Dat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Wuhahaha het volgende:
misschien moet vriendinetjelief volgende keer maar goed opletten en zou ik blij zijn met de klantvriendelijkheid van de winkel.
Snel editten hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Juicyhil het volgende:
Als je het de volgende dag verlopen is, moet je goed kijken.
Vaak geven ze nog korting als hij bijna verlopen is.
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Houdbaarheidsdatum": 29-09-2010
Dus hierna kan je het niet eten...
Het mag dus wel verkocht worden. Alleen garandeert de fabrikant de kwaliteit niet meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.
Stel je anders ff aan ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
en om half 4 op 28-09 gekocht..
Dus dat moet je alle donuts snel opvreten..
Dus dat hoort niet, vind ik
Wel dus, lees mijn stukje hierboven evenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.
Gelezen, merciquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel dus, lees mijn stukje hierboven evenAlleen zuivel en eieren (en ik gok ook vlees) mogen niet meer na de houdbaarheidsdatum verkocht worden, andere artikelen zoals bijv. koekjes mogen gerust verkocht worden van de VWA.
Ten eerste, dat de houdbaarheidsdatum verlopen wil niet zeggen dat je ze niet meer kan eten. Ten tweede, laat je vriendin eerst eens even kijken tot wanneer dat soort producten houdbaar zijn en ten derde, schaam je diep dat jij nu kwaad bent op die winkel terwijl die werkelijk niets fout hebben gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Moet je die wel hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ten vierde, donuts kan je gemakkelijk delen met je sociale omgeving.
2 dagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef wuuht het volgende:
geen donuts durven te eten van 1 dag over datum
Misschien moet je er een principe van maken om belangrijke principes te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Ninedarts het volgende:
Geen jankerd hier hoor
Gaat om het principe.....
Ik zie ook veel dingen die in de aanbieding zijn omdat ze bijna verlopen zijn...
Deze was niet in de aanbieding dus mijn vriendin ging er vanuit dat het nog lang vers was bij wijze van spreken...
Als je nou 8 colaflessen koopt en de volgende dag is het verlopen wat dan?
Of 5 kraten bier en volgende dag is houdbaarheidsdatum verlopen??
Daar ging het mij om......
Ik vroeg alleen af of het kon..
En ik ging niet zeuren bij de mokkel
We kennen elkaar en ze zei zelf ook dat het niet echt kon dat ze het verkopen...
foutje... maar ging mij om het feit dat je het meteen terug moet brengen en dus niet vandaag.
Maar ik kon niet eerder..........
Daar gaat het mij om
dan moet je veel zuipenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Ninedarts het volgende:
Geen jankerd hier hoor
Ik zie ook veel dingen die in de aanbieding zijn omdat ze bijna verlopen zijn...
Deze was niet in de aanbieding dus mijn vriendin ging er vanuit dat het nog lang vers was bij wijze van spreken...
We kennen elkaar en ze zei zelf ook dat het niet echt kon dat ze het verkopen...
foutje... maar ging mij om het feit dat je het meteen terug moet brengen en dus niet vandaag.
Daar gaat het mij om
Dan moet je ze niet kopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Wel een jankerd, gewoon opletten. En bij cola of bier maakt het nog veeeeel minder uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Ninedarts het volgende:
Geen jankerd hier hoor
Daar gaat het mij om
Ja, gek he...quote:Moeten we dan op elke product kijken wanneer het verloopt??
quote:
Jankerd, houdbaarheiddatums zijn richtlijnen. Alsof het eten een minuut na verstrijken bedorven isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Zo denk ik er ook over zoals de meeste fokkers hier..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:37 schreef maickeltje het volgende:
Als iets nog een dag geldig is wil ik er ook niet de volle pond voor betalen .
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik pinkte trouwens een traantje weg bij dit topic. Waar gaat het heen met de mensheid.
Als ik iets koop in de super kijk ik naar de houdbaarheidsdatum, dat jouw vriendin daar blijkbaar niet de helderheid van geest voor heeft kunnen wij ook weinig aan doen toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over zoals de meeste fokkers hier..
Maar die durven dat niet te zeggen omdat hun ma het voor ze koopt
Dat doet volgens mij iedereen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik iets koop in de super kijk ik naar de houdbaarheidsdatum
Nee, die mensen letten gewoon wél op en kopen het product met een langere houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over zoals de meeste fokkers hier..
Maar die durven dat niet te zeggen omdat hun ma het voor ze koopt
Niet iedereen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat doet volgens mij iedereen.
Dat... En gewoon weer eens durven vertrouwen op je eigen zintuigen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niet iedereen.
Ik kijk eigenlijk alleen naar houdbaarheid bij vlees, vis en zuivel. Bij de meeste andere producten zitten er zoveel suikers en conserveringsmiddelen in dat het nog wel enige tijd na verstrijken van de houdbaarheidsdatum eetbaar is.
inderdaad. dat werkt vaak het bestequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat... En gewoon weer eens durven vertrouwen op je eigen zintuigen.
Mensen die terug gaan naar de winkel, omdat ze zelf niet hebben gekeken naar de houdbaarheidsdatumquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef ender_xenocide het volgende:
Mensen die dingen gelijk weggooien puur vanwege uiterste houdbaarheidsdatum![]()
en dat allemaal terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet eens verstreken was in de winkel.......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Mensen die terug gaan naar de winkel, omdat ze zelf niet hebben gekeken naar de houdbaarheidsdatum
Mensen die herrie gaan zitten maken in de winkel, omdat ze hun geld terug willen omdat ze zelf niet goed naar de houdbaarheidsdatum hebben gekeken
Mensen die hierover een topic op Fok in WEG aanmaken.
Je wilt het niet weten..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en dat allemaal terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet eens verstreken was in de winkel.......![]()
![]()
Vlees is altijd 4 of 5 dagen houdbaar in de koeling, daarna moet het weg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten..Toen ik nog bij de AH werke, waren er rustig mensen die vlees uit de koeling pakten als ze mij aan het afprijzen zagen, en doodleuk zeiden "hier prijs dit ook even af" terwijl dat product nog 4/5 dagen houdbaar was..
En melk is een paar dagen later ook nog wel te drinken, meestal. En anders merk je het snel genoeg als je het pak opentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niet iedereen.
Ik kijk eigenlijk alleen naar houdbaarheid bij vlees, vis en zuivel. Bij de meeste andere producten zitten er zoveel suikers en conserveringsmiddelen in dat het nog wel enige tijd na verstrijken van de houdbaarheidsdatum eetbaar is. Een pak koeken die een dag over datum is eet ik dus gerust op.
Ik had het die morgen ook net gevuld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vlees is altijd 4 of 5 dagen houdbaar in de koeling, daarna moet het weg.
Tegen zo'n klant zou ik gezegd hebben 'koop een vriezer'.
ts kan indd beter de vriendin terug brengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef Wijnbo het volgende:
Jezus, wat zullen jullie een leuk stel zijn
Inruilen voor verse donuts!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
ts kan indd beter de vriendin terug brengen
ja maar euh de houdbaarheidsdatum geldt niet voor vlees in de vriezer, daar moet je het zelf maar uitzoeken want dat is dus veeeeel langerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik had het die morgen ook net gevuld.Maar goed, ik heb hem getipt om eens bij de Aldi verderop te kijken bij het diepvriesvlees.
Ja, ik zou dit niet bepaald een bijna doodervaring noemen.quote:
Hoe lang verwacht je dat donuts houdbaar moeten zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Dit, jankerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij bent een zware jankerd, hoeveel kosten ze? ¤ 3,95?
jij zou Djeez eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Mr.Chippie het volgende:
Djeez, ik zou het gewoon eten maarja .. Heb btw nog nooit van Deen gehoord :]
Ik neem aan dat hij inmiddels een andere username/account heeft aangemaakt en nu vrolijk mee loopt te schelden op zichzelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef mrPanerai het volgende:
TS? Waarschijnlijk van het principe dat wanneer ie geen gelijk krijgt, wegblijft!
Triest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, TS heeft wel vaker zo'n klaagtopic geopend waarbij niemand het met hem eens is. Check zijn histiory maar
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef DaMayan het volgende:
Ok gezonde luiheid heeft ook zn grenzen... Maar come on zeg!
Voor een paar donuts (die laten we wel wezen: niet eens over de houdbaarheids datum waren) gekocht helemaal een bonnetje zoeken (wtf doe je daar nog mee?) terug gaan naar Deen, daar nog helemaal ruzie maken met een dame die gewoon wil doorwerken (ws omdat het druk is en er echte klanten wachten)... Om daarna nog hier een kuttopic te openen...
Damn...
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb hier nog wat dozen Chocopops staan die ik gewoon nog op ga eten. Zullen inmiddels ook wel dik over de datum heen zijn, maar zolang het luchtdicht verpakt is, boeit het me echt niet. Ik proef het in een enkele hap al of iets nog te eten is of niet.
domme doosquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.
Ik denk dat de vriendin van TS inmiddels gearriveerd is.quote:
Precies, op producten die je echt niet meer wil gebruiken na de datum staats iets van "uiterlijk consumeren voor" oid geloof ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, ze graven steenzout ergens in Polen op wat daar al 50 000 jaar ligt en vervolgens printen ze er een houdbaarheidsdatum op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
Zou TS trouwens ook zijn pak zout terugbrengen naar de winkel als de houdbaarheidsdatum op de verpakking twee dagen na de aankoop verstreken is?.
Maar juist die hebben de tijd om alle datums na te kijken op houdbaarheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebben!
Ja, begrijp ik ook niet. Die koe liep ook al 5 jaar in de wei, en ineens is die koe nog maar een paar dagen houdbaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, ze graven steenzout ergens in Polen op wat daar al 50 000 jaar ligt en vervolgens printen ze er een houdbaarheidsdatum op...
Ik denk met de auto, omdat de donuts verlopen waren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
Vraag: hoe ben je eigenlijk naar de Deen terug gegaan. Met de auto, of op de fiets
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Lief Dagboek
Mijn vriendin kocht vandaag een paar donuts die er heerlijk uitzagen.
[ afbeelding ]
Tot mijn schrik zag ik dat de datum van vandaag erop stond:o
Ik wilde ze graag gaan nuttigen nadat ik terug was van mijn werk rond middennacht.
Ik ging dus werken en was na een paar uur klaar, snel haasten naar huis om mijn donut op te gaan eten was het al verdomme al 00:01
En weet je hoe mijn donut eruitzag.
[ afbeelding ]
Die ga ik echt niet meer eten die is niet meer goed
Heb je het over jezelf???? of de topic niet goed gelezen???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebben!
Bonnetje lag nog op keukentafel, was heel rustig in Deen, vrouwtje had alle tijd omdat ze aan het kletsen was met andere dames....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef DaMayan het volgende:
Ok gezonde luiheid heeft ook zn grenzen... Maar come on zeg!
Voor een paar donuts (die laten we wel wezen: niet eens over de houdbaarheids datum waren) helemaal een bonnetje zoeken (wtf doe je daar nog mee?) terug gaan naar Deen, daar nog helemaal ruzie maken met een dame die gewoon wil doorwerken (ws omdat het druk is en er echte klanten wachten)... Om daarna nog hier een kuttopic te openen...
Damn...
Pardon, wel eens gekeken naar de inhoud van mijn history???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, TS heeft wel vaker zo'n klaagtopic geopend waarbij niemand het met hem eens is. Check zijn histiory maar
Gast, laat je niet zo kennen. Kom op zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Bonnetje lag nog op keukentafel, was heel rustig in Deen, vrouwtje had alle tijd omdat ze aan het kletsen was met andere dames....
Dus kortom, niet lullen als je er niks vanaf weet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Lief Dagboek
Mijn vriendin kocht vandaag een paar donuts die er heerlijk uitzagen.
[ afbeelding ]
Tot mijn schrik zag ik dat de datum van vandaag erop stond:o
Ik wilde ze graag gaan nuttigen nadat ik terug was van mijn werk rond middennacht.
Ik ging dus werken en was na een paar uur klaar, snel haasten naar huis om mijn donut op te gaan eten was het al verdomme al 00:01
En weet je hoe mijn donut eruitzag.
[ afbeelding ]
Die ga ik echt niet meer eten die is niet meer goed
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Brawler het volgende:
[..]
Gast, laat je niet zo kennen. Kom op zeg
[..]![]()
![]()
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzo
Ze snappen niet dat het gewoon om het principe gaat.....
Dus leg ik het gewoon fijntjes uit........kijken of ze met nieuwe argumenten komen
Zie toevoeging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.
Iedereen hier vind het totaal niet logisch dat jij bij aankoop niet naar de datum kijkt, en achteraf in de supermarkt gaat zeuren als het product over datum is (terwijl het product bij aankoop niet over datum was). En daar sluit ik me bij aan.
same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.
Iedereen hier vind het totaal niet logisch dat jij bij aankoop niet naar de datum kijkt, en achteraf in de supermarkt gaat zeuren als het product over datum is. En daar sluit ik me bij aan.
Dat had je tussen de regels door wel kunnen begrijpen natuurlijk, maar voor mensen zoals TS is het misschien wel nodig om dat expliciet te vermelden inderdaadquote:
Ja, daarom post ik dat ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Pardon, wel eens gekeken naar de inhoud van mijn history???
Eerst je bonnetje laten zienquote:Geef dan eens een voorbeeld, dan mag je pas stoer doen
Je bent een lampekap met je principesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzo
Ze snappen niet dat het gewoon om het principe gaat.....
Dus leg ik het gewoon fijntjes uit........kijken of ze met nieuwe argumenten komen
Ook teruggaan naar die winkelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Ze gaan niet schimmelen na een week...en misschien moet je wat sneller eten...een week voor een doosje van 6 donutsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikje
Dus zou het na een week al gaan schimmelen dan!!
Het lijkt wel een DRA topic - hoop echt dat TS niet serieus is, want het is wel heel erg sneu dat men zo erg aan het handje genomen moeten worden, dat het nog te veel moeite is om zelf de houdbaarheid te checken voordat je een product kooptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is
werkelijk één van de ergste
kuttopics die ik de afgelopen
weken gelezen heb.
Geen luchtdichte donuts?!? Ik zou teruggaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Ninedarts het volgende:
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikje
Dus zou het na een week al gaan schimmelen dan!!
Zo las ik 'm in eerste instantie ook en dacht: 'Ach, als er maar een gat in zit!'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:43 schreef FredFenster het volgende:
Vriendin bijna verlopen, donuts gekocht
* proestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo las ik 'm in eerste instantie ook en dacht: 'Ach, als er maar een gat in zit!'
Nee, er zat een gat in!! Duidelijk niet luchtdicht dus....quote:
Hmm, dat het jouw eerste associatie is zegt ook wel het één en ander, maar toch desondanksquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo las ik 'm in eerste instantie ook en dacht: 'Ach, als er maar een gat in zit!'
Jij ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch niet in een donut meid! je moet opletten met vlees, vis (en ander levend spul uit de zee), eieren en melkproducten. de rest van de producten bederft niet op een dusdanige manier dat je er erg ziek van wordt, je proeft het alleen aan de smaak. Een donut zal beschimmelen, deze schimmel is altijd wel aanwezig in de lucht en je wordt er niet ziek van als je het dan toch (perongeluk) opeet. Het smaakt alleen niet echt lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Jij ja.
Als je niets proeft betekent dit dat er geen bederforganisme aanwezig zijn. Dan kunnen er nog wel ziektemakende aanwezig zijn die je niet proeft.
Ook een donut kan dusdanig bederven dat je er ziek van wordt. Bijvoorbeeld door een nabesmetting.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch niet in een donut meid! je moet opletten met vlees, vis (en ander levend spul uit de zee), eieren en melkproducten. de rest van de producten bederft niet op een dusdanige manier dat je er erg ziek van wordt, je proeft het alleen aan de smaak. Een donut zal beschimmelen, deze schimmel is altijd wel aanwezig in de lucht en je wordt er niet ziek van als je het dan toch (perongeluk) opeet. Het smaakt alleen niet echt lekker.
In Paupersteden waar een Deen supermarkt is kom je geen Jumbo tegen helaas. Ik woon zelf in zo'n stad (met wel 3 ! van die Deen's )quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef ivetje het volgende:
Anders ga je gewoon naar een fatsoenlijke supermarkt. Bij de jumbo krijg je het gratis mee als het dezelfde of volgende dag verloopt! Krijg je het dus gratis, en kan je er nog 2 dagen van genieten ook! Want je kan ze echt nog wel eten als het een dag later is hoor. Maar goed, bij jumbo kom je dit dus ook niat vaak tegen, want dan moeten ze het gratis meegeven
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen luchtdichte donuts?!? Ik zou teruggaan!
Verder kun je je aanstellen.
gesuikerde Do mutsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 02-10-2010 21:31:56 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Minder nog, waarschijnlijk 2,50 ofzo. En daar zijn die mensen dan een uur mee bezig ofzo. En ondertussen maar miepen dat ze het zo druk hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Ach, die mensen zijn tenminste blij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Maargoed, ik ken mensen die bijvoorbeeld een tafeltje op marktplaats zetten, foto's maken, advertentie opstellen, mailtjes beantwoorden, afspreken ditdat. Zijn ze een paar uur mee bezig en dan zijn ze achteraf heel trots dat ze toch nog 10 euro 'verdient' hebben aan dat oude tafeltje
Als het je een kwartier kost is het veel, hoeveel mensen verdienen met hun werk meer dan 40 euro per uur?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ach, die mensen zijn tenminste blij.
Jij hebt een minuut besteed aan een verzuurd zeur post maken, ieder zijn ding.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is
werkelijk één van de ergste
kuttopics die ik de afgelopen
weken gelezen heb.
Ik heb eens cola over datum in 't studentenhuis gevonden (flink over datum). Zat geen prik meer in dus weggegoten in de gootsteen. Wat zware ontstoppingsmiddelen niet voor elkaar kregen lukte die 5 flessen cola wel, de gootsteen liep weer door als nieuw. En was meteen ook ontkalkt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef heiden6 het volgende:
6. Je druk maken om de houdbaarheidsdatum van cola.Als het label nog niet biologisch afgebroken is zal het wel goed zitten...
Ik heb eens gewerkt bij een bedrijf wat een aantal supermarktketens deed en echt waar, wat voor gore zooi we bij de Jumbo vonden dat vond je verder nergens. Denk dode muizen achter en onder de rekken met producten en zelfs in de producten af en toe, pakken vlees van een half jaar oud die achter de hagelslag stonden te lekken met rottende sapjes, etc...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef ivetje het volgende:
Anders ga je gewoon naar een fatsoenlijke supermarkt. Bij de jumbo krijg je het gratis mee als het dezelfde of volgende dag verloopt! Krijg je het dus gratis, en kan je er nog 2 dagen van genieten ook! Want je kan ze echt nog wel eten als het een dag later is hoor. Maar goed, bij jumbo kom je dit dus ook niat vaak tegen, want dan moeten ze het gratis meegeven
waarom bewaar je je voedsel tot een paar dagen na de datum voor je ze opeet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef Pipo1234 het volgende:
Ow jee... Een donut (synoniem voor ronde ring van suiker) is twee dagen over de houdbaarheidsdatum heen. Vroeger werden spullen in zout en suiker gezet om te voorkomen dat ze bedorven. Met andere woorden: Een donut zal niet zomaar bederven. En trouwens: vaak is de houdbaarheidsdatum zwaar overdreven en kan je producten (mits goed bewaard) makkelijk een paar dagen later nog opeten. Doe ik ook altijd.
Ik moest lachen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Klaudias het volgende:
Eet de donut op en ga met lege handen terug naar de supermarkt en zeg dat je het gat terug komt brengen.
Natuurlijk. Maar soms ligt iets er gewoon wat langer omdat je bijvoorbeeld een paar dagen niet thuis eet of het bent vergeten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom bewaar je je voedsel tot een paar dagen na de datum voor je ze opeet?
het mag best eerder hoor.
eventuele voedingsstoffen verdwijnen na verloop van tijd.
je kunt je spullen gewoon beter zo snel mogelijk na aankoop consumeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |