abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87893526
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
Sterker nog, deze docu heeft op een bepaalde wijze bij mij een vorm van respect opgebracht voor hun keuze.
In het Gallische dorpje aan de Duitse grens willen ze een hogere uitkering. Respecp.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:20:33 #252
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_87893546
Nee Zembla maakte een persiflage van PVV-stemmers, ik ken er zat en die hebben gewoon werk en zitter niet in een huurhuis :') En ontken jij niet dan dat zowat elk Europees land kampt met grote problemen met de Islam?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_87893590
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef Picchia het volgende:

[..]

In het Gallische dorpje aan de Duitse grens willen ze een hogere uitkering. Respecp.
Was dat je visie? Ik ontdekte dat er een compleet dorp genegeerd werd door de lokale politiek. En dat het terecht frustratie bij hen naar boven bracht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87893624
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee Zembla maakte een persiflage van PVV-stemmers, ik ken er zat en die hebben gewoon werk en zitter niet in een huurhuis :') En ontken jij niet dan dat zowat elk Europees land kampt met grote problemen met de Islam?
De mensen in de reportage werkten anders ook gewoon hoor, ik weet dus niet waar jij naar toe wilt gaan. Ten tweede ontken ik inderdaad dat elk Europees land met grote problemen kampt als het gaat om de Islam.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:22:37 #255
322645 Voorschrift
See if I care
pi_87893625
Zembla, al jaren niet meer gekeken maar ik kan me niet voorstellen dat ze ook maar enige millimeters de goede kant op zijn gegaan qua journalistiek.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_87893643
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:32 schreef du_ke het volgende:
Hier zijn de PVV'ers gelukkig dun gezaaid ^O^
U wekt de schijn van partijdigheid.

Ik ga u derhalve wraken :(
pi_87893763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zembla, al jaren niet meer gekeken maar ik kan me niet voorstellen dat ze ook maar enige millimeters de goede kant op zijn gegaan qua journalistiek.
Kloontjes aanmaken is not done.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87893893
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
Jij hebt gister niet zitten opletten anders had je geweten dat een substantieel deel van de PVV kiezers van PvdA komen. En als ze PvdA zouden stemmen dan waren het geen tokkies. Hypocrietje.
Leuk dat je weer een omweg neemt als je geen inhoudelijke repliek hebt :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:28:49 #259
322645 Voorschrift
See if I care
pi_87893907
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kloontjes aanmaken is not done.
Dat zal best, ik wil gewoon de Nederlandse discussie volgen want vanuit hier zijn de Europese/Nederlandse veranderingen ronduit fascinerend te noemen. Maar zo te zien is de gastvrijheid zelfs online twijfelachtig.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_87893974
quote:
1s.gif [b]Op zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef phpmystyle het volgende:[/b En ontken jij niet dan dat zowat elk Europees land kampt met grote problemen met de Islam?
ontkennen dat zowat elk Europees land kampt met grote problemen met de Islam is toch ook niet meer dan logisch? Want die grote problemen zijn er eigenlijk niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:34:13 #261
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_87894109
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

ontkennen dat zowat elk Europees land kampt met grote problemen met de Islam is toch ook niet meer dan logisch? Want die grote problemen zijn er eigenlijk niet.
:') Aanslagen, rellen in parijs, gigantische maatschappelijke kosten.

Geen enkel probleem. :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:34:53 #262
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_87894142
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Leuk dat je weer een omweg neemt als je geen inhoudelijke repliek hebt :P
Dit is heel inhoudelijk dunkt me.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87894238
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit is heel inhoudelijk dunkt me.
Je komt aan met een onnozele opmerking over allochtonen, daar breng ik wat tegenin en vervolgens begin je over de PvdA. Leuk maar kansloos natuurlijk.
pi_87894299
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

:') Aanslagen, rellen in parijs, gigantische maatschappelijke kosten.

Geen enkel probleem. :')
Die aanslagen kan ik in meegaan maar in hoeverre zijn bijvoorbeeld die rellen in Parijs het gevolg van de Islam? Om nog maar te zwijgen over "gigantische maatschappelijke kosten"?

Die aanslagen zijn een vervelend en groot probleem maar goddank erg zeldzaam.
pi_87894375
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij ontkent wel een groeiend probleem. :) of je het leuk vind of niet. Ook in Duitsland is electorale behoefte aan een PVV achtige partij die grote kansen lijkt te maken.

Du_ke, er is wat aan de hand. Dat kan je niet ontkennen. PVV heeft nu 34 (!) zetels in de peiling. Zijn ze soms allemaal achterlijke mensen? Nee natuurlijk niet. En daarom was het erg goedkoop scoren van Zembla, dat moet ik phpmystyle wel nageven. :)

En nee, PVV is niet alles anti Islam. Een groot deel stemt PVV, omdat ze zich niet meer vertegenwoordigd voelen door PvdA, CDA etc.

En ja, ook ik keer mij zo zachtjes aan af van de PvdA. Ze zijn te elitair, ze roepen A en doen zelf B. Bos "noem 3,2,1, maatregelen tegen de hoogste salarissen". En wat doet hij nu? 4 ton voor 4 dagen werk :r blegh....

Eerder hadden we Kok hetzelfde zien doen. Nou geef mij portie dan maar aan fikkie. -O-
pi_87894769
Je kan best het verband tussen de Islam en de problemen die daaronder geschaard worden, zoals non-participatie en onvoldoende betrokkenheid met de samenleving, in twijfel trekken. Het blijft natuurlijk een beetje sociologische natte vingerwerk.
pi_87894863
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Picchia het volgende:
Je kan best het verband tussen de Islam en de problemen die daaronder geschaard worden, zoals non-participatie en onvoldoende betrokkenheid met de samenleving, in twijfel trekken. Het blijft natuurlijk een beetje sociologische natte vingerwerk.
Is het ook.

Maar is de oververtegenwoordigde "participatie" van allochtone medelanders in Opsporing Verzocht ook nattevingerwerk? Ik vrees van niet, de PVV zal echt niet in dat programma geïnfiltreerd zijn. :)
pi_87895375
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is het ook.

Maar is de oververtegenwoordigde "participatie" van allochtone medelanders in Opsporing Verzocht ook nattevingerwerk? Ik vrees van niet, de PVV zal echt niet in dat programma geïnfiltreerd zijn. :)
Politici richten zich in de regel natuurlijk niet op criminaliteit, maar op de oorzaken van de criminaliteit. De feiten / problemen kunnen we waarnemen, maar de oorzaken in mindere mate. We nemen waar dat bepaalde problemen zich centraliseren bij een bepaalde groep met een bepaald kenmerk, maar dan hoeft het kenmerk niet de oorzaak te zijn.

Gezien de aard van de Islam zou het mij echter niks verbazen als het zeer segregerend en vertragend werkt op de integratie. Maar zelfs dat kan gezien worden als een acceptabele / tijdelijke oorzaak, waarvan het effect steeds minder wordt naarmate de integratie vordert. Of je kunt de nadruk leggen op andere oorzaken, afhankelijk van waar je prioriteiten liggen.

Dat betekent echter niet dat je de waargenomen problemen ontkent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Picchia op 24-10-2010 14:24:46 ]
pi_87900957
Feyenoord.
pi_87901057
quote:
14s.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Monidique het volgende:
Feyenoord.
Nou inderdaad :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:56:55 #271
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_87908240
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Monidique het volgende:
Feyenoord.
Ik hoopte dat dit duidde op een Rotterdamse overwinning.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_87908509
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik hoopte dat dit duidde op een Rotterdamse overwinning.
_O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87908960
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Monidique het volgende:
Feyenoord.
Dat heb je met die burgemeester in Rotterdam. Zijn loyaliteit ligt verkeerd...
Hardstikke fout, die Amsterdammer.
Hij saboteert Feyenoord natuurlijk... LN moet vragen stellen over die Amsterdamse manipulaties.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:27:03 #274
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_87909763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

IK hoop dat jij gelijk hebt, want volgens zembla hebben we anderhalf miljoen arme tokkies die toevallig allemaal op de pvv stemmen.

Hoe dan ook.
Het is vaak ordinair volk, maar wel met geld. Kleine ondernemers, zoals aannemers, die zich omhoog hebben gewerkt. Die mensen verdienen alle waardering, maar ze denken helaas dat de wereld nogal simpel in elkaar zit. Daarom zullen ze zich zo aangesproken voelen door het simpele verhaal van Wilders.
pi_87911474
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:08 schreef Picchia het volgende:

[..]

Politici richten zich in de regel natuurlijk niet op criminaliteit, maar op de oorzaken van de criminaliteit. De feiten / problemen kunnen we waarnemen, maar de oorzaken in mindere mate.

Vraagt ook om diepgaande analyse. Helaas is dat niks voor politici maar voor de wetenschappelijke bureaus van de politieke partijen. Politici zijn te vergelijken met verkopers, die ook graag wel eens de nuance verliezen tgv electorale overwegingen.
quote:
We nemen waar dat bepaalde problemen zich centraliseren bij een bepaalde groep met een bepaald kenmerk, maar dan hoeft het kenmerk niet de oorzaak te zijn.

Concreet: ik geloof niet dat mensen met een (licht)getinte huidskleur slechter zijn dan blanke westerlingen.
quote:
Gezien de aard van de Islam zou het mij echter niks verbazen als het zeer segregerend en vertragend werkt op de integratie. Maar zelfs dat kan gezien worden als een acceptabele / tijdelijke oorzaak, waarvan het effect steeds minder wordt naarmate de integratie vordert. Of je kunt de nadruk leggen op andere oorzaken, afhankelijk van waar je prioriteiten liggen.

Niet alleen de Islam. Veel breder dan dat alleen, denk ik.
quote:
Dat betekent echter niet dat je de waargenomen problemen ontkent.
Dat is het begin van de oplossing van een probleem: benoemen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')