[POP] Valeriequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Zit je niet verkeerd?
Hey halloquote:
Je bent wel veeleisend he?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, een klok, maar geen afteller
Nee, ik check je elke dag in alsof het niks isquote:
quote:
Dat valt je zwaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik check je elke dag in alsof het niks is
Nee, ik eis dan ben ik niet-veeleisend.quote:
Ik stel niet 'veel' voor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik eis dan ben ik niet-veeleisend.
Zeg, al die vragenquote:
Zeg, moest jij niet weg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben niet veeleisend, dat was het.![]()
En dan heb ik het over inchecken. Van D. Met al z'n handtasjes.
Je zit bij de buren Miauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben er ook!
Ik heb mijn eigen stoel mee![]()
[ afbeelding ]
nou ja, was het mijn stoel maar
Ah, mooi, kan ik nog ff drinken pakkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef D. het volgende:
Volgens mijn tv-gids is van 20:00u tot 20:30u samenvatting van vorige week
Nou, snel danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, mooi, kan ik nog ff drinken pakken
Maar morgen streamen we VOHquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik zit bij VOHEn morgenavond bij de stream.
Dan zorgen we dat ie bovenaan staatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuw topicdeel, ze moeten het nog zoeken
Jahquote:
Ik heb ze niet geteld eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zitten er ook weer meer meisjes bij die goed zijn dan jongens, maar weet het niet zeker.
Ik heb al aardig wat bladzijdes omgeklapt op het bloknootjequote:
Da's haar 'gimmick'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft alweer haar haar niet gekamd.
nee vorige week ook een rijtje gehad toch?quote:
Ik ookquote:
quote:
Boeit het mannen iets of die 18 jarige maisjus kunnen dansen? Of toch wel?quote:
Mij wel, maar ja, wie ben ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boeit het mannen iets of die 18 jarige maisjus kunnen dansen? Of toch wel?
Nou, als een lekker 18 jarig ding stilstaat als een strijkplankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boeit het mannen iets of die 18 jarige maisjus kunnen dansen? Of toch wel?
*hoest*quote:
Jah, maar jullie zijn ook niet de categorie 20 hier natuurlijke, stomme vraagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, als een lekker 18 jarig ding stilstaat als een strijkplank
moet heel eerlijk zeggen dat ik de vrouwenmode de laatste jaren zowiezo niet altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die meisjes allemaal stomme kleren aan, of heb ik een nieuwe modetrend gemist?
*GRAAIT*quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah, maar jullie zijn ook niet de categorie 20 hier natuurlijke, stomme vraag
Een beetje vreemd, maar wel le....onee, dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Die met dat haar is wel een beetje vreemd.
Ja echt veel ouderwetse meuk, je moet er van houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die meisjes allemaal stomme kleren aan, of heb ik een nieuwe modetrend gemist?
Dat is positiefquote:
De BLONDE BIEBERRRRRRRquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat haar van die ene gozer, zit vastgeplakt op zijn hoofd.
Ik vind het zo niet flatteus, van die wijde bloesjes, witte leggings, platte schoenen en zo slonzig. Niet dat ik er nu zo geweldig bij loop, maar ik ben ook geen 18 meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja echt veel ouderwetse meuk, je moet er van houden
Wij zijn positief bevondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is positiefDan is het niet alleen maar soppen maar ook nog enig kritisch oog
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:40 schreef Koen66 het volgende:
ik word echt een ouwe lul
als ik sommige gastjes zie denk ik alleen maar 'mag jij al alleen buiten jongetje'
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Duidelijk een nieuwe generatie
Is je onderbroek boven je broek uit laten steken ook nog 'hip'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |