quote:Man, man man man man. Wat had ik graag met dat mens 1 op 1 willen debateren.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ergerde mij ook blauw aan de vooringenomen interviewster
quote:Tja. Het is van de Vara....Ik heb wel eens wat beters gezien. En dan druk mij zacht uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man, man man man man. Wat had ik graag met dat mens 1 op 1 willen debateren.
Bij elke partij kun je wel tokkies op de foto zetten
VVD- een dikke bankdirecteur met 1 sigaar in de mond
PvdA enkel uitvreters en Moslimextremisten
SGP kut Christenen
GroenLinks, Hippies die ongeveer net zoveel schijt aan democratie hebben als Hitler en Stalin in het kwadraat.
GadverdammeVieze demonisering van een bevolkingsgroep. Gad-ver-damme.
quote:Dit was gewoon niet normaal, dit is gewoon moedwillig mensen besmeuren. Als Wilders die had gedaan over Marokkanen dan was ie nu ongeveer door iedereen voor Adolf uitgescholden.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Het is van de Vara....Ik heb wel eens wat beters gezien. En dan druk mij zacht uit.
quote:Mwoah, ik denk dat de gemiddelde kijker wel door had, hoe doortrapt deze reportage was....Ik zou willen zeggen dat deze reportage zelf erg populistisch en goedkoop was....Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet normaal, dit is gewoon moedwillig mensen besmeuren. Als Wilders die had gedaan over Marokkanen dan was ie nu ongeveer door iedereen voor Adolf uitgescholden.
Serieus, die land staat op splijten
quote:iedereen ? dat klinkt als grote eensgezindheid ..Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet normaal, dit is gewoon moedwillig mensen besmeuren. Als Wilders die had gedaan over Marokkanen dan was ie nu ongeveer door iedereen voor Adolf uitgescholden.
quote:oh.... dus toch niet zo'n grote eensgezindheid ?Serieus, die land staat op splijten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
iedereen ? dat klinkt als grote eensgezindheid ..
[..]
oh.... dus toch niet zo'n grote eensgezindheid ?
nu beweer je het tegendeel.
Ps... overdrijf niet zo... dan maakt het allemaal meer sense
quote:IK hoop dat jij gelijk hebt, want volgens zembla hebben we anderhalf miljoen arme tokkies die toevallig allemaal op de pvv stemmen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat de gemiddelde kijker wel door had, hoe doortrapt deze reportage was....Ik zou willen zeggen dat deze reportage zelf erg populistisch en goedkoop was....
Ik kijk meestal met genoegen naar Zembla, maar ik kon mij dit keer mij ergernis niet meer onderdrukken, Dat zegt heel veel denk ik. Ze hebben vaak hele goede afleveringen. Maar deze was niet veel soeps en overduidelijk een anti-Wilders actie.
Het zal de potentiële kiezers er niet van weerhouden. Of Wilders zelfs in de kaart gaan spelen.![]()
Feit is dat vele mensen angst hebben en zich niet gehoord voelen door de gevestigde traditionele partijen. Een programma als Zembla zou daarop in moeten springen. Want al lang voelt een grote groep burgers niet meer gehoord ..
Hee terecht wat die ene persoon zei over de PvdA, dat ze vervreemd zijn van het "gewone" volk... Tja, dan willen ze een nieuwe graag een kans geven...
De oude politiek moet ipv Wilders veroordelen eerst een goed naar zichzelf kijken...
quote:We hebben er wel iets meer dan anderhalf miljoenOp zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK hoop dat jij gelijk hebt, want volgens zembla hebben we anderhalf miljoen arme tokkies die toevallig allemaal op de pvv stemmen.
Hoe dan ook.
quote:Ook voor een heel groot deel van het CDAOp zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het wel leuk dat in die Zembla aflevering ze allemaal aangeven dat ze van de PvdA afkomen. Best ironisch.
quote:Donder toch op man, kijk eens maar is kritisch naar dat allochtone gespuis bij de linkse achter ban en trek vervolgens dan je bek eens los over andere partijen.Op zondag 24 oktober 2010 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben er wel iets meer dan anderhalf miljoen. Maar een groot deel van het electoraat van de PVV bestaat uit 'apart' volk
quote:Ik vraag me eigenlijk af hoeveel VVD'ers zijn overgestapt naar Wilders, ik gok zo'n 30 a 40 procent.Op zondag 24 oktober 2010 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook voor een heel groot deel van het CDA
quote:Dat komt in aantallen kiezers niet eens in de buurt van het aantal PVV-tokkiesOp zondag 24 oktober 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Donder toch op man, kijk eens maar is kritisch naar dat allochtone gespuis bij de linkse achter ban en trek vervolgens dan je bek eens los over andere partijen.
quote:Moslims die op de PVV stemmen, zijn dat dezelfde moslims die ook SM lekker vinden?Op zondag 24 oktober 2010 00:30 schreef Picchia het volgende:
Waarop je stemt is natuurlijk ook wel afhankelijk van je omgeving. Hier zijn ook Moslims die op de PVV stemmen, maar dat komt gewoon omdat ze in zo'n rechtse omgeving zijn opgegroeid.
quote:Fitna kende geen hoor en wederhoor. Het feit dat jij Fitna (een in elkaar geknutselde PP presentatie) op dezelfde lijn zet als Zembla, zegt veel.. heel veel..Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ja en Fitna over de Islam, een religie die hard aangepakt moet worden. Palin here you go!
quote:Een emperische waarneming is niets meer dan dat, een emperische waarneming.Op zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
Zembla was minsteds zo tendentieus, daarbij is het een empirische waarneming dat de Islam een splijtzwam vormt in Europa. België Frankrijk Engeland, overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |