idd, wil die gast wel us een keer horen spelen onderhand.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar helaas doet tie geen solo vanavond
Hond zal het zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:16 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie shopped er een hondenkop op?
Zeik niet zo joh... die lui hebben gewoon een leuke betaalde vakantie in 't vooruitzicht gekregen en hebben die kans met beide handen aangegrepen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:35 schreef Samson het volgende:
Dat ze er dus geen cent voor krijgen. Hoe dom kun je nu zijn vandaag de dag. Dat is dan weer het nadeel van dit soort jeugd, die hebben gewoon geen idee. Ze hadden er flink wat geld aan over kunnen houden......
Zeik niet zo? Ik geef alleen aan dat ze dus idd niet zo slim zijn. Als je toch vantevoren weet dat er een soort van real life soap over je wordt gemaakt dan lijkt het me toch wel dat je weet dat daar een hoop geld aan te verdienen valt. Als je dat niet weet dan heb je wel onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Ik geef dus alleen aan dat het niet zo slim van ze is, want ze hadden er echt een hoop geld aan over kunnen houden. Wat kost zo'n vakantie nu helemaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:20 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Zeik niet zo joh... die lui hebben gewoon een leuke betaalde vakantie in 't vooruitzicht gekregen en hebben die kans met beide handen aangegrepen.
Niet iedereen in Nederland heeft constant een advocaat of boekhouder naast zich om zich te informeren van de mogelijke opportuniteiten.
En Jokertje die zelfs RTL ging verdedigenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Zeik niet zo? Ik geef alleen aan dat ze dus idd niet zo slim zijn. Als je toch vantevoren weet dat er een soort van real life soap over je wordt gemaakt dan lijkt het me toch wel dat je weet dat daar een hoop geld aan te verdienen valt. Als je dat niet weet dan heb je wel onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Ik geef dus alleen aan dat het niet zo slim van ze is, want ze hadden er echt een hoop geld aan over kunnen houden. Wat kost zo'n vakantie nu helemaal.
Hij zei eyeworks.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En Jokertje die zelfs RTL ging verdedigen"Jah, als het geen succes was geworden had het RTL veel geld gekost
![]()
LOLquote:
Heb je ook een screenshot van Jokertje met z'n klapbed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje saai huisbezoek verder.
Ik snap niet dat iedereen Elize zo boeiend vind. Als ik haar zie moet ik altijd aan The Lion King denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |