 ook al nulpuntenergie hadden, maar dat dat is afgeketst omdat de netleverancier van toen niets aan gratis energie kon verdienen.

quote:
Iemand zei het al, de medische wetenschap is zo ver ontwikkeld vandaag de dag. Zou een medicijn tegen kanker en aids dan niet allang voorhanden zijn? Ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn ze al heel lang bezig met dat onderzoek en ik vind het toch wel sterk als ze daar inmiddels geen medicijn uit gedestilleerd zouden hebben.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 11:17:48 #36
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87489251
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zeg niet het een of het ander. Maar hoewel de medische wetenschap inhoudelijk er erg op vooruit is gegaan, meen ik toch wel een trend te constateren dat veel meer mensen ziek zijn dan vroeger. Dan kan je wel zeggen dat dat welvaartsziekten zijn en dat we allemaal ouder worden enzo, maar hoe zit dat met de statistieken als je kijkt naar de aantallen mensen die rond 1931 allerlei ziektes hadden en de aantallen mensen die nu dezelfde ziektes hebben? Zit daar geen exponentiele stijging in? Ik weet niet, ik ken de statistieken niet maar ik hoor vandaag veel meer over ziektes dan vroeger.
Hoeveel mensen hadden rond 1931 toegang tot medische zorg in vergelijking met nu? Hoe goed of hoe slecht was de medische wereld rond 1931 in staat om diagnose voor bepaalde ziektes te stellen in vergelijking met nu?

Dus ook al zou je statistieken van toen en nu hebben dan kun je ze niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.
pi_87490009
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden rond 1931 toegang tot medische zorg in vergelijking met nu? Hoe goed of hoe slecht was de medische wereld rond 1931 in staat om diagnose voor bepaalde ziektes te stellen in vergelijking met nu?

Dus ook al zou je statistieken van toen en nu hebben dan kun je ze niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.
Nee. Maar kijk dan eens 20 jaar terug. Hoeveel mensen hadden toen allemaal van die enge ziektes? Tegenover nu? Het lijkt wel of we met ons allen collectief zieker worden :{
pi_87490314
Even ontopic, ik nomineer:

- Colloidaal zilver. http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm

- Celzouttherapie, wat toevallig ook zéér goed werkt tegen ongeveer alles. http://www.aroma-atelier.be/magneettherapie.htm
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:09:33 #39
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87490834
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee. Maar kijk dan eens 20 jaar terug. Hoeveel mensen hadden toen allemaal van die enge ziektes? Tegenover nu? Het lijkt wel of we met ons allen collectief zieker worden :{
Heb je daar statistieken van? Bovendien is het zo dat, hoe jonger je bent, hoe meer het lijkt dat er amper mensen doodgaan of ziek worden, omdat je er veel minder mee geconfronteerd wordt dan als je ouder bent.

Hoe ouder je wordt, hoe meer leeftijdsgenoten ziek worden en doodgaan.
pi_87491116
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:52 schreef pepernotenbakker het volgende:
Even ontopic, ik nomineer:

- Colloidaal zilver. http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm

- Celzouttherapie, wat toevallig ook zéér goed werkt tegen ongeveer alles. http://www.aroma-atelier.be/magneettherapie.htm
Ik nomineer pepernoten.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:54:11 #41
31101 _Led_
pi_87492076
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, daar zit geen exponentiele stijging in, hoogstens in absolute aantallen - dus als je de bevolkingsgroei niet meetelt.
Verder worden we stukken ouder, genezen we stukken vaker van ziektes die vroeger dodelijk waren,
en houden we kindjes in leven die het vroeger geen week na de geboorte zouden hebben volgehouden.
Maar we hebben ook betere doktoren, dus mensen weten tegenwoordig ook als ze wat hebben.
Vroeger gingen ze gewoon dood, basta. En of Sjaak nou aan longemfyseem of teelbalkanker gestorven was wisten ze niet.
zzz
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:01:18 #42
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87492305
Daar komt trouwens nog bij dat men vroeger doodging aan ziektes die we tegenwoordig kunnen genezen. Bepaalde ziektes zijn zelfs uitgeroeid.

En zelfs aan iets 'normaals' als griep gingen vroeger veel meer mensen dood dan nu.

Dus tja, dat er 'vroeger' minder mensen ziek werden... Lijkt me niet hoor.
pi_87505020
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb je daar statistieken van? Bovendien is het zo dat, hoe jonger je bent, hoe meer het lijkt dat er amper mensen doodgaan of ziek worden, omdat je er veel minder mee geconfronteerd wordt dan als je ouder bent.

Hoe ouder je wordt, hoe meer leeftijdsgenoten ziek worden en doodgaan.
Ik vraag net om die statistieken -O-
pi_87506226
quote:

[..]

Zucht...
Lol. Normaal help jij elk topic om zeep met je getroll en geouwehoer en nu moet iedereen ff in de houding springen van je?
Je daagt me uit nu })
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:50:49 #45
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87525957
Iemand deze Radar uitzending over MMS al gezien?

Ik heb 'm gisteren gezien en ik vond het wel interessant, alhoewel ik het meeste al wist. Ook grappig dat ze van alle gifmiddelen uitgerekend MMS gekozen hebben, want daarover heb ik niet zo lang geleden een discussie gehad met jogy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87532481
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Iemand deze Radar uitzending over MMS al gezien?
Radar :') Met Hertsenberg die als zevendedagadventist gelooft dat de aarde in zes dagen geschapen is :')
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:16:50 #47
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_87532521
quote:
Monoatomic gold
Kun je dat ook opsturen?
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:51:38 #48
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_87631106
Ik geloof dat water ook erg goed voor je is!

kijk hier maar eens!

http://www.waterisvoeding.nl/
:-)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:59:49 #49
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87631357
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Dartanion het volgende:

kijk hier maar eens!

Inderdaad. Zwembaden zitten vol met water en ik ken geen enkel zwembad met kanker ;).
pi_87631384
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Dartanion het volgende:

kijk hier maar eens!

Als er een site over is.
Moet het wel waar zijn! kan gewoon niet anders!
Lets follow the leader _O_

It cured aids _O_
It cured cancer _O_

Wat is de wereld toch mooi en al die domme wetenschappers en burgers die het product niet kennen haha

}:|
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:43:04 #51
31101 _Led_
pi_87636706
Het gevoel bekruipt me dat sommige mensen dit topic in het absurde proberen te trekken.
zzz
pi_87636762
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 14:00 schreef DeRakker. het volgende:

It cured aids _O_
It cured cancer _O_
Ken jij vissen met aids en kanker dan? :{
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:41:46 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87665651
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Het gevoel bekruipt me dat sommige mensen dit topic in het absurde proberen te trekken.
Klagen mag je in Feedback :).
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:25:26 #54
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87800100
De aardstralenontstoorder

Prijs ontstoorder: Euro 85,- excl. Euro 7,- verzendkosten.

Da's niet duur om van alle onderstaande kwalen af te raken :):

quote:
Ziekten en kwalen die door aardstralen veroorzaakt kunnen worden zijn:

# Blaasaandoeningen
# Dauwworm
# Depressies
# Galaandoeningen
# Hartaandoeningen
# Hoofdpijn
# Kou in bed
# Leermoeilijkheden op school
# Migraine
# Nierkwalen
# Ontwikkelingsremmingen
# Opgewondenheid
# Rheuma
# Slaapstoornissen
# Trombose
# Zweten in bed
# Rugklachten
# Bedplassen
# Concentratiegebrek
Met dank aan ZangerPetroulette voor de tip ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door JoepiePoepie op 21-10-2010 17:37:17 ]
pi_87800165
OMG :') :')
pi_87800509
zo gek was de gedachte van die man uit 1931 anders nog niet:

quote:
Scientists create ’sound bullets’ that could destroy cancer, submarines
Scientists have created a powerful acoustic weapon called a “sound bullet” that could help kill cancer cells and down hostile submarines in war.
http://www.smartplanet.co(...)cer-submarines/5737/
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:36:13 #57
31101 _Led_
pi_87827382
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
De aardstralenontstoorder

[ afbeelding ]

Prijs ontstoorder: Euro 85,- excl. Euro 7,- verzendkosten.

Da's niet duur om van alle onderstaande kwalen af te raken :):
[..]

Met dank aan ZangerPetroulette voor de tip ^O^
Dat is wel een goeie voor dit topic ja !
Geen geld trouwens, dat ben je met 2x naar de dokter gaan al dik kwijt :{
zzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:51:24 #58
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87827905
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef _Led_ het volgende:
Voor de sceptische mens, die nog niet openstaat voor dit soort zaken, is er zelfs een nog goedkopere optie om de aardstralen te ontstoren:

De hanger:

Prijs hanger: Euro 25,- excl. Euro 1,50 verzendkosten.

Voor die 26,50 euro kun je je er nooit een buil aan vallen. Baat het niet dan schaadt het niet. Ik bedoel als de scepticus die bijvoorbeeld last heeft van

quote:
# Opgewondenheid
dat luttele bedrag al niet eens wil uitgeven, dan heeft hij/zij naast opgewondenheid, ook nog eens last van gierigheid :{.
pi_87828252
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Geloof je hier serieus in?
Een stuk materiaal met mooie vorm dat helpt tegen ziektes?

Ik dacht serieus dat niemand meer in dit soort dingen trapt.

Toch te hoge verwachtingen van de mensheid wss... ;(
pi_87828325
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Voor de sceptische mens, die nog niet openstaat voor dit soort zaken, is er zelfs een nog goedkopere optie om de aardstralen te ontstoren:

De hanger:

[ afbeelding ]

Prijs hanger: Euro 25,- excl. Euro 1,50 verzendkosten.

Voor die 26,50 euro kun je je er nooit een buil aan vallen. Baat het niet dan schaadt het niet. Ik bedoel als de scepticus die bijvoorbeeld last heeft van
[..]

dat luttele bedrag al niet eens wil uitgeven, dan heeft hij/zij naast opgewondenheid, ook nog eens last van gierigheid :{.
Mwah, bij opgewondenheid heb je niet echt behoefte aan een hanger he? O+
pi_87828460
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haha ja daar is wel een goedkopere oplossing voor :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:14:35 #62
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87828668
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef DeRakker. het volgende:
Geloof je hier serieus in?
Een stuk materiaal met mooie vorm dat helpt tegen ziektes?

Ik dacht serieus dat niemand meer in dit soort dingen trapt.

Toch te hoge verwachtingen van de mensheid wss... ;(
Probeer anders eerst die goedkopere versie, die hanger :). Staat nog leuk ook, dus stel dat het jou niet van je kwaaltjes afhelpt, dan heb je in elk geval een mooi sieraad voor slechts 26,50 euro :).

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, volgens die site waar je de aarstralenontstoorders kan kopen, helpt het tegen opgewondenheid.

En dat kan best zinvol zijn. Stel dat je 24/7 opgewonden zit te zijn (als je aan het werk bent, als je bij je ouders bent, als je in de trein zit, als je je ergens op moet concentreren), dan is dat toch knap vervelend hoor ;).
pi_87828968
quote:
Staat nog leuk ook, dus stel dat het jou niet van je kwaaltjes afhelpt, dan heb je in elk geval een mooi sieraad voor slechts 26,50 euro :).
Wat een argument.
Je koopt gewoon alles wat maar misschien zou kunnen helpen...voor het zekere.
Net als of je niet 1 geloof kiest maar allemaal zodat je meer kans hebt dat je 'goed' zit.

Ben wel benieuwd wat voor kwaaltjes je kwijt bent geraakt door het stukje plastic?metaal?

Als je een sieraad wilt, moet je gewoon een mooie kopen... bij een juwelier.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:29:39 #64
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87829185
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef DeRakker. het volgende:
Wat een argument.
Ben wel benieuwd wat voor kwaaltjes je kwijt bent geraakt door het stukje plastic?metaal?
Ik heb 'm nog niet gekocht, want ik heb 'm pas gisteren laat in de middag ontdekt, dankzij een tip van ZangerPetroulette :).

Dus ik kan er nog niet veel over zeggen, maar wel dat ik het absoluut niet duur vind voor iets wat het leven zoveel draaglijker kan maken :). De hanger staat hartstikke leuk, en die andere staat hartstikke leuk op de kast, daarom: Baat het niet, dan schaadt het niet!
pi_87829249
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Terwijl dat zó indruist tegen de bedoelingen van de TS...oh wacht :+
pi_87829310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik heb 'm nog niet gekocht, want ik heb 'm pas gisteren laat in de middag ontdekt, dankzij een tip van ZangerPetroulette :).

Dus ik kan er nog niet veel over zeggen, maar wel dat ik het absoluut niet duur vind voor iets wat het leven zoveel draaglijker kan maken :). De hanger staat hartstikke leuk, en die andere staat hartstikke leuk op de kast, daarom: Baat het niet, dan schaadt het niet!
Want jij bent dag en nacht opgewonden? :P
pi_87829572
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tis maar wat je mooi vind.
Vind het afschuwelijk lelijke dingen... :r
En wat voor klachten heb je dan?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:44:40 #68
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87829695
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef DeRakker. het volgende:
Tis maar wat je mooi vind.
Vind het afschuwelijk lelijke dingen... :r
Dan heb jij dus gewoon geen smaak, dat blijkt :).

quote:
En wat voor klachten heb je dan?
Nou, nu heb ik nog niet echt klachten, maar het is natuurlijk altijd beter voorkomen dan genezen. Dus kun je zo'n ding maar beter alvast in huis hebben :).
pi_87830282
Ik HEB 2 Zoutlampen :)

eentje in de huiskamer en eentje in de slaapkamer,
of het helpt weet ik niet maar ik vond het wel geinig en gezellig licht. :P

Deze producten stralen allen een prachtig licht uit en zetten tevens alle slechte straling
(positieve ionen) uit t.v , routers, bluetooth, computers e.d. om in gezonde negatieve ionen.
U zult minder last hebben van hoofdpijn, stress, depressiviteit of ander ongemak.
Uw huis zal weer een baken van rust en vrede zijn.

Als het goed is werkt het tegen en voor een hele (maar dan ook echt HELE... :+ ) boel dingen

zie hier: http://www.anthemis.nl/gezondsteen/zoutlamp.htm

kosten zijn verschillend je hebt grote en kleintjes en prijzen verschillen natuurlijk.

hier 1 voorbeeld: http://www.droomartikelen.nl/c-565815/himalaya-zoutlampen/

Mijn huis is trouwens wel een baken van rust en vrede :') of dat door de lampen komt
weet ik niet :P O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door anufri op 22-10-2010 14:41:57 (typfoutje) ]
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_87830450
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:02 schreef anufri het volgende:
Ik HEB 2 Zoutlampen :)

eentje in de huiskamper en eentje in de slaapkamer,
of het helpt weet ik niet maar ik vond het wel geinig en gezellig licht. :P

[ link | afbeelding ]

Deze producten stralen allen een prachtig licht uit en zetten tevens alle slechte straling
(positieve ionen) uit t.v , routers, bluetooth, computers e.d. om in gezonde negatieve ionen.
U zult minder last hebben van hoofdpijn, stress, depressiviteit of ander ongemak.
Uw huis zal weer een baken van rust en vrede zijn.

Als het goed is werkt het tegen en voor een hele (maar dan ook echt HELE... :+ ) boel dingen

zie hier: http://www.anthemis.nl/gezondsteen/zoutlamp.htm

kosten zijn verschillend je hebt grote en kleintjes en prijzen verschillen natuurlijk.

hier 1 voorbeeld: http://www.droomartikelen.nl/c-565815/himalaya-zoutlampen/

Mijn huis is trouwens wel een baken van rust en vrede :') of dat door de lampen komt
weet ik niet :P O-)
Wel een leuke lamp Anufri , apart :)
En een stuk sfeervoller dan die koude spaarlampen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:09:23 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87830516
The truth was in here.
pi_87830562
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel een leuke lamp Anufri , apart :)
En een stuk sfeervoller dan die koude spaarlampen.
:Y dat zeker !

zit maar een 25 watt lampje in trouwens :P
Grasshopper Dialog
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:10:58 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87830572
Oh en de balansarmbandjes waar ons elftal bij zweert he :)

http://www.mijnpolsband.nl/c-797704/balans-armband/
The truth was in here.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:12:23 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87830612
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:

[ afbeelding ]

twee van mijn collega's lopen er mee rond :').
Vrijheid
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:14:24 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87830681
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Interviews die ik hoorde zweerde mensen er ook bij :D
Dit is nou typisch een placebo vlgs mij, en aan de andere kant ook weer niet.. is het de menselijke geest die gelooft en tot mooie resultaten kan komen!
The truth was in here.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:14:45 #76
31101 _Led_
pi_87830690
quote:
14.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarom doe je daar zo denigrerend over ?
zzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:15:13 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87830708
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
Deze zou eigenlijk in mijn signature moeten komen, maar een quote is het op zn minst waardig.
The truth was in here.
pi_87830772
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Deze zou eigenlijk in mijn signature moeten komen, maar een quote is het op zn minst waardig.
Dat vond ik dus ook ;)
pi_87831127
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb ook een collega die dat ding draagt, maar ze is zo gestresst als wat. Aan de andere kant, wie weet hoe ze zou zijn als ze dat ding niet omhad.
pi_87831174
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ik heb ook een collega die dat ding draagt, maar ze is zo gestresst als wat. Aan de andere kant, wie weet hoe ze zou zijn als ze dat ding niet omhad.
:D
Grasshopper Dialog
pi_87831906
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Die zou misschien baat hebben bij die hanger van Joepie.
pi_87832325
Wie weet. Ik denk dat ze sowieso al meer baat zou hebben bij het verminderen van haar cafeine inname. Vooral van die bocht die uit onze "koffie"machine komt. Daar raak ik ook altijd gestresst van als ik het toch weer eens een keer probeer. :N
pi_87832635
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef Kroketvulling het volgende:
Wie weet. Ik denk dat ze sowieso al meer baat zou hebben bij het verminderen van haar cafeine inname. Vooral van die bocht die uit onze "koffie"machine komt. Daar raak ik ook altijd gestresst van als ik het toch weer eens een keer probeer. :N
Daarom wissel ik het af met chocolademelk, van caffeïne zit je zo snel aan het plafond.
pi_87833084
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom wissel ik het af met chocolademelk, van caffeïne zit je zo snel aan het plafond.
Maar de chocomel uit onze machine is ook al niet te harden. :'(
Goed, back on topic. Al die speeltjes, armbandjes, kettinkjes en lampen zijn best leuk hoor, maar het haalt het allemaal niet bij het meest krachtige middel dat er is, de kracht van je eigen gedachten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:30:53 #85
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87833137
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef Kroketvulling het volgende:
Al die speeltjes, armbandjes, kettinkjes en lampen zijn best leuk hoor, maar het haalt het allemaal niet bij het meest krachtige middel dat er is, de kracht van je eigen gedachten.
Jij denkt dat je met je gedachten kanker/reuma/hiv/whatever kan genezen?

M.a.w.: Mensen met ernstige ziektes moeten gewoon wat positiever denken?
pi_87833416
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Denk niet dat Kroketvulling het zo bedoelt. Je geeft een JoepiePoepie-wending aan haar woorden :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:39:22 #87
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87833507
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Denk niet dat Kroketvulling het zo bedoelt. Je geeft een JoepiePoepie-wending aan haar woorden :P *O*
Nee hoor, het is gewoon een vraag aan haar, genoeg mensen die wel denken dat je met je gedachten ziektes kan genezen :).

Bovendien hebben we het in dit topic juist over het genezen van ziektes.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:51:27 #88
31101 _Led_
pi_87834009
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk niet dat Kroketvulling het zo bedoelt. Je geeft een JoepiePoepie-wending aan haar woorden :P
Vind ik niet.
Er wordt duidelijk gesteld dat de kracht van gedachten sterker is dan van genoemde kanker- en aids-genezende medicijnen.
zzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:10:48 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87834829
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je weet waarschijnlijk niet hoe moeilijk het is om 'gewoon wat positiever te denken' ? Als je onderbewustzijn er iets mee te maken heeft kan je wel bewust positivo gaan doen maar zolang je onderbewustzijn nog steeds angstig/boos/gefrustreerd/negatief is dan doet het niets.

Persoonlijk ben ik er wel van overtuigd dat er meer is gemoeid met het fenomeen 'placebo' dan er over het algemeen over wordt gezegd en een bewustzijn die voor de volle 100% in controle is daadwerkelijk zaken kan genezen die als (op zichzelf) niet te genezen gezien worden. Het lijkt me alleen verdomde moeilijk om in zo'n toestand te komen dat het dus uiteindelijk voor de overgrote meerderheid een goed idee is om naar de dokter te gaan en de behandeling te ondergaan.
Vrijheid
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:19:00 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87835174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:29 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Al die speeltjes, armbandjes, kettinkjes en lampen zijn best leuk hoor, maar het haalt het allemaal niet bij het meest krachtige middel dat er is, de kracht van je eigen gedachten.
The secret toepassen dus ;)
Maar inderdaad erg powerfull vlgs mij, word veel onderschat.
The truth was in here.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:32 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87835273
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:
Nou, ik weet nog wel een 'medicijn' wat tegen alles werkt :Y! Toen ik een aantal weken geleden ziek werd, heb ik die heel vaak 'gebruikt' en nu 3 weken later ben ik bijna helemaal genezen! Dus het werkt echt w/!

Mag ik die hier posten, Bastard?

:P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:24:58 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87835436
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, ik weet nog wel een 'medicijn' wat tegen alles werkt :Y! Toen ik een aantal weken geleden ziek werd, heb ik die heel vaak 'gebruikt' en nu 3 weken later ben ik bijna helemaal genezen! Dus het werkt echt w/!

Mag ik die hier posten, Bastard?

Als je het maar laat!
The truth was in here.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:28:17 #93
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87835593
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:24 schreef Bastard het volgende:
Als je het maar laat!
Ook niet in een spoiler ;(?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:31:26 #94
31101 _Led_
pi_87835729
Uhm, 'tijd'..?
zzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:35:08 #95
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87835912
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef _Led_ het volgende:
Uhm, 'tijd'..?
Ja, voor jou heb ik altijd tijd ;).
pi_87836257
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Er wordt duidelijk gesteld dat de kracht van gedachten sterker is dan van genoemde kanker- en aids-genezende medicijnen.
Ik ben het toch niet met je eens dat ik "duidelijk stel dat de kracht van gedachten sterker is dan van genoemde kanker- en aids- genezende medicijnen". Bovendien, over welke soort medicijnen heb jij het nu? Die producten die hier in het topic genoemd zijn of reguliere medicijnen? In ieder geval neem ik niet aan dat mensen een biobalansketting of een balansarmbandje gaan dragen tegen zulke zware ziektes zoals aids en kanker. Toch denk ik wel dat bepaalde soorten kankers voorkomen kunnen worden dmv je gedachten, jezelf niet gek maken met je gedachten, geen stress, geen dingen zoals woede en frustratie opkroppen maar gewoon dingen los kunnen laten. Aan de andere kant, als je al eenmaal een vorm van kanker hebt te pakken die al in een vergevorderd stadium zit zou ik er zelf ook voor kiezen om naar de dokter te gaan ipv van thuis te zitten en positief te denken.
In ieder geval ben ik zelf wel van mijn reisziekte afgekomen door gewoon mentaal die knop om te draaien en te denken, je gaat niet misselijk worden nu, want dat zit toch alleen maar tussen je oren.
pi_87836459
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik zelf zo'n voorstander zou zijn van the Secret. Ken het niet helemaal goed, maar wat ik ervan begrijp is het toch ook veel gericht op het vergaren van materiele zaken. En ik ben ik het zeker eens met jogy als hij zegt dat er een verschil zit tussen wat je zelf bewust wil en wat je onderbewustzijn wilt, aangezien je onderbewustzijn het totaalplaatje ziet, en kan inzien dat bijv. de loterij winnen uiteindelijk totaal niet je levenskwaliteit zou verbeteren of zo. We willen allemaal wel rijk zijn, maar het kan makkelijk een negatief gevolg hebben, nog hebberiger worden, een angst creeren om je geld kwijt te raken enz.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:56:28 #98
31101 _Led_
pi_87836803
quote:
14.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:35 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ja, voor jou heb ik altijd tijd ;).
Dat komt goed uit want ik heb een erg volle agenda :P
zzz
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:58:08 #99
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87836874
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
Dat komt goed uit want ik heb een erg volle zak :P
pi_87838277
quote:
14.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

_O-
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_87854310
quote:
Welke wondermiddelen zijn er eigenlijk allemaal ?

Ik ken

• 'Monoatomic gold'
- zou een geheim zijn voor shapeshifting / reptilians ( http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/esp_ciencia_oro14.htm )
- verhoogt de vibraties van je chakra ( http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html )
- je wordt er slimmer en gezonder van en gaat er beter van dromen

Ik ben benieuwd of anderen nog meer van dit soort middelen kennen !
MMS kun je maar beter met een grote boog omheenlopen. Als je het gebruikt zoals ze het voorschrijven blijk je gewoon bleekmiddel te drinken
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:51:03 #103
31101 _Led_
pi_87932841
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Prst_ het volgende:

[..]

MMS kun je maar beter met een grote boog omheenlopen. Als je het gebruikt zoals ze het voorschrijven blijk je gewoon bleekmiddel te drinken
Hoeveel zwembaden ken jij die aids hebben ?
Nou dan.
zzz
pi_87938458
Vermalen tijgerbotten al genoemd? Schijnt tegen bijna alles te helpen!
  zondag 31 oktober 2010 @ 10:37:42 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88166403
The truth was in here.
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:51:36 #106
31101 _Led_
pi_88367619
Deze is mij ter attentie gekomen en wil ik jullie toch niet onthouden :

http://www.kangen-water.nl/

Kangen Water ® is:
• Hoog alkalisch, van 8.5 - 11.5 pH
• Krachtige antioxidant, ( rijk aan elektronen)
• Micro geclusterd, (waardoor gemakkelijke opname in de cellen )
• Krachtig levend water (energie en zuurstof gevend)
• Verzadigd met actieve waterstof
• Verjongend

Plaatje bij 'het bedrijf' :

"Eén van deze heren drinkt al 19 jaar Kangen Water®, Hint: Hij is oprichter & president van Enagic. Ze zijn beiden even oud (69)"

Dat is toch wel indrukwekkend.
zzz
pi_88367905
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef _Led_ het volgende:

Kangen Water ® is:
• Verjongend

[ afbeelding ]
"Eén van deze heren drinkt al 19 jaar Kangen Water®, Hint: Hij is oprichter & president van Enagic. Ze zijn beiden even oud (69)"

HET IS FUCKING AMAZINNNGGGG :D :D

vrijdag 5 november 2010 @ 16:12:41 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88368538
quote:

Behoorlijk ja :o
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 16:13:16 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_88368568
quote:

Kangen Water ® is:
• Verjongend

[ afbeelding ]
Mensen willen blijkbaar bedrogen worden en andere mensen rijk maken.
Ik drink gewoon kraanwater en op 1x e-coli na ;( nergens last van gehad.
pi_89138344
Vandaag gelezen over "oil pulling". Ik ga vandaag een flesje sesamolie halen bij de ah! De bedoeling is om iedere ochtend, voor het ontbijten een kwartier lang met een eetlepel sesamolie of zonnebloemolie je mond te "spoelen". Als je het dan uitspuugt neemt het allerlei schadelijke troep mee die in je mond zit. Kan helpen tegen allerlei kwaaltjes mbt tot je tanden en je mond en nog veel meer. Sowieso schijnen je tanden witter te worden, maar als je internet er op na slaat merken mensen op allerlei gebieden verbetering.
  donderdag 25 november 2010 @ 15:50:00 #112
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89138432
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Vandaag gelezen over "oil pulling". Ik ga vandaag een flesje sesamolie halen bij de ah! De bedoeling is om iedere ochtend, voor het ontbijten een kwartier lang met een eetlepel sesamolie of zonnebloemolie je mond te "spoelen". Als je het dan uitspuugt neemt het allerlei schadelijke troep mee die in je mond zit. Kan helpen tegen allerlei kwaaltjes mbt tot je tanden en je mond en nog veel meer. Sowieso schijnen je tanden witter te worden, maar als je internet er op na slaat merken mensen op allerlei gebieden verbetering.
Oh, dit wilde je dus in de TRU OuweHoer zetten, speciaal voor Bastard en Darkwolf :D!
pi_89138713
quote:
11s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, dit wilde je dus in de TRU OuweHoer zetten, speciaal voor Bastard en Darkwolf :D!
Ook dit. Ik denk graag aan het welzijn van mijn medemens. *;
  donderdag 25 november 2010 @ 16:11:26 #114
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89139363
quote:

donderdag 25 november 2010 @ 19:56:46 #115
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_89149348
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De positie van dat blauwe logo is ook zéér strategisch gekozen _O-
"All these people are 8 years old" >:)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_89154179
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:@ ...
_O- _O- _O-
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:01:39 #117
31101 _Led_
pi_89173107
quote:
Als je er dan ook nog antibacteriele stoffen in stopt zou je echt een goed product hebben !
Oh wacht, dat noemen ze tandpasta en listerine... ;)
zzz
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:02:24 #118
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89177945
quote:
En? Heb je het al gebruikt?

Geef mij maar maanzaadolie trouwens, opium enzo :P.
pi_89178038
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef _Led_ het volgende:
Als je er dan ook nog antibacteriele stoffen in stopt zou je echt een goed product hebben !
Oh wacht, dat noemen ze tandpasta en listerine... ;)
Neeheee, want daar zit fluoride en allerlei andere chemische troep in die allerlei chips (niet die Lays dingen) achterlaten in je mondholte! Zucht, snap dat dan! :N

(Kan er geen smiley met een aluhoedje geintroduceerd worden hier op fok?)
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:08:19 #120
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89178198
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Kroketvulling het volgende:
Neeheee, want daar zit fluoride en allerlei andere chemische troep in die allerlei chips (niet die Lays dingen) achterlaten in je mondholte! Zucht, snap dat dan! :N

Nee joh, wij gebruiken toch tegenwoordig Parodontax zonder fluoride vanwege onze tandvleesproblemen, die gekomen zijn omdat er zo vaak in onze mond gewroet wordt...

Klonen met een eigen willetje... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 26-11-2010 14:13:22 ]
pi_89179272
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
En? Heb je het al gebruikt?

Geef mij maar maanzaadolie trouwens, opium enzo :P.
Vanochtend, met zonnebloemolie, want de sesamolie was op potverdriedubbeltjes! Ik ga het even volhouden en kijken of ik wat merk.
pi_89179335
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee joh, wij gebruiken toch tegenwoordig Parodontax zonder fluoride vanwege onze tandvleesproblemen, die gekomen zijn omdat er zo vaak in onze mond gewroet wordt...

Klonen met een eigen willetje... :')
Eigenlijk gebruik ik die tandpasta echt hoor. :@
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:54:47 #123
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_89180404
quote:
<snip>
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:23:27 #124
31101 _Led_
pi_89181724
quote:
zzz
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:18:17 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89184433
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef Kroketvulling het volgende:
Eigenlijk gebruik ik die tandpasta echt hoor. :@
Ja maar jij gebruikt het om een gekke reden, namelijk om je pijnappelklier te ontzien, zodat je paranormale gave beter ontwikkeld wordt, en ik gebruik het om een normale reden, namelijk tegen de tandvleesproblemen *).
  donderdag 2 december 2010 @ 12:55:42 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_89425238
Kristalbedden genezen ook diverse kwalen. Sowieso oeroude stenen en kristallen ehbben healende werking. Hier enkele plaatjes:

Mijn opa was bijvoorbeeld terminaal ziek. Hij ging hieronder en genas na een aantal sessies.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_89426504
Soms wordt kleurentherapie ook toegepast bij posttraumatische dystrofie. Een aantal mensen heeft daar wel degelijk baat bij.
  donderdag 2 december 2010 @ 14:56:50 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89429867
Dit word meer en meer een troll topic, ik stel voor dat we er de rariteiten in blijven posten maar " de opa's die wonderwel genazen " plus slowchats achterwege kunnen blijven?
The truth was in here.
pi_89433417
quote:

Kangen Water ® is:
Dat zegt slechts dat het niet aan de zure kant is, maar aan de basische kant; het tegenovergestelde.

quote:
Logisch bij een base dat het rijk aan elektronen is, al kan je dit voor alles zeggen waar atomen in zitten. Daarnaast werken anti-oxidanten niet, aangezien ons lichaam dit voor +99% verwijdert. Binnen de cellen, waar reguliere middelen die anti-oxiderend werken vaak niet komen.

quote:
Wat is geclusterd? Het water? Water word passief door celmembranen getransporteerd, afhankelijk van de osmotische waarde binnen de cel.

quote:
Water is slechts H2O, H3O+ en OH-. Als water je zuurstof geeft, dan is er is gegarandeerd mis, want dat kan slechts door elektrolyse. En dan komt er ook waterstof vrij. En als bijproduct waterstofperoxide, dat op zijn beurt juist weer radicalen vormen kan.

quote:
Ik heb geen idee wat ze hiermee willen zeggen. Pure H? (komt bijna niet voor in de natuur, slechts tijdelijk bij chemische reacties) Het reageert sterk ofzo? (Dat is slechts bij hogere temperaturen, niet bij kamertemperatuur)

quote:
• Verjongend
Dit is op zoveel fronten onzin dat ik er niet eens woorden voor heb.

quote:
Dat ze het onder bovenstaande argumenten weten te verslijten is zeker indrukwekkend. Maar daar doel je zeker niet op?
  donderdag 2 december 2010 @ 16:17:29 #130
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89433511
quote:
4s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
Dit word meer en meer een troll topic, ik stel voor dat we er de rariteiten in blijven posten maar " de opa's die wonderwel genazen " plus slowchats achterwege kunnen blijven?
Opa's? Heb je het filmpje wel bekeken dan?
  donderdag 2 december 2010 @ 16:18:21 #131
31101 _Led_
pi_89433562
Jammer, elke zeldzame keer dat een TRU-topic potentie heeft zijn de pseudo-skeptici er als de kippen bij om het de grond in te trollen.
zzz
  donderdag 2 december 2010 @ 16:20:04 #132
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89433667
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Gray het volgende:
Hoe verklaar je dit dan?:

donderdag 2 december 2010 @ 16:24:13 #133
31101 _Led_
pi_89433879
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Gray het volgende:
Dat zegt slechts dat het niet aan de zure kant is, maar aan de basische kant; het tegenovergestelde.
Inderdaad, dat zegt het. Lijkt me duidelijk.

quote:
Logisch bij een base dat het rijk aan elektronen is, al kan je dit voor alles zeggen waar atomen in zitten. Daarnaast werken anti-oxidanten niet, aangezien ons lichaam dit voor +99% verwijdert. Binnen de cellen, waar reguliere middelen die anti-oxiderend werken vaak niet komen.
Ja, maar dit is dus geen regulier middel. Dit is oa. micro-geclusterd, waardoor het makkelijk in de cellen opgenomen wordt.
Lees je uberhaupt wel voordat je begint te typen ?

quote:
Wat is geclusterd? Het water? Water word passief door celmembranen getransporteerd, afhankelijk van de osmotische waarde binnen de cel.
Zie voorgaande uitleg.

quote:
Water is slechts H2O, H3O+ en OH-. Als water je zuurstof geeft, dan is er is gegarandeerd mis, want dat kan slechts door elektrolyse. En dan komt er ook waterstof vrij. En als bijproduct waterstofperoxide, dat op zijn beurt juist weer radicalen vormen kan.
"dan is er gegarandeerd mis". Waar, in de kerk ?
En die radicalen daar hoef je je dus hierbij geen zorgen over te maken door oa. de micro-clustering.

quote:
Ik heb geen idee wat ze hiermee willen zeggen. Pure H? (komt bijna niet voor in de natuur, slechts tijdelijk bij chemische reacties) Het reageert sterk ofzo? (Dat is slechts bij hogere temperaturen, niet bij kamertemperatuur)
Zucht, het is verzadigd met actief waterstof, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Spa dat niet verzadigd is, en dan nog wel met inactief waterstof.

quote:
Je zegt de hele tijd dat je gewoon de kennis ontbeert om te snappen wat ze uitleggen, maar toch weet je op de een of andere magische manier dat het onzin is ? Knap hoor :')

quote:
Dat ze het onder bovenstaande argumenten weten te verslijten is zeker indrukwekkend. Maar daar doel je zeker niet op?
Zou je niet eerst eens zorgen dat je weet waar je het over hebt voor je lollig gaat doen ?

:W
zzz
pi_89436329
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zegt het. Lijkt me duidelijk.

[..]

Ja, maar dit is dus geen regulier middel. Dit is oa. micro-geclusterd, waardoor het makkelijk in de cellen opgenomen wordt.
Lees je uberhaupt wel voordat je begint te typen ?
Maar WAT is dan geclusterd? Welke specifieke stof? Water?

quote:
[..]

Zie voorgaande uitleg.

[..]

"dan is er gegarandeerd mis". Waar, in de kerk ?
En die radicalen daar hoef je je dus hierbij geen zorgen over te maken door oa. de micro-clustering.
Van gas in je bloed ga je dood. Zie caissonziekte.

quote:
[..]

Zucht, het is verzadigd met actief waterstof, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Spa dat niet verzadigd is, en dan nog wel met inactief waterstof.
Ik denk dat je koolstofdioxide bedoelt, aangezien dat is wat de bubbels in spa veroorzaakt. Wanneer is volgens jou waterstof actief, danwel inactief?

quote:
[..]

Je zegt de hele tijd dat je gewoon de kennis ontbeert om te snappen wat ze uitleggen, maar toch weet je op de een of andere magische manier dat het onzin is ? Knap hoor :')
Niet generaliseren., dit gaf ik slechts een enkele keer aan. Als biofarmaceut ben ik opgeleid als scheikundige met een biologische toepassing. De scheikundige kennis ontbreekt mij dus niet, ik begrijp als scheikundige niet wat zij bedoelen met de terminologie die zij aanhalen.

quote:
[..]

Zou je niet eerst eens zorgen dat je weet waar je het over hebt voor je lollig gaat doen ?

Ik ben doodserieus. De reden dat ik reageer is omdat ik het gevaarlijk vind als mensen een middel vertrouwen op basis van bijvoorbeeld bovenstaande termen. Zeker als men niet weet wat het betekent.
  donderdag 2 december 2010 @ 16:55:50 #135
31101 _Led_
pi_89436459
Verdiep je dan eerst eens in de materie voordat je kritiek begint te leveren, dit is echt zeuren om het zeuren.
Sta je in de garage-werkplaats ook altijd bij de monteur te roepen "Ik begrijp niet wat je doet maar je doet het toch verkeerd !" ?

pseudo-skeptici :N
zzz
pi_89437981
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
Verdiep je dan eerst eens in de materie voordat je kritiek begint te leveren, dit is echt zeuren om het zeuren.
Sta je in de garage-werkplaats ook altijd bij de monteur te roepen "Ik begrijp niet wat je doet maar je doet het toch verkeerd !" ?

pseudo-skeptici :N
Ik zou wel willen, maar die materie is nergens te vinden. Met de term actieve waterstof krijg ik juist onduidelijke omschrijvingen aangedragen van life-energy-sites ed.

Ik zeur niet om het zeuren, ik geef tegenargumenten omdat ik het exploitatie van vertrouwen dat mensen hebben in wetenschap, door het gebruik van wetenschappelijk klinkende termen te gebruiken die feitelijk niets zeggen. Daarnaast is het gevaarlijk om middelen te gebruiken op basis van informatie zonder dat men weet wat het betekent.

In plaats van mij op de persoon aan te vallen, kan je me ook uitleggen hoe het volgens jou dan wel werkt. Tot dusver kan geen site mij dat verklaren, dus ik ben razend benieuwd wat je te vertellen hebt.

En pseudo-skeptici? Ben je dan een halve skepticus? Of is dit slang voor mensen die op een rationele wijze tegenargumenten leveren ten opzichte van pseudo-wetenschap?
  donderdag 2 december 2010 @ 17:38:09 #137
31101 _Led_
pi_89438360
JA HALLO, welk gedeelte van "micro-clusters" begrijp je nou niet ? |:(
En als je niet weet wat actief waterstof is zou ik maar eens een wiskundeboek openslaan !

zzz
pi_89438713
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef _Led_ het volgende:
JA HALLO, welk gedeelte van "micro-clusters" begrijp je nou niet ? |:(
En als je niet weet wat actief waterstof is zou ik maar eens een wiskundeboek openslaan !

Had je niet eerder aan kunnen geven dat je aan het trollen was? Dit was nog meer tijdsverspilling dan FOK überhaupt al is.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:13:17 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90829140

anti-straling-gsm-sieraad
Stenen tegen GSM en andere straling,
Bergkristal, Zwarte Toermalijn en Sodaliet.
Het werkt meteen.
Tja, als je gelooft dat je er ziek van wordt, dan geloof je ook vast wel dat dit helpt.
Natuurkunde zou een verplicht vak moeten zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:16:10 #140
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90829240
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
anti-straling-gsm-sieraad
Stenen tegen GSM en andere straling,
Bergkristal, Zwarte Toermalijn en Sodaliet.
Het werkt meteen.
Tja, als je gelooft dat je er ziek van wordt, dan geloof je ook vast wel dat dit helpt.
Natuurkunde zou een verplicht vak moeten zijn
Het lijken wel van die aarsballen _O-

Edit, dit bedoelde dus:

http://www.erotiekonline.be/seksspeeltjes/chinese-balletjes/

Chinese ballen dus. (En nee, ik heb dat nog nooit gebruikt :P, alleen maar gezien in pornofilms, vandaar dat ik ook niet wist hoe het heet.)

[ Bericht 9% gewijzigd door JoepiePoepie op 04-01-2011 11:23:51 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:09:43 #141
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_90835132
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Edit, dit bedoelde dus:

Chinese ballen dus. (En nee, ik heb dat nog nooit gebruikt :P, alleen maar gezien in pornofilms, vandaar dat ik ook niet wist hoe het heet.)
JoepiePoepie stopt graag Chinese ballen in haar aars. Helemaal super.
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 14:21:11 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_90835582
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Edit, dit bedoelde dus:

Maar wat jij bedoelt, kun je toch onmogelijk tot spirituele, magische of geheime medicijnen bestempelen, dus dit hoort hier niet thuis JP.
Maar dat weet je ook wel , maar o, wat zijn die zijweggetjes toch aanlokkelijk he }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')