Ja, en daar moet je net Antoinette Hertsenberg voor hebben. Die gelooft nog veel meer in sprookjes als zevende-dag adventist ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef jogy het volgende:
Vanavond op Radar een stukje over 'miracle cures'. Je zou bijna denken dat er Radar-lurkers zijn.
Maak er een site over en gebruik wat moeilijke woorden en je zal geheid succes krijgen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oh in dat geval... als je driemaal daags twee eetlepels van je eigen poep eet kun je zonder problemen 150 jaar oud worden. Als je daarnaast iedere ochtend een glas ochtenurine drinkt dan is 250 jaar zelfs heel goed mogelijk.
www.eatshitandgrowold.comquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maak er een site over en gebruik wat moeilijke woorden en je zal geheid succes krijgen!
ITS AMAZINNNGGGGGquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
www.eatshitandgrowold.com
BUY OUR NEW DVD NOW! IT WILL TELL YOU HOW TO EAT SHIT!
In 1931 was men al in staat om kanker geheel te genezen, zoek maar eens op 'Royal R. Rife' op google..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Internet is alles te koop.
Dude wanneer er een medicijn echt kanker en aids geneest, is diegene die het heeft uitgevonden miljonair en krijgt tientallen prijzen.
Grootste ziektes op de wereld dat nog niet te genezen is, en op internet verkopen amateurs deze middelen?
Geloof je het zelf?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
In 1931 was men al in staat om kanker geheel te genezen, zoek maar eens op 'Royal R. Rife' op google..
Maar een wetenschapper van Gene Zijde is er een stuk positiever over:quote:Cancer sufferers have died after putting their faith in a device with electrical parts worth just $15.
Lees meer...
Dus op wie kunnen we beter vertrouwen? De wetenschap op deze aarde of de wetenschap van Gene Zijde?quote:Zo ontwikkelde Royal Rife een bepaalde vorm van resonantietherapie, maar hij werd met zijn schitterende vindingen doodgezwegen door de wetenschappelijke wereld. Zijn naam komt niet voor in de wetenschappelijke literatuur.
...
Alternatieven voor antibiotica, zoals Colloïdaal Zilver, vinden in toenemende mate toepassing, als een stille, ondergrondse rivier baant deze kennis zich een weg naar buiten, via het bewustzijn van de mensen die weten en hebben ervaren.
Boodschap van een wetenschapper van gene zijde
Tuurlijk, maar dat is natuurlijk onderdrukt door de medische wereld die dat niet wil hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
In 1931 was men al in staat om kanker geheel te genezen, zoek maar eens op 'Royal R. Rife' op google..
JA want een werkende medicijn verdien je niks mee...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Verder denk ik dat er idd op dit moment geen middelen zijn die kanker en aids volledig kunnen genezen, en als ze er wel zijn worden deze uiteraard niet geproduceerd aangezien de farmaceutische industrie dan niet genoeg meer kan verdienen aan de huidige (niet werkende) medicijnen tegen kanker en aids. En ten slotte draait het om geld, dit is het enige wat telt voor dit soort organisaties.
Ik zeg niet het een of het ander. Maar hoewel de medische wetenschap inhoudelijk er erg op vooruit is gegaan, meen ik toch wel een trend te constateren dat veel meer mensen ziek zijn dan vroeger. Dan kan je wel zeggen dat dat welvaartsziekten zijn en dat we allemaal ouder worden enzo, maar hoe zit dat met de statistieken als je kijkt naar de aantallen mensen die rond 1931 allerlei ziektes hadden en de aantallen mensen die nu dezelfde ziektes hebben? Zit daar geen exponentiele stijging in? Ik weet niet, ik ken de statistieken niet maar ik hoor vandaag veel meer over ziektes dan vroeger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is natuurlijk onderdrukt door de medische wereld die dat niet wil hebben.
En sindsdien zijn we niet erg veel opgeschoten qua wetenschap, dus niemand anders heeft kunnen uitvogelen hoe ie het deed.
Uhuh
Er staat me iets bij dat ze rond 1930 ook al nulpuntenergie hadden, maar dat dat is afgeketst omdat de netleverancier van toen niets aan gratis energie kon verdienen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef AartBakkebaard het volgende:
Iemand zei het al, de medische wetenschap is zo ver ontwikkeld vandaag de dag. Zou een medicijn tegen kanker en aids dan niet allang voorhanden zijn? Ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn ze al heel lang bezig met dat onderzoek en ik vind het toch wel sterk als ze daar inmiddels geen medicijn uit gedestilleerd zouden hebben.quote:Verder denk ik dat er idd op dit moment geen middelen zijn die kanker en aids volledig kunnen genezen, en als ze er wel zijn worden deze uiteraard niet geproduceerd aangezien de farmaceutische industrie dan niet genoeg meer kan verdienen aan de huidige (niet werkende) medicijnen tegen kanker en aids. En ten slotte draait het om geld, dit is het enige wat telt voor dit soort organisaties.
Hoeveel mensen hadden rond 1931 toegang tot medische zorg in vergelijking met nu? Hoe goed of hoe slecht was de medische wereld rond 1931 in staat om diagnose voor bepaalde ziektes te stellen in vergelijking met nu?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg niet het een of het ander. Maar hoewel de medische wetenschap inhoudelijk er erg op vooruit is gegaan, meen ik toch wel een trend te constateren dat veel meer mensen ziek zijn dan vroeger. Dan kan je wel zeggen dat dat welvaartsziekten zijn en dat we allemaal ouder worden enzo, maar hoe zit dat met de statistieken als je kijkt naar de aantallen mensen die rond 1931 allerlei ziektes hadden en de aantallen mensen die nu dezelfde ziektes hebben? Zit daar geen exponentiele stijging in? Ik weet niet, ik ken de statistieken niet maar ik hoor vandaag veel meer over ziektes dan vroeger.
Nee. Maar kijk dan eens 20 jaar terug. Hoeveel mensen hadden toen allemaal van die enge ziektes? Tegenover nu? Het lijkt wel of we met ons allen collectief zieker wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden rond 1931 toegang tot medische zorg in vergelijking met nu? Hoe goed of hoe slecht was de medische wereld rond 1931 in staat om diagnose voor bepaalde ziektes te stellen in vergelijking met nu?
Dus ook al zou je statistieken van toen en nu hebben dan kun je ze niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.
Heb je daar statistieken van? Bovendien is het zo dat, hoe jonger je bent, hoe meer het lijkt dat er amper mensen doodgaan of ziek worden, omdat je er veel minder mee geconfronteerd wordt dan als je ouder bent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee. Maar kijk dan eens 20 jaar terug. Hoeveel mensen hadden toen allemaal van die enge ziektes? Tegenover nu? Het lijkt wel of we met ons allen collectief zieker worden
Ik nomineer pepernoten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:52 schreef pepernotenbakker het volgende:
Even ontopic, ik nomineer:
- Colloidaal zilver. http://www.juniperus.net/info/colzilv.htm
- Celzouttherapie, wat toevallig ook zéér goed werkt tegen ongeveer alles. http://www.aroma-atelier.be/magneettherapie.htm
Nee, daar zit geen exponentiele stijging in, hoogstens in absolute aantallen - dus als je de bevolkingsgroei niet meetelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg niet het een of het ander. Maar hoewel de medische wetenschap inhoudelijk er erg op vooruit is gegaan, meen ik toch wel een trend te constateren dat veel meer mensen ziek zijn dan vroeger. Dan kan je wel zeggen dat dat welvaartsziekten zijn en dat we allemaal ouder worden enzo, maar hoe zit dat met de statistieken als je kijkt naar de aantallen mensen die rond 1931 allerlei ziektes hadden en de aantallen mensen die nu dezelfde ziektes hebben? Zit daar geen exponentiele stijging in? Ik weet niet, ik ken de statistieken niet maar ik hoor vandaag veel meer over ziektes dan vroeger.
Ik vraag net om die statistiekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je daar statistieken van? Bovendien is het zo dat, hoe jonger je bent, hoe meer het lijkt dat er amper mensen doodgaan of ziek worden, omdat je er veel minder mee geconfronteerd wordt dan als je ouder bent.
Hoe ouder je wordt, hoe meer leeftijdsgenoten ziek worden en doodgaan.
Lol. Normaal help jij elk topic om zeep met je getroll en geouwehoer en nu moet iedereen ff in de houding springen van je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
Radarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Iemand deze Radar uitzending over MMS al gezien?
Inderdaad. Zwembaden zitten vol met water en ik ken geen enkel zwembad met kankerquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Dartanion het volgende:
Ik geloof dat water ook erg goed voor je is!
kijk hier maar eens!
http://www.waterisvoeding.nl/
Als er een site over is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Dartanion het volgende:
Ik geloof dat water ook erg goed voor je is!
kijk hier maar eens!
http://www.waterisvoeding.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |