Ja, ik zou dit niet bepaald een bijna doodervaring noemen.quote:
Hoe lang verwacht je dat donuts houdbaar moeten zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Houdbaarheidsdatum": 29-09-2010
Dus hierna kan je het niet eten...
en om half 4 op 28-09 gekocht..
Dus dat moet je alle donuts snel opvreten..
Dus dat hoort niet, vind ik
Dit, jankerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij bent een zware jankerd, hoeveel kosten ze? ¤ 3,95?
jij zou Djeez eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Mr.Chippie het volgende:
Djeez, ik zou het gewoon eten maarja .. Heb btw nog nooit van Deen gehoord :]
Ik neem aan dat hij inmiddels een andere username/account heeft aangemaakt en nu vrolijk mee loopt te schelden op zichzelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef mrPanerai het volgende:
TS? Waarschijnlijk van het principe dat wanneer ie geen gelijk krijgt, wegblijft!
Triest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, TS heeft wel vaker zo'n klaagtopic geopend waarbij niemand het met hem eens is. Check zijn histiory maar
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef DaMayan het volgende:
Ok gezonde luiheid heeft ook zn grenzen... Maar come on zeg!
Voor een paar donuts (die laten we wel wezen: niet eens over de houdbaarheids datum waren) gekocht helemaal een bonnetje zoeken (wtf doe je daar nog mee?) terug gaan naar Deen, daar nog helemaal ruzie maken met een dame die gewoon wil doorwerken (ws omdat het druk is en er echte klanten wachten)... Om daarna nog hier een kuttopic te openen...
Damn...
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb hier nog wat dozen Chocopops staan die ik gewoon nog op ga eten. Zullen inmiddels ook wel dik over de datum heen zijn, maar zolang het luchtdicht verpakt is, boeit het me echt niet. Ik proef het in een enkele hap al of iets nog te eten is of niet.
domme doosquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.
Ik denk dat de vriendin van TS inmiddels gearriveerd is.quote:
Precies, op producten die je echt niet meer wil gebruiken na de datum staats iets van "uiterlijk consumeren voor" oid geloof ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.
Ja belachelijk he, ze graven steenzout ergens in Polen op wat daar al 50 000 jaar ligt en vervolgens printen ze er een houdbaarheidsdatum op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
Zou TS trouwens ook zijn pak zout terugbrengen naar de winkel als de houdbaarheidsdatum op de verpakking twee dagen na de aankoop verstreken is?.
Maar juist die hebben de tijd om alle datums na te kijken op houdbaarheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebben!
Ja, begrijp ik ook niet. Die koe liep ook al 5 jaar in de wei, en ineens is die koe nog maar een paar dagen houdbaar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, ze graven steenzout ergens in Polen op wat daar al 50 000 jaar ligt en vervolgens printen ze er een houdbaarheidsdatum op...
Ik denk met de auto, omdat de donuts verlopen waren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
Vraag: hoe ben je eigenlijk naar de Deen terug gegaan. Met de auto, of op de fiets
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Lief Dagboek
Mijn vriendin kocht vandaag een paar donuts die er heerlijk uitzagen.
[ afbeelding ]
Tot mijn schrik zag ik dat de datum van vandaag erop stond:o
Ik wilde ze graag gaan nuttigen nadat ik terug was van mijn werk rond middennacht.
Ik ging dus werken en was na een paar uur klaar, snel haasten naar huis om mijn donut op te gaan eten was het al verdomme al 00:01
En weet je hoe mijn donut eruitzag.
[ afbeelding ]
Die ga ik echt niet meer eten die is niet meer goed
Heb je het over jezelf???? of de topic niet goed gelezen???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ook uitkeringsgerechtigden moeten iets te doen hebben!
Bonnetje lag nog op keukentafel, was heel rustig in Deen, vrouwtje had alle tijd omdat ze aan het kletsen was met andere dames....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef DaMayan het volgende:
Ok gezonde luiheid heeft ook zn grenzen... Maar come on zeg!
Voor een paar donuts (die laten we wel wezen: niet eens over de houdbaarheids datum waren) helemaal een bonnetje zoeken (wtf doe je daar nog mee?) terug gaan naar Deen, daar nog helemaal ruzie maken met een dame die gewoon wil doorwerken (ws omdat het druk is en er echte klanten wachten)... Om daarna nog hier een kuttopic te openen...
Damn...
Pardon, wel eens gekeken naar de inhoud van mijn history???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef Mark het volgende:
Nee hoor, TS heeft wel vaker zo'n klaagtopic geopend waarbij niemand het met hem eens is. Check zijn histiory maar
Gast, laat je niet zo kennen. Kom op zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:45 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Bonnetje lag nog op keukentafel, was heel rustig in Deen, vrouwtje had alle tijd omdat ze aan het kletsen was met andere dames....
Dus kortom, niet lullen als je er niks vanaf weet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef Joosterd het volgende:
Lief Dagboek
Mijn vriendin kocht vandaag een paar donuts die er heerlijk uitzagen.
[ afbeelding ]
Tot mijn schrik zag ik dat de datum van vandaag erop stond:o
Ik wilde ze graag gaan nuttigen nadat ik terug was van mijn werk rond middennacht.
Ik ging dus werken en was na een paar uur klaar, snel haasten naar huis om mijn donut op te gaan eten was het al verdomme al 00:01
En weet je hoe mijn donut eruitzag.
[ afbeelding ]
Die ga ik echt niet meer eten die is niet meer goed
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen he. Als je niks proeft dan wil het niet zeggen dat het veilig is om te eten.
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:47 schreef Brawler het volgende:
[..]
Gast, laat je niet zo kennen. Kom op zeg
[..]![]()
![]()
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzo
Ze snappen niet dat het gewoon om het principe gaat.....
Dus leg ik het gewoon fijntjes uit........kijken of ze met nieuwe argumenten komen
Zie toevoeging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.
Iedereen hier vind het totaal niet logisch dat jij bij aankoop niet naar de datum kijkt, en achteraf in de supermarkt gaat zeuren als het product over datum is (terwijl het product bij aankoop niet over datum was). En daar sluit ik me bij aan.
same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik denk dat je lang kan wachten op nieuwe argumenten.
Iedereen hier vind het totaal niet logisch dat jij bij aankoop niet naar de datum kijkt, en achteraf in de supermarkt gaat zeuren als het product over datum is. En daar sluit ik me bij aan.
Dat had je tussen de regels door wel kunnen begrijpen natuurlijk, maar voor mensen zoals TS is het misschien wel nodig om dat expliciet te vermelden inderdaadquote:
Ja, daarom post ik dat ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Pardon, wel eens gekeken naar de inhoud van mijn history???
Eerst je bonnetje laten zienquote:Geef dan eens een voorbeeld, dan mag je pas stoer doen
Je bent een lampekap met je principesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, ze willen ook wat te zeggen hebben hierzo
Ze snappen niet dat het gewoon om het principe gaat.....
Dus leg ik het gewoon fijntjes uit........kijken of ze met nieuwe argumenten komen
Ook teruggaan naar die winkelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij bent een zware jankerd, hoeveel kosten ze? ¤ 3,95?
Ze gaan niet schimmelen na een week...en misschien moet je wat sneller eten...een week voor een doosje van 6 donutsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikje
Dus zou het na een week al gaan schimmelen dan!!
Het lijkt wel een DRA topic - hoop echt dat TS niet serieus is, want het is wel heel erg sneu dat men zo erg aan het handje genomen moeten worden, dat het nog te veel moeite is om zelf de houdbaarheid te checken voordat je een product kooptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is
werkelijk één van de ergste
kuttopics die ik de afgelopen
weken gelezen heb.
Geen luchtdichte donuts?!? Ik zou teruggaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Ninedarts het volgende:
Donuts waren niet luchtdicht, verpakt in doosje die open en dicht kunnen met een klikje
Dus zou het na een week al gaan schimmelen dan!!
Zo las ik 'm in eerste instantie ook en dacht: 'Ach, als er maar een gat in zit!'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:43 schreef FredFenster het volgende:
Vriendin bijna verlopen, donuts gekocht
* proestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo las ik 'm in eerste instantie ook en dacht: 'Ach, als er maar een gat in zit!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |