abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87881568
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Zembla :r
Ik ergerde mij ook blauw aan de vooringenomen interviewster :{
pi_87881669

Een beetje nep met die elleboog. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door EchtGaaf op 23-10-2010 23:44:32 ]
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:39:40 #228
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87881763
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ergerde mij ook blauw aan de vooringenomen interviewster :{
Man, man man man man. Wat had ik graag met dat mens 1 op 1 willen debateren.

Bij elke partij kun je wel tokkies op de foto zetten

VVD- een dikke bankdirecteur met 1 sigaar in de mond
PvdA enkel uitvreters en Moslimextremisten
SGP kut Christenen
GroenLinks, Hippies die ongeveer net zoveel schijt aan democratie hebben als Hitler en Stalin in het kwadraat.

Gadverdamme :r Vieze demonisering van een bevolkingsgroep. Gad-ver-damme.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_87881846
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Man, man man man man. Wat had ik graag met dat mens 1 op 1 willen debateren.

Bij elke partij kun je wel tokkies op de foto zetten

VVD- een dikke bankdirecteur met 1 sigaar in de mond
PvdA enkel uitvreters en Moslimextremisten
SGP kut Christenen
GroenLinks, Hippies die ongeveer net zoveel schijt aan democratie hebben als Hitler en Stalin in het kwadraat.

Gadverdamme :r Vieze demonisering van een bevolkingsgroep. Gad-ver-damme.
Tja. Het is van de Vara....Ik heb wel eens wat beters gezien. En dan druk mij zacht uit. :{
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:45:50 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87881942
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja. Het is van de Vara....Ik heb wel eens wat beters gezien. En dan druk mij zacht uit. :{
Dit was gewoon niet normaal, dit is gewoon moedwillig mensen besmeuren. Als Wilders die had gedaan over Marokkanen dan was ie nu ongeveer door iedereen voor Adolf uitgescholden.

Serieus, die land staat op splijten :Y
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87882249
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit was gewoon niet normaal, dit is gewoon moedwillig mensen besmeuren. Als Wilders die had gedaan over Marokkanen dan was ie nu ongeveer door iedereen voor Adolf uitgescholden.

Mwoah, ik denk dat de gemiddelde kijker wel door had, hoe doortrapt deze reportage was....Ik zou willen zeggen dat deze reportage zelf erg populistisch en goedkoop was....

Ik kijk meestal met genoegen naar Zembla, maar ik kon mij dit keer mij ergernis niet meer onderdrukken, Dat zegt heel veel denk ik. Ze hebben vaak hele goede afleveringen. Maar deze was niet veel soeps en overduidelijk een anti-Wilders actie.

Het zal de potentiële kiezers er niet van weerhouden. Of Wilders zelfs in de kaart gaan spelen. :Y

Feit is dat vele mensen angst hebben en zich niet gehoord voelen door de gevestigde traditionele partijen. Een programma als Zembla zou daarop in moeten springen. Want al lang voelt een grote groep burgers niet meer gehoord ..

Hee terecht wat die ene persoon zei over de PvdA, dat ze vervreemd zijn van het "gewone" volk... Tja, dan willen ze een nieuwe graag een kans geven...

De oude politiek moet ipv Wilders veroordelen eerst een goed naar zichzelf kijken... :{
pi_87882262
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

iedereen ? dat klinkt als grote eensgezindheid ..

quote:
oh.... dus toch niet zo'n grote eensgezindheid ?
nu beweer je het tegendeel.

Ps... overdrijf niet zo... dan maakt het allemaal meer sense
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:04:04 #233
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87882505
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

iedereen ? dat klinkt als grote eensgezindheid ..
[..]

oh.... dus toch niet zo'n grote eensgezindheid ?
nu beweer je het tegendeel.

Ps... overdrijf niet zo... dan maakt het allemaal meer sense
:')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:04:43 #234
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87882523
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk dat de gemiddelde kijker wel door had, hoe doortrapt deze reportage was....Ik zou willen zeggen dat deze reportage zelf erg populistisch en goedkoop was....

Ik kijk meestal met genoegen naar Zembla, maar ik kon mij dit keer mij ergernis niet meer onderdrukken, Dat zegt heel veel denk ik. Ze hebben vaak hele goede afleveringen. Maar deze was niet veel soeps en overduidelijk een anti-Wilders actie.

Het zal de potentiële kiezers er niet van weerhouden. Of Wilders zelfs in de kaart gaan spelen. :Y

Feit is dat vele mensen angst hebben en zich niet gehoord voelen door de gevestigde traditionele partijen. Een programma als Zembla zou daarop in moeten springen. Want al lang voelt een grote groep burgers niet meer gehoord ..

Hee terecht wat die ene persoon zei over de PvdA, dat ze vervreemd zijn van het "gewone" volk... Tja, dan willen ze een nieuwe graag een kans geven...

De oude politiek moet ipv Wilders veroordelen eerst een goed naar zichzelf kijken... :{
IK hoop dat jij gelijk hebt, want volgens zembla hebben we anderhalf miljoen arme tokkies die toevallig allemaal op de pvv stemmen.

Hoe dan ook.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87883187
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

IK hoop dat jij gelijk hebt, want volgens zembla hebben we anderhalf miljoen arme tokkies die toevallig allemaal op de pvv stemmen.

Hoe dan ook.
We hebben er wel iets meer dan anderhalf miljoen :P. Maar een groot deel van het electoraat van de PVV bestaat uit 'apart' volk
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_87883334
Waarop je stemt is natuurlijk ook wel afhankelijk van je omgeving. Hier zijn ook Moslims die op de PVV stemmen, maar dat komt gewoon omdat ze in zo'n rechtse omgeving zijn opgegroeid.
pi_87883406
Hier zijn de PVV'ers gelukkig dun gezaaid ^O^
pi_87883486
Ik vind het wel leuk dat in die Zembla aflevering ze allemaal aangeven dat ze van de PvdA afkomen. Best ironisch.
pi_87883854
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het wel leuk dat in die Zembla aflevering ze allemaal aangeven dat ze van de PvdA afkomen. Best ironisch.
Ook voor een heel groot deel van het CDA :Y
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:15:39 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87891345
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

We hebben er wel iets meer dan anderhalf miljoen :P. Maar een groot deel van het electoraat van de PVV bestaat uit 'apart' volk
Donder toch op man, kijk eens maar is kritisch naar dat allochtone gespuis bij de linkse achter ban en trek vervolgens dan je bek eens los over andere partijen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:16:21 #241
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87891365
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook voor een heel groot deel van het CDA :Y
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel VVD'ers zijn overgestapt naar Wilders, ik gok zo'n 30 a 40 procent.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:16:36 #242
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_87891374
Q.E.D, zou tvlxd zeggen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_87891654
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Donder toch op man, kijk eens maar is kritisch naar dat allochtone gespuis bij de linkse achter ban en trek vervolgens dan je bek eens los over andere partijen.
Dat komt in aantallen kiezers niet eens in de buurt van het aantal PVV-tokkies :D. Dat scheelt zeker een factor 5-10 :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:41:14 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87892119
Jij hebt gister niet zitten opletten anders had je geweten dat een substantieel deel van de PVV kiezers van PvdA komen. En als ze PvdA zouden stemmen dan waren het geen tokkies. Hypocrietje.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87892553
Goede docu van Zembla gister, mooie bevestiging van wat ik al eerder dacht over Wilders-aanbidders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87892602
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:30 schreef Picchia het volgende:
Waarop je stemt is natuurlijk ook wel afhankelijk van je omgeving. Hier zijn ook Moslims die op de PVV stemmen, maar dat komt gewoon omdat ze in zo'n rechtse omgeving zijn opgegroeid.
Moslims die op de PVV stemmen, zijn dat dezelfde moslims die ook SM lekker vinden?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:07:30 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87893016
Ja en Fitna over de Islam, een religie die hard aangepakt moet worden. Palin here you go!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87893139
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ja en Fitna over de Islam, een religie die hard aangepakt moet worden. Palin here you go!
Fitna kende geen hoor en wederhoor. Het feit dat jij Fitna (een in elkaar geknutselde PP presentatie) op dezelfde lijn zet als Zembla, zegt veel.. heel veel..
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:14:28 #249
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87893296
Zembla was minsteds zo tendentieus, daarbij is het een empirische waarneming dat de Islam een splijtzwam vormt in Europa. België Frankrijk Engeland, overal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87893426
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
Zembla was minsteds zo tendentieus, daarbij is het een empirische waarneming dat de Islam een splijtzwam vormt in Europa. België Frankrijk Engeland, overal.
Een emperische waarneming is niets meer dan dat, een emperische waarneming.

Zembla heeft duidelijk de essentiele regels van goede journalistiek in ogenschouw genomen. Zo kreeg ik een behoorlijk net beeld van PVV-stemmers en de reden waarom ze daadwerkelijk op de PVV hebben gestemd. Sterker nog, deze docu heeft op een bepaalde wijze bij mij een vorm van respect opgebracht voor hun keuze.

Overigens doe jij het weer meteen teniet, door bovenstaande reacties.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')