Jah, maar jullie zijn ook niet de categorie 20 hier natuurlijke, stomme vraagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, als een lekker 18 jarig ding stilstaat als een strijkplank
moet heel eerlijk zeggen dat ik de vrouwenmode de laatste jaren zowiezo niet altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die meisjes allemaal stomme kleren aan, of heb ik een nieuwe modetrend gemist?
*GRAAIT*quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah, maar jullie zijn ook niet de categorie 20 hier natuurlijke, stomme vraag
Een beetje vreemd, maar wel le....onee, dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Die met dat haar is wel een beetje vreemd.
Ja echt veel ouderwetse meuk, je moet er van houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die meisjes allemaal stomme kleren aan, of heb ik een nieuwe modetrend gemist?
Dat is positiefquote:
De BLONDE BIEBERRRRRRRquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat haar van die ene gozer, zit vastgeplakt op zijn hoofd.
Ik vind het zo niet flatteus, van die wijde bloesjes, witte leggings, platte schoenen en zo slonzig. Niet dat ik er nu zo geweldig bij loop, maar ik ben ook geen 18 meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja echt veel ouderwetse meuk, je moet er van houden
Wij zijn positief bevondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is positiefDan is het niet alleen maar soppen maar ook nog enig kritisch oog
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Koen66 het volgende:
ik word echt een ouwe lul
als ik sommige gastjes zie denk ik alleen maar 'mag jij al alleen buiten jongetje'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |