Dus gewoon bijstand en sollicitatieplicht?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat dan wel weer 95% is. 95 % van de wajongers is volledig afgekeurd en ontvangt 75% van het minimumloon.
Joh, ik vraag het gewoon. Dat zou namelijk moeten betekenen dat de WAO aangepast zou moeten worden zodat jongeren erin terecht kunnen toch? Daar zie ik niets van.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
..mogen ze verhongeren en kapotgaan?
Geloof je dat nu serieus.
Ja dat geloven een aantal users hier serieus. Nu gaan ze terechtkomen in de standaardregelingen, alleen volledig gehandicapten (vanaf geboorte?) krijgen nog een aparte regeling.
Dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hier, om over het regeerakkoord te kissenbissen
Je maakt het lekker tendentieus met Vaak komen ze niet in aanmerking voor een uitkering, en als werken niet gaat.... Ik denk, ik vul even je duistere gedachtengangen aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joh, ik vraag het gewoon. Dat zou namelijk moeten betekenen dat de WAO aangepast zou moeten worden zodat jongeren erin terecht kunnen toch? Daar zie ik niets van.
Vraag het nog eens dan?quote:
Say what?quote:
Geef dan gewoon antwoord, -edit- Ze kómen ook vaak niet in aanmerking voor een uitkering, dus wat dan? We zullen ze heus niet langs de weg tegenkomen, maar er wordt gesneden in iets zonder vangnet toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je maakt het lekker tendentieus met Vaak komen ze niet in aanmerking voor een uitkering, en als werken niet gaat.... Ik denk, ik vul even je duistere gedachtengangen aan.
Heb je tot je 27ste recht op bijstand?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord, -edit- Ze kómen ook vaak niet in aanmerking voor een uitkering, dus wat dan? We zullen ze heus niet langs de weg tegenkomen, maar er wordt gesneden in iets zonder vangnet toch?
-edit- Gedraag jij je eens ff lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord,-edit-Ze kómen ook vaak niet in aanmerking voor een uitkering, dus wat dan? We zullen ze heus niet langs de weg tegenkomen, maar er wordt gesneden in iets zonder vangnet toch?
Rechts, links of recht door zee, ze stonden er stukken collegialer bij dan alle vier de Balkenende kabinetten bij elkaar. Er was zowaar chemie tussen alledrie.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what?Ik was aan het werk dus heb de presentatie niet gezien.
Op je uitkering getrapt? Ze kómen nu vaak niet in aanmerking voor een uitkering, daar zal dan wel wat in veranderen. Sla er een verslagje op na zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord, -edit- Ze kómen ook vaak niet in aanmerking voor een uitkering, dus wat dan? We zullen ze heus niet langs de weg tegenkomen, maar er wordt gesneden in iets zonder vangnet toch?
Ik geloof ook graag dat ze het onderling goed kunnen vinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Rechts, links of recht door zee, ze stonden er stukken collegialer bij dan alle vier de Balkenende kabinetten bij elkaar. Er was zowaar chemie tussen alledrie.
Wilders zal nog wel een paar goede moppen weten..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Ik geloof ook graag dat ze het onderling goed kunnen vinden.
Heeft 'ie vast hier afgekekenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilders zal nog wel een paar goede moppen weten..
Laatst nog een reportage gezien over Wilders en Rutte, dat waren/zijn dikke maatjes..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilders zal nog wel een paar goede moppen weten..
Nee pop, met mijn salaris zit het ook met de VVD nog goed.quote:
Dat is ook niet moeilijk. Het ontbreekt Balkenende aan uitstraling en karakter. Het is buitengewoon moeilijk om echte chemie te hebben met 'zo'n figuur.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Rechts, links of recht door zee, ze stonden er stukken collegialer bij dan alle vier de Balkenende kabinetten bij elkaar. Er was zowaar chemie tussen alledrie.
Ben je zelf onder de indruk van het regeerakkoord?quote:
Die inhoudelijk sterke punten zijn echter nog niet zoveel gespot.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die behoefte bestaat. In ieder geval is het een manier om stemmers te trekken. Als je daarnaast inhoudelijk ook nog sterke punten hebt dan ben je een heel eind.
Dar er chemie tussen drie personen is betekent nog niet dat ze de fracties meekrijgen op pijnlijke punten.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oke. Maar goed dat ik dat niet zeg dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dar er chemie tussen drie personen is betekent nog niet dat ze de fracties meekrijgen op pijnlijke punten.
Ik wil jou complimenteren met je sig, of hoe heet dat tekstje daar onderaanquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oke. Maar goed dat ik dat niet zeg dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |