Ik gaf Barbie gelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje saai huisbezoek verder.
Matsoe Matsoe zou de nieuwe tuinman van Eigen Huis en Tuin moeten zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Spies het volgende:
Viel toch een beetje tegen gisteravond. Ze hadden naar Matsoe Matsoe moeten gaan wanneer ie tuinen aan het maken was.
Goed plan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe zou de nieuwe tuinman van Eigen Huis en Tuin moeten zijn
ja, idd of zij ineens de hele buurt vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik gaf Barbie gelijk hoor.Jesus wat een vreselijk wijf die op d'r kwam zeiken.
Dat mens was idd meer tokkie dan Barbiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik gaf Barbie gelijk hoor.Jesus wat een vreselijk wijf die op d'r kwam zeiken.
Klopt, ik heb het trouwens wel met Jokertje te doen met dat kleine kutkamertjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mens was idd meer tokkie dan Barbie.
En sowieso, dat mens was nog meer zonnebank gebruind dan Barbie. Zo'n type dat bij een concert van Zanger Rinus of de Toppers vooraan staat... Hoezo ordinair.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, idd of zij ineens de hele buurt vertegenwoordigt.
Onder voorwaarde dat hij wel leert lezen en schrijven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:17 schreef henkde_j het volgende:
Matsoe Matsoe zou de nieuwe tuinman van Eigen Huis en Tuin moeten zijn
Vooral omdat Eyeworks en RTL hem geen cent hebben betaaldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het trouwens wel met Jokertje te doen met dat kleine kutkamertje
Denk je niet dat RTL / eyeworks je keihard had uitgelachen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Zeik niet zo? Ik geef alleen aan dat ze dus idd niet zo slim zijn. Als je toch vantevoren weet dat er een soort van real life soap over je wordt gemaakt dan lijkt het me toch wel dat je weet dat daar een hoop geld aan te verdienen valt. Als je dat niet weet dan heb je wel onder een steen geleefd de afgelopen jaren. Ik geef dus alleen aan dat het niet zo slim van ze is, want ze hadden er echt een hoop geld aan over kunnen houden. Wat kost zo'n vakantie nu helemaal.
Je zult wel gelijk hebben helaas...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
Denk je niet dat RTL / eyeworks je keihard had uitgelachen?Voor jou duizenden andere gekken die wel gratis op vakantie willen hoor.
reken maar van yes, dat het meeste gescript is,ondanks dat barbie zegt van niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
Wie weet meer van dat Sniper en Roos al jarenlang wat hebben? en de eerste meid die matsoe matsoe regelt blijkt ook toevallig 4keer in de stad rond te lopen (dat kan nog) maar zit ook heel frappant in het voetbalteam heb ik gehoord.
Klinkt zelfs allemaal beetje gescript zelfs.
Ze moest er wel aardig over nadenkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef StephanL het volgende:
Natuurlijk blondWel cliché dat haar vriend stucadoor is. Ook niet echt super hoogopgeleid. Maakt mij verder ook niks uit
Wat een figuren. Al behandeld die radio gast ze wel als een stel kinderenquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet of hij al gepost was, MatsoeMatsoe en Sterretje bij radio Veronica
Gelukkig zijn we van dat soort mensen af als ze 30 zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat die Barbie 21 is... wat bezielt dat soort mensen om dagelijks onder de zonnebank te gaan liggen
barbie weet best veel van plamuren afquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:07 schreef StephanL het volgende:
Natuurlijk blondWel cliché dat haar vriend stucadoor is. Ook niet echt super hoogopgeleid. Maakt mij verder ook niks uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |